قیمت آرد و پرک جو دوسر یولاف ایرانی و وارداتی

جو دوسر

بهترین قیمت آرد و پرک جو دوسر یولاف ایرانی و وارداتی را از کدام شرکت معتبر استعلام بگیرم؟ کیفیت کدام نوع جو دو‌سر بهتر است؟ آیا امکان خرید آرد و پرک‌ جو دو‌سر وارداتی با قیمت مناسب فراهم است؟ قیمت آرد و پرک جو دو‌سر کیلویی چقدر است؟

قیمت هر کیلو دانه و آرد جو دوسر

تغییرات قیمت خرید دانه و آرد جو دو‌سر در بسته‌بندی‌های متنوع با احتساب کیفیت و برند تولید‌کننده این آرد تعیین می‌گردد. آرد این محصول کاربرد‌های به‌سزایی در تهیه کیک، بیسکوئیت، کتلت، حلیم و…. دارد و به‌طور حتم یکی از بهترین گزینه‌ها برای جایگزینی دیگر غلات و… محسوب می‌شود.

خرید انواع آرد جو دو‌سر به صورت اینترنتی با توجه به نیاز‌های مورد‌نظر در سایت فروشگاهی ایلیا مارکت با بهترین قیمت و کیفیت انجام می شود.

نمایندگی فروش آرد جو دو‌سر درجه یک و اعلا با عرضه مستقیم بهترین محصول با قیمت رقابتی، مسیری ایده‌آل را برای عرضه بی‌واسطه در سراسر کشور ایجاد نموده‌است. برای کسب اطلاعات از جزئیات و کیفیت محصول با ما در ارتباط باشید.

قیمت جو دوسر و یولاف در بازار

مصرف جو دو‌سر در کشور از مصرف گندم و جو کمتر است. یکی از چالش‌های جو دوسر ایرانی این است که به دلیل کیفیت پایین دانه به جای خوراک دام استفاده می‌شود. به دلیل نبود کارخانه‌جات فرآوری بیشتر محصول تولیدی به مصرف خوراک دام می‌رسد.

حضور واسطه‌ها در بخش توزیع و بازار‌یابی محصولات کشاورزی و ناکارایی شبکه توزیع و نابسامانی‌هایی که بخش کشاورزی با آن‌ها گریبان‌گیر است، در قیمت جو ‌دوسر در بازار تاثیر گذاشته و قیمت بالای آن ‌را سبب شده‌است.

وجود شرکت‌های عرضه‌کننده متنوع، وزن و حجم بسته‌بندی و کیفیت محصول قیمت را در حد تعادل در بازار نگه می‌دارد.

قیمت‌ها بر اساس نوع جو دو‌سر (با پوشینه یا بدون پوشینه) نیز متفاوت است. در هر صورت این غله مقوی و مفید با ارزش‌تر از قیمت نهایی تمام‌شده در بازار می‌باشد. برای اطلاع از قیمت جو دو‌سر کیلویی و بسته می‌توانید به سایت فروشگاهی ایلیا مارکت مراجعه کنید.

جو دوسر

قیمت جو دوسر پرک شده فله

قیمت خرید جو دو‌سر پرک فله‌ای برای آشپزخانه‌ها، کترینگ‌ها و … با توجه به کیفیت محصول ممکن است کاهش یا افزایش یابد. با توجه به بازارپسندی و تقاضای مشتری باید گفت این محصول یکی از محصولات پر‌فروش بازار به حساب می‌آید.

دو نوع جو دو‌سر پرک فله و جو دو‌سر پرک بسته‌بندی از نظر قیمتی با هم متفاوت هستند و نوع فله در قیمت‌های ارزان‌تری ارائه می‌شوند. نوع فله چون به‌صورت مستقیم از تولید‌کننده در حجم بالا و عمده سفارش داده‌می‌شود قیمت نازل‌تری دارد.

با توجه به همه این موارد قیمت محصول فله یولاف وارداتی و ایرانی بر مبنای کیلویی تخمین و به کل حجم سفارش داده‌شده تعمیم داده‌می‌شود. نکته مثبت خرید فله‌ای این است که حجم خرید به دلخواه مشتری بوده و دست او برای خرید باز است.

قیمت‌های عرضه محصولات یولاف وارداتی در این مجموعه بسیار مناسب است. زیرا این شرکت وارد کننده جو دوسر بوده و محصولات را بدون واسطه با نازل‌ترین قیمت به دست مصرف‌کننده می‌رساند.

قیمت آرد و یولاف پرک کیلویی وارداتی

قیمت آرد جو دوسر بسته به نوع مصرف بسیار متنوع است. برخی افراد آرد و پرک جو دوسر را برای مصارف خانگی خرید می‌کنند که به صورت بسته‌بندی در بازار وجود دارد.

خرید آرد با حجم بالاتر برای کارگاه‌ها و تولیدی‌های کیک و کلوچه خانگی و نان‌های رژیمی است که می‌توانند این محصول را به صورت کیسه‌ای خریداری کنند. انواع پرک نیز به همین شکل برای مصارف عمده و کیلویی خرید و فروش می‌شود.

جو دوسر کیلویی

فروش انواع جو دوسر و یولاف ایرانی

جو دو‌سر ایرانی معمولا توسط کشاورزان از بذور محلی خود کشاورزان و به‌صورت خود مصرفی از کشت قبلی پرورش می‌یابد. این بذور به‌دلیل اختلاط با بذور دیگر و عدم فرایند بوجاری و تمیزسازی مناسب عملکرد پایینی داشته و نسبت به نمونه‌های خارجی از نظر مزه تلخ می‌باشند.

اگرچه استفاده و فروش، نوع با پوشینه آن با توجه به نبود کارخانه‌جات فرآوری محصول کمتر بوده، اما جو دوسر پرک، اوتمیل و آرد و روغن آن در کشور فروش مناسبی دارند و نمایندگی‌ها و مراکز مختلفی اقدام به خرید و فروش این محصولات می‌نمایند.

کشاورزان برای خرید تضمینی محصولات جو دوسر می‌توانند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

محل فروش انواع یولاف وارداتی

نمایندگی‌های مجاز و دارای مجوز با طی پروسه‌ای کار واردات به کشور را از تولید‌کنندگان اصلی چون آلمان، روسیه، فنلاند و قزاقستان و …. انجام می‌دهند.

نکته حائز اهمیت این است که با توجه به نرخ ارز و هزینه‌های گمرکی و حمل بار قیمت یولاف وارداتی بالاتر از نمونه داخلی است. اما از لحاظ کیفی، دانه‌بندی و بافت و طعم، انواع محصولات جو دوسر وارداتی به ویژه روسی کیفیتی بسیار عالی دارند.

ایلیا با توجه به نیاز بازار و خدمات خود در زمینه واردات محصول یکی از بزرگترین واردکنند‌گان این محصول در کشور بوده و کیفیت و سلامت محصول اراده‌شده توسط خود را ضمانت می‌نماید.

این مجموعه هیچ گونه محدودیتی برای تامین انواع دانه، پرک و آرد جو دوسر به صورت عمده و بسته‌بندی در کشور ندارد و محصولات را با بالاترین کیفیت در بازار ارائه می‌کند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *