قیمت فروش آرد جو دوسر کیلویی در بجنورد

آرد جو دوسر

قیمت فروش آرد جو دوسر کیلویی در بجنورد نسبت به بسته‌های چندصد گرمی چه تفاوتی دارد؟ آیا خرید کیلویی آرد جو دوسر به صرفه‌تر است؟ آرد جو دوسر از محصولات پرمصرف دانه جو دوسر می‌باشد که در تهیه انواع غذاها و تنقلات به کار می‌رود.

این آرد بدون گلوتن بوده و منبعی سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌باشد. این آرد مصارف خانگی زیادی داشته و در کنار آن ورزشکاران نیز از خریداران آرد جو دوسر می‌باشند.

قاعدتا خرید کیلویی این محصول نسبت به انواع بسته‌بندی‌های چند صد گرمی، قیمت مناسب‌تری دارد و مصرف کنندگان خانگی ترجیح می‌دهند که با یک بار خرید، این محصول را برای مدت طولانی‌تری در اختیار داشته باشند.

شرکت ایلیا عرضه کننده بهترین و با کیفیت‌ترین آرد جو دوسر در ایران می‌باشد که فرآوری این محصول را به صورت کاملا بهداشتی انجام می‌دهد.

خریداران آرد جو دوسر در شهرهای مختلف به ویژه بیرجند، می‌توانند خرید خود را به صورت بسته‌های چند کیلویی از شرکت ایلیا سفارش دهند تا در علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، در هزینه‌های حمل‌ونقل و پستی صرفه‌جویی کنند.

انواع بسته‌بندی آرد جو دوسر در ایران

آرد جو دوسر در بازار ایران در انواع مختلف ایرانی و خارجی وجود دارد. شرکت‌های مختلف پخش و بسته‌بندی این محصولات را به صورت عمده و فله از شرکت‌های مختلف خریداری کرده و در انواع بسته‌بندی‌های مختلف وزنی به بازار عرضه می‌کنند.

جو دوسر

جو دوسر برای حجم‌دهی ماهیچه

جو دوسر سرشار از کربوهیدرات و پروتئین‌های مختلف است که برای بدنسازان ارزش زیادی دارد. این غله انرژی موردنیاز ورزشکاران را برای انجام تمرینات ورزشی فراهم می‌کند و بدنسازان می‌توانند از این محصول به عنوان یک مکمل غذایی استفاده کنند.

در واقع پروتئین موجود در جو دوسر نقش حجم‌دهی و عضله‌سازی را برای ورزشکاران و بدنسازان ایفا می‌کند. پروتئین از واحدهای اسید آمینه تشکیل شده است که این واحدهای سازنده علاوه بر عضله‌سازی و حجم‌دهی ماهیچه‌ها، در ترمیم بافت‌ها و ریکاوری بعد از تمرین اثر دارند.

اینکه ورزشکاران پروتئین موردنیاز خود را برای حجم‌دهی عضلات از یک غذای کربوهیدرات‌دار تامین کنند، یک امتیاز مثبت به شمار می‌آید. در واقع هر لیوان از جو دوسر، 6 گرم پروتئین دارد. البته که بدنسازان برای تامین پروتئین مورد نیاز خود از مکمل‌های دیگر هم استفاده می‌کنند.

جو دوسر پخته و خام

جو دوسر در سراسر جهان محبوبیت و طرفدارانی دارد. این غله تقریبا همه کاره بوده و محصولات فرآوری شده از آن به صورت خام و یا پخته شده در دستورالعمل‌های متفاوت به کار می‌رود.

از آنجایی که دانه جو دوسر سفت بوده و بدن نمی‌تواند آنها را هضم کند، این دانه‌ها باید در فرآیندهایی پردازش شده و به محصولات دیگر تبدیل شوند. مراحل پردازش دانه جو دوسر شامل: 1- جدا کردن پوسته، 2- تیمار حرارتی و رطوبتی، 3- سورت‌بندی محصول، 4- پوسته پوسته شدن یا آسیاب کردن.

محصولات نهایی جو دوسر شامل انواع پرک جو دوسر، آرد جو دوسر، بلغور جو دوسر و یا تکه‌های جو دوسر (جو دوسر نورد شده) می‌باشند که هرکدام مصارف گوناگونی دارند. مثلا پرک جو دوسر ریز را می‌توان هم به صورت خام و هم در مخلوط با مایعات پخت و مصرف کرد.

دانه‌های کامل جو دوسر یا بلغور آن در پخت انواع حلیم و آش استفاده می‌شود. آرد جو دوسر از پرکاربرد ترین محصولات این غله است که به عنوان یک ماده اولیه، پایه و اساس بسیاری از محصولات غذایی می‌تواند باشد.

مثلا از آرد جو دوسر برای پخت دسرهای شیری مانند فرنی یا مسقطی، استفاده به عنوان ماسک صورت، به عنوان لعاب دهنده در غذاهای مختلف مانند خورش، پخت کیک و کلوچه و … استفاده می‌شود.

جو دوسر

قیمت هر کیلو دانه و پرک جو دوسر

اگر از طرفداران و متقاضیان رژیم‌های غذایی سالم و مغذی هستید، حتما از خواص جو دوسر و محصولات فراوری شده از آن مانند پرک جو دوسر آگاهی دارید. یولاف یا جو دوسر سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی بوده و نقش مهمی در کنترل و بهبود بیماری‌های مختلف دارد.

به طور کلی دانه و پرک جو دوسر در انواع خارجی و ایرانی در بازار موجود است. نمونه‌های ایرانی غالبا به صورت دانه‌های کامل با پوست موجود است که در صنایع و کارگاه‌های مختلف به شکل‌های متفاوت این غله، فرآوری می‌شود.

اما نمونه‌های وارداتی می‌تواند در تمامی اشکال وجود داشته باشد و پس از ورود به کشور در بسته‌بندی‌ها و برندهای مختلف در بازار عرضه می‌شوند. قیمت دانه و پرک جو دوسر با توجه به ایرانی بودن و خارجی بودن، تفاوت‌هایی دارد.

شرکت ایلیا در تلاش است که در هر دو نمونه از محصولات با تولید و واردات مستقیم آنها، به قیمت‌های موجود ثبات ببخشد تا تمامی اقشار جامعه متناسب با سلیقه و ذائقه خود از محصولات شرکت خریداری کنند.

جو دوسر

خرید جو دوسر و یولاف وارداتی

جو دوسر یا یولاف‌های خارجی موجود در بازار ایران، از کشورهای مختلف آلمان، انگلیس و روسیه به کشور وارد می‌شوند. انواع نمونه‌های خارجی به دلیل کیفیت بالا، هزینه‌های گمرک و نوسان نرخ ارز، قیمت‌های بالایی داشته و تقریبا محصولی لوکس محسوب می‌شوند.

شرکت ایلیا به عنوان واردکننده دست اول جو دوسر، در تلاش است که این محصول را بدون واسطه و با بسته‌بندی و فراوری مستقیم، با قیمتی مناسب در بازار عرضه کند تا بتواند نقش مهمی در ارائه بهترین کیفیت و قیمت محصولات وارداتی داشته باشد.

قیمت آرد جو دوسر دانیما در بجنورد

شرکت ایلیا با عرضه آرد جو دوسر دانیما در بسته‌بندی‌های وزنی مختلف و با راه‌اندازی بستر فروش اینترنتی، امکان خریدی راحت را برای خریداران در سراسر شهرها به ویژه بجنورد فراهم کرده است تا خریداران دغدغه بعد مسافت را نداشته و هزینه‌های اضافی حمل و نقل برایشان کاهش یابد.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *