قیمت خرید آرد جو دوسر سبوس‌دار در شیراز

آرد جو دوسر

قیمت خرید آرد جو دوسر سبوس‌دار در شیراز بر چه اساسی تعیین می‌شود؟ آرد جو دوسر چه خواصی دارد؟ آیا آرد جو دوسر سبوس‌دار برای درمان بیماری‌ها مفید است؟

امروزه به دلیل این که سبوس غلات سرشار از فیبر، مواد معدنی و املاح است، در کانون توجهات قرار گرفته است و استفاده از آن در تهیه نان‌ها، محصولات آردی و غذاهای مختلف رایج است.

آرد جو دوسر یکی از محصولات ارزشمند است که محصولات تولید شده از آن در کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، انواع سرطان و اضافه وزن موثر است. جو دوسر دارای پوسته سفت و هضم‌نشدنی است که در فرایند فرآوری دانه جو دوسر به آرد منتقل می‌شود و خواص آرد را دو چندان می‌کند.

قیمت آرد جو دوسر براساس کیفیت محصول، نوع بسته‌بندی و میزان مسافت خریداران با شرکت و نمایندگی‌های موردنظر تعیین می‌شود. شرکت ایلیا با ایجاد نمایندگی‌های مختلف در تمام شهرهای کشور مانند شیراز و امکان خرید اینترنتی، هزینه‌های اضافی را کاهش داده و قیمت‌های باثبات و مناسبی را در بازار ارائه می‌کند.

آرد جو دوسر سبوس‌دار چیست؟

آرد سبوس‌دار به آردی گفته می‌شود که پوسته خارجی غلات و به طور کلی تمام اجزای دانه در هنگام آسیاب شدن به آرد منتقل می‌شود. معمولا آرد یکی از اساسی‌ترین محصولات غذایی است که کاربردهای فراوانی دارد.

با شناخته شدن هرچه بیشتر خواص غلات مختلف، استفاده از آرد جو دوسر به ویژه سبوس‌دار در میان مردم رایج شده است. استفاده از آرد جو دوسر در تولید و تهیه نان‌های فانتزی و سنتی بسیار محبوب و پرطرفدار است. آرد جو دوسر بسیار مقوی و سالم است.

استفاده و کاربردهای این نوع آرد بسیار آسان و فراوان است و محصولات تولیدی از آن یک گزینه مناسب برای افرادی است که انواع رژیم‌های درمانی و لاغری دارند. این آرد برای تهیه انواع شیرینی‌جات، دسرهای مختلف، سوخاری‌کردن ماهی و گوشت و … بسیار مناسب است.

آرد جو دوسر سرشار از فیبر، ویتامین‌ها و انواع آنتی اکسیدان‌ها می‌باشد. این آرد طعم مطلوبی داشته و با مواد غذایی مختلف سازگار است. آرد جو دوسر سبوس‌دار یک محصول اقتصادی است و برای استفاده در صنایع مختلف و انواع مصارف خانگی پیشنهاد می‌شود.

جو دوسر

جو دوسر را چگونه بپزیم؟

جو دوسر یک غله کامل است و به عنوان یک وعده غذایی کامل و سالم برای افراد مختلف محسوب می‌شود. این غله شاخص گلیسمی پایینی داشته و مصرف آن قبل از تمرینات ورزشی، به چربی‌سوزی کمک می‌کند. جو دوسر را می‌توان به روش‌های مختلفی مصرف کرد.

یکی از پرکاربردترین مصارف آن، استفاده در انواع آش و سوپ‌هاست. به این صورت که مقداری از جو دوسر را با مایعات مختلف مثل آب یا شیر جوشانده (به ازای هر پیمانه جو دوسر، سه پیمانه آب لازم است) و در ادامه مواد و چاشنی‌های دلخواه را به آن اضافه کنید.

هم‌چنین انواع محصولات فرآوری شده از جو دوسر هم در تهیه غذاها و میان‌وعده‌های مختلف کاربرد دارد. یکی از این محصولات جو دوسر پرک است که برای تهیه اور نایت (overnight oatmeal) از آن استفاده می‌شود.

به این صورت که یک دوم پیمانه جو دوسر پرک، یک دوم پیمانه شیر کم‌چرب، یک چهارم قاشق غذاخوری کره بادام، نصف موز خرد شده، یک قاشق چایخوری پودر کاکائو، یک قاشق غذاخوری عسل را با یکدیگر ترکیب کرده و بدون نیاز به پخت در یخچال قرار دهید و این غذا را صبح روز بعد مصرف کنید.

فروش اوتمیل بسته‌ای دانیما

بلغور جو دوسر یا اوتمیل یکی از غذاهای سالم و پرطرفدار است که امروزه در تمامی دنیا شناخته شده است. این محصول از جوانه یا آرد جو دوسر بدست می‌آید و می‌توان آن را به شکل‌های پودری یا برشته شده از بازار تهیه کرد.

اوتمیل یک گزینه مناسب برای صبحانه بوده و باعث سیری بلندمدت شده و در تنظیم قند خون موثر است. این محصول هم‌چنین منبعی سرشار از انرژی بوده و به عنوان یک میان‌وعده یا مکمل غذایی برای ورزشکاران کاربرد دارد.

به دلیل خواص زیاد و کارکردهای مختلف این محصول، گروه‌های متفاوتی از افراد جامعه از خریداران اوتمیل محسوب می‌شوند. شرکت ایلیا با بسته‌بندی‌های وزنی مختلف اوتمیل، گزینه‌ای مناسب برای خریداران این محصول با ارزش محسوب می‌شود.

متقاضیان می‌توانند با توجه به میزان مصرف و نیاز، بسته‌بندی‌های دلخواه خود را از برند این شرکت تهیه کنند.

پرک فوری صبحانه

حساسیت به جو دوسر

اگر بعد از خوردن محصولات تولید شده از جو دوسر دچار علائمی مانند آبریزش بینی و یا خارش پوست می‌شوید، ممکن است به این محصول حساسیت داشته باشید. درواقع حساسیت به جو دوسر مربوط به پروتئین موجود در آن به نام آونین مربوط می‌شود.

حساسیت به جو دوسر باعث واکنش سیستم ایمنی در بدن می‌شود که باعث تشکیل و تولید آنتی بادی‌هایی در بدن شده که برای مبارزه با ماده بیگانه (در اینجا آونین) طراحی شده‌اند. البته حساسیت به جو دوسر زیاد رایج نیست اما می‌تواند در تمامی گروه‌های سنی اتفاق بیفتد.

حساسیت به این غله علائم مختلفی مانند لکه‌دار شدن پوست، خارش‌های پوستی، خارش گلو، آبریزش بینی، حالت تهوع، خارش چشم، اسهال، مشکلات تنفسی و … دارد. برای درمان و جلوگیری از این‌گونه حساسیت باید از مصرف غذاهای حاوی این غله خودداری کرده و در صورت ابتلا از داروهای آنتی هیستامین استفاده کنید.

جو دوسر

تولید محصولات رژیمی با آرد جو دوسر

آرد جو دوسر به علت خواص رژیمی مختلف برای بیماران و رژیم‌های لاغری، از محصولات پرطرفدار و رایج در میان مردم است. انواع تولیدات غذایی از این آرد به عنوان یک ماده غذایی رژیمی تولید می‌‌شود. مافین یکی از این نوع تولیدات است.

مافین یک نوع نان خوش‌طعم بوده که میزان قند و شیرینی آن کم است. بسیاری این محصول را به عنوان یک وعده غذایی رژیمی در برنامه غذایی خود قرار می‌دهند. هم‌چنین انواع شکلات و شیرینی‌های رژیمی نیز با استفاده از آرد جو دوسر امکان‌پذیر است.

با توجه به علاقه زیاد تمامی گروه‌های سنی به شیرینی و شکلات، این محصولات طرفداران زیادی دارد ولی از طرفی قند بالای موجود در آنها، استفاده از این محصولات را برای بسیاری محدود کرده است.

استفاده از مواد اولیه رژیمی و مفید مانند آرد جو دوسر باعث شده است که تمامی اقشار جامعه امکان استفاده و خرید شیرینی و شکلات رژیمی را داشته باشند.

قیمت آرد جو دوسر در شیراز

قیمت آرد جو دوسر در شیراز با توجه به آیتم‌های متفاوتی از جمله ایرانی یا خارجی بودن محصول، کیفیت محصول، نوع بسته‌بندی، برند شرکت و … تعیین می‌شود. هم‌چنین فاصله از شرکت خریداری شده نیز می‌تواند به علت اضافه شدن هزینه‌های حمل‌و‌نقل، بر قیمت محصولات اثرگذار باشد.

شرکت ایلیا با حذف دلالان و واسطه‌ها، امکان خریدی مستقیم را برای خریداران آرد جو دوسر در شیراز و تمامی شهرهای ایران امکان‌پذیر کرده است.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *