خرید عمده آرد جو دوسر رژیمی در اصفهان

جو دوسر

خرید عمده آرد جو دوسر رژیمی در اصفهان توسط چه صنایع و مشاغلی صورت می‌گیرد؟ آرد جو دوسر چه کاربردهایی دارد؟ آرد جو دوسر تمام خواص جو دوسر را دارد و منبعی غنی از انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است.

این آرد مصارف مختلفی دارد و برای تهیه غذاهای رژیمی، نان و شیرینی نیز استفاده می‌شود. طبع آرد جو دوسر معتدل بوده و تمامی افراد با هر ذائقه و طبعی می‌توانند از این آرد و محصولات آن استفاده کنند. خریداران و متقاضیان عمده این محصول انواع صنایع غذایی، نانوایی‌ها، شرکت‌های پخش و بسته‌بندی و رستوران‌ها می‌باشند.

شرکت ایلیا برای اولین بار اقدار به تولید و عرضه آرد جو دوسر رژیمی در کشور کرده است. آرد جو دوسر با کیفیتی بالا و به صورت کاملا مکانیزه و بدون دخالت انسان، در این مجموعه تولید می‌شود.

این شرکت توانایی تولید حجم زیادی از آرد را در سال داشته و می‌تواند به عنوان یک منبع خوب و به صرفه برای خریداران عمده این آرد در استان اصفهان و سایر استان‌های ایران محسوب شود.

کاربردهای آرد جو دوسر

  • کارخانه‌های تولید محصولات رژیمی
  • کارخانه‌های تولید محصولات بیکری
  • تولید انواع پاستا و ماکارونی و لازانیا
  • کارگاه‌های تولید نان صنعتی و سنتی
  • کارخانه‌های تولید شکلات پروتئینی
  • تولید انواع مکمل‌های غذایی لاغری و چاقی
  • تولیدات محصولات دیابتی و سلیاکی
  • کارخانه‌های لبنیات
  • تولید انواع شیرینی و آبنبات کم کالری

آرد جو دوسر به دلیل اینکه منبعی غنی از فیبر می‌باشد، به کاهش بیماری‌های قلبی کمک می‌کند.

طی تحقیقات و آزمایشات صورت گرفته از بین افرادی که تمام کالری بدنشان از جو دوسر تامین می‌شد، ثابت شد که میزان کلسترول خوب در بدن این افراد زیاد شده و بالعکس میزان کلسترول بد کاهش یافته است که همین امر به پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی کمک شایانی می‌کند.

همچنین مواد معدنی موجود در آرد جو دوسر به کنترل متابولیسم بدن کمک کرده که همین امر باعث جلوگیری از لخته شدن خون شده و جریان خون را بهبود می‌بخشد. پس محصولات تولید شده از آرد جو دوسر از نظر غذایی بسیار مفید و مناسب برای کنترل و بهبود بسیاری از بیماری‌های می‌باشد.

از کاربردهای آرد جو دوسر می‌توان به تهیه و تولید انواع تنقلات مانند بیسکوئیت، شکلات، کلوچه، انواع نان‌های رژیمی، شیرینی‌جات، دسرهای مختلف شیری، انواع نوشیدنی‌ها، محصولات بهداشتی و آرایشی و… اشاره کرد.

جو دوسر

جو دوسر آلمانی و انگلیسی

جو دوسر دارای خواص مفید و ارزش غذایی بالایی است. انواع ایرانی و وارداتی این محصول در بازار توسط برندها و شرکت‌های مختلف عرضه می‌شود. جو دوسر خارجی عمدتا از کشورهای روسیه، آلمان و انگلیس به کشور وارد می‌شود.

جو دوسر آلمانی و انگلیسی دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی هستند و همچنین طعم و عطر مطلوبی دارند. این محصولات معمولا به دلیل هزینه‌های گمرک و نوسان نرخ ارز، قیمت بالاتری نسبت به جو دوسر ایرانی دارد ولی با این حال باز هم طرفداران و مشتریان خود را در بازار خرید و فروش محصولات فراسودمند دارند.

بسیار حائز اهمیت است که هنگام خرید محصولات خارجی به کیفیت و بافت جو دوسر توجه شود. همچنین شرکت وارد کننده و عرضه کننده جو دوسر آلمانی و انگلیسی باید مجوزها و استانداردهای بهداشتی لازم را داشته باشد.

شرکت‌های مختلفی در بازار اقدام به فروش این محصولات می‌کنند. شرکت ایلیا با داشتن مجوزهای بهداشتی و با تضمین کیفیت و قیمت، بهترین نمونه‌های وارداتی از جو دوسر را به مشتریان عرضه می‌کند.

آیا جو دوسر قند دارد؟

میزان قند موجود در جو دوسر بسیار پایین است و به ازای 100 گرم از این غله، تنها 0.3 گرم قند وجود دارد. در واقع جو دوسر یک ماده غذایی با شاخص قند خون پایین است و مصرف آن باعث افزایش قند خون نمی‌شود.

همچنین فیبر موجود در جو دوسر تجزیه قندهای را کندتر کرده و به همین دلیل نقش مهمی در هضم غذا و کاهش میزان قند خون دارد و به عنوان غذایی مناسب برای افراد مبتلا به دیابت محسوب می‌شود.

جو دوسر

جو دوسر برای تولید گرانولا

گرانولا یک وعده غذایی بسیار مغذی، سالم و خوشمزه است که از ترکیب غلات، میوه‌های خشک و انواع مغزیجات بدست می‌آید.

این محصول ارزش غذایی بالایی داشته و با مصرف روزانه می‌توان انواع مواد لازم برای بدن مانند فیبر، مواد معدنی و انواع ویتامین‌ها را تامین کرد. جو دوسر یک غله مناسب برای تهیه گرانولا است و باعث بالاتر رفتن کیفیت گرانولا می‌شود.

جو دوسر بعد از ترکیب با سایر ترکیبات مانند شیرین کننده‌ها طبیعی، در فر قرار گرفته و بعد از پختن و طلایی شدن، انواع خشکبار به آن اضافه می‌شود. از دیگر ترکیبات موجود در گرانولا می‌توان به کشمش، خرما و میوه‌های خشک و تازه اشاره کرد.

میزان کالری گرانولا به ترکیبات استفاده شده در آن بستگی دارد. ورزشکاران، خانم‌های باردار و به طور کلی تمام کسانی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند، می توانند با قرار دادن این محصول در برنامه غذایی خود، از خواص و مزایای آن استفاده کنند و میان وعده‌ای خوشمزه و دلچسب را داشته باشند.

فرمول خاص و یکسانی جهت پخت گرانولا وجود ندارد و شرکت‌های مختلف با استفاده از مواد گوناگون و با توجه به سلیقه‌های مختلف آن را تهیه می‌کنند. اما وجه یکسان تمام گرانولاهای تهیه شده در چند مورد است:

سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند. انواع مغزیجات دارند. حداقل یک ترکیب شیرین کننده مانند عسل دارند. سرشار از پتاسیم، مگنز و آهن هستند.

جو دوسر

خرید آرد جودوسر کیلویی دانیما

آرد جو دوسر دانیما سرشار از پروتئین و فیبر می‌باشد و ارزش غذایی بالایی دارد. این محصول برای بیماران دیابتی و قلبی عروقی قابل استفاده است. از آرد جو دوسر انواع محصولات مانند کیک و شیرینی، مکمل‌های ورزشی و به طور کلی محصولات رژیمی تولید می‌شود.

افراد دارای رژیم‌های لاغری و درمانی و همچنین ورزشکاران معمولا مصرف بیشتری از آرد جو دوسر را دارند. خرید کیلویی آرد جو دوسر دانیما برای این افراد نسبت به بسته‌بندی‌های چندصدگرمی به صرفه تر است.

شرکت ایلیا با عرضه بسته‌های کیلویی آرد جو دوسر دانیما و بسته‌بندی بهداشتی و مناسب، نیاز این خریداران را برطرف کرده است. بسته‌بندی آرد کیلویی به نحوی است که با هربار استفاده، محصول آلوده و فاسد نشود.

خریداری آرد جو دوسر عمده در اصفهان

خریداران آرد جو دوسر به صورت عمده، کارخانجات غذایی، صنایع بیکری، نانوایی‌ها، رستوران‌ها، باشگاه‌های بدنسازی و شرکت‌های پخش و بسته‌بندی می‌باشند.

صاحبان این مشاغل در استان اصفهان و شهرهای این استان مانند کاشان، بافران، انارک، خالد آباد، رضوان شهر، زیباشهر، گرگاب ،دیزیچه، ابریشم، مبارکه، خوانسار، نائین، دولت آباد و… می‌توانند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند و قیمت آرد جو دوسر را در شهرهای مختلف اصفهان استعلام نمایند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *