قیمت خرید دانه و آرد جو دوسر کامل ایرانی

جو دوسر

از چه راه هایی می‌توان قیمت خرید دانه و آرد جو دوسر کامل ایرانی را دریافت کرد؟ آیا خرید جو دوسر کامل منجر به افزایش کیفیت محصولات تولیدی می‌شود؟ برای آشنایی با مرکز خرید جو دوسر کامل از چه طریق اقدام کنیم؟ کدام مجموعه می‌تواند محصولات جو دوسر را در اختیار خریداران قرار دهد؟

فروش دانه جو دوسر بدون پوست

دانه جو دوسر بدون پوست طی مراحل پوست گیری فرآوری می‌شود و برای تهیه انواع سوپ و غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. مراکز متعددی در کشور فروش دانه جو دوسر را به عهده دارند.

اما باید این محصول را از مجموعه ای خریداری کنیم که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت قابل قبولی را نیز برای محصولات خود در نظر بگیرد و شرایط فروش ویژه ای را در اختیار متقاضیان خود قرار دهد. فروش دانه جو دوسر بدون پوست در کشور ما هم به صورت تناژ و هم به صورت کیلویی در دسترس است و خریداران محترم می‌توانند از طریق مراکز معتبر محصولاتی با کیفیت بالا خریداری نمایند.

خواص ونحوه استفاده از جو دوسر کامل

جو دوسر یکی از غلات طبیعی و گیاهی است که خواص غذایی بسیار زیادی دارد. دانه کامل جو دوسر خاصیت ضد التهاب دارد و برای سلامت پوست و مو مفید می‌باشد. این محصول برای کاهش فشار خون و تقویت سیستم ایمنی بدن یک گزینه ایده آل است و مصرف آن بروز بیماری های خطرناکی همچون سرطان را کاهش می‌دهد.

همچنین برای تهیه انواع غذاها مانند سوپ های نیمه آماده گزینه مناسبی است. جو دوسر کامل می‌تواند وارد پروسه فرآوری شود و به محصولات مختلفی از جمله آرد و پودر جو دوسر تبدیل شود و در نهایت مورد مصرف ورزشکاران قرار می‌گیرد.

دانه کامل جو دوسر تمامی اجزای جو دوسر را دارا می‌باشد و منبع پروتئین و فیبر و ویتامین های مختلف است. دانه کامل جو دوسر یک داروی معجزه گر برای بهبود دیابت خصوصاً دیابت نوع ۲ می‌باشد و می‌تواند به خوبی جایگزین غذاهایی مانند برنج شود. انواع سوپ، سالاد، اسموتی و صبحانه با استفاده از دانه کامل جو دوسر قابل تولید است.

جو دوسر

جو دوسر پرک قوطی

جو دوسر پرک طی فرآوری های تخصصی و قرار گرفتن تحت فشار بخار تولید می‌شود و در بسته بندی های مختلف به دست خریداران در بازار می‌رسد. مصرف کنندگان از طریق جو دوسر پرک آماده می‌توانند انواع خوراکی های لذیذ و سالم را مصرف کنند که سرشار از فیبر و ویتامین های مختلف هستند. جو دوسر پرک در بسته بندی های مختلف به دست خریداران می‌رسد که یکی از انواع آن ها به شکل قوطی است.

تمامی اطلاعات مربوط به خواص و نحوه مصرف جو دوسر پرک بر روی بسته‌بندی درج می‌شود و به این ترتیب خریداران می توانند با خیالی آسوده محصولی سالم دریافت نمایند.

از طرفی مزیت جو دوسر پرک قوطی این است که نگهداری آسانی داشته و آلودگی وارد بسته بندی این محصول نخواهد شد و در نهایت بر حسب سلیقه و نیاز خریداران این محصول انتخاب خواهد شد.

کالری جو دوسر پرک

اگر طرفدار رژیم های سالم و لاغری هستید حتما با مفهوم کالری آشنا هستید. عبارت کالری در واقع میزان انرژی است که هر ماده غذایی به بدن ما تزریق می‌کند. طرفداران غذاهای سالم به دنبال حذف کالری های اضافه در مواد غذایی و  نهایتاً سوزاندن چربی هستند.

این نکته در رابطه با جو دوسر پرک نیز گزینه ای مهم و پر اهمیت است. در یک نگاه کلی در هر ۱۰۰ گرم جو دوسر پرک ۳۸۹ کالری انرژی وجود دارد. این میزان کالری مقدار قابل قبولی است و در صورتی که بر حسب شاخص های صحیح برنامه ریزی شود می‌تواند منجر به تجربه یک رژیم سالم و کامل شود.

جو دوسر

فروش جو دوسر پرک درشت روسی

جو دوسر پرک در دو نوع درشت و ریز عرضه می‌شود که جو دوسر پرک درشت دارای دانه های درشت تری است و جو دوسر پرک ریز به مقادیر ریزتری طی مراحل فرآوری تبدیل می‌شود. خریداران جو دوسر پرک درشت روسی باید با یک مرکز معتبر آشنا شوند تا از این طریق بتوانند محصولی با کیفیت بالا و سالم دریافت نمایند. از طرفی قیمت این محصول نیز برای خریداران اهمیت بسیار زیادی دارد.

در واقع یک مجموعه متخصص باید با خریداران در ارتباط باشد که به طور مستقیم جو دوسر پرک درشت روسی را از واردکنندگان دریافت نماید و نهایتاً پس از عبور از آنالیزهای دقیق بهداشتی به دست خریداران برساند و در این میان اجازه ورود افراد سودجو را به پروسه عرضه محصولات ندهد.

چرا که افراد دلال باعث اضافه شدن قیمت های اضافه به جو دوسر پرک وارداتی خواهند شد. شرکت ایلیامارکت با داشتن بستر فروش ویژه جو دوسر پرک درشت وارداتی از جمله محصول روسی به بزرگترین و بهترین عرضه کننده محصولات جو دوسر در کشور تبدیل شده است.

خرید جو دوسر پرک فوری صبحانه

امروزه  صنایع متنوع در کشور فعالیت می‌کنند که جو دوسر پرک فوری صبحانه را وارد پروسه تولید می‌نمایند و از این طریق صبحانه های آماده و مغذی فراوانی را به دست مصرف کنندگان می‌رسانند.

تمام این تولیدکنندگان برای خرید جو دوسر پرک برای صبحانه به یک مرکز متخصص و معتبر نیاز دارند تا بدون مشکل در تامین درازمدت، محصولاتی سالم با مجوزهای بهداشتی در اختیار آن ها قرار بگیرد.

از طرفی مصارف خانگی نیز جو دوسر پرک صبحانه را از طریق سوپرمارکت و هایپرمارکت های مختلف خریداری می‌کنند. بنابراین تمامی این فروشگاه ها احتیاج دارند که جو دوسر پرک فوری صبحانه را در بسته بندی های مختلف خریداری نمایند و در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

این مجموعه متخصص به صورت تخصصی و بدون محدودیت با تمام خریداران قابلیت برقراری همکاری دارد و نهایتاً محصولات را با توجه به نوع درخواست مشتریان برای آن ها ارسال می‌کند. همینطور که می‌دانید خرید محصولاتی همچون جو دوسر پرک فوری صبحانه  از حساسیت زیادی برخوردار است و باید تمام مجوزهای بهداشتی را دارا باشد.

جو دوسر

قیمت آرد جو دوسر پروتئینی ایرانی

یکی از اصلی‌ترین فرآورده‌های جو دوسر، آرد جو دوسر می‌باشد که شامل محصولات ایرانی و وارداتی است. به طور عمده آرد جو دوسر که از طریق دانه جو دوسر ایرانی تولید می‌شود. کیفیت بسیار بالایی دارد. چراکه متخصصان موفق شده‌اند محصولات ایرانی را با بهترین کیفیت و مرغوبیت تولید نمایند.

از طرفی قیمت آرد جو دوسر پروتئینی ایرانی دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه است. به نحوی که شامل هزینه‌های اضافه نشده و اساساً طبق هزینه های تولید دانه جو دوسر، ورود به کارخانه و مراحل فرآوری و تبدیل به آرد تعیین قیمت می‌شوند.

تمامی خریداران برای استعلام قیمت آرد جو دوسر پروتئینی ایرانی می‌توانند از طریق شماره های اعلام شده با کارشناسان شرکت ایلیا تماس بگیرند و محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *