تولید انواع ماءالشعیر رژیمی یولاف در ایران

جو دوسر

آیا تولید انواع ماءالشعیر رژیمی یولاف در ایران انجام می شود؟ ماءالشعیر یولاف چه خواصی دارد؟ ‌ماءالعشیر یک نوع نوشیدنی غیر الکی است که در کشور های اسلامی بسیار رواج دارد. ماءالعشیر یولاف دارای ترکیباتی نظیر: مالت جو دوسر ، غله رازک ، آب و مخمر می باشد. ماءالشعیر های تهیه شده از یولاف رژیمی محسوب می شوند و کالری کمی دارند.

کاربرد های یولاف در صنعت غذا

یولاف غله ای کامل و بدون گلوتن می باشد. در سال های اخیر با شناخت مردم جامعه و آگاهی نسبت به غلات فراسودمند همچون یولاف و علاقه به استفاده از این غله، مصرف یولاف برای تهیه انواع محصولات غذایی بسیار رواج پیدا کرده است. همچنین مصرف یولاف در وعده صبحانه اخیرا رایج شده است.

از یولاف در صنعت غذا برای تولید

  • جوانه جو دوسر
  • مکمل های غذای مادر و کودک
  • انواع مکمل های لاغری و چاقی
  •  مکمل های ورزشکاران
  •  نان های سنتی و حجیم رژیمی
  •  محصولات آرایشی بهداشتی
  • تولید ماکارونی و پاستا
  • محصولات آرایشی بهداشتی
  • محصولات لبنی
  • محصولات بیکری
  • تولید شیرینی و شکلات رژیمی

شرکت های پخش و بسته بندی استفاده می شود.

 تولید انواع نوشیدنی رژیمی با یولاف

نوشیدنی های موجود در بازار با داشتن مقادیر زیادی شکر و کالری بالا، برای افرادی که به هر دلیلی نمی توانند نوشیدنی های موجود را مصرف کنند، مشکل ساز است و این افراد نمی توانند یک نوشیدنی را باخیالی آسوده نوش جان کنند. یولاف یکی از غلاتی است که با داشتن مقادیر زیادی فیبر و سبوس و کالری کم، یک غله رژیمی محسوب می شود.

شرکت های تولید کننده نوشیدنی ها برای تولید محصولی جدید و رژیمی می توانند از یولاف در فرمولاسیون خود استفاده کنند. مالت یولاف را می توان در تهیه انواع نوشیدنی ها نظیر ماءالشعیر ها به کار برد. یولاف در تهیه انواع اسموتی های رژیمی، ترکیب با انواع قهوه های رژیمی و چای و دمنوش ها و . . . کاربرد دارد.

تولید ماءالشعیر یولاف

ماءالشعیر یک نوشیدنی گازدار و بدون الکی است که از عصاره مالت غلاتی چون جو و یولاف به همراه آب و سایر ترکیبات دیگر حاصل می شود. یولاف می تواند جایگزین مناسبی برای جو در تهیه انواع ماءالشعیر ها باشد.

زیرا از لحاظ خواص فیزیکی شیمیایی بسیار شبیه بهم هستند و یولاف دارای خواص تغذیه ای بیشتری است. برای تهیه مالت جو دوسر، دانه های کامل جو دوسر را ، طی عملیاتی فرآوری کرده و مالت جو دوسر حاصل می شود. ماءالشعیر یولاف یک نوشیدنی فراسودمند محسوب می شود که دارای خواص سلامتی زایی فراوانی می باشد.

جو دوسر

فروش ویژه یولاف پرک فوری آلمانی و انگلیسی

یولاف پرک فوری شکل فرآوری شده این غله می باشد. یولاف پرک فوری در کشور در نوع ایرانی و‌ وارداتی موجود می باشد. بهترین کیفیت یولاف پرک فوری متعلق به یولاف پرک کشور های اروپایی نظیر آلمان، انگلیس، اسپانیا و . . . می باشد. تکنولوژی فرآوری تولید یولاف پرک در این کشور ها موجب کیفیت بهتر محصول نهایی می شود. علاقه مندان می توانند برای خرید کیلویی و بسته بندی جو دوسر وارداتی درجه یک به سایت فروشگاه ایلیا مارکت مراجعه نمایند.

یولاف پرک فوری آلمانی ‌و ‌انگلیسی در مراکزی مختلف به فروش می رسد. یولاف‌ پرک فوری در این مراکز به صورت بسته بندی ، کیلویی و عمده قابل فروش است. خریداران عزیز یولاف پرک فوری به این نکته توجه داشته باشند که یولاف پرک فاقد هرگونه سنگ، خاک وخاشاک، حشره و . . . باشد، یولاف پرکی که قصد خرید آن را دارند از لحاظ کیفیت یکنواخت باشد.

همچنین اگر به صورت بسته بندی یولاف پرک فوری را تهیه می کنید به مجوز های بهداشتی و استاندارد های موجود بر روی بسته بندی دقت نمایید و اگر به صورت فله یا تناژ خرید می کنید، از فروشنده بخواهید مجوز های بهداشتی و تاییدیه های استاندارد را به شما نشان دهد.

شرکت ایلیا یکی از واردکنندگان پرک یولاف فوری آلمانی و انگلیسی می باشد. در این شرکت یولاف پرک فوری در حجم عمده و جزیی، بسته بندی به فروش می رسد. این مجموعه هم چنین آمادگی همکاری با کارخانه جات صنایع تبدیلی و کارخانه جات پخش و بسته بندی را دارد و پتانسیل تامین یولاف مصرفی آن ها را در بلند مدت دارا است. علاقه مندان به تهیه این محصول می توانند از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام به ثبت سفارش خود نمایند.

جو دوسر

قیمت آرد یولاف تناژ با مجوز بهداشتی

آرد یولاف یکی از محصولات پر کاربرد یولاف می باشد که بسیاری از کارخانه جات صنایع غذایی از آن برای اضافه نمودن به فرمولاسیون خود، برای غنی سازی محصولات استفاده می کنند. یکی از خریداران آرد یولاف به صورت عمده می توان، به شرکت های بسته بندی که یولاف را به صورت فله  اشاره کرد. این شرکت ها در تناژ بالا از تولیدکنندگان و یا واردکنندگان خریداری می کنند و در مجموعه خود، محصول را بسته بندی و روانه بازار می کنند.

آرد یولاف موجود در ایران در دو نوع ایرانی و وارداتی موجود است. قیمت آرد یولاف تولید داخل ایران بسیار مناسب تر خواهد بود و برای کارخانه جات و افرادی که در تناژ بالا آرد یولاف را تهیه می کنند، قیمت تمام شده محصول حائز اهمیت است.

یکی از نکات مهم در خرید آرد یولاف، داشتن مجوز های بهداشتی است. مجوز بهداشتی این اطمینان را به خریدار می دهد که محصولی سالم و با کیفیت را خریداری می کند. قیمت آرد یولاف در تناژ نسبت به خرید های جزیی و کیلویی کمتر است و برای کارخانه جاتی که مصرف بالایی دارند خرید به صورت تناژ صرفه اقتصادی دارد.

صاحبان شرکت ها و‌کارخانه جاتی که قصد خرید آرد یولاف را دارند می توانند جهت استعلام قیمت و سفارش آرد یولاف با کارشناسان شرکت ایلیا تماس حاصل فرمایند. این مجموعه آرد یولاف را با توجه به  نوع فعالیت کارخانه جات به آن ها پیشنهاد می دهد و شرکت ها می توانند از خدمات ارزنده مجموعه ایلیا بهره مند شوند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.

 

تلفن تماس:

 09156993847

 09919007672

09157121998

 

ایمیل quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847

واتساپ : 09156993847


آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *