استعلام قیمت یولاف فله برای کارخانه‌ها

جو دوسر

استعلام قیمت یولاف فله برای کارخانه‌ها را از وارد کننده این محصول در کشور دریافت کنید.

 آرد یولاف در کشور به صورت عمده و جزئی در مقادیر کم به فروش می رسد. خرید آرد یولاف به صورت دو نوع فله و بسته‌بندی است.

قیمت آرد یولاف تابع عوامل زیادی می‌باشد، قیمت کارخانه آرد یولاف فله برای افرادی که می‌خواهند، آرد یولاف را به صورت عمده و در تناژ بالا تهیه کنند بسیار مناسب خواهد بود.

قیمت جو دوسر پرک فوری انگلیسی

جو دوسر پرک فوری یکی از محصولات حاصل فرآوری از جو دوسر است که بسیار کاربرد دارد و در مصرف صبحانه و میان وعده رایج می‌باشد.

انواع جو دوسر پرک فوری در ایران به دو صورت ایرانی و وارداتی در ایران وجود دارد. جو دو سر پرک فوری انگلیسی، یکی از انواع جو دوسر پرک وارداتی است که دارای کیفیتی بسیارعالی می‌باشد. جو دوسر پرک فوری انگلیسی با تکنولوژی پیشرفته از دانه‌های جو دوسر کامل حاصل شده‌است.

محصولات جو دوسر پرک فوری انگلیسی قیمتی بالاتر از نمونه‌های ایرانی دارد و این قیمت متاثر از هزینه‌های واردات، حمل ونقل، قیمت ارز، هزینه گمرگ، شرکت واردکننده، نوع بسته‌بندی و … می‌باشد.

جو دوسر پرک فوری انگلیسی به صورت عمده و خرد در مراکز ارائه‌دهنده این محصول قابل فروش می‌باشد و خریداران می‌توانند از این مجموعه‌ها باتوجه به نیاز خود خریداری کنند. قیمت جو دوسر پرک فوری انگلیسی در حجم عمده کمتر از قیمت آن در مقادیر خرد می‌باشد.

کارخانه‌های خریدار آرد یولاف رژیمی

آرد یولاف رژیمی دارای سبوس و فیبر فراوانی می‌باشد و برای تولید انواع محصولات رژیمی و سالم کاربرد بسیاری دارد.

کارخانه‌های تولیدکننده محصولات بیکری، کارخانه‌جات مکمل‌های ورزشی و رژیمی، کارخانه‌جات ماکارونی و پاستا، کارخانه‌جات بسته‌بندی و پخش و دیگر کارخانه‌جات صنایع غذایی که از آرد یولاف به عنوان آرد مکمل و غنی ساز در فرمولاسیون محصولات خود استفاده می‌کنند از خریداران اصلی آرد یولاف رژیمی  هستند.

برای کارخانه‌جات صنایع غذایی اطمینان از تامین به موقع آرد یولاف، کیفیت آرد، قیمت تمام شده مناسب همراه با هزینه‌های حمل و نقل و بسته‌بندی، ماندگاری بالا آرد یولاف فله، امکان قرارداد بلند مدت همکاری و … حائز اهمیت است.

شرکت ایلیا توانایی تامین آرد یولاف مصرفی کارخانه‌جات را دارا است. این شرکت خدمات ارزنده‌ای همچون تست محصولات را برای ایجاد اطمینان و فضایی مناسب برای تهیه نمونه ایجاد کرده‌است.

این مجموعه آمادگی عقد قرارداد همکاری برای بلند مدت را دارد و تمامی مجوزات بهداشتی لازم جهت ارائه به خریداران محترم را داراست. کارخانه‌جات صنایع غذایی که تمایل به همکاری و مشاوره جهت خرید آرد یولاف را دارند، با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و با کارشناسان مجرب مجموعه ارتباط برقرار کنند.

جو دوسر

 

تشخیص جو دوسر از جو معمولی

جو دوسر و جو معمولی هر دو دارای ارزش غذایی بالایی هستند. همچنین دارای مقادیر فراوانی پروتئین، فیبر، فسفر و… می باشند.

جو دوسر و جو معمولی از لحاظ ظاهری باهم متفاوت هستند اما قابلیت تشخیص از روی ظاهر وجود دارد. جو دوسر فاقد گلوتن است و برای بیماران مبتلا به سلیاک قابل مصرف می‌باشد، اما جو معمولی دارای گلوتن می‌باشد.

سرانه مصرف جو دوسر از جو معمولی بیشتر است و اکثر مردم جو دوسر را برای وعده صبحانه و میان وعده استفاده می‌کنند و جو معمولی را برای تهیه سوپ به کار می‌برند.

سبوس جو دوسر پرک را از کجا تهیه کنیم؟

سبوس جو دوسر پرک جزو پرمصرف‌ترین انواع جو دوسر می‌باشد که در ایران به دوصورت ایرانی و وارداتی موجود است. محصولات سبوس جو دوسر پرک را می‌توان از مراکز مختلفی تهیه کرد. اما نکته قابل توجه این است که از مراکز معتبر خریداری کنید که دارای مجوزهای بهداشتی و سیب سلامت باشند.

همچنین هنگام خرید به صورت بسته‌بندی به علامت سیب سلامت روی بسته‌بندی دقت نمایید و اگر به صورت فله تهیه می‌کنید از فروشگاه بخواهید مجوزهای بهداشتی را به شما نشان دهد. سبوس جو دوسر پرک مرغوب باید یک دست و یکنواخت باشد و عاری از هرگونه شی اضافی نظیر سنگ، غلات دیگر، حشرات و … باشد.

قیمت یولاف فله و جو دوسر پرک آلمانی

یولاف و جو دوسر پرک در ایران، می‌تواند تولید داخل و یا وارداتی باشد. یولاف و جو دوسر پرک ایرانی و وارداتی از لحاظ ارزش غذایی تفاوت چندانی باهم ندارند. یکی از انواع یولاف و جو دوسر پرک وارداتی، ساخت کشور آلمان می‌باشد و از این کشور وارد ایران می‌شود.

یولاف و جو دوسر پرک آلمانی دارای کیفیت بسیار عالی هستند و قیمت بالاتری نسبت به انواع ایرانی دارند. این دو محصول را می‌توان از انواع شرکت‌های واردکننده، فروشگاه‌های اینترنتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و… تهیه کرد.

قیمت یولاف فله و جو دوسر پرک آلمانی ثابت نیست و دارای نوسان قیمتی می‌باشد. این نوسان قیمت ناشی از قیمت ارز، هزینه گمرک، هزینه حمل ونقل و بسته‌بندی و … است.

جو دوسر

قیمت آرد یولاف فله رژیمی

آرد یولاف رژیمی، آردی برای تهیه انواع محصولات رژیمی و سالم می‌باشد. این آرد فاقد گلوتن است و دارای سبوس و فیبر فراوان می‌باشد. آرد یولاف منبعی غنی از پروتئین، آهن، فسفر، ویتامین B و … می‌باشد. آرد یولاف در ایران به دو ‌صورت ایرانی و‌ وارداتی عرضه می‌شود.

انواع آرد یولاف وارداتی قیمتی بالاتر از نوع ایرانی دارد و برای مصرف کارخانه‌جات و صنایع تبدیلی به صرفه نیست و برای مصرف شخصی و خانوار مناسب‌تر می‌باشد. آرد یولاف در ایران به صورت عمده و خرد به فروش می‌رسد.قیمت آرد یولاف با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور دارای نوسانات است.

قیمت آرد یولاف رژیمی تحت تاثیر عوامل زیر می‌باشد: کیفیت آرد یولاف، حجم سفارش، ایرانی یا وارداتی بودن آرد یولاف، هزینه حمل و نقل و بسته‌بندی  و … . برای خرید آرد یولاف کیلویی می‌توانید به فروشگاه ایلیا مارکت مراجعه نمایید.

خرید جو دوسر با پوست و بدون پوست فله

جو دوسر یک غله کامل محسوب می‌شود. این گیاه در ایران نیز کشت می‌شود و دارای کیفیت مناسبی است.

انواع جو دوسر با پوست و جو بدون پوست از محصولات جو دوسر هستند. جو دوسر با پوست که غلاف از آن جدا نشده‌است و بیشتر برای مصارف دامی کاربرد دارد، به دلیل ضخیم بودن پوسته، قابل هضم برای انسان نمی‌باشد.

و در صورت مصرف، انسان دچار مشکلات گوارشی خواهد شد. جو دوسر بدون پوست، همان جو دوسر کامل است که پوست آن گرفته شده‌است و برای انسان مصرف می‌شود‌.

محصولات جو دوسر با پوست و بدون پوست در ایران به صورت ایرانی و وارداتی وجود دارد و باتوجه به نوع استفاده و کاربرد از جو دوسر می‌توان تعیین نمود کدام برای شما مناسب‌تر است.

جو دوسر با پوست و بدون پوست به صورت عمده، جزئی، فله و بسته‌بندی به‌فروش می‌رسد. فروش جو دوسر به صورت فله قیمتی پایین‌تر از بسته‌بندی دارد و افراد با توجه به نیاز می‌توانند به صورت کیلویی و فله جو دوسر با پوست و بدون پوست خود را تهیه کنند.

خرید جو دوسر با پوست و بدون پوست در مراکز مختلفی امکان پذیر است.

خریداران محترم  توجه داشته باشند که مجموعه‌ای که از آن خریداری می‌کنند محصولات دارای سیب سلامت و مجوز‌های بهداشتی لازم باشد، کیفیت محصول قابل قبول باشد و محصول خرد و شکسته نباشد، اشیا و موجودات اضافی داخل جو دوسر نباشد و … .

شرکت ایلیا جو دوسر با پوست و بدون پوست را با کیفیت بی نظیر و قیمتی مناسب در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. جو دوسر با پوست و بدون پوست این مجموعه دارای مجوزهای بهداشتی و استانداردهای لازم می‌باشد.

خرید در این مجموعه به صورت فله در مقادیر عمده و خرد امکان پذیر است. علاقه‌مندان به تهیه این محصولات از طریق سایت و شماره‌های موجود با کارشناسان ارتباط بگیرند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *