فروش آرد جو دوسر ارگانیک در شهرکرد

آرد جو دوسر

فروش آرد جو دوسر ارگانیک در شهرکرد در کدام فروشگاه‌ها انجام می‌شود؟ قیمت آرد جو دوسر ارگانیک چه تفاوتی با انواع غیرارگانیک دارد؟ آرد جو دوسر ارگانیک چیست و در کدام مجموعه‌ها تولید می‌شود؟ آرد جو دوسر ارگانیک از دانه جو دوسری که به صورت ارگانیک کشت می‌شود، بدست می‌آید.

محصولات کشاورزی ارگانیک در شرایطی کاملا طبیعی و بدون استفاده از انواع مواد شیمیایی تولید می‌شوند. این محصولات به دلیل بی‌ضرر بودن برای سلامتی، طرفداران زیادی در بازار داشته و عده زیادی ترجیح به خرید محصولات ارگانیک که اغلب با برچسب مشخصی از سایر محصولات جدا می‌شوند، دارند.

مجموعه ایلیا با استفاده از بذر جو دوسر غیرتراریخته و کشت و تولید این محصول در شرایط ارگانیک، یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه آرد جو دوسر ارگانیک در ایران می‌باشد و محصولات خود را با برچسب مخصوص ارگانیک، در بازار عرضه می‌کند.

فروش آرد جو دوسر ارگانیک از طریق فروشگاه اینترنتی ایلیا در شهرهای مختلف مانند شهرکرد، امکان‌پذیر است.

جو دوسر

آرد جو دوسر ارگانیک

آرد جو دوسر ارگانیک به آردی گفته می‌شود که از دانه جو دوسر ارگانیک بدست آمده باشد. این دانه بدون استفاده از مواد شیمیایی تولید و فراوری می‌شود. بدین معنی که در تولید این غله استفاده از سموم و کودهای شیمیایی و مواد نگهدارنده ممنوع است.

در نتیجه استفاده از این نوع جو دوسر و محصولات فرآوری شده از آن بصورت فزاینده‌ای در جامعه رواج پیدا کرده است. از مزایای استفاده از آرد جو دوسر ارگانیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- سلامت کلی بدن: آرد جو دوسر ارگانیک بدون داشتن اثرات مواد شیمیایی مضر، برای سلامت بدن بسیار مفید است.

2- حاوی آنتی اکسیدان‌ها: مواد شیمیایی موجود در محصولات غیرارگانیک، تاثیر مواد معدنی و ویتامین‌ها را از بین می‌برند و به این ترتیب اثرات آنتی اکسیدان‌ها کاهش می‌یابد. آرد جو دوسر ارگانیک سرشار از ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌های مختلف می‌باشد که در تقویت سیستم ایمنی و بهبود درمان بیماری‌ها موثر است.

3- مقاومت به آنتی‌بیوتیک‌ها: آرد جو دوسر ارگانیک فاقد انواع مواد شیمیایی، هورمون‌ها و آنتی‌بیوتیک‌های مختلف بوده و با مصرف این محصولات، این مواد وارد بدن شما نمی‌شود و در نتیجه آن، بدن انسان به آنتی‌بیوتیک‌ها مقاومت پیدا نمی‌کند.

4- طعم بهتر: جدا از ارزش غذایی بالای آرد ارگانیک، به دلیل اینکه به این‌گونه محصولات، زمان بیشتری برای رشد داده می‌شود و هم‌چنین از هیچ‌گونه ماده شیمیایی استفاده نمی‌شود، این محصولات طعم مطلوب‌تری دارند.

جو دو سر

قیمت دانه جو دوسر یولاف وارداتی

جو دوسر در قیاس با سایر غلات از ارزش غذایی بالاتری برخوردار است. در گذشته این غله بیشتر برای مصرف دام کاربرد داشته ولی به دلیل توجهات به ارزش غذایی آن و هم‌چنین فیبر موجود در این غله، مصارف انسانی این محصول افزایش یافته است.

دانه جو دوسر در ایران تولید شده یا به صورت انواع خارجی از کشورهای مختلف وارد می‌شود. از این غله فراورده‌های مختلفی تولید می‌شود که هرکدام خواص و مصارف مربوط به خود را دارند. محصولات وارداتی جو دوسر در شرکت‌های مختلف در بسته‌بندی‌های متنوع وزنی جهت مصارف مختلف بسته‌بندی می‌شود.

قیمت این محصولات نسبت به محصولات ایران به دلیل قیمت ارز و نوسان قیمت‌ها، بیشتر می‌باشد. با این‌حال عده‌ای ترجیح به خرید دانه یولاف وارداتی دارند. شرکت ایلیا به عنوان وارد کننده دست اول این محصول، هزینه‌های اضافی را کاهش داده و یکی از بهترین قیمت‌گذاری یولاف وارداتی را در بازار دارد.

جو دوسر برای لاغری

تحقیقات نشان داده است که چاقی و اضافه وزن با افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف مانند فشار خون، دیابت و قلبی و عروقی همراه است. به همین دلیل افرادی که اضافه وزن دارند، در تلاش برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام از طریق روش‌های مناسب هستند.

جو دوسر یکی از مواد غذایی شگفت‌انگیز برای تحقق این امر می‌باشد. چرا که این غله به آهستگی هضم می‌شود و در نتیجه آن قند به تدریج وارد خون می‌شود که همین امر کمک می‌کند که افراد دارای رژیم، سطح ثابتی از انرژی را برای فعالیت‌های روزانه داشته باشند.

هم‌چنین فیبر موجود در این محصول، محلول بوده و مایعات را به خود جذب می‌کند. این امر باعث می‌شود که جو دوسر در معده به حالت ژله‌ای و اسفنجی در بیاید و با حرکت در دستگاه گوارش، چربی‌ها و سایر ترکیبات اضافه را از بین می‌برد.

علاوه بر این به علت هضم شدن آهسته جو دوسر، این غله احساس سیری طولانی‌تری را در بدن ایجاد می‌کند و باعث جلوگیری از اشتهای کاذب می‌شود.

جو دوسر

فروش پرک جو دوسر درشت و فوری

فروش پرک جو دوسر درشت مانند هر محصول دیگر از محصولات فراسودمند، نیازمند دانش و تخصص است. این غلات ارزش غذایی بالایی دارد و باید توجه داشته که در مراحل مختلف فرآوری، ارزش غذایی آن از بین نرود.

هم‌چنین بسته‌بندی محصولات به گونه‌ای باشد که با ورود رطوبت و آلودگی، محصول موردنظر فاسد و غیرقابل استفاده نشود.

شرکت ایلیا با به روز کردن دانش و تخصص خود در زمینه محصولات فراوری شده از جو دوسر و با بکارگیری تجهیزات مدرن و متخصصان خبره، تولید و فروش پرک جو دوسر درشت و فوری را در بهترین شکل ممکن امکان‌پذیر کرده است.

جو دوسر برای دیابت

اگر شما یا یکی از عزیزان شما به دیابت مبتلا هستید، چالش سختی را در انتخاب و رژیم غذایی دارید. چرا که باید به فکر تنظیم قند خون خود باشید. جو دوسر از محصولات غذایی مناسب برای کنترل و تنظیم قند خون می‌باشد.

این غله شاخص گلیسمی پایینی داشته و مصرف آن قند خون را بالا نمی‌برد. هم‌چنین جو دوسر بدون گلوتن است و باعث تشدید علائم دیابت نمی‌شود. جو دوسر را می‌توان در تهیه غذاهای مختلف مانند: سوپ، آش، خورش، مخلوط با ماست، مخلوط با شیر یا اسموتی و … استفاده کرد و غذاهایی سالم را در رژیم افراد دیابتی قرار داد.

فروش آرد جو دوسر فله در شهرکرد

شرکت ایلیا با ایجاد تمهیدات لازم، از جمله تاسیس نمایندگی‌ها و انبارهای مختلف در شهرهای مختلف، ایجاد بستر فروش اینترنتی و حمل‌و‌نقل ارزان، تخفیف و شرایط ویژه فروش و …، فروش آرد جو دوسر فله را در شهرهای بزرگ و کوچ مانند شهرکرد امکان‌پذیر کرده است.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *