قیمت آرد یولاف برای تولید بیسکوئیت

جو دوسر

قیمت آرد یولاف برای تولید بیسکوئیت بستگی به چه عواملی دارد؟ آرد یولاف از چه مراکزی قابل تامین است؟

آرد یولاف یکی از محصولات حاصل از یولاف می‌باشد که بسیار در صنایع غذایی مورد توجه قرار گرفته است. آرد یولاف جایگزین بسیار مناسبی برای آرد گندم می باشد. همچنین این آرد فاقد گلوتن بوده و برای تهیه محصولات، برای بیماران سلیاکی مناسب است. آرد یولاف برای تولید بیسکوئیت برای افرادی که قصد لاغری دارند و افراد دیابتی نیز بسیار مناسب است.

 

مصارف آرد یولاف در ایران

آرد جو دوسر یک نوع از آردهای رژیمی است که پس از حذف پوست خارجی دانه تولید می‌شود. این ماده اولیه در بسیاری از صنایع مختلف استفاده می‌شود. در زیر، تعدادی از کارخانه‌هایی که از ارد یولاف در فرآورده‌ها و محصولات خود استفاده می‌کنند را ذکر می‌کنم:

 

  • صنایع غذایی: ارد جو دوسر در تولید نان، کیک، بیسکوئیت، آرد جوانه‌دار و سایر محصولات غذایی استفاده می‌شود.
  • صنعت قند: در تولید شکر قهوه‌ای یا دانه‌های شکر قهوه‌ای از ارد یولاف استفاده می‌شود.
  • تولید آرد: در برخی تولیدکنندگان آرد، ارد جو دوسر در ترکیب انواع آرد برای غنی سازی استفاده می‌شود.
  • صنایع دامپزشکی: ارد جو دوسر در تهیه انواع غذاهای مصرفی دام و طیور استفاده می‌شود.
  • صنعت بسته‌بندی: در بسته‌بندی محصولات غذایی، به منظور افزایش عمر مفید محصولات و کاهش خطر آلودگی، ارد جو دوسر به عنوان جاذب رطوبت استفاده می‌شود.

 

این تنها چند نمونه از کاربردهای ارد جو دوسر هستند و در صنایع دیگر نیز ممکن است استفاده شوند.

 

آرد یولاف یکی از محصولاتی است که اخیرا در ایران به شدت مورد توجه و مصرف قرار گرفته است. این آرد برخلاف آرد گندم فاقد گلوتن بوده و دارای سبوس فراوان می‌باشد و برای استفاده به عنوان آردی برای غنی کردن آرد گندم، بسیار مناسب است.

از آرد یولاف می توان انواع نان های حجیم تهیه کرد و نانی دارای سبوس فراوان و مواد مغذی را تولید کنیم.

جو دوسر

غنی سازی با آرد یولاف

در ایران کارخانه‌های صنایع غذایی از آرد یولاف برای تولید و غنی سازی محصولاتی نظیر، کیک، کلوچه، بیسکوئیت، ماکارونی، خمیر پیتزا، پفک، شکلات و . . . استفاده می‌کنند.

آرد یولاف دارای مقادیر زیادی مواد مغذی نظیر فیبر، پروتئین، ویتامین‌ها، آهن ، منیزیوم و . . . است که باعث استفاده در انواع محصولات غذایی شده است.

آرد یولاف در تهیه انواع نان‌های رژیمی و مکمل‌های غذایی برای افراد دیابتی، سلیاکی و مکمل‌های کاهش وزن مصرف می‌شود.

بیماران سلیاکی، نمی‌توانند گلوتن موجود در مواد غذایی از جمله آرد گندم را در روده خود هضم کنند و مجبور به استفاده از آردهای بدون گلوتن هستند. آرد جو دوسر مناسب برای استفاده این بیماران بسیار ضروری است.

 

قیمت فروش آرد یولاف با مجوز بهداشتی برای بیسکوئیت

آرد یولاف یکی از محصولاتی است که از دانه‌های یولاف به دست می‌آید، یکی از فاکتورهای مهم در فروش هر محصولی داشتن مجوز بهداشتی می‌باشد.

داشتن مجوز بهداشتی این اطمینان را به خریدار می‌دهد که محصول، دارای کیفیت و استانداردهای لازم برای مصرف می‌باشد.

آرد یولاف یکی از محصولاتی است که باید دارای مجوز بهداشتی باشد، زیرا آرد یولاف ممکن است آلوده به افلاتوکسین، فلزات سنگین و . . . باشد، در این صورت قابلیت مصرف ندارد. علاقه مندان به خرید آرد یولاف حتما به مجوز بهداشتی و سیب سلامت موجود روی بسته بندی آرد دقت فرمایند.

اگر به صورت فله آرد جو دوسر را خریداری کردید، حتما از فروشنده بخواهید مجوزها و سیب سلامت محصول خود را به شما نشان دهند.

قیمت فروش آرد یولاف باتوجه به فاکتورهایی قیمت گذاری می‌شود، این فاکتورها تاثیر بسزایی در قیمت آرد یولاف دارند، عواملی نظیر، داخلی و یا خارجی بودن یولاف، نوع بسته بندی، هزینه گمرگ و . . . می‌باشد.

جو دوسر

تولید بیسکوئیت رژیمی برای دیابت

یکی از‌ محصولاتی که اخیرا برای بیماران دیابتی تولید و عرضه می‌شود بیسکوئیت است. بیماران دیابتی می‌توانند با خیالی آسوده شیرینی و بیسکوئیت مصرف کنند. آرد یولاف، آردی مناسب برای اختلاط با آرد گندم برای تهیه بیسکوئیت می‌باشد.

آرد یولاف فاقد گلوتن بوده و دارای فیبر فراوان می‌باشد، فیبر موجود در یولاف بتاگلوکان است، وجود این فیبر باعث کنترل قندخون افراد دیابتی می‌شود و نگرانی افراد دیابتی را کاملا حل می‌کند.

شرکت ایلیا پتانسیل تامین آرد یولاف با تناژ بالا را در طول سال دارد. کارخانه‌های تولید محصولات غذایی برای افراد دیابتی می‌توانند از آرد یولاف تولیدی این مجموعه استفاده کنند.

شرکت ایلیا قابلیت تامین یولاف مصرفی‌، برای کارخانه جات محصولات رژیمی را دارد. با تماس با کارشناسان مجموعه ایلیا علاوه بر مشاوره، اطلاعات لازم جهت همکاری را جویا شوید.

قیمت انواع بیسکوئیت یولاف سبوس‌دار رژیمی

بیسکوئیت‌های سبوس‌دار با جو دوسر، انواع مختلفی دارند و به طور عمومی در بازار موجود هستند. برخی از محبوب‌ترین انواع بیسکوئیت سبوس‌دار با جو دوسر شامل موارد زیر می‌شوند:

 

  • بیسکوئیت سبوس‌دار با جو دوسر و پنیر: این نوع بیسکوئیت سبوس دار حاوی یولاف و پنیر است و اغلب با طعم خاص و خوشمزه‌ای تولید می‌شود.
  • انواع بیسکوئیت سبوس دار با جو دوسر و شکلات: در این نوع بیسکوئیت، جو دوسر با شکلات ترکیب می‌شود که به آن طعم و اعتمادی منحصر به فرد می‌دهد.
  • بیسکوئیت سبوس دار با جو دوسر و خرما: خرما به عنوان یک ماده خوراکی طبیعی و شیرین، به بیسکوئیت‌های سبوس دار یولاف اضافه می‌شود تا طعمی دلچسب و انرژی‌زا به آنها ببخشد.
  • تولید بیسکوئیت سبوس دار با پودر کاکائو: در این نوع بیسکوئیت، جو با پودر کاکائو مخلوط می‌شود که به آن طعم و رنگ شکلاتی می‌دهد.

این فقط چند نمونه از انواع بیسکوئیت سبوس دار با جو هستند و در بازار ممکن است سایر نسخه‌ها و مارک‌ها نیز وجود داشته باشد.

امروزه با گسترش چاقی در سطح جهان‌، افراد تمایل به لاغری و کاهش وزن دارند. انتخاب این افراد محصولات سبوس‌دار و رژیمی است‌.

آرد یولاف‌، آردی سبوس‌دار می‌باشد. سبوس موجود در این آرد سبب احساس سیری و عدم گرسنگی در فرد ایجاد می‌کند و از چاقی و اضافه وزن جلوگیری می‌کند.

قیمت بیسکوئیت‌ یولاف در بازار بسیار متنوع است. در حال حاضر انواع مختلفی بیسکوئیت، با آرد سبوس‌دار رژیمی وجود دارد و قیمت این بیسکوئیت‌ها بایکدیگر متفاوت است. قیمت این بیسکوئیت با توجه به نوع آرد سبوس‌دار مصرفی، شرکت سازنده، نوع بسته بندی و . . . متفاوت است.

جو دوسر

کارخانه‌های خریدار آرد یولاف

آرد یولاف آردی سبوس‌دار و غنی از مواد مغذی و فیبر می‌باشد، هم چنین آرد یولاف بدون گلوتن است و کارخانه‌های صنایع غذایی از آرد یولاف به عنوان یک غنی ساز می‌توانند استفاده کنند.

کارخانه‌های که از آرد یولاف برای تولید محصولات جدید و فرا سودمند می‌توانند استفاده کنند، شامل زیر هستند:

کارخانه‌های تولید انواع کیک، کلوچه، بیسکوئیت و . . .

 کارخانه تولید پاستا و ماکارونی

تولید انواع خمیر‌های پیتزا و پیراشکی،اسنک و شکلات . . . می‌توانند ازآرد یولاف در تولید محصولات خود استفاده کنند.

کارخانه‌های تولید مواد غذایی می‌توانند با آرد یولاف محصولی جدید و مقوی تولید کنند و بخش زیادی از بازار را در دست خود بگیرند.

قیمت تمام شده آرد یولاف برای واحد‌های تولیدی مهم است و باید با کمترین هزینه، آرد یولاف مصرفی خود را تامین کنند.

شرکت ایلیا توسعه تجارت سبز ایلیا بزرگترین وارد کننده و تامین کننده جو دوسر وارداتی در کشور است.

این مجموعه امکان تامین آرد یولاف را در تناژ بالا برای مصارف صنایع غذایی در کشور دارد. علاقه مندان می‌توانند برای مشاوره، سفارش و استعلام قیمت با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *