محل فروش آرد جو دوسر فله در یزد

آرد جو دوسر

محل فروش آرد جو دوسر فله در یزد در کدام شرکت‌ها می‌باشد؟ مناسب‌ترین قیمت آرد جو دوسر فله توسط کدام شرکت‌ها ارائه می‌شود؟ کیفیت آرد جو دوسر در کدام مجموعه بهتر است؟

آرد جو دوسر یکی از محصولات فرآوری شده از آرد جو دوسر می‌باشد که کاربردهای اساسی و زیادی در زندگی روزمره دارد و از کالاهای اساسی برای سبد غذایی خانواده‌ها محسوب می‌شود صاحبان صنایع غذایی نیز با توجه به این موضوع و پی بردن به خواص ارزنده این محصول در تلاش برای تولیدات متنوع با توجه به نیاز و سلایق مختلف جامعه هستند.

این آرد در کنار تمامی خواص و مزایا، فاقد گلوتن بوده و محصولات تولید شده از آن مورد توجه و استقبال مبتلایان به سلیاک نیز می‌باشد. از مهمترین و پرکاربردترین مصارف آرد جو دوسر، می‌توان به تولید انواع نان‌ها و تنقلات رژیمی اشاره کرد.

صاحبان صنایع غذایی در استان یزد از مشتریان عمده آرد جو دوسر می‌باشند. صاحبان این مشاغل همواره دغدغه تامین مواد اولیه خود را در درازمدت دارند.

شرکت ایلیا با تولید و واردات آرد جو دوسر در تمامی فصول و همچنین ذخیره و انبارداری محصولات در شرایطی مناسب و بهداشتی، امکان تامین محصولات موردنیاز خریداران عمده آرد جو دوسر را فراهم کرده است.

جو دوسر

آرد جو دوسر بدون گلوتن

مصرف غلات گلوتن‌دار برای افراد مبتلا به سلیاک و همچنین فرادی که به گلوتن حساسیت دارند، مضر است و ترجیحا نباید از این‌گونه مواد غذایی استفاده کنند.

گلوتن نوعی پروتئین است که در غلاتی مانند گندم و جو وجود دارد و برای بیشتر افراد جامعه بی‌خطر است ولی افراد مبتلا به سلیاک باید در مصرف این ماده غذایی دقت زیادی داشته باشند. جو دوسر به طور طبیعی و خالص بدون گلوتن است و آرد تولیدی از آن به شرط جدا بودن از خط تولیدی گندم و جو، نیز بدون گلوتن است.

به همین علت این آرد مصارف زیادی در غذاهای خانگی و همچنین صنایع غذایی دارد. از کاربردها و روش‌های مصرف آرد جو دوسر بدون گلوتن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برای تهیه انواع غلات صبحانه، سوپ، کیک و کلوچه استفاده می‌شود.
  2. آرد جو دوسر را می‌توان با شیره خرما یا توت ترکیب کرد و یک میان وعده خوشمزه و مغذی را تهیه کرد.
  3. برای تهیه فرنی، پنکیک و انواع حلیم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  4. هم‌چنین از آرد جو دوسر بدون گلوتن در صنایع غذایی برای تهیه انواع نان‌ها، خمیر ماکارانی و پاستا، سوپ‌های نیمه‌آماده و انواع سس استفاده می‌شود.

جو دوسر پرک برای لاغری

براساس تحقیقات جدید منتشر شده، جو دوسر و انواع محصولات آن مانند پرک جو دوسر در وعده صبحانه باعث سیری طولانی مدت می‌شود. همین امر، میزان کالری مصرف شده را در وعده ناهار به میزان زیادی کم می‌کند.

خوردن این نوع غذاهای سیرکننده مانند جو دوسر پرک باعث می‌شود که کالری مصرفی شما در شبانه روز کمتر شود و شما بتوانید وزن کم کنید. همچنین بتاگلوکان موجود در پرک جو دوسر با کند کردن زمان هضم غذا، زمان تخلیه معده را به تاخیر می‌اندازد و کمک کرده تا احساس سیری بیشتری داشته باشید.

بتاگلوکان که نوعی فیبر محلول قوی است، به کاهش چربی‌های اضافه شکم کمک می‌کند. علاوه بر این جو دوسر پرک باعث افزایش ترشح هورمون YY در بدن می‌شود که این هورمون در واکنش به خوردن غذا در روده‌ها تولید می‌شود.

نتایج تحقیقات نشان داده است که تولید این هورمون (هورمون سیری)، منجر به کاهش مصرف کالری شده و در نتیجه احتمال چاقی کمتر می‌شود.

خرید اوتمیل عمده

اوتمیل یکی از فراورده‌های شگفتانگیز از جو دوسر می‌باشد که دارای خواص غذایی بالایی بوده و هم‌چنین مصارف و کاربردهای زیادی در برنامه غذایی به ویژه وعده صبحانه دارد. این محصول به زمان پخت زیادی نیاز نداشته و حتی به صورت خام هم قابل مصرف است.

ویژگی‌های شگفت‌انگیز این محصول باعث شده است که طرفداران زیادی را در سراسر دنیا و ایران داشته باشد و مردم در حد توان، سعی در گنجاندن این غله ارزشمند در برنامه غذایی خود هستند.

خریداران عمده این محصول غالبا رستوران‌ها، باشگاه‌های بدنسازی، هتل‌ها و شرکت‌های پخش می‌باشند که هرکدام بسته به اهداف موردنظر، اوتمیل را به مردم عرضه می‌کنند. یافتن مجموعه‌ای معتبر با داشتن سیب سلامت و مجوزهای بهداشتی، برای خریداران بسیار اهمیت دارد.

شرکتی با داشتن این ویژگی‌ها و همچنین عرضه اوتمیل به صورت فله و تامین نیاز خریداران به مدت طولانی، برای متقاضیان در اولویت است. شرکت ایلیا با داشتن مجوزها و استانداردهای بهداشتی و همچنین انبارهای مکانیزه، تمام دغدغه مشتریان عمده اوتمیل را برطرف کرده است.

جو دوسر برای بدنسازی

جو دوسر از غلات با ارزش است که سرشار از مواد مغذی مانند پروتئین، فیبر و انواع مواد معدنی است که فواید بی‌شماری برای بدنسازی دارد. بدنسازان به پروتئین موجود در غذاها برای ساخت عضلاتی قوی‌تر و داشتن بدنی بدون چربی نیازمندند.

جو دوسر می‌تواند این نیاز را برای بدنسازان برطرف کند. چرا که سرشار از پروتئین و کربوهیدرات بوده و چربی کمی دارد. به همین جهت به عنوان یک مکمل غذایی ویژه به بدنسازان توصیه می‌شود.

همچنین بدنسازان در زمان انجام ورزش‌های سخت و طولانی، عضلاتشان دچار آسیب و ریزش می‌شود و پس از تمرین نیاز به بازسازی آنها دارند. تحقیقات نشان داده است که جو دوسر می‌تواند به اندازه پروتئین‌های حیوانی برای بهبود و بازسازی عضلات و ماهیچه‌ها موثر باشد.

جو دوسر

آرد جو دوسر برای تولید کیک رژیمی

انواع کیک رژیمی با استفاده از مواد اولیه با کالری کم و سالم تهیه می‌شوند. این نوع کیک‌ها به دلایل زیر برای سلامتی مفید هستند:

به دلیل اینکه مقدار قند و چربی کمتری دارند از افزایش وزن جلوگیری می‌کنند.

  1. در تنظیم و کنترل قند خون موثر هستند.
  2. از بروز بیماری‌های قلبی و فشار خون جلوگیری می‌کنند.

برای تهیه این نوع کیک‌ها باید به جای استفاده از آرد سفید معمولی، از سایر آردهای با کیفیت مانند جو دوسر استفاده کرد. این نوع آردها خواص ویژه‌ای از جمله فیبر بالا داشته که در سیری طولانی‌مدت و کاهش وزن موثر هستند.

هم‌چنین در تهیه کیک‌های رژیمی به جای استفاده از شکر، بهتر است که از شیرین کننده‌های طبیعی مانند عسل یا شیره خرما استفاده شود.

فروش آرد جو دوسر در یزد

شرکت ایلیا قیمت انواع آرد جو دوسر را طبق استانداردهای بازار تعیین می‌کند و هیچ‌گونه هزینه اضافی را برای خریداران به ویژه شهرهای مختلف اعمال نمی‌کند.

بنابراین خریداران در استان یزد و شهرهای این استان مانند عقدا، نیر، مهردشت، احمدآباد، میبد، اردکان، بافق، مهریز، ابرکوه، تفت، بهاباد و … می‌توانند با خیالی آسوده و بدون صرف وقت و هزینه حمل و نقل از این شرکت خرید کنند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *