قیمت خرید یک کیلو جو دوسر ویژه باشگاه

جو دوسر

قیمت خرید یک کیلو جو دوسر ویژه ورزشکاران در باشگاه در این مرکز قابل استعلام می‌باشد.

قیمت جو دوسر در بازار تحت تاثیر چه عواملی است؟ از قیمت هر کیلو جو دو‌سر پرک اطلاعی دارید؟ قیمت جو دوسر برای بدنسازی چقدر است؟

جو دوسر پرک را از کجا تهیه کنیم؟ ملاک قیمت خرید یک کیلو جو دوسر ویژه باشگاه چیست؟

قیمت جو دوسر فله دانیما

قیمت جو دوسر در بازار با توجه به نوسانات موجود و نرخ ارز گاها افزایش قیمتی را با خود به‌همراه دارد. عوامل بسیاری همچون شرایط نگهداری و انبار‌داری، کیفیت و مرغوبیت محصول وارداتی با داخلی بودن محصول بر قیمت نهایی جو دو‌سر فله تاثیر‌گذار است.

 هرچه محصول با واسطه‌ی کمتر در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد و واسطه‌ها از بازار فروش حذف شود، قیمت تمام شده پایین‌تر است. بنابراین اغلب شرکت‌ها و خریداران جو دوسر سعی می‌کنند از شرکت‌های واردکننده یا تولیدکننده خرید کنند.

جو دوسر دانیما از بهترین محصولات وارداتی بوده که غیرتراریخته است. در واقع این محصول برای مصارف خانگی در بسته‌بندی‌های 300 گرمی، 1 کیلویی، 5 کیلویی و 10 کیلویی در بازار عرضه می‌شود.

قیمت جو دوسر در بازار

انواع محصول جو دو‌سر به‌صورت بسته‌بندی، فله‌ای و عمده در بازار عرضه می‌شود که متقاضی می‌تواند نیاز مصرفی خود را از این طریق تامین نماید. با توجه به نوع متفاوت عرضه، کیفیت و مرغوبیت محصول، شرایط کشت و … قیمت متفاوت است.

تنوع بسته‌بندی، برند شرکت عرضه‌کننده و وزن هر بسته، از دیگر عوامل موثر بر قیمت جو دو‌سر در بازار است. در بازار ایران مصرف جو دوسر در بخش خانگی به شدت در حال گسترش است. در این بین شرکت‌های مختلف در تلاش هستند برای بسته‌بندی محصول از وارد کننده مستقیم خرید کنند تا قیمت‌های آنها پایین باشد.

باشگاه‌های ورزشی یکی از طرفداران ویژه محصولات فراسودمند و پروتئینی هستند. آنها با معرفی محصولات ویژه به ورزشکاران می‌توانند مصرف محصولات سالم را در کشور رواج دهند. در واقع باشگاه‌های بدنسازی در کنار جامعه ورزشی کشور می‌تواند در توسعه فرهنگ استفاده از محصولات سالم نقش زیادی داشته باشند.

در این راستا شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا محصولات جو دوسر را با برند دانیما به صورت غیرتراریخته در اختیار بازار ورزش کشور قرار می‌دهد. این محصول خارجی بوده و دانه‌بندی و بافت بسیار عالی دارد. که باعث می‌شود کیفیت مصرف این محصول افزایش یابد.

قیمت هر کیلو جو دو‌سر پرک

رونق بازار خرید جو دو‌سر پرک در ایران، مدیون افزایش شناخت نسبت به خواص و فواید این محصول در کشور می‌باشد. برای اطلاع از قیمت هر کیلو جو دو‌سر پرک باید از سایت‌های اینترنتی و به‌روز استفاده نمود.

قیمت هر کیلو جو دو‌سر پرک در بازار با توجه به کیفیت، برند مرکز عرضه‌کننده و نوع فرآورده حاصله از آن متفاوت می‌باشد. نوع بسته‌بندی از دیگرموارد به‌وجود آوردن تفاوت‌های قیمتی این محصول بوده و بسته‌بندی انواع شرکت‌ها تفاوت‌های بارزی با هم دارند. این تفاوت در شکل ظاهری، رنگ و اندازه محصول جو دو‌سر است.

این بسته‌بندی‌ها، محصول جو دو‌سر را از انواع آلودگی، ضربه و نور خورشید محافظت می‌نماید.

از این مرکز می‌توانید کلیه خدمات و اطلاعات کافی پیرامون جو دو‌سر پرک و قیمت محصول را دریافت نمایید. کلیه فروشگاه‌ها، سوپر‌مارکت‌ها، مراکز خشکبار و عطاری‌ها می‌توانند جو دو‌سر پرک را با انواع بسته‌بندی با کیفیت اعلا و قیمت مناسب از سایت فروشگاهی ایلیا مارکت خریداری نمایند.

جو دوسر

قیمت جو دوسر برای بدنسازی

شرکت‌های مختلف تحت برند‌های متنوع، بسته‌بندی‌های متفاوت و قیمت‌های مختلفی اقدام به ارائه جو دوسر برای بدنسازی در بازار می‌کنند.

این مراکز محصول جو دو‌سر پرک را به‌صورت ساده و طعم‌دار و به‌صورت مکمل‌های غذایی بدون استفاده از مواد شیمیایی در انواع مختلف جو دو‌سر پرک صبحانه، جو دو‌سر پرک آماده و نیمه آماده و … عرضه می‌کنند.

 وجود جو دو‌سر پرک برای تهیه انواع سوپ و غذا برای از بین بردن توده چربی و تاثیر شگرف آن در عضله‌سازی برای ورزشکاران و بدنسازان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و میزان فروش بالایی دارد.

انواع شرکت‌ها و مراکز فعال در این زمینه، باعث به‌وجود آمدن رقابت بین مراکز شده است، که قیمت‌ها را متعادل نگه داشته است. در نتیجه همواره در تلاشند با ارائه محصولی با کیفیت، رضایت مشتری (بدنسازان و ورزشکاران و باشگاه‌ها) را تا حد ممکن جلب نمایند.

 

جو دوسر پرک را از کجا تهیه کنیم

با پیشرفت جوامع بشری و به‌وجود آمدن انواع مراکز فروش محصولات کار خرید جو دوسر پرک و سایر فرآورده‌های آن بسیار آسان شده است.

شما با حضور در انواع فروشگاه‌های غلات و مراکز زنجیره‌ای، نمایندگی‌های توزیع و پخش، عطاری‌ها، مراکز مختلف عرضه مواد‌غذایی و خشکبار در سطح شهر‌ها می‌توانید بهترین نوع جو دو‌سر پرک را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب تحت برند‌های متنوع خریداری نمائید.

با ورود اینترنت و خرید اینترنتی کار خرید دو‌چندان راحت شده است. به‌طوری‌که می‌توان بدون حضور شخص در محل و تنها با چند کیلیک و جستجوی مختصر در موتور‌های جستجو، انواع فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده محصول را مشاهده نمود.

قیمت شناور جو دو‌سر پرک، عدم پرداخت انواع هزینه حمل و رفت و آمد، عدم حضور دلال و عدم محدودیت حجم سفارش از مزایای دیگر خرید اینترنتی است. با خرید از وارد کننده به صورت مستقیم می‌توانید مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت محصول را خریداری کنید.

قیمت خرید یک کیلو جو دوسر ویژه باشگاه

جو دو‌سر به صورت انواع مکمل غذایی، در انواع فرآورده‌ها برای مصرف در وعده‌های اصلی و میان‌ وعده‌ها در بسته‌بندی‌های با اوزان مختلف و قیمت مناسب تولید شده است. مراکز و فروشگاه‌های مختلف تحت برند‌های متنوع این محصول را ویژه باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی وارد بازار می‌کنند.

شرکت ایلیا با حضوری مستمر و گسترده در بازار بهترین و با کیفیت ‌ترین محصول جو دو‌سر را طبق استاندار‌دهای مربوطه  تولید و انواع باشگاه‌ها می‌توانند بدون واسطه و مستقیم این محصول از سایت شرکت ثبت سفارش نمایند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *