مرکز خرید یولاف و جو دوسر عمده درجه یک

جو دوسر

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا معتبرترین مرکز خرید یولاف و جو دوسر عمده درجه یک در کشور می‌باشد. این مرکز آماده ارائه و عرضه دانه باکیفیت جو دوسر و انواع محصولات یولاف در سراسر کشور است. دانه یولاف عرضه‌شده توسط این شرکت کاملاً کشت داخل بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. همچنین محصولات یولاف تولید شده در شرکت ایلیا مناسب ارائه در بازارهای منطقه و خارجی می­باشد.

محصولات یولاف و جو دوسر در کشور

از دیرباز به دلیل ارزش غذایی بالای غلات مصرف آنها در بین فرهنگ‌های مختلف بسیار مرسوم بوده است. در میان تمامی غلات، جو دوسر یا یولاف با نام علمی Avena Sativa نیز یکی از غلات قدیمی و بسیار محبوب اکثر مردم جهان است.

هضم دانه جو دوسر نسبت به سایر غلات آسان بوده و در گذشته به‌عنوان غذای دام و پرندگان استفاده می‌شده است. امروز حدود ۵ درصد از دانه یولاف کشت ­شده در جهان به­ عنوان دانه خوراکی به رژیم غذایی انسان وارد شده است.

گیاه یولاف یک گیاه مقاوم است که در شرایط آب‌ و هوایی مختلف پرورش می‌یابند. ساقه این گیاه توخالی است و روی آن به فواصل مختلف بندبند است. این گیاه گل‌های بسیار ریزی دارد که به‌صورت خوشه‌ای بر روی ساقه گیاه می‌رویند.

دانه‌های جو دوسر مانند دانه جو و گندم است با این تفاوت که کمی کشیده‌تر و تیره‌تر هستند.

دانه یولاف به روش‌های گوناگونی در تغذیه انسان استفاده می‌شود. می‌توان دانه جو دوسر را به‌صورت کامل در بعضی از غذاها مانند آش استفاده کرد. محصولات دیگری از دانه‌ی جو دوسر نیز در بازار به فروش می‌رسد. شما می‌توانید علاوه بر دانه جو دوسر، بلغور و پرک یولاف و آرد جو دوسر را نیز خریداری کنید.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا مفتخر است که مرغوب‌ترین دانه یولاف ایرانی به همراه سایر محصولات آن از جمله بلغور، پرک و آرد یولاف را به بازار داخل و خارج کشور عرضه می‌کند.

جو دوسر

 

کاربردهای یولاف در ایران

دانه یولاف حاوی مواد مغذی بسیاری است. طبیعت این دانه و محصولات آن معتدل است و مصرف آن به اکثر افراد جامعه توصیه می‌شود. دانه جو دوسر حاوی مواد معدنی بسیاری مانند منگنز، فسفر، منیزیم، مس، آهن، روی و مقادیر کمی کلسیم و پتاسیم است.

دانه جو دوسر سرشار از ویتامین‌های B1 یا تیامین، ویتامین B5 یا پالنتوتنیک اسید، ویتامین B6 ویتامین‌ B3 یا نیاسین است. وجود درصد مناسبی اسیدفولیک در دانه جو دوسر نیز گزارش شده ‌است.

به دلیل ارزش بالای غذایی این دانه و کالری کم آن سال‌هاست که مصرف دانه جو دوسر موردتوجه افراد بدن‌ساز، ورزشکاران حرفه ­ای و مشاوران و متخصصان تغذیه قرار گرفته است.

مصرف دانه یولاف به‌صورت حریره یا حلیم جو دوسر یکی از روش‌های استفاده از این دانه است که توسط مربیان بدن‌سازی و مشاوران تغذیه توصیه می­ شود. این غذا به‌عنوان وعده صبحانه مصرف می‌شود که علاوه بر مغذی بودن آن بسیار سیرکننده است و انرژی زیادی را برای شروع کردن روز در بدن آزاد می‌کند.

در ایام قدیم از دانه جو دوسر و پودر جو دوسر جهت درمان اگزما استفاده می‌کردند. امروزه بسیاری از محصولات مراقبتی پوست حاوی دانه یا عصاره جو دوسر هستند. تحقیقات بسیاری ثابت کرده است که دانه جو دوسر خاصیت جوان­ کنندگی و حفظ سلامت پوست را دارد.

بسیاری از متخصصان تغذیه به سالمندان و زنان باردار توصیه می‌کنند که از دانه جو دوسر و محصولات آن در برنامه غذایی خود استفاده کنند. فیبر بالای این دانه سبب می‌شود که فعالیت روده‌ها بهبود یابد و افراد سالمند و باردار که اکثراً در معرض مشکلات یبوست هستند بتوانند زندگی سالم­ تری را تجربه کنند.

جو دوسر

انواع یولاف وارداتی

گیاه یولاف یک گیاه علفی یک‌ساله است که در شرایط آب‌وهوایی مختلف پرورش پیدا می‌کند. در بسیاری از کشورها گیاه جو دوسر به‌صورت تجاری کشت می‌شود و در برخی از این کشورها گزارش شده است که تولید سالانه یولاف زراعی به بیش از یک میلیون تن هم رسیده است.

یولاف دانه‌ای بسیار باارزش است که مصارف مختلف غذایی، علوفه‌ای، دارویی و صنعتی دارد.

واردات جو دوسر به ایران بیشتر از کشورهای آلمان، فنلاند، اسپانیا و روسیه صورت می‌گیرد. همچنین علوفه یولاف نیز بیشتر از کشور قزاقستان به ایران وارد می‌شود.

به دلیل استفاده از فناوری‌ها و ماشین ­آلات به‌ روز کشاورزی، بذرهای اصلاح شده و پربازده، کودها و سم‌های مدرن، یولاف تولیدشده در این کشورها کیفیت بسیار بالایی داشته و درشت و مرغوب است.

متأسفانه در چند سال اخیر با افزایش قیمت دلار و یورو و افزایش تحریم‌های سیاسی واردکردن یولاف خارجی مقرون‌ به‌ صرفه نبوده و اکثر شرکت­ های واردکننده غلات، واردات این محصول را محدود کرده‌اند.

امروزه بیش از هر زمانی نیاز به تولید محصولات زراعی داخلی به‌ویژه غلات احساس می‌شود. در این میان تولید داخلی جو دوسر نیز از اهمیت ویژه­ ای برخوردار است.

جو دوسر

کشت یولاف ایرانی

تیم تحقیقاتی شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با درک نیاز به تولید داخلی محصولات زراعی به‌ویژه دانه جو دوسر اقدام به بررسی بذور یولاف کشورهای مختلف نموده است. این شرکت اولین مجموعه‌ای است که با شناسایی بذرهای مرغوب و پربازده یولاف و واردکردن آن‌ها به آزمایشگاه‌های خود اقدام به انجام اصلاحات زراعی بر روی آن‌ها نموده است.

شرکت ایلیا اولین مجموعه‌ای است که 300 تا 400 هکتار سطح زیر کشت بذر اصلاح شده یولاف را دارد. دانه یولاف تولیدشده از این بذور بسیار باکیفیت، درشت و خوش‌طعم است.

این دانه بدون پوست محسوب می‌شود و به کمترین عملیات فرآوری نیاز دارد. ارزش غذایی این دانه مشابه نمونه خارجی آن است و با قیمت بسیار مناسبی در بازار غلات ایران به فروش می‌رسد.

این شرکت آماده همکاری با شرکت‌های پخش محصولات کشاورزی، شرکت‌های بسته‌بندی، کارخانه‌های تولید محصولات حاوی جو دوسر و مجموعه‌های تولیدی نان‌های مدرن است. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس‌های ذکر شده و آدرس ایمیل مجموعه با مشاورین متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار نمایید.

جو دوسر

مرکز خرید و فروش یولاف و جو دوسر تناژ درجه یک

شرکت ایلیا مارکت بزرگ‌ترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش دانه یولاف و جو دوسر درجه یک به‌صورت تناژ در اوزان مختلف می‌باشد.

این شرکت آماده عرضه محصولات یولاف به‌صورت عمده در بازار غلات تمامی استان‌ های کشور و بازار غلات خارجی می‌باشد. مشاورین متخصص بخش فروش این مجموعه آماده پاسخ‌گویی به سؤالات خریداران عمده یولاف و ثبت سفارشات آنها هستند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *