قیمت خرید آرد جو دوسر ارگانیک در بیرجند

قیمت خرید آرد جو دوسر ارگانیک در بیرجند طبق چه معیارهایی تعیین می‌شود؟ آرد جو دوسر ارگانیک چیست و چه مزایایی دارد؟ آیا می‌توان خرید این محصول را بدون واسطه انجام داد؟ محصولات غذایی ارگانیک خصوصیات ویژه‌ای دارند که اصلی‌ترین آن، طبیعی بودن این محصولات است.

در واقع یک محصول کشاورزی با کیفیت و ارگانیک، تمام فاکتورهای طبیعی رشد را داشته و به همین سبب کیفیت این محصولات نسبت به انواع غیرارگانیک بالاتر است. در کشت محصولات ارگانیک از هیچ‌گونه مواد شیمیایی مانند کودها، آفت‌کش‌ها و هم‌چنین بذرهای تراریخته استفاده نمی‌شود.

به دلیل اینکه استفاده از محصولات غذایی غیرارگانیک در طولانی مدت باعث انواع بیماری‌ها و آسیب به سلامت بدن می‌شود، امروزه اغلب جامعه به استفاده از محصولات طبیعی و ارگانیک روی آورده‌اند.

شرکت ایلیا این افتخار را دارد که با به کارگیری متخصصان در زمینه کشت و تولید جو دوسر طبیعی، محصولی باکیفیت و ارگانیک را در بازار عرضه می‌کند.

خریداران و متقاضیان سراسر کشور به ویژه شهر بیرجند محصولات ارگانیک به ویژه آرد جو دوسر در سراسر کشور مانند شهر بیرجند، می‌توانند با اعتماد و تکیه بر سابقه درخشان این شرکت در زمینه عرضه محصولات ارگانیک، خریدی مطمئن و سالم را تجربه کنند.

دانه جو دوسر

جو دوسر غیرتراریخته

محصولات کشاورزی تراریخته از گذشته در بازار مواد غذایی وجود داشته است. اما در ایران به دلیل عدم درج برچسب تراریختگی، اکثر مردم از این محصولات آگاهی ندارند. امروزه با توجه به شناخت بیشتر مردم از این محصولات و عوارضی که برای سلامتی دارند، توجه به خرید محصولات غیرتراریخته جلب شده است.

تراریخته به محصولاتی گفته می‌شود که از طریق علم مهندسی ژنتیک، ژن‌های متفاوتی برای بازدهی و عملکرد بیشتر به آن محصول اضافه یا کم شود و به اصطلاح دستکاری ژنتیکی بر روی آنها اتفاق بیفتد.

جو دوسر یکی از محصولاتی است که ممکن است برای مرغوب‌تر شدن بذر و افزایش سطح زیر کشت، دستکاری‌های ژنی روی آن انجام شود. اما یکی از دغدغه‌های شرکت ایلیا در زمینه تولیدات محصولات فراسودمند بحث غیرتراریخته بودن محصولات است.

این شرکت با به کارگیری متخصصان و پس از تحقیقات زیاد، به بررسی انواع واریته‌های جو دوسر در سراسر کشور پرداخته است و توانسته است با آزمایش‌های متعدد، بهترین بذرها را برای کشت و به دست آوردن جو دوسر مرغوب پیدا کند.

هم‌چنین در زمینه واردات این محصول، بحث غیرتراریخته بودن از اولویت‌های این شرکت برای واردات است. چرا که این امر تاثیر مستقیم بر سلامت جامعه دارد.

آرد جو دوسر کیلویی از کجا بخرم؟

آرد جو دوسر محصولی مناسب و پرکاربرد برای تمامی اقشار جامعه می‌باشد. از جمله خواص این آرد و محصولات تولید شده از آن می‌توان به بهبود سیستم گوارش و بیماری‌های مربوط به آن، سلامت قلب، کنترل قند خون، عضله‌سازی، سلامت پوست و مو و … اشاره کرد.

این محصول مصارف زیادی را در بین تمامی گروه‌های جامعه مانند ورزشکاران، بیماران دیابتی، بیماران قلبی و عروقی و سالمندان دارد. به همین سبب این گروه ترجیح می‌دهند که آرد جو دوسر را در حجم و وزن بیشتر خریداری کرده تا به مدت طولانی‌تری آن را در اختیار داشته باشند و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

چرا که هر چه وزن بسته‌بندی‌ها کمتر باشد، به علت اعمال هزینه‌های بسته‌بندی، صرفه اقتصادی کمتری دارد. شرکت ایلیا عرضه کننده آرد جو دوسر به صورت کاملا با کیفیت و بهداشتی می‌باشد.

همچنین این محصول را در بسته‌بندی‌های مختلف با در نظر گرفتن نیاز مخاطبان به بازار عرضه می‌کنند. هم‌چنین این شرکت با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، راهی آسان و بی‌دغدغه را برای خریداران ارائه کرده است.

جو دوسر

فروش جو دوسر پرک ریز و درشت

جو دوسر پرک از مهم‌ترین محصولات جو دوسر می‌باشد که از دیرباز در کشورهای اروپایی رایج بوده است. با شناخته‌تر شدن هرچه بیشتر این محصول، سرانه مصرف آن در کل جهان افزایش یافته است. علت رواج و محبوبیت این محصول، خواص مغذی، بافت و طعم مطلوب آن است.

هم‌چنین این محصول وعده غذایی مناسب و پرانرژی برای ورزشکاران و گیاهخواران به شمار می‌آید. فروش این محصول مانند هر محصول دیگری نیازمند دانش و تخصص در آن زمینه است.

شرکت ایلیا با در نظر داشتن نیازهای جامعه و با توجه به تقاضای روزافزون این محصول، مجموعه‌ای فعال و پویا در زمینه ارائه اطلاعات و فرآوری محصولات جو دوسر می‌باشد. این شرکت انواع جو دوسر پرک ریز و درشت را در بسته‌بندی‌های متفاوت برای استفاده تمام گروه‌های جامعه به بازار عرضه می‌کند.

خریداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت‌ها و آشنایی با انواع محصولات شرکت، به فروشگاه اینترنتی ایلیا مراجعه کنند. همچنین می‌توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

بازار فروش عمده دانه با پوست و بدون پوست

جو دوسر با پوست، شکل کامل این غله است که پوست آن جدا نشده باشد. این محصول یک غله کامل به شمار می‌آید که خواص غذایی فراوانی دارد. جو دوسر با پوست، سبوس زیادی دارد که برای کاهش وزن و رژیم‌های لاغری توصیه می‌شود.

از جمله کاربردهای این محصول می‌توان به شرکت‌های پخش و بسته‌بندی، تولید مکمل‌های غذایی و دارویی، تولید مکمل‌های غذایی کودک و مادر، تولید نان‌های سنتی و صنعتی، کارخانجات غذایی، صنایع بهداشتی و آرایشی و … اشاره کرد.

اما جو دوسر بدون پوست، در فرآیندی، پوسته آن از دانه‌ها جدا می‌شوند. به اینصورت که برای پوست‌گیری، ابتدا جو دوسر را در آب خیس کرده، و بعد از چندساعت پوست آن جدا می‌شود.

این محصول هم مانند انواع با پوست کارکردها و خریداران زیادی در بازار دارد. شرکت ایلیا با عرضه انواع جو دوسر با پوست و بدون پوست درجه یک، به دغدغه‌ها و نیازهای جامعه برای انتخاب و خرید محصول پاسخ داده است.

جو دوسر

خرید آرد جو دوسر برای تولید بیسکویت رژیمی

از آرد جو دوسر انواع محصولات رژیمی در ترکیب با سایر مواد کم کالری و شیرین‌کننده‌های طبیعی به دست می‌آید. بیسکویت یکی از میان وعده‌های پرمصرف در جامعه است که اغلب به عنوان تنقلات برای مهمانی‌ها و پذیرایی نیز کاربرد دارد.

باتوجه به گسترش بیماری‌های قلبی و عروقی و هم‌چنین دیابت، و پایین آمدن سن جامعه در ابتلا به این بیماری‌ها، داشتن تنقلاتی سالم و مغذی از دغدغه‌های مردم است.

صنایع غذایی مختلف برای تولیدات خود از جمله بیسکویت برای به دست گرفتن بازار این محصولات، به دنبال جایگزین کردن آرد جو دوسر به جای آردهای رژیمی می‌باشد. به این دلیل که انواع بیسکویت‌های رژیمی را برای مصرف عموم به بازار عرضه کنند.

قیمت آرد جو دوسر بسته‌بندی در بیرجند

آرد جو دوسر به صورت جزئی و عمده در بسته‌بندی‌های مختلف توسط شرکت ایلیا به بازار عرضه شده است. خریداران انواع بسته‌بندی آرد جو دوسر در بیرجند، کافیست تنها با داشتن یک گوشی هوشمند و با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت، متناسب با نیاز و سلیقه خود، اقدام به ثبت سفارش کنند تا محصولات مورد نیازشان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیارشان قرار بگیرد.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *