مرکز خرید و فروش انواع پرک جو دوسر در زنجان

پرک جو دوسر

استعلام مرکز خرید و فروش انواع پرک جو دوسر در زنجان از چه طریقی امکان پذیر است؟ بهترین و تخصصی‌ترین مجموعه فروش انواع پرک جو دوسر در ایران به چه صورت قابل دسترس است؟ مصرف جو دوسر چه خواصی برای سالمندان و بدنسازان دارد؟

جو دوسر پرک به صورت انواع وارداتی و ایرانی در بازار وجود دارد و برای قرارگیری در رژیم غذایی، یک وعده سالم و کامل محسوب می‌شود و با توجه به فواید و خواص آن در صنایع مختلف کاربرد دارد.

امروزه تمام شهرهای ایران مانند استان زنجان و شهرهای آن مانند ابهر و خرمدره خواهان و خریدار جو دوسر و انواع محصولات آن می‌باشند. یکی از دغدغه‌های مردم در شهرهای مختلف یافتن مجموعه‌ای معتبر از لحاظ قیمت و کیفیت می‌باشد.

شرکت ایلیا با تضمین قیمت و کیفیت، تجربه‌ای لذت بخش از خرید محصولات فراسودمند مانند جو دوسر پرک را برای شما به ارمغان می‌آورد.

انواع پرک جو دوسر

جو دوسر پرک یکی از انواع غلات است که از نظر غذایی ارزش بالایی دارد و سرشار از بتاگلوکان، مواد معدنی و پروتئین است. این محصول غذایی مناسب برای مصرف در وعده صبحانه، تهیه اوتمیل، گرانولا و انواع شیرینی فاقد گلوتن می‌باشد.

از نظر ظاهر، این محصول بافتی نرم دارد و به صورت پرک شده و نیمکوب می‌باشد تا مصرفی آسان و راحت‌تر برای تمامی گروه‌های سنی داشته باشد.

جو دوسر پرک در انواع مختلف و طعم‌های متفاوت وجود دارد. بعضی از انواع آن شامل جو دوسر پرک با موز خشک شده، جو دوسر پرک با هلو و صبحانه ارگانیک چاودار پرک و پرک کینوا می‌باشد.

جو دوسر

بلغور و سبوس جو دوسر

بلغور جو دوسر گیاهی است گه فاقد گلوتن می‌باشد و دارای ارزش غذایی بالا می‌باشد. این محصول در کاهش کلسترول نقش مهمی دارد و برای بیماران دیابتی مناسب است. بلغور جو دوسر سرشار از مواد معدنی مانند فسفر، آهن، مس، منیزیم و روی می‌باشد.

همچنین این محصول منبع خوبی از پروتئین‌ها و ویتامین‌ها از جمله ویتامین B می‌باشد. بلغور جو دوسر را می‌توان در انواع صبحانه، آش، سوپ، سالاد و خورشت‌ها استفاده کرد.

ارزش غذایی یک چهارم فنجان از این محصول، شامل 152 کالری می‌باشد. سبوس جو دوسر پوسته خارجی دانه جو دوسر می‌باشد که منبعی سرشار از فیبر خوراکی، پروتئین، کلسیم و… است.

مزیت اصلی و مهم سبوس جو دوسر در درمان و بهبود مشکلات گوارشی است. به دلیل داشتن فیبر محلول باعث نرمی در روده و بهبود حرکات آن شده و باعث خروج سموم از سیستم گوارش می‌شود. همچنین به دلیل وجود انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم و ضروری در پیشگیری و کنترل ورم مفاصل موثر است.

از آنجایی که سبوس جو دوسر فاقد گلوتن می‌باشد، غذایی سالم و مفید برای افراد مبتلا به سلیاک و افرادی است که به گلوتن موجود در گندم حساسیت دارند و درهضم آن دچار مشکل می‌باشد.

قیمت جو دوسر پرک روسی

جو دوسر پرک روسی از انواع محصولات وارداتی به کشور می‌‎باشد. این محصول و سایر غلات در کشور روسیه به صورت انبوه کشت شده و ارگانیک و غیرتراریخته هستند. همچنین بافت مناسب و کیفیت مطلوبی دارد. شرکت ایلیا بزرگ‌ترین وارد کننده این محصول به کشور است.

جو دوسر پرک روسی از انواع دیگر محصولات وارداتی قیمت مناسب‌تری دارد چون مجموعه ما به عنوان وارد کننده دست اول محسوب شده و با حذف واسطه‌ها، خریدی با صرفه را برای مشتریان فراهم می‌کند. جودوسر پرک روسی ارگانیک است و مواد افزودنی ندارد.

چون به صورت مستقیم وارد می‌شود، مشکل ماندگاری و فساد در انبارها را ندارد و در تمام سال قابل عرضه می‌باشد.

جو دوسر

تفاوت جو پرک و جو دوسر

برای تهیه انواع غذاها با کیفیت و طعم مطلوب و مناسب نیاز به شناخت مواد اولیه آنها و تفاوت‌های محصولات مورد استفاده است. یکی از این موارد مربوط به تفاوت جو دوسر و جو پرک می‌باشد. هرکدام از این غلات از نظر غذایی ارزش متفاوتی دارند و در انواع غذاها استفاده می‌شوند.

جو پرک در ترکیب با آب و مایعات، لعاب‌دار می‌شود و به همین دلیل سوپ جو پرک بسیار برای سرماخوردگی مناسب می‌باشد و افزون بر تامین انرژی از یبوست و مشکلات آن جلوگیری می‌کند. همچنین از نظر ظاهری، جو دوسر نسبت به جو کشیده‌تر و باریک‌تر است و به دلیل رشد دو طرفه آن، به جو دوسر شهرت دارد.

جو پرک سفید رنگ بوده ولی جو دوسر کرم رنگ است و لبه‌های نرم‌تری دارد. همچنین جو دوسر پرک انرژی بیشتری را نسبت به جو پرک ایجاد کرده و برای عضله سازی و تقویت سیستم ایمنی بدن موثرتر است.

قیمت خرید جو دوسر پرک صبحانه

خرید جو دوسر از گذشته در بسیاری از کشورها رایج بوده است و امروزه سرانه مصرف آن چند برابر شده است. علت مصرف و تقاضای بالای آن کیفیت این محصول از نظر ارزش غذایی و طعم و بافت مطلوب آن می‌باشد.

برای تولید کنندگان انواع محصولات غذایی و شرکت‌های پخش، قیمت خرید جو دوسر پرک بسیار مهم است. قیمت خرید آن به عوامل مختلف مانند نوع و وزن بسته‌بندی بستگی دارد.

طبیعی است هرچه بسته‌بندی کوچک‌تر باشد، قیمت محصول به ازای هر کیلوگرم بالاتر است شرکت ایلیا با بسته‌های مختلف چند کیلوگرمی، هزینه‌های جانبی را تا حد امکان کاهش داده است تا انواع محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

پخت جو دوسر

جو دوسر در بدنسازی

اگر شما هم بدنسازی کار می‌کنید، احتمالا درباره مزایا و فواید جو دوسر مطالبی به گوشتان رسیده است. همان اندازه که پروتئین در تامین انرژی به بدن کمک می‌کند، کربوهیدرات‌ها هم گزینه مناسبی برای این کار هستند. اگر قصد تقویت عضلات خود را دارید، برای تمرینات و ورزش‌های روزمره، به چیزی بیشتر از پروتئین نیاز دارید.

طبق بررسی و تحقیقی که در انجمن بین المللی تغذیه در سال 2018 انجام شده است، بدنسازان می‌توانند برای افزایش تمرینات مقاومتی و کاهش انواع چربی‌ها و رشد عضلات از کربوهیدرات‌های پیچیده که در جو دوسر وجود دارد، استفاده کنند.

فروش پرک جو دوسر تناژ در زنجان

با توجه به نیاز روزافزون محصولات فراسودمند مانند جو پرک، فروش و عرضه این محصولات در کشور رایج شده است. بسیار مهم است که مصرف کنندگان سراسر کشور مانند استان زنجان، اطلاعات مناسبی از فواید محصولات، انواع بسته‌بندی و بهترین قیمت را داشته باشند.

شرکت ایلیا با راه اندازی سایت و شماره تماس، امکان ارتباط با مشاوران و کارشناسان را به طور مستقیم فراهم کرده است.

این شرکت پرک جو دوسر را برای مشتریان متقاضی فروش به صورت تناژ در استان زنجان و شهرهای مختلف آن مانند ابهر، خرمدره، قیدار، هیدج، سلطانیه و… فراهم کرده است و آماده عقد قرارداد با صنایع تولیدی با ارائه مناسب‌ترین قیمت و کیفیت می‌باشد.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *