قیمت فروش عمده آرد جو دوسر برای کارخانه‌ها

جو دوسر

چه عواملی بر قیمت فروش عمده آرد جو دوسر برای کارخانه‌ها تاثیر‌گذار است؟ قیمت جو دوسر پرک داخلی و خارجی دانیما توسط کدام مرکز تعیین می‌شود؟ آیا تنوع محصولات جو دوسر در ایران را می‌شناسید؟ مصارف عمده جو دوسر در ایران را می‌دانید؟

تنوع محصولات جو دوسر در ایران

تولیدکنندگان پس از برداشت جو دو‌سر، تلاش خود را معطوف نگهداری آن به بهترین شکل ممکن تا زمان فروش آن می‌کنند. به این ترتیب قبل از فرآیندهای فرآوری غلات، هدف پایین آوردن تلفات کیفی در طی مراحل ذخیره سازی، خشک شدن و حمل و نقل خواهد بود.

تنوع محصولات جو دو‌سر در ایران شامل جو دو‌سر کامل، پرک، سبوس، بلغور و آرد جو دو‌سر می‌باشد. جو دو‌سر کامل بافت تردی دارد، اما زمان پخت آن طولانی است. جو دو‌سر کامل را می‌توان جایگزین برنج سفید در پلو، حلیم و غذاهای شکم‌پر و … استفاده نمود.

وقتی‌که جو دوسر کامل بدون پوست را با تیغه‌های فلزی تیز خرد کنند بلغور جو دوسر به دست می‌آید. بلغور جو دوسر همان طعم آجیلی جو پوست‌کنده را دارد. اما به دلیل ریز‌تر بودن پخت آسان‌ و قابلیت جذب مایعات بالایی دارد.

جو دوسر پرک، پرمصرف‌ترین نوع جو دوسر است. برای تهیه آن، جو کامل پوست‌کنده را بخارپز و نرم کرده و سپس با غلتک آن‌ها را به صورت ورقه‌ای در‌می‌آورند و خشک می‌کنند. زمانی که جو دو‌سر را آسیاب نموده و آرد آن تهیه‌شود، در تهیه انواع کیک، کلوچه، نان و…. استفاده می‌شود.

از جو دو‌سر انواع فرآورده دیگر شامل کرانچی جو دوسر، پوره ارگانیک مخلوط میوه و جو دوسر، بیسکوئیت جو دوسر، کوکی جو دوسر سیب و دارچین، آرد جو دوسر، جو دوسر صبحانه پرک،گرانولا، موسلی، اوتمیل و … در بازار وجود دارد.

جو دوسر

مصارف عمده جو دوسر در ایران

در میان غلات جو دوسر به ”طلای سبز” معروف است. و از آن در انواع صنایع تبدیلی و تکمیلی استفاده می‌شود. این صنایع، فرآیند تولید جو دو‌سر را کامل کرده و آن ‌را به صورت بهینه آماده ورود به بازار مصرف می‌سازد.

از جو دو‌سر در صنایع مواد شوینده، آرایشی وبهداشتی، در ساخت انواع شامپو، صابون و شوینده دست و صورت، ماسک‌های صورت و پوست و خوش‌بو کننده‌های بدن استفاده می‌شود.

کاربرد عمده جو دو‌سر در صنایع مواد غذایی شامل آرد، سبوس، پرک، بلغور و انواع فرآورده‌های دیگر است. و در بخش دارو و درمان نیز از این محصول ترکیبات فوق‌العاده به صورت قرص، پماد و پودر در اختیار مردم قرار داده می‌شود.

اگرچه در کشور بیشتر مصارف غذایی نمود پیدا کرده است، امید است که مصارف صنایع دیگر نیز رو به بهبودی نماید.

قیمت آرد جو دوسر فله برای کارخانه‌ها

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا واردات انواع محصولات جو دوسر را انجام می‌دهد. محصولات وارداتی دارای آنالیزهای بهداشتی هستند و کیفیت دانه بندی بسیار مطلوبی دارند. این مجموعه تولید آرد جو دوسر را هم در ایران انجام می‌دهد.

و همچنین امکان عرضه تناژ آرد جو دوسر پروتئینی را در طول سال برای کارخانه‌ها دارد. آرد جو دو‌سر از آسیاب دانه جو دو‌سر پوست‌کنده و یا با پوست تهیه شده که بسیار ریز می‌باشد.

آرد تهیه شده از این محصول بسیار مقوی بوده و حاوی انواع ویتامین، مواد‌معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های مفید است. قیمت آرد جو دوسر فله نسبت به نمونه خرد و بسته‌بندی‌شده به نفع دو طرف معامله (خریدار و تولید‌کننده) به‌جهت قیمت پایین‌تر می‌باشد.

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک خارجی دانیما

نبض بازار‌های خرید را قیمت و تغییرات قیمتی در دست دارند. بنابراین خریداران می‌توانند بر اساس این شرایط نسبت به خرید محصول تصمیم‌گیری کنند. شرکت‌های مختلف تحت برند‌های متنوع و بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت‌های مختلفی اقدام به ارائه محصول جو دو‌سر پرک در بازار نموده‌اند.

جو دو‌سر مجموعه ایلیا با برند دانیما در انواع بسته‌بندی با اوزان 300 گرمی و 1 کیلویی، یا به‌صورت فله و تناژ با قیمت‌های استثنایی در فروشگاه ایلیا مارکت قابل عرضه می‌باشد. کیفیت این محصول نیز همانند دیگر محصولات شرکت از مرغوب‌ترین نمونه‌ها و دارای گواهی سلامت محصول از وزارت بهداشت می‌باشد.

قیمت فروش عمده آرد جو دوسر برای کارخانه‌ها

همان‌طور که در بالا اشاره شد، این مجموعه بدون محدودیت می‌تواند انواع آرد و پرک جو دوسر را وارد کرده و در بازار عرضه کند. آرد جو دوسر وارداتی به هیچ عنوان برای تولید در صنایع غذایی مناسب نیست.

دانه جو دوسر از سایر غلات میزان چربی بالاتری دارد. آرد جو دوسر وارداتی به این دلیل که پروسه واردات طولانی است و ممکن است بار ماه‌ها در انبار بماند، احتمال اکسیداسیون چربی و فساد در آن افزایش می‌یابد و فاسد می‌شود.

لذا آردی برای صنایع غذایی مناسب است که در داخل کشور تولید شود و سریعا به انبار و سردخانه کارخانه منتقل شود. بنابراین این مجموعه دانه جو دوسر بدون پوست وارداتی درجه یک را در ایران وارد پروسه آسیابانی کرده و امکان ارائه آرد جو دوسر را در تمام فصول سال به کارخانه‌ها دارد.

مجموعه ایلیا با سابقه کارآمد و به‌کارگیری تجهیزات مدرن در تولید آرد جو دو‌سر با کیفیت در کشور می‌تواند نیاز عمده این محصول را برای انواع کارخانه‌جات برآورده نماید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *