قیمت عمده جو دوسر خارجی ویژه شرکت‌های بسته‌بندی

جو دوسر

تفاوت جو دو‌سر ایرانی و وارداتی در چیست؟ قیمت عمده جو دوسر خارجی ویژه شرکت‌های بسته‌بندی را از کجا دریافت کنیم؟ آیا با انواع جو دو‌سر آشنایی دارید؟ جو دوسر پرک کیلویی دانیما را از کدام مرکز سفارش می‌دهید؟ قیمت جو دو‌سر پرک چقدر است؟

انواع جو دوسر در ایران

جو دوسر یا یولاف، گیاهی یک ساله از خانواده غلات می‌باشد. همانند سایر خانواده گندمیان، دانه جو دوسر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فواید جو دوسر بر روی سلامتی با توجه به انواع ویتامین، پروتئین و فیبر آن بسیار بالاست. انواع جو دو‌سر در ایران شامل جو دو‌سر پرک، سبوس، بلغور و آرد جو دو‌سر می‌باشد.

جو دوسر وارداتی

جو دوسر به دلیل نیاز رطوبتی و آبی فراوان در کشور‌های سرد‌سیری بهتر به عمل می‌آید. اما به دلیل کیفیت بالای محصول خارجی، واردات این محصول بیشتر از کشورهای قزاقستان و روسیه صورت می‌گیرد.

روسیه بیشترین حجم جو دوسر وارداتی به کشور را به خود اختصاص داده است. کشورهای کانادا، لهستان، استرالیا و فنلاند در مقام‌های بعدی واردات جو دوسر قرار می‌گیرند. جو دوسر وارداتی از این کشور‌ها در شکل، اندازه، رنگ و کیفیت محصول با هم تفاوت‌هایی دارند.

جو دوسر ایرانی

تولید جو دوسر در ایران خواستار شرایط اقلیمی بوده و به دلیل فرایند بسیار سخت پوست‌گیری و ریزش و افت بالا و همچنین عملکرد پایین جو دوسر کشت آن در ابتدا توسط بخش خصوصی در کشور صورت می‌گیرد. اصفهان پایتخت و اولین مرکز تولید جو دوسر در کشور می‌باشد.

در میان خانواده گندمیان جو دوسر به طلای سبز معروف می‌باشد، و در ایران در خوراک دام و انسان جایگاه ویژه‌ای دارد. برای تولید جو دوسر در کشور توجه به نکاتی از جمله به عمق کاشت، فاصله ردیف و خطوط کشت، کیفیت آب و خاک، دور آبیاری، کود و سم و تکنولوژی و تجهیزات مورد نیاز از مرحله کشت تا برداشت مورد نیاز است.

زمان برداشت محصول را همانند دیگر غلات با توجه به میزان رطوبت و رسیدگی فیزیولوژیکی دانه تشخیص می‌دهند. در این زمان دانه‌ها در سنبله به‌صورت توپر می‌باشند.

قبل از انبار و نگهداری بذر باید دانه جو دوسر خشک شده و رطوبت آن به میزان رطوبت مورد نیاز برای انبار‌داری برسد تا قابل استفاده در صنایع مختلف تبدیلی و تکمیلی شود.

جو دوسر در سه صنعت مهم، مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی و صنایع غذایی کاربرد دارد. در ساخت و تولید انواع شوینده‌های حمام، شامپو، صابون، ماسک صورت، در صنایع غذایی و به‌صورت پرک، آرد، بلغور و در صنعت دارویی و درمانی به‌صورت قرص، پماد استفاده شده و در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

شرکت ایلیا با بررسی محصول جو دو‌سر و نیاز کشور، تجربیات کشورهای موفق را مطالعه نموده و متناسب با تقاضای کشاورزان و تولید‌کنندگان عزیز در‌صدد است که نتایج بررسی و مطالعات خود را در اختیار این عزیزان از طریق مشاوره با کارشناسان مجموعه قرار دهد.

جو دوسر

جو دوسر پرک قیمت

امروزه اطلاع از قیمت جو دو‌سر با وجود فروشگاه‌‌های آنلاین و خرید اینترنتی کاری بسیار ساده می‌باشد. شرکت‌های مختلف با بسته‌بندی اختصاصی و فروش اینترنتی و مستقیم، سهم قابل توجهی را از بازار به خود تخصیص می‌دهند.

جو دوسر در تولید محصولات متعددی از جمله انواع خمیر‌های کیک، نان و بسیاری دیگر از موارد موجود در بازار مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجود سبوس و ویتامین و پروتئین‌های مورد نیاز بدن، از جمله مزایا و امتیازات این محصول محسوب می‌گردد.

انواع جو دو‌سر شامل جو دو‌سر پرک، سبوس، بلغور و آرد جو دو‌سر می‌باشد. محصولات تولیدی جو دوسر در ویترین انواع فروشگاه‌ها، عطاری‌ها و مراکز خرید دیده می‌شود که در برندها و بسته‌بندی‌های مختلف عرضه می‌شود.

قیمت جو دو‌سر پرک ایرانی نسبت به نوع خارجی پایین‌تر بوده و خریداران در بازار می‌توانند، شاهد قیمت‌های رقابتی و با ثباتی برای خریدهای عمده خود باشند. بهترین راه برای تامین نیاز در سطح وسیع و خرد، خرید از مرجعی مطمئن و معتبر می‌باشد.

مجموعه ایلیا نیز یکی از معتبر‌ترین مجموعه‌های فعال در زمینه تولید و واردات جو دو‌سر پرک در کشور است. و کلیه کارخانه‌جات صنایع غذایی و تبدیلی برای خرید عمده و خرد می‌توانند خریدی مطمئن را از این مجموعه داشته باشند.

قیمت جو دوسر پرک کیلویی دانیما

جو دو‌سر پرک غذا را لعاب‌دار و غلیظ کرده و به آن طعم خوبی می‌دهد. موارد استفاده جو دو‌سر پرک در مصارف خانگی شامل پودر سوخاری جو دوسر برای سرخ کردن مرغ و ماهی، استفاده در کوکو، دلمه، آش، حلیم و سالاد‌ الویه می‌باشد. همچنین ترکیب شیر و جو دوسر پرک در وعده صبحانه بسیار لذیذ و مغذی است.

جو دوسر پرک در کلیه وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌ها به‌صورت نیمه آماده و فوری استفاده می‌شود. و در فروشگاه‌های مواد غذایی، نمایندگی‌های فروش در بسته‌بندی متنوع کیلویی و با قیمت مناسب وجود دارد.

این محصول را می‌توانید با صرف چند دقیقه جوشاندن با شیر گرم و ترکیبات دیگر مثل انواع افزودنی گرم و سرد، عسل، مرکبات و یا خشکبار میل کنید.

محصول جو دوسر پرک تولیدی مجموعه ایلیا با کیفیت و قیمت مناسب برای تمامی کسانی که خواستار زندگی سالم بوده و یا کسانی که به‌علت دغدغه و مشغله کاری فرصتی کمی برای صرف وعده‌های غذایی دارند موجود می‌باشد و این عزیزان می‌توانند خرید خود را متناسب با مقادیر مورد‌نیاز از این گروه داشته‌باشند.

قیمت عمده ویژه شرکت‌های بسته‌بندی

تولید و فروش جو دوسر در کشورهای روسیه، اسپانیا، آلمان و فنلاند به ‌عنوان کشور‌های زادگاه جو دو‌سر به صورت عمده در پارت‌های تناژی سنگین انجام می‌شود. این محصولات با کیفیت بالا بوده و در این کشورها جو دوسر به صورت عمده به فروش رسیده و یا به کشورهای دیگر از جمله ایران صادر می‌شود.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا بزرگترین واردکننده جو دوسر درجه یک خارجی به ایران است که بهترین محصولات را با قیمت کف عرضه می‌کند. شرکت‌های بسته‌بندی و کارخانه‌جات مرتبط با این صنایع می‌توانند محصول جو دو‌سر خارجی را با قیمت و کیفیت درجه یک در سطح کشور از این مجموعه تهیه کنند.

ارتباط-با-ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *