اهمیت مصرف جو دوسر در دوران شیر دهی

جو دوسر

آیا از اهمیت مصرف جو دوسر در دوران شیر دهی و خواص آن اطلاع دارید؟ مصرف جو دوسر شیردهی را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟ آیا مادران شیرده می‌توانند بدون محدودیت و با خیالی آسوده، مصرف جو دوسر را در رژیم غذایی خود قرار بدهند؟ برای پاسخ به این پرسش که جو دوسر شیردهی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد یا خیر، با ما همراه باشید.

استفاده از محصولات جو دوسر در دوران شیر دهی

یکی از سوالات مادران شیرده در رابطه با مصرف جو دوسر این است که آیا می‌توانند در دوران شیردهی از محصولات جو دوسر استفاده کنند یا خیر؟ باید بگوییم که مصرف جو دوسر و محصولات آن در دوران شیردهی بسیار مقوی و مناسب می‌باشد.

محصولاتی مانند بلغور جو دوسر و جو دوسر پرک که سرشار از ویتامین، پتاسیم، کلسیم، پروتئین، فیبر، منگنز و … می‌باشند. برای سلامت مادران شیرده و کودکشان بسیار مفید و حائز اهمیت هستند و می‌توانند با خیالی آسوده در رژیم غذایی مادر قرار بگیرند.

البته در مصرف محصولات جو دوسر در این دوره  نباید زیاده‌روی گردد، چرا که در برخی افراد باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد. اما به طور کلی کارشناسان تغذیه مصرف محصولات جو دوسر در دوران شیردهی را برای مادران توصیه کرده و گفته‌اند که مصرف این غذاها فواید بسیار زیادی برای مادر و کودک دارد.

گفتنی است با توجه به این که جو دوسر دارای طبع معتدل می‌باشد، بنابراین برای مصرف گروه‌های مختلف مادران محدودیتی نداشته و می‌توانند این غله دوست داشتنی را در انواع صبحانه، میان وعده و وعده‌های اصلی خود قرار بدهند.

جو دوسر

 

جو دوسر در شیردهی

بررسی‌های گوناگون بر روی جو دوسر این نتیجه را حاصل کرده است که مصرف جو دوسر در دوران شیردهی باعث افزایش شیر مادر می‌شود. برخی از مادران که دچار افسردگی های بعد از زایمان می‌گردند می‌توانند با مصرف جو دوسر این مشکل را کاهش دهند.

از آنجایی که جو دوسر پروتئین زیادی دارد می‌تواند انرژی مورد نیاز روزانه مادر را تامین نماید و با توجه به اینکه منبع غنی از فیبر می‌باشد، هضم آسانی دارد و مشکل یبوست که یکی از مشکلات شایع در این دوران می‌باشد را از بین می‌برد و باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می‌شود.

جو دوسر منبع سرشاری از املاح و ویتامین ها می‌باشد و باعث کاهش کلسترول خون، کاهش فشارخون، از بین بردن بی خوابی، از بین بردن مشکلات سنگ کلیه و درد کلیه و … می‌شود.

از آنجایی که مصرف جو دوسر و پختن آن زمان بر می‌باشد این محصول به شکل بلغور، سبوس و جو دوسر پرک می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین برای تهیه انواع کیک و شیرینی و بیسکوییت مناسب می‌باشد.

لازم به ذکر است مصرف جو دوسر می‌تواند به بهبودی در زمان بعد از زایمان کمک بسیار زیادی کند. بنابراین مادران شیرده با خیالی آسوده می‌توانند نسبت به مصرف جو دوسر و محصولات آن اقدام نمایند.

جو دوسر

مصرف نان جو دوسر در شیردهی

مصرف جو دوسر به ترشح هورمون اکسی توسین کمک می‌کند و این موضوع مستقیماً بر روی افزایش شیر مادر تاثیر گذار است. پس مصرف جو دوسر و هر محصولی که از آن تهیه می‌شود می‌تواند باعث افزایش شیردهی در مادران شود.

گفتنی  است جو دوسر سرشار از فیبر می‌باشد و باعث کاهش و از بین بردن یبوست و بهبود عملکرد دستگاه گوارش می‌شود. همچنین از آن جایی که جو دوسر فاقد گلوتن است، نان جو دوسر نیز این ویژگی را حفظ کرده و می‌تواند هضم بسیار آسان تری داشته باشد.

نان جو دوسر مزیت‌های بسیار زیادی دارد و مصرف آن می‌تواند باعث کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی عروقی، دیابت، کلسترول خون گردد. از طرفی یک غذای بسیار سالم و کامل است و مصرف آن انرژی مورد نیاز مادر را تامین می‌کند. با توجه به موارد ذکر شده، کارشناسان تغذیه مصرف نان جو دور در دوران بارداری را توصیه می‌کنند.

خرید جو دوسر پرک بسته بندی

جو دوسر پرک یکی از فرآورده‌های دانه جو دوسر می‌باشد که فشرده و له شده است. این محصول از آنجایی که به شکل خام به شکل پخته مورد استفاده قرار می‌گیرد، در صنایع مختلف طرفداران بسیار زیادی دارد.

کارخانه های صنایع تبدیلی بسیاری وجود دارند که مصرف جو دوسر پرک را در محصولات خود انتخاب کرده‌اند، چرا که یک محصول اقتصادی و سودآورمی‌باشد، از طرفی استفاده از این محصول فراسودمند، باعث افزایش کیفیت و ارزش غذایی محصول نهایی گشته و در نتیجه تقاضا برای تهیه و خرید آن ها افزایش پیدا می‌کند و تولید کنندگان صنایع مختلف ترجیح می‌دهند از جو دوسر پرک استفاده نمایند.

همچنین فروشگاه‌ها و هایپر مارکت ها جو دوسر پرک را به شکل بسته بندی تهیه می‌کنند و به دست مشتریان خود می‌رسانند. مجموعه ایلیا این محصول را در مراحل بهداشتی و مکانیزه تهیه کرده و در بسته بندی های مناسب به دست خریداران می‌رساند.

این مجموعه با تمام مشتریان خود قرارداد تنظیم می‌کند و خرید تضمینی با قیمت مناسب را به ارمغان می‌آورد.

اگر در هر نقطه از کشور هستید و خواهان تهیه جو دوسر پرک بسته بندی می‌باشید می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایلیا در ارتباط باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید. لازم به ذکر است مجموعه ایلیا تمام محصولات خود از جمله جو دوسر پرک را با تاییدیه های بهداشتی ارائه می‌کند.

جو دوسر

فروش انواع جو دوسر غیر تراریخته در کشور

با توجه به اینکه محصولات غیر تراریخته، مورد دستکاری ژنتیکی قرار نگرفته‌اند، از سلامت بیشتری برخوردار هستند. این نکته در رابطه با جو دوسر نیز صدق می‌کند و خریداران ترجیح می‌دهند انواع جو دوسر را به صورت غیر تراریخته تهیه کنند.

مجموعه ایلیا موفق شده است انواع جو دوسر را به صورت غیر تراریخته و با امکانات بهداشتی و مکانیزه تهیه کند و برای تمام خریداران در سرتاسر کشور ارسال نماید. این مجموعه امکان  فروش آسان را فراهم کرده و می‌تواند محصولات مورد نیاز صنایع مختلف را تامین کند.

کافیست با کارشناسان بخش فروش مجموعه ایلیا در ارتباط باشید و اطلاعات لازم در رابطه با محصول مورد نظر خود را دریافت کنید. شرکت ایلیا مارکت به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز تولید انواع جو دوسر محصولاتی سالم، با کیفیت، بهداشتی، ارگانیک و غیر تراریخته را در تمام کشور تولید و تامین می‌کند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *