اهمیت اوتمیل برای بدنسازی + خرید بسته‌بندی

پخت جو دوسر

آیا سوالات مربوط به اهمیت اوتمیل برای بدنسازی + خرید بسته‌بندی آن ذهن شما را نیز مشغول کرده است؟ بسیاری از بدنسازان به دنبال غذایی سالم برای دریافت انرژی در حین تمرین خود هستند و سرانجام به اوتمیل روی می‌آورند.

در ادامه به دلیل اهمیت اوتمیل در بدنسازی می‌پردازیم.

اوتمیل قبل تمرین یا بعد تمرین بدنسازی

با توجه به اینکه اوتمیل یک غذای فوق‌العاده پروتئینی و حاوی مواد معدنی بالا می‌باشد در انواع رژیم‌های بدنسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدنسازان به علت تمریناتی که دارند باید از مواد غذایی استفاده کنند که انرژی آن‌ها را در طول روز تامین کرده و به ریکاوری عضلات و آسیب دیدگی آن‌ها نیز کمک کند.

اوتمیل با داشتن تمام این ویژگی‌ها انتظارات بدنسازان عزیز را برآورده می‌کند. بنابراین اگر اوتمیل قبل تمرین خورده شود انرژی خوبی به بدنسازان در حین تمرین می‌دهد و اگر بعد از تمرین نیز خورده شود به استراحت و ریکاوری و بازسازی عضلات آن‌ها می‌پردازد.

طرز تهیه اوتمیل برای لاغری

اوتمیل راه بسیار خوب و آسانی برای لاغری می‌باشد که در کمترین زمان می‌توان از آن نتیجه گرفت. اوتمیل در واقع کاملا گیاهی است و به همین دلیل در رژیم‌های لاغری به کار می‌رود.

البته از مواد معدنی ضروری آن نیز نباید غافل شویم که همه موارد مورد نیاز بدن را فراهم می‌کند و با خوردن آن شما دیگر کمبودی نسبت به مواد پروتئینی و…. نخواهید داشت.

برای تهیه آن تنها به جو دوسر پرک شده به میزان ۱ فنجان و شیر یا آب به میزان ۲ فنجان و کمی ادویه نیاز دارید. ابتدا باید جو دوسر را با آب و یا شیر دلخواه خود بپزید که برای گیاهی‌تر شدن آن می‌توانید از شیر بادام یا شیر جو دوسر نیز استفاده کنید.

پس از اینکه مخلوط شما به خوبی پخته و نرم شد و کمی در دمای اتاق سرد شد می‌توانید آن را همراه با نمک و دارچین میل نمایید.

پرک جو دوسر

خواص اوتمیل برای چاقی

اوتمیل یک منبع عالی از مواد مغذی مانند روی و منگنز و فسفر و منیزیم و کلسیم است و همچنین حاوی انواع ویتامین‌هایی مانند ویتامین B، پروتئین و آهن می‌باشد.

پروتئین اوتمیل نقش زیادی در برنامه غذایی افرادی که به دنبال چاق شدن هستند دارد و به این علت که فاقد شکر و چربی می‌باشد افزایش وزن همراه با تناسب اندام را به وجود می‌آورد. سایر مواد مغذی آن نیز تمام آنچه بدن به آن نیاز دارد را فراهم کرده و شما را از خوردن کالری اضافی بی نیاز می‌کند‌.

اگر می‌خواهید از اوتمیل در برنامه افزایش وزن خود استفاده کنید، به جو دوسر پرک خود شیر اضافه کرده و آن بپزید. پس از آن نیز از میوه‌هایی مانند موزهای تکه شده و توت فرنگی و….. استفاده کنید. البته آجیل‌ها و مغزهایی مانند گردو و بادام و پسته و افزودن عسل نیز می‌تواند در افزایش وزن بسیار موثر واقع شود.

طرز تهیه اوتمیل پروتئینی بدنسازی

در آماده سازی اوتمیل اگر جو دوسر پرک را با شیر ساده مخلوط کنید، حدود 8 گرم پروتئین مورد نیاز بدن شما را تامین می‌کند. همچنین می‌توانید از پودرهای پروتئین استفاده کرده و مقداری از آن را به ظرف جو دوسر خود اضافه کنید. 2 قاشق پودر پروتئین، تا 150 کالری به وعده غذایی شما اضافه می‌کند.

ترکیب یک موز بزرگ و جو دوسر نیز می‌تواند 135 کالری به شما بدهد. افزودن ¼ لیوان کشمش همراه با جو دوسر نیز 109 کالری اضافه می‌کند. بنابراین برای افزایش پروتئین اوتمیل می‌توانید از موارد بالا کمک گرفته و پس از پخت جو دوسر با شیر با این موارد آن را پروتئینی و مقوی کنید.

جو دوسر

اوتمیل صبحانه

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم در زندگی همه افراد می‌باشد. برای شروع یک روز عالی شما به صبحانه‌ای نیاز دارید که انرژی بدن شما را به خوبی تامین کرده و بتوانید با خوردن آن، فعالیت‌های روزانه خود را کاملا درست و به موقع انجام دهید.

اوتمیل یکی از بهترین این صبحانه‌ها می‌باشد که به صورت گرم و یا سرد خورده می‌شود و در سال‌های اخیر جایگاه بسیار خوبی در برنامه غذایی افرادی که از غذاهای سالم استفاده می‌کنند پیدا کرده است. به این علت که اکثر مردم نسبت به نیازهای بدن خود آگاهی پیدا کرده‌اند.

برای آماده سازی آن ابتدا باید جو دوسر پرک فوری صبحانه را همراه با شیر روی اجاق گاز با حرارت ملایم بپزید. 1 فنجان جو دوسر و 2 فنجان شیر کافی است. پس از پخته شدن از انواع میوه‌ها و آجیل‌ها برای تزئین آن استفاده کنید.

اگر به صبحانه‌های سرد علاقه دارید نیز جو دوسر پرک را با شیر درون ظرفی ریخته و درب آن را بگذارید و حداقل 2 ساعت در یخچال نگه دارید. سپس با افزودنی‌های مورد علاقه نوش جان کنید.

خرید اوتمیل پروتئینی

برخی از انواع اوتمیل‌های آماده وجود دارند که از لحاظ پروتئینی غنی‌تر هستند و دارای مواد افزودنی مانند میوهای خشک شده و.‌… می‌باشد. در واقع در هنگام خرید باید به برچسب غذایی این محصولات نگاهی بکنید تا متوجه این موضوع بشوید.

اگر جو دوسر پرک ساده نیز خریداری کرده اید به راحتی می‌توانید با موز و بادام و گردو و … آن را غنی‌تر کنید. برای خرید اوتمیل پروتئینی با کیفیت عالی و مرغوب و قیمتی به صرفه به صفحه فروشگاه ما مراجعه کرده و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

خرید بسته‌بندی اوتمیل دانیما

برند دانیما با در نظر داشتن دغدغه‌های شما خریداران عزیز مانند پاکی و تمیز بودن محصول، بسته‌بندی مرتب و در حجم‌های مختلف، هزینه‌های ارسال به صرفه، اخذ سود بسیار پایین و تضمین مرغوبیت محصولات، اوتمیل‌های بسته‌بندی خود را با شرایطی عالی به فروش می‌رساند.

علاوه بر همه این‌ها در زمینه واردات این محصول پیشروترین شرکت بوده و آن را کاملا مستقیم و بدون واسطه عرضه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با شماره‌های کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید‌.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *