قیمت انواع پرک جو دوسر خارجی در بازار ایران

پرک جو دوسر

قیمت انواع پرک جو دوسر خارجی در بازار ایران بر چه اساسی تعیین می‌شود؟ برای آگاهی یافتن از قیمت پرک جو دوسر به کدام مجموعه مراجعه می‌کنید؟ پرک جو دوسر از کندن پوست آن، پختن و صاف شدن با غلطک‌های سنگین بدست می‌آید.

ابتدا جوهای خرد شده در ظرف‌های مخصوص یا ماکروویو جوشانده می‌شوند و سپس مواد افزودنی مختلف مثل شیرین‌کننده‌ها به آن اضافه می‌شود. این محصول به صورت‌های مختلف در بازار موجود است. قیمت پرک جو دوسر خارجی و تغییرات آن براساس کیفیت و برند تولیدکننده این محصول تعیین می‌شود.

انواع پرک جو دوسر در ایران

پرک جو دوسر یکی از انواع غلات است که ارزش غذایی بالایی دارد و سرشار از بتاگلوکان، پروتئین و مواد معدنی است. این محصول انواع مختلفی دارد و با طعم‌ها و شکل‌های متفاوت در بازار ایران عرضه می‌شود. مثلا جو دوسر پرک با موز خشک، صبحانه ارگانیک پرک جو دوسر و … .

کاربرد پرک جو دوسر در صنایع غذایی

پرک جو دوسر فقط برای درست کردن آش و سوپ استفاده نمی‌شود و کاربردها و مصارف مختلف در صنایع غذایی دارد. انواع مصارف پرک جو دوسر در صنایع غذایی و آشپزی:

  • از این محصول به عنوان آرد سوخاری می‌توان در تهیه انواع کتلت استفاده کرد.
  • برای سرخ کردن انواع ماهی و مرغ از پرک جو دوسر استفاده می‌شود.
  • به علت داشتن لعاب زیاد، می‌توان آن را در انواع خورش‌ها به کار برد.
  • برای مصرف وعده صبحانه، فقط لازم است پرک جو دوسر را پخته و در انواع شیر همراه با عسل یا سایر شیرین‌کننده‌ها استفاده کرد.

جو دوسر

قیمت جو دوسر پرک کیلویی

جو دوسر پرک به صورت‌های مختلف عمده و بسته‌بندی‌های چند صدگرمی در بازار موجود است. البته که قیمت جو دوسر پرک به صورت عمده و کیلویی به صرفه‌تر از بسته‌بندی‌های کوچکتر آن است.

از فاکتورهای تعیین کننده قیمت جو دوسر پرک می‌توان به کیفیت آن و همچنین میزان تولید این محصول اشاره کرد. طبیعی است که محصول با کیفیت خوب و فرآوری بهتر، قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر آن دارد.

قیمت جو دوسر فله و عمده

معمولا قیمت فله و عمده جو دوسر به مقدار خرید بستگی دارد و هرچه حجم خرید بیشتر باشد، قیمت جو دوسر به صرفه‌تر است. خرید عمده و فله جو دوسر به بهترین قیمت، انتخابی درست است که با توجه به کاربردهای فراوان این محصول و ارزش غذایی بالای آن، که در تمامی وعده‌های غذایی قابل استفاده است، به صرفه خواهد بود.

جو دوسر در بسته‌بندی‌ها و وزن‌های متفاوت در بازار عرضه می‌شود و با توجه به اهمیت آن، امروزه به کالایی تقریبا گران قیمت تبدیل شده است. این قیمت بالا باعث شده است که تمامی اقشار جامعه نتوانند از این محصول عالی استفاده کنند.

بنابراین خرید عمده و فله این محصول با قیمتی مناسب‌تر و قرار دادن آن در رژیم غذایی روزانه از لحاظ اقتصادی به صرفه می‌باشد و برای تمام افراد قابل تهیه است. این مجموعه در تلاش است که بهترین جو دوسر از لحاظ کیفیت و قیمت در بازار ارائه کند تا تمامی افراد جامعه از این محصول با ارزش استفاده کنند.

جو دوسر

آیا خرید جو دوسر خارجی به صرفه است؟

جو دوسر در کشورهای مختلفی تولید شده و وارد ایران می‌شود. کشورهایی مانند انگلستان، روسیه، لهستان و فنلاند تولیدکننده این محصول هستند.

جو دوسر تولید شده در انگلستان از کیفیت بالایی برخوردار است و در بسته‌بندی‌های مختلفی ارائه می‌شود. به طور کلی به دلیل اینکه خرید فله و عمده جو دوسر وارداتی فراهم نیست و این محصولات مستقیما برای بسته‌بندی به کارخانه‌ها می‌روند، تقریبا خرید جو دوسر خارجی به صرفه نیست.

اما این مجموعه در تلاش است با جلوگیری از اعمال هزینه‌های اضافی، جو دوسر خارجی و وارداتی را در بسته‌بندی مناسب و با بهترین قیمت به بازار عرضه کند.

البته جو دوسر ایرانی و خارجی از لحاظ کیفیت تفاوت زیادی ندارند و تفاوت آنها به قیمت مربوط می‌شود که آن هم به دلیل هزینه‌های واردات و حمل و نقل است که بر جو دوسر خارجی اعمال می‌شود.

قیمت جو دوسر برای بدنسازی

جو دوسر به دلیل ارزش غذایی بالا و هضم مناسب، یکی از مواد غذایی پرکاربرد برای افراد ورزشکار است. فیبر بالای این محصول باعث احساس سیری، کاهش وزن و از بین بردن چربی‌های اضافه بدن می‌شود.

برای ورزشکاران و افرادی که در زمینه بدنسازی و پرورش اندام فعالیت دارند، پیشنهاد می‌شود که به جای استفاده از انواع مکمل‌های شیمیایی و مضر از جو دوسر که قیمت مناسب  داشته و سرشار از مواد مغذی است، استفاده کنند.

بسیاری از مربیان و فعالان ورزشی توصیه می‌کنند که قبل از تمرین و ورزش، یک وعده‌ی غذایی با جو دوسر داشته باشند که بسیار مفید و مناسب است. آنتی اکسیدان‌های موجود در جو دوسر باعث کاهش کلسترول خون می‌شود و فیبر موجود در آن موجب کاهش وزن می‌شود.

شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلفی انواع محصولات جو دوسر را برای افراد ورزشکار در بازار عرضه می‌کنند. در این مجموعه انواع محصولات جو دوسر با بهترین کیفیت و قیمت مناسب و به صرفه برای بدنسازی موجود می‌باشد که یک جایگزین مناسب برای مکمل‌های شیمیایی مختلف است.

جو دوسر

قیمت جو دوسر پرک ویژه فروشگاه‌ها

به طورکلی فروشگاه‌های مختلف و بزرگ در کنار سایر مواد غذایی، قفسه‌ای را به محصولات غذایی فراسودمند و مفید اختصاص داده‌اند که اخیرا بیشتر مردم به خرید و استفاده از این محصولات علاقه‌مند شده‌اند.

معمولا فروشگاه‌ها محصولات جو دوسر پرک را به طور بسته‌بندی یا به صورت فله (با بسته‌بندی و برند اختصاصی خود در بازار عرضه می‌کنند) خریداری کرده و در فروشگاه‌های خود ارائه می‌کنند.

قیمت جو دوسر پرک ویژه فروشگاه‌ها باید از حالت عادی فروش قیمت پایین‌تری داشته باشد تا برای صاحبان فروشگاه صرفه اقتصادی داشته باشد.

این مجموعه با فروش و عرضه جو دوسر پرک به صورت بسته‌بندی و عمده، آماده همکاری و عقد قرارداد با فروشگاه‌های مختلف، برای عرضه محصول باکیفیت و قیمت مناسب می‌باشد.

قیمت جو دوسر پرک خارجی روسی

جو دوسر پرک خارجی و وارداتی در ایران انواع مختلفی دارد که از طریق شرکت‌های مختلف به ایران وارد می‌شوند. جو دوسر پرک روسی یکی از انواع آن است که از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول در حجم زیادی وارد کشور می‌شود.

این مجموعه یکی از واردکنندگان جو دوسر روسی، آماده همکاری کارخانجات مختلف برای فروش به صرفه این محصول می‌باشد.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *