کارخانه‌جات محصولات بیکری خریدار جو دوسر

جو دوسر

خریدارهای جو دوسر در کشور کدامند؟ کارخانه‌های خریدار جو دوسر در ایران را می‌شناسید؟ خرید جو دو سر کیلویی و تناژ تحت تاثیر چه عواملی است؟

ملاک‌های تعیین قیمت جو دوسر فله و تناژ برای کارخانه‌جات ماکارونی کدام است؟ کارخانه‌جات محصولات بیکری خریدار جو دوسر، به چه طریق نیاز خود را تامین می‌کنند؟ خرید یولاف جو دوسر ایرانی و وارداتی به چه صورت است؟

خریدارهای جو دوسر در کشور

خریدارهای جو دو‌سر در کشور در طبقه‌بندی‌های متنوعی جای می‌گیرند. در ابتدا کسانی که جو دو‌سر را برای مصارف دام، طیور و خوراک دام به صورت جزئی و عمده خریداری می‌نمایند.

در مقابل خریدارانی که محصول را برای مصارف خوراکی و انسانی خریداری می‌کنند.

این خریداران شامل مصرف‌کنندگان خانگی و شخصی بوده که اکثرا محصولات جو دو‌سر را بسته‌بندی‌شده از مراکز فروش محصولات غذایی، سوپر‌مارکت‌ها، فروشگاه‌های خشکبار، عطاری‌ها، داروخانه‌های ارگانیک و فروشگاه‌های آنلاین خریداری می‌کنند.

خریداران بزرگ جو دو‌سر برای تولید مواد غذایی، آرایشی، دارویی، نیز صنایع تبدیلی هستند که جو دو‌سر را به انواع فرآورده‌های غذایی تبدیل می‌کنند.

شرکت‌های بسته‌بندی، توزیع و پخش نیز مسئول ارائه محصولات به فروشگاه‌های سراسر کشور هستند. هتل‌ها، رستوران‌ها و سالادبارها، کافی‌شاپ‌ها و کافه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز نگهداری بیماران سلیاکی نیز جز خریداران عمده جو دو‌سر در کشور هستند.

جو دوسر

کارخانه‌های خریدار جو دوسر در ایران

کارخانه‌های خریدار جو دو‌سر در ایران، کارخانه‌های صنایع تبدیلی و فراوری بوده که از جو دو‌سر انواع مشتقات، برای مصارف غذایی، آرایشی بهداشتی و درمانی، دارویی تولید می‌کنند. این کارخانه‌جات جو دو‌سر مصرفی خود را به‌صورت تناژ، بدون واسطه و محدودیت خریداری می‌کنند.

خرید جو دوسر کیلویی

برای خرید کیلویی جو دو‌سر و انواع محصولات آن به‌صورت بسته‌بندی با سایز و وزن متنوع می‌توان به انواع فروشگاه‌های عرضه محصولات غذایی، سوپر‌مارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، عطاری‌ها، داروخانه‌های محصولات ارگانیک، فروشگاه‌های خشکبار و .. مراجعه نمود.

این مراکز محصول را با قیمت مناسب و تحت برندهای متنوع عرضه می‌کنند. خرید هر دو نمونه داخلی و خارجی در بازار کشور می‌تواند صورت پذیرد.

خرید از طریق سایت‌ها و مراکز مجازی نیز انجام می‌شود. معمولا خریدار با جستجو در موتورهای جستجو به این صفحات دسترسی می‌یابد.

پس از بررسی کوتاه می‌تواند بهترین و با‌کیفیت‌ترین محصول جو دو‌سر را خریداری نماید. جهت خرید محصول جو دو‌سر با کیفیت بسته‌بندی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ایلیا مارکت سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت جو دوسر فله و تناژ برای کارخانه‌جات ماکارونی

با گسترش فرهنگ سلامت محوری در کشور، رقابت تنگاتنگی بین کارخانه‌جات تولید محصولات غذایی به وجود آمده است.

مجموعه‌های تولیدی به شدت بر روی واحد تحقیق و توسعه تمرکز و هزینه می‌کنند تا بتوانند فرمولاسیون‌ها و محصولات تولیدی خود را ارتقا بدهند. کارخانه‌های تولید ماکارونی، پاستا و نودل و… از این قاعده مستثنی نیستند.

این مجموعه به این دلیل که واردکننده مستقیم جو دوسر است، امکان تامین بلند مدت در طول سال را دارد. همچنین عرضه محصول با قیمت ثابت در بازار امروز ایران یک آپشن ویژه محسوب می‌شود.

کارخانه‌جات می‌توانند انواع نمونه‌های محصولات جو دوسر را با کیفیت‌های مختلف دریافت کنند. بعد از تائید نمونه می‌توانند سفارش محصولات مدنظر خود را در حجم‌های بالا با قیمت ثابت داشته باشند. هدف شرکت ایلیا ارائه محصولات و خدمات ویژه صنایع غذایی به تولیدکنندگان و گسترش فرهنگ سلامت محوری در کشور است.

آرد جو دوسر فله برای کارخانه‌های کیک، کلوچه، بیسکوئیت

در سال‌های اخیر مردم به شدت از محصولات بیکری فراسودمند، پروتئینی و رژیمی استقبال کرده‌اند. همین امر باعث شده کارخانه‌های صنایع غذایی برای گسترش سبد محصولات خود به تولید محصولات رژیمی بپردازند.

توسعه محصولات رژیمی در ایران کمی چالش برانگیز است. در واقع مهم‌ترین چالش کارخانه‌جات تامین ماده اولیه با کیفیت است. اگر تامین ماده اولیه به‌خوبی انجام نشود و یا دچار نوسان باشد، نمی‌توان محصولات را وارد بازار کرد و ریسک تولید کارخانه هارا بالا می‌برد.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا بزرگترین واردکننده جو دوسر به ایران است. این شرکت بالاترین میزان دپو دانه و پرک جو دوسر را در کشور دارد و می تواند جو دوسر خارجی را با کیفیت قابل رقابت در اختیار صنایع تبدیلی کشور قرار دهد.

خرید یولاف جو دوسر ایرانی و وارداتی

به دلیل افزایش سرانه مصرف یولاف جو دوسر بسیاری از افراد به دنبال تهیه انواع محصول جو دو‌سر ایرانی و وارداتی بوده و موجب شده رتبه فروش خوبی در بازار محصولات غذایی و غلات داشته باشد.

 قیمت خرید یولاف از درجه بسیار متناسبی برخوردار است و به همین دلیل خیال خریدار از لحاظ قیمتی  نیز کاملاٌ راحت است.

برای خرید یولاف لازم نیست حتما به صورت حضوری به فروشگاه‌ها و مراکز فروش مواد غذایی و یا غلات مراجعه کنید، فروشگاه‌های برخط و  اینترنتی بسیار زیادی وجود دارند که اطلاعات لازم در مورد محصول، قیمت و هر آن‌چه که برای خرید لازم است، را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

خرید یولاف جو دو‌سر ایرانی و وارداتی در مراکز ، انواع خرده‌فروشی و یا عمده‌فروشی‌ها، و بازار‌های فروش در شهر‌های متفاوت  بنا به کیفیت و قیمت‌های متنوع توسط خریداران کیلویی و بسته‌بندی  (خریداران جزئی) و  خریداران عمده (کارخانجات صنایع تبدیلی و فراوری، هتل‌ها و …) صورت می‌پذیرد.

امکان خرید انواع یولاف جو دو‌سر ایرانی و وارداتی با کیفیت دسته اول و قیمت مناسب در مجموعه ایلیا برای کلیه خریداران به‌صورت حضوری و یا اینترنتی فراهم شده است.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *