فروش پرک جو دوسر تناژ برای کارخانه‌جات در تهران

جو دوسر

فروش پرک جو دوسر تناژ برای کارخانه‌جات در تهران در کدام مجموعه‌ها امکان پذیر است؟ قیمت انواع پرک جو دوسر در بازار تحت تاثیر چه عواملی قرار می‌گیرند؟ کدام مراکز فروش و عرضه پرک جو دوسر را به صورت عمده و کیلویی عرضه می‌کنند؟

کارخانه‌جات در شهرهای مختلف مثل تهران برای تامین مواد اولیه خود نیازمند خریدی باصرفه و مطمئن هستند. مراکز و مجموعه‌های عرضه جو دوسر پرک باید بتوانند در تمام فصول سال نیاز متقاضیان به ویژه کارخانه‌جات و صنایع تولیدی را فراهم کنند.

معمولا خرید تناژ جو دوسر پرک به صورت حضوری و غیر حضوری در اکثر مجموعه‌ها انجام می‌شود که هرکدام مزیت‌هایی دارند. فروش به‌صورت اینترنتی برای کارخانه‌جات مختلف در شهرهای بزرگ و کوچک به صرفه است.

زیرا با حذف واسطه‌ها و انواع هزینه‌های اضافی، مزایا و سود بیشتری برای صنایع تولیدی دارد. شرکت ایلیا عرضه کننده مرغوب‌ترین جو دوسر پرک به صورت تناژ، امکان خریداری در بستری مناسب را برای متقاضیان در شهرهای مختلف از جمله تهران را فراهم کرده است.

انواع جو دوسر در کشور

جو دوسر یکی از انواع غلات شگفت انگیز است که دارای خواص و فواید زیاد برای سلامتی انسان دارد. این محصول در بازار ایران به صورت‌های ایرانی و وارداتی (انگلیسی، آلمانی، روسی و استرالیایی) وجود دارد.

انواع جو دوسر بعد از جمع آوری از مزرعه و فرآوری آن به صورت: دانه جودوسر با پوست، دانه جودوسر بدون پوست، پرک جو دوسر، پرک فوری صبحانه یا اوتمیل، آرد جو دوسر، بلغور جو دوسر و سبوس جو دوسر در بازار عرضه می‌شوند.

همچنین نوعی از جو دوسر به صورت وحشی در اطراف مزارع گندم و جو می‌روید که معمولا مصرف انسانی ندارد زیرا دانه‌های کوچک و لاغری دارند و همچنین طعمی تلخ و بدمزه داشته و بیشتر برای مصارف دام به کار می‌روند.

بزرگ‌ترین وارد کننده جو دوسر

همانطور که ذکر شد جو دوسر به دو صورت انواع ایرانی و وارداتی در بازار عرضه می‌شوند. نمونه‌های آلمانی و انگلیسی جو دوسر بسیار باکیفیت است و بافت مناسب و نرم دارد.

این محصولات وارداتی بعد از ورود به ایران به‌ صورت بسته‌بندی‌های 250 یا 300 گرمی عرضه می‌شوند و به عنوان کالایی لوکس در زمینه صنایع عذایی محسوب می‌شود. به دلیل قیمت بالای جو دوسر آلمانی و انگلیسی، در ایران طرفدار زیادی ندارد و فقط برای مصرف کننده نهایی کاربرد دارد.

جو دوسر روسی دارای کیفیت مناسب و ارگانیک است و در حجم زیادی در روسیه کشت می‌شود. این محصول دانه‌بندی درشت و طعم و عطر مناسب دارد و به صورت تناژ وارد ایران می‌شود.

درحال حاضر مجموعه ایلیا بزرگ‌ترین وارد کننده جو دوسر روسی به ایران است و آماده همکاری و عقد قرارداد برای تامین این محصول با کیفیت و غیرتراریخته برای صنایع تولیدی و کارخانجات بصورت فله و تناژ می‌باشد و این اطمینان را به خریداران محترم می‌دهد که در تمام فصول سال، مقدار مصرفی مورد نیاز مصرف کننده را در بهترین قیمت و کیفیت تامین می‌کند.

پرک جو دوسر

 

کارخانه‌های خریدار پرک جو دوسر

خریداران جو دوسر به صورت عمده و تناژ، انواع کارخانه‌جات و شرکت‌های پخش هستند. امروزه صنایع غذایی مختلف به سمت و سویی می‌رود که محصولات مفید و فراسودمند تولید کنند. مثلا کیک و کلوچه با طعم‌های جدید و کالری کمتر یا تولید انواع نان‌ها با محصولات فراسودمند.

همچنین کارخانه‌های تولید مکمل‌های لاغری و چاقی، تولید مکمل‌های ورزشی، کارخانه‌های لبنی، کارخانه‌های تولید محصولات دیابتی، نوشیدنی‌های فراسودمند، کارخانه‌های تولید محصولات بدون گلوتن برای افراد سلیاکی، کارخانه‌های تولید غذای کودک، تولید پاستا و ماکارانی و تولید غذاهای آماده از دیگر خریداران جو دوسر هستند.

کارخانه‌های خریدار پرک جو دوسر اغلب به دنبال خریدی مطمئن و مجموعه‌ای هستند که بتواند نیازهایشان را در تمام سال برطرف کند. شرکت ایلیا با داشتن این ویژگی و انواع محصولات فراسودمند ایرانی و وارداتی، آماده ارائه محصولات رژیمی به صورت عمده و تناژ به کارخانه‌های خریدار پرک جودوسر در تمام شهرهای ایران می‌باشد.

خرید جو دوسر برای پخش و بسته‌بندی

علاوه بر کارخانجات و صنایع تولیدی، شرکت‌های پخش هم از خریداران عمده و تناژ جو دوسر می‌باشند. شرکت‌های پخش، محصولات خریداری شده را به صورت بسته‌بندی‌های مختلف به بازار عرضه می‌کنند.

تمامی شرکت‌های پخش در سراسر کشور که متقاضی خرید عمده جو دوسر می‌باشند، می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان و مشاوران مجموعه در ارتباط باشند و محصولات مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایند.

محصولات این مجموعه به دلیل حذف واسطه‌ها و هزینه‌های اضافی، با قیمتی مناسب و واقعی به بازار ارائه می‌شوند و خریداران محترم می‌توانند با خیالی آسوده محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند.

جو دوسر پرک فوری وارداتی

جو دوسر پرک فوری، بسیار مغذی است و منبعی سرشار از کربوهیدرات و فیبر است. این محصول سرشار از مواد پروتئینی و قندی و همچنین حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌باشد. با توجه به مزایای فوق‌العاده این محصول، بهترین انتخاب برای مصرف به عنوان وعده صبحانه می‌باشد.

به شیوه‌های مختلف می‌توان این محصول را مصرف کرد ولی برای وعده صبحانه بهترین شکل پخت آن با شیر یا آب می‌باشد و زمان پخت آن بسیار کم است. انواع جو دوسر پرک وارداتی در ایران وجود دارد که مهم‌ترین آنها انواع روسی، آلمانی و انگلیسی هستند.

جو دوسر پرک فوری آلمانی و انگلیسی دارای کیفیت بالا و طعمی مطلوب هستند. ولی به دلیل قیمت بالا یک کالای لوکس به شمار می‌آیند. جو دوسر پرک فوری روسی قیمت مناسب‌تری نسبت به انواع آلمانی و انگلیسی دارد.

این محصول کیفیت مطلوب داشته و ارگانیک و غیر تراریخته است. شرکت ایلیا جو دوسر پرک روسی را به صورت عمده وارد کرده و بزرگ‌ترین واردکننده این محصول در ایران محسوب می‌شود. به دلیل حذف واسطه‌ها و هزینه‌های اضافی، مجموعه ایلیا انواع محصولات فراسودمند روسی را با بهترین قیمت در بازار عرضه می‌کند.

دانه جو دوسر

جو دوسر پرک کیلویی

جو دوسر پرک از بهترین و سالم‌ترین محصولات برای استفاده در انواع وعده‌های غذایی می‌باشد. به خصوص برای ورزشکاران و افرادی که به دنبال کاهش وزن و داشتن رژیم غذایی مناسب هستند. خواص بی نظیر Hن باعث شده که امروزه طرفداران زیادی در سراسر ایران پیدا کند.

جو دوسر پرک به صورت بسته‌بندی‌های چند صد گرمی و کیلویی در بازار عرضه می‌شود. برای خرید و سفارش این محصول به صورت کیلویی و گرمی و همچنین برای تامین مواد اولیه خود، شرکت ایلیا این اطمینان را به خریداران عمده می‌دهد که در تمام فصول سال، می‌توانید از طریق سایت مجموعه ایلیا اقدام به خریدی راحت و مطمئن کنید.

در این مجموعه بهترین کیفیت جو دوسر پرک را با بسته‌بندی کاملا بهداشتی و مناسب‌ترین قیمت برای شما ارسال خواهیم کرد.

تامین پرک جو دوسر برای کارخانه‌ها در تهران

با توجه به اینکه امروزه مردم به صورت هوشمند به سمت محصولات رژیمی و فراسودمند می‌روند، کارخانجات صنایع غذایی نیز به دنبال توسعه محصولات فراسودمند هستند تا نیاز جامعه را پاسخ دهند.

با توجه به نگرانی این قشر از متقاضیان شرکت ایلیا محصول مورد نیاز آن‌ها را تامین خواهد کرد و پرک جو دوسر را با قیمتی مناسب در اختیار کارخانجات سراسر کشور به ویژه در استان تهران و شهرهای آن مانند فیروزکوه، اسلامشهر، ملارد، لواسان، پاکدشت، قرچک و… قرار خواهد داد.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *