خرید و فروش پرک ریز و درشت جو دوسر در اردبیل

جو دوسر

خرید و فروش پرک ریز و درشت جو دوسر در اردبیل در کدام شرکت‌ها انجام می‌پذیرد؟ تفاوت جودوسر پرک ریز و درشت در چیست؟ جودوسر پرک به شکل درشت و ریز در بازار عرضه می‌شود. این دو شکل از محصول، تفاوت چندانی ندارند و فقط از لحاظ ظاهری فرق دارند.

همچنین از انواع جودو سر پرک ریز به دلیل اینکه بافت کوچکتر و نرم‌تری داشته و نیاز به زمان پخت کمتری دارد، بیشتر در وعده صبحانه مصرف می‌شود. از جودوسرپرک درشت به دلیل لعاب زیاد در تهیه انواع خورشت‌ها و سوپ استفاده می‌شود.

انواع پرک جو دوسر توسط شرکت ایلیا در بسته‌بندی‌های مختلف و بهداشتی در بازار عرضه می‌شود.

متقاضیان در استان اردبیل و شهرهای مختلف این استان مانند پارس‌آباد، مشگین‌شهر، خلخال، گرمی، بیله سوار و … می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت، با کارشناسان و متخصصان ما در مورد نحوه فروش در ارتباط باشند و تجربه خریدی باصرفه و راحت را کسب کنند.

یولاف یا جو دوسر چیست؟

جو دوسر یا یولاف با نام علمی Avena sativa گیاهی علفی و یکساله از خانواده غلات می‌باشد. این محصول یکی از بهترین و کامل‌ترین غلات است که در زمان‌های گذشته به صورت علف هرز در مزارع گندم می‌رویید. اما بعد از کشف خواص جو دوسر، انواع بذرهای اصلاحی این محصول برای کشت گسترده به وجود آمد.

جو دوسر دارای مقادیر بالا از فیبر می‌باشد که کلسترول خون را کاهش می‌دهد و همچنین به بهبودی و کنترل یبوست کمک می‌کند. علاوه بر این برای بدنسازی و کاهش وزن بسیار مناسب است.

یولاف و جو دوسر بدون گلوتن است و یک منبع غذایی مناسب برای افراد مبتلا به سلیاک و افرادی که به گلوتن حساسیت دارند، می‌باشد. از خواص دیگر جو دوسر می‌توان به درمان افسردگی، بهبود کیفیت خواب، تقویت سیستم ایمنی، سلامت پوست و … اشاره کرد.

از جو دوسر انواع محصولات مختلف مانند: پرک جو دوسر، بلغور جو دوسر، آرد جو دوسر و … فرآوری شده است که هرکدام مصارف و کاربردهای گوناگونی دارند.

 

جو دوسر

تولید محصولات رژیمی جو دوسر

به دلیل مزایای مختلف جودوسر، از این محصول و فرآورده‌های آن مختلف آن در انواع رژیم‌های غذایی می‌توان استفاده کرد.

مثلا به دلیل فیبر بالا، جو دوسر باعث تامین انرژی و سیرکنندگی طولانی‌مدت داشته که در کاهش وزن موثر است یا مثلا به دلیل فواید آن در بهبود کنترل قند خون، جو دوسر غذایی مناسب برای استفاده بیماران دیابتی می‌باشد.

از فرآورده‌های جو دوسر برای تولید محصولات رژیمی استفاده می‌شود. مثلا از آرد جو دوسر برای تولید انواع نان‌ها، کیک، کلوچه، بیسکویت، شکلات، انواع غذاهای آماده و نیمه‌آماده و … استفاده می‌شود یا از پرک جو دوسر برای تهیه غذاهای مختلف و استفاده در وعده صبحانه استفاده می‌شود.

قیمت اوتمیل وارداتی

جو دوسر پرک یا بلغور را اوتمیل می گویند. اوتمیل از جو درشت تهیه می‌شود و زمان پخت آن کمی بیشتر از اوتمیل فوری است.  این محصول در وعده صبحانه به شکل‌های مختلف کاربرد دارد. اوتمیل جودوسر منبع غنی از مواد معدنی و ویتامین‌ها می‌باشد.

این محصول تاثیر زیادی در کنترل و کاهش کلسترول، قند خون و بهبود عملکرد سیستم گوارش دارد. انواع اوتمیل ایرانی و وارداتی در بازار عرضه می‌شود. اوتمیل وارداتی به دلیل کیفیت بالاتر و بهتر، قیمت بیشتری نسبت به انواع ایرانی دارد.

شرکت ایلیا وارد کننده مستقیم اوتمیل می‌باشد و این محصول را در بسته‌بندی‌های مختلف و متناسب با سلایق و نیازهای مخاطبان در بازار ارائه می‌دهد. این شرکت در تلاش است که با کوتاه کردن دست واسطه‌ها و هزینه‌های اضافی، مناسب‌ترین قیمت را برای اوتمیل‌های وارداتی در نظر بگیرد.

جو دوسر

فروش پرک جو دوسر برای بسته‌بندی

با توجه به اقبال عمومی به محصولات فراسودمند، شرکت‌های پخش و بسته‌بندی مختلف در تلاش برای ورود به عرصه رقابت بازار می‌باشند. این شرکت‌ها پرک جو دوسر را به صورت عمده خریداری کرده و در بسته‌بندی‌های دلخواه به بازار عرضه می‌کنند.

این شرکت‌ها همواره به دنبال مجموعه‌ای معتبر بوده که بتوانند محصول موردنیاز خود را با قیمت مناسب و منصفانه خریداری کنند. شرکت ایلیا با فراهم کردن بستر فروش عمده پرک جو دوسر، نیاز صاحبان این مشاغل را برطرف کرده است.

شرکت‌های مختلف پخش و بسته‌بندی می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت از شرایط ویژه فروش آگاهی پیدا کرده و کسب و کاری پرسود داشته باشند.

آرد جو دوسر سبوس‌دار

آرد سبوس‌دار، آردی است که از آسیاب دانه‌های جودوسر بدست می‌آید و در آن تمام اجزا دانه شامل پوسته، مغز و جوانه وجود داشته باشد. به طور کلی آرد یکی از مواد غذایی مهم در دنیا می‌باشد که از آن محصولات مختلفی تولید می‌شود.

بسیاری از صنایع تولیدی به دنبال آردی هستند که هم کیفیت بالا و هم سبوس داشته و از این نوع آرد انواع محصولات از جمله، انواع نان را تولید کنند. اگر فرآیندهای تبدیل جو دوسر به آرد به خوبی انجام نشود، سبوس آن از بین می‌رود.

در مجموعه ایلیا به دلیل فرآیندها و تکنولوژی مناسب و بهداشتی، تبدیل جو دوسر به آرد سبوس‌دار به خوبی انجام می‌شود و آرد جو دوسر را باکیفیت و به صورت عمده در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

جو دوسر

طرز تهیه جو دوسر

جو دوسر یا یولاف از بهترین و سالم‌ترین غلات است که سرشار از مواد غذایی مانند ویتامین‌ها، و مواد معدنی، فیبر، و آنتی اکسیدان‌ها می‌باشد. این غله مصارف گوناگونی دارد و در انواع غذاها کاربرد دارد. از جو دوسر در تهیه سوپ، آش، انواع خورش‌ها استفاده می‌شود.

تامین پرک خارجی جو دوسر فله‌ای در اردبیل

انواع پرک خارجی جودوسر در بازار وجود دارد. انواع محصولات آلمانی و انگلیسی به دلیل قیمت بالا، محصولی لوکس محسوب شده و فروش فله آن انجام نمی‌شود و صرفه اقتصادی ندارد. شرکت ایلیا وارد کننده برتر جو دوسر پرک روسی می‌باشد.

جو دوسر پرک روسی، محصولی با کیفیت و طعم مطلوب می‌باشد و نسبت به انواع دیگر جو دوسر پرک وارداتی قیمت مناسبی داشته و به صورت فله در بازار عرضه می‌شود.

صاحبان صنایع مختلف و خریداران جو دوسر پرک عمده در شهرهای مختلف مانند اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر، خلخال، گیوی، نیر، عنبران، سرعین، بابک شهر، انگوت، هشجین، بابک شهر، لاهرود و … می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت و یا ارتباط با نمایندگی‌های مجموعه، محصولات موردنیاز خود را خریداری کنند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *