استعلام قیمت پرک و سبوس یولاف عمده بسته‌بندی

جو دوسر

استعلام قیمت پرک و سبوس یولاف عمده و بسته‌بندی به طور مستقیم از واردکننده در این سایت امکان پذیر است که پر مصرف‌ترین انواع یولاف می‌باشند. این دو محصول به صورت بسته‌بندی، فله و عمده قابل فروش در مراکز عرضه‌کننده محصولات یولاف هستند.

خریداران محترم پرک و سبوس یولاف، هنگام خرید به سیب سلامت و مجوزهای بهداشتی مندرج بر روی بسته‌بندی دقت نمایند.

قیمت پرک و سبوس یولاف، تابع عوامل مختلفی می‌باشد این عوامل شامل: کیفیت پرک و سبوس، ایرانی یا خارجی بودن، نوع بسته‌بندی، شرکت تولیدکننده یا واردکننده و حمل و نقل و . . . می‌باشد. طبیعتا هرچه حجم خرید افزایش پیداکند، قیمت هرکیلوگرم محصول کمتر محاسبه خواهد شد.

لیست محصولات انواع یولاف در ایران

محصولات یولاف در ایران طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود، این محصولات عبارتند از:

  • جو دوسر ایرانی
  • انواع جو دوسر وارداتی
  •  جو دوسر باپوست
  • تولید جو دوسر بدون پوست
  • جو دوسر پرک ریز
  • محصولات جو دوسر پرک درشت
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر و
  •  آرد جو دوسر

ضمن اینکه این محصولات می‌توانند در داخل ایران تولید شده باشند و یا وارداتی باشند.

جو دوسر

کارخانه‌های خریدار یولاف

کارخانه‌های خریدار یولاف، عمدتا کارخانه‌جات صنایع تبدیلی و کارخانه‌جات بسته‌بندی که محصول را به صورت فله تهیه می‌کنند و فرایند بسته‌بندی را روی محصول انجام می‌دهند.

برای این کارخانه‌جات، کیفیت دانه یولاف، قیمت یولاف، توانایی تامین بلندمدت یولاف، هزینه تمام شده محصول و هزینه‌های جانبی نظیر حمل و نقل اهمیت دارد.

شرکت ایلیا به صورت مستقیم و بدون واسطه، واردات محصولات جو دوسر درجه یک را به کشور انجام می‌دهد. باتوجه به در اختیار داشتن بالاترین میزان دپو در سطح کشور، توانایی تامین یولاف مصرفی کارخانه‌جات را دارا است.

این مجموعه متعهد است، انواع دانه و پرک یولاف را با بالاترین کیفیت ارائه دهد. همچنین این شرکت شرایطی را مهیا کرده است که کارخانه‌جات خریدار یولاف، با کمترین هزینه بتوانند یولاف را در فرمولاسیون محصولات خود تست کرده و‌ سپس به خرید محصول و همکاری اقدام نمایند.

کارخانه‌جاتی که قصد خرید یولاف را دارند می‌توانند با شماره‌های موجود در تماس باشند و ضمن مشاوره از کارشناسان، اطلاعات لازم جهت همکاری و خرید یولاف را کسب نمایند.

آرد جو دو سر را از کجا تهیه کنیم؟

آرد جو دوسر یکی از محصولات حاصل فرآوری جو دوسر می‌باشد که از آسیاب دانه‌های یولاف حاصل می‌شود. این آرد، آردی سبوس‌دار و کامل محسوب می‌شود و فاقد گلوتن است. آرد جو دوسر را می‌توان از مراکز مختلفی تهیه کرد.

هنگام خرید آرد جو دوسر به نشان سیب سلامت و استانداردهای روی بسته‌بندی آرد جو دوسر دقت فرمایید. داشتن سیب سلامت و مجوزهای بهداشتی این اطمینان را به شما می‌دهد که محصولی باکیفیت و سالم را خریداری کرده‌اید.

مراکز فروش آرد جو دوسر شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، عطاری‌ها، فروشگاه‌های فرآورده‌های سالم و . . . می‌باشند. مصرف‌کنندگان می‌توانند برای خرید آرد جو دوسر کیلویی و بسته از طریق فروشگاه اینترنتی ایلیا مارکت اقدام نمایند.

جو دوسر

سبوس جو دوسر در بازار

خارجی ترین لایه جو دوسر سبوس است که در تماس با خاک می‌باشد. سبوس قبل از هرگونه فرآوری باید مورد آزمون قرار بگیرد زیرا ممکن است آلودگی داشته باشد و قابلیت مصرف نداشته باشد.

این سبوس جو دوسر در بازار دارای قیمت‌های متفاوتی است، یکی از عوامل مهم در قیمت جو دوسر، ایرانی و یا وارداتی بودن آن است. سبوس جو دوسر به صورت فله و بسته‌بندی به فروش می‌رسد. قیمت بسته‌بندی و فله بایکدیگر متفاوت است، زیرا در محصول فله، فرآیند بسته‌بندی رخ نداده است.

قیمت هر کیلو سبوس جو دوسر هنگامی که به‌صورت عمده خریداری می‌شود، قیمتی پایین‌تر از قیمت بسته‌بندی است. مناسب‌ترین، قیمت خرید سبوس جو دوسر را باید از تولیدکننده‌ای که فرآوری و پوست‌گیری جودوسر را انجام می‌دهد استعلام گرفت.

 

قیمت یولاف با پوست و بدون پوست

در قیمت یولاف عوامل متعددی موثر هستند. دانه یولاف با پوست که غلاف آن برداشته نشده است، برای مصارف دامی مصرف می‌شود و برای مصارف انسانی کاربرد ندارد، زیرا هضم آن برای انسان مشکل است.

قیمت یولاف با پوست، بستگی به عوامل نظیر کیفیت دانه‌ها، تمیزی و نداشتن خاک و ‌خاشاک، نبودن سنگ و‌ بذر غلات دیگر، حشرات و … دارد. قیمت یولاف بدون پوست از قیمت یولاف با پوست، بیشتر است زیرا یک مرحله فرآوری و جداسازی پوست را به همراه دارد.

فروش یولاف پرک فوری وارداتی و ایرانی

یولاف پرک پرکاربردترین نوع یولاف است، یولاف پرک نوع فرآوری شده یولاف می‌باشد که توسط تکنولوژی خاصی تهیه می‌شود. مرغوبیت بذر بر کیفیت یولاف پرک موثر می‌باشد.

یولاف پرک فوری ایرانی نسبت به نمونه‌های خارجی از کیفیت پایین‌تری برخوردار است. زیرا تکنولوژی فرآوری تبدیل یولاف به یولاف پرک در ایران قدیمی می‌باشد. با این حال پرک فوری ایرانی نیز کیفیت قابل قبولی دارد. پرک وارداتی که در ایران وجود دارد، عمدتا متعلق به کشورهای اروپایی نظیر اسپانیا ، فنلاند و . . . می‌باشد.

فروش یولاف پرک فوری وارداتی و ایرانی در حال حاضر در مراکز مختلفی صورت می پذیرد، در هریک از مراکز فروش، محصولی باکیفیت و سالم و‌ با بهترین کیفیت و استانداردهای لازم به‌فروش می‌رسد.

یکی از مراکز فروش یولاف پرک فوری وارداتی، شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا می‌باشد که واردات جو دوسر را در حجم‌های بالا انجام می‌دهد. همچنین انواع محصولات یولاف پرک فوری را در حجم‌های عمده و‌ خرد در اختیاران خریداران قرار می‌دهد.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *