قیمت انواع پرک فله جو دوسر در بوشهر

جو دوسر

قیمت انواع پرک فله جو دوسر در بوشهر بر چه اساسی تعیین می‌شود؟ خرید انواع پرک فله از چه طریقی امکان‌پذیر است؟ انواع پرک جو دوسر به صورت بسته‌بندی و فله در بازار به فروش می‌رسد. جو دوسر پرک خارجی توسط شرکت‌های مختلفی که واردکننده هستند، عرضه می‌شوند.

قیمت این نوع محصولات نسبت به نمونه‌های ایرانی کیفیت و قیمت بالاتری دارد. همچنین قیمت جو دوسر پرک فله نسبت به انواع بسته‌بندی مناسب‌تر بوده چون هزینه بسته‌بندی ندارد.

شرکت ایلیا با عرضه انواع بسته‌بندی و فله پرک جو دوسر در تمامی شهرها به ویژه بوشهر، نگرانی مشتریان فله این محصول را بابت تامین کالا در شهرهای مختلف برطرف کرده است. این مجموعه انواع محصولات را با تضمین قیمت و کیفیت در بازار عرضه می‌کند.

تنوع پرک جو دوسر

پرک جو دوسر در بسته‌بندی و طعم‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود. این محصول سرشار از مواد مغذی بوده و به عنوان غذایی مناسب در وعده صبحانه یا میان‌وعده کاربرد دارد. تنوع غذاهای تهیه شده از پرک جو دوسر زیاد است. به عنوان مثال در تهیه انواع سوپ‌ها، خورش، آش، فرنی و … کاربرد دارد.

جو دوسر

کارخانه‌های خریدار پرک جو دوسر

کارخانه‌های مختلف صنایع غذایی، از خریداران پرک جو دوسر می‌باشند. صنایع غذایی مختلف برای تولید انواع محصولات غذایی مانند غذاهای آماده و نیمه‌آماده، کیک و کلوچه، بیسکویت، صنایع لبنی مانند ماست پروبیوتیک، انواع نان‌ها و … از محصولات جو دوسر استفاده می‌کنند.

همچنین صنایع تولید مکمل‌های غذایی هم برای تولید محصولات خود به انواع جو دوسر نیاز دارند. علاوه بر این کارخانجات مختلف انواع محصولات جو دوسر مانند پرک جو دوسر را خریداری کرده و در بسته‌بندی‌های مختلف بصورت خرده فروشی در بازار عرضه می‌کنند.

شرکت ایلیا با عرضه انواع پرک جو دوسر ایرانی و خارجی، مجموعه‌ای پیش‌رو در بازار در ارائه انواع محصولات با کیفیت و قیمت مناسب می‌باشد.

قیمت جو دوسر پرک فوری

هنگام خرید جو دوسر پرک فوری، قیمت نباید به عنوان اولین فاکتور در نظر گرفته شود. برای خرید باید ابتدا کیفیت محصول و کشور تولیدکننده آن در نظر گرفته شود زیرا در خرید جو دوسر با قیمت پایین ممکن است دچار اشتباه شوید.

مثلا بعضی شرکت‌های نامعتبر به جای عرضه پرک جو دوسر، جو پرک را به فروش می‌رسانند. همچنین طعم جو دوسر پرک بی‌کیفیت که قیمت پایینی دارد، بسیار نامناسب بوده و برخی از نمونه‌های آن همراه با مایعات سرد تلخ می‌شوند.

شرکت ایلیا با داشتن مجوزهای و استانداردهای لازم و همچنین به کارگیری متخصصان و کارشناسان در تمامی مراحل تولید و فرآوری محصولات، جو دوسر پرک فوری با کیفیت بالا در بازار عرضه می‌کند. این مجموعه در تلاش است با حذف هزینه‌های اضافی، مناسب‌ترین قیمت را در بازار ارائه کند.

جو دوسر

جدول ارزش غذایی جو دوسر

همانطور که ذکر شد جو دوسر غله‌ای باکیفیت و مغذی است که خواص فراوان دارد. در زیر جدول ارزش غذایی جو دوسر آورده شده است:

مواد تشکیل دهنده مقدار در 100گرم مواد تشکیل دهنده مقدار در 100گرم
انرژی(کالری) 389کیلوکالری ویتامینA 718 میکروگرم
کربوهیدرات 66.2 گرم ویتامین D صفر
پروتئین 5.59گرم ویتامین E 0.42 میلی‌گرم
چربی 4.67 گرم ویتامین K 0 میلی‌گرم
آب 6.56گرم ویتامین C 0.10 میلی‌گرم
فیبر 6.60گرم ویتامین B1 0.71 میلی‌گرم
قند 33.70گرم ریبوفلاوین (B2) 0.81 میلی‌گرم
کلسترول صفر ویتامین B12 صفر میلی‌گرم

 

اهمیت تولید نان جو دوسر

نان جو دوسر از قدیم در بین مردم ایران رواج داشته است. این نان ترکیبی از آرد گندم، آرد جو دوسر و سبوس می‌باشد. به دلیل وجود فیبر بالا، این نوع نان برای بهبود مشکلات سیستم گوارشی موثر است. همچنین در تنظیم فشار خون و بهبود سلامت قلب کارایی دارد.

علاوه بر این مقادیر زیادی از ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان و پروتئین را دارا می‌باشد. نان جو دوسر از لحاظ بهداشتی و سلامت، از ارزش بالایی برخوردار است و امروزه مورد توجه قرار گرفته است.

امروزه توجه و علاقه به غذاهای رژیمی و سالم از اهمیت زیادی برخوردار است و افراد دارای رژیم و همچنین ورزشکاران، ترجیح می‌دهند که از انواع محصولات رژیمی در وعده‌های غذایی خود استفاده کنند.

نان جو دوسر یکی از غذاهایی است که می‌تواند در برنامه کاهش وزن افراد قرار گیرد زیرا این نوع نان تمامی خواص جو دوسر را در خود قرار داده و با توجه به فیبر بالا، باعث احساس سیری طولانی مدت و کاهش اشتها می‌شود.

همچنین این نوع نان برای افرادی که به گلوتن موجود در نان‌های گندم و جو حساسیت دارند، توصیه می‌شود. بنابراین صاحبان صنایع غذایی ترجیح می‌دهند که در کنار تولید سایر نان‌ها، عرضه نان جو دوسر را نیز داشته باشند تا بتوانند به انواع سلایق و ذائقه‌ها پاسخ دهند.

جو دوسر

جو دوسر قبل از تمرین ورزشی

جودوسر یکی از محصولات با ارزش غذایی بالا می‌باشد که برای ورزشکاران و به ویژه بدنسازان کاربرد فراوان دارد. ورزشکاران همیشه به دنبال غذاهایی مناسب برای تغذیه بهینه خود به منظور افزایش حجم عضلات، بهبود عملکرد و افزایش توانایی خود شوند.

جو دوسر با داشتن کربوهیدرات‌های پیچیده یک منبع مناسب برای تامین انرژی ورزشکاران محسوب می‌شوند. این نوع کربوهیدرات باعث می‌شود که انرژی به مرور زمان تخلیه شود و به این ترتیب، بدن در مدت زمان طولانی‌تری استقامت و قدرت داشته باشد.

همچنین وجود پروتئین در این محصول به تقویت عضلات و همچنین بازسازی بدن بعد از تمرینات کمک می‌کند. توصیه شده است که از این محصول دو ساعت قبل از تمرین و همچنین دو ساعت بعد از تمرین سنگین استفاده شود.

در واقع قبل از تمرین لازم است که بدن برای تولید انرژی موردنیاز خود برای تمرین، کاملا تامین باشد. جو دوسر یکی از گزینه‌های مناسب برای کسب انرژی قبل از تمرین ورزشی می‌باشد.

خریدار پرک جو دوسر تناژ در بوشهر

خرید جو دوسر پرک در شهرهای مختلف توسط انواع کارخانجات صنایع غذایی، فروشگاه‌های عرضه کننده، شرکت‌های پخش و بسته‌بندی و … می‌باشد.

فروش تناژ جو دوسر پرک در استان بوشهر و شهرهای آن مانند برازجان، بندر گناوه، بندر کنگان، جم، بندر دیر، عالی‌شهر، آب پخش و … به صورت حضوری و غیرحضوری توسط مجموعه ایلیا امکان‌پذیر است. خرید حضوری در نمایندگی‌های این شرکت در شهرها انجام می‌شود.

همچنین وجود صفحات اینترنتی با حذف واسطه‌ها و محدودیت‌های تردد، یک راه مناسب برای کم کردن هزینه‌ها و خریدی با صرفه می‌باشد.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *