مرکز فروش ویژه یولاف برای بدنسازی

جو دو سر

یولاف دانه گیاهی سرشار از پروتئین، کربوهیدرات های مقوی، فیبر، آهن، روی، ویتامین ها و دیگر مواد مغذی می باشد. دانه یولاف یکی از غلاتی است که به سبب داشتن پروتئین فراوان و فیبر مناسب بسیار زیاد برای بدنسازی مصرف می شود.

یولاف را به چه صورت می توان مصرف کرد؟ آیا مرکز فروش ویژه یولاف برای بدنسازی وجود دارد؟

اهمیت یولاف در بدنسازی

یولاف منبع خوبی از کربوهیدرات های سالم، پروتئین، فیبر و سایر مواد مغذی نظیر فسفر، منیزیوم، روی و آهن است.

یولاف برای بدنسازی و فرایند عضله سازی و ترمیم ماهیچه ها نقش مهمی ایفا می کند. جو دوسر با دارا بودن منبع بسیار خوبی از پروتئین و کربوهیدرات های پیچیده و نیز مقدار کمی چربی یک مکمل بسیار عالی برای بدنسازان می باشد. یولاف حاوی بتاگلوکان است.

بتاگلوکان نوعی فیبر است که نقش بسیار مهمی در سیری و کاهش اشتها دارد.

با مصرف یولاف برای بدنسازی که حاوی فیبر می باشد شما می توانید برای مدت طولانی سیر بمانید و علاوه بر سیری طولانی مدت، مواد مغذی مورد نیاز بدن را نیز کسب کنید و عضلات خود را ترمیم و قوی کنید.

مصرف جو دوسر علاوه بر موثر بودن بر روی عضله سازی و فرایند بدن سازی، از بیماری های قلبی و عروقی ، انواع سرطان ها و مشکلات گوارشی نیز جلوگیری می کند .

فروش ویژه دانه یولاف برای ورزشکاران

یولاف یک غله کامل محسوب می شود و دارای مقادیر فراوانی از مواد معدنی، پروتئین، کربوهیدرات های پیچیده، فیبر و . . . می باشد.

این غله در بین ورزشکاران حرفه ای بسیار محبوب شده است و اثرات یولاف بر سلامتی قابل چشم پوشی نیست.

ورزشکاران با مصرف یولاف در طول روز علاوه بر بهره بردن از خواص یولاف و سیری طولانی مدتی که در اثر مصرف یولاف در آنها ایجاد شده انرژی بیشتری در طول تمرین داشته باشند و دچار خستگی زودرس نشوند.

مصرف یولاف در وعده صبحانه موجب تثبیت قندخون می شود. همچنین مصرف یولاف باعث کاهش کلسترول خون می شود.

ورزشکاران عزیز برای تهیه یولاف که غله ای سرشار از خواص شگفت انگیز است می توانند با مجموعه ایلیا در تماس باشند. همچنین سفارش خود را از طریق سایت و یا شماره های قرار گرفته به صورت جزئی و عمده تهیه کنند.

جو دوسر

طریقه مصرف جو دوسر برای بدنسازی

جو‌ دوسر از غلات بسیار سالم است که دارای خواص فوق العاده ای می باشد. جو‌ دوسر با دارا بودن مقادیر زیاد فیبر، پروتئین و‌ کربوهیدرات های سالم به یکی از خوراکی های مورد علاقه بدنسازان تبدیل شده است.

۱۰0 گرم جو دوسر حاوی ۶۰ گرم کربوهیدرات می باشد. جو‌ دوسر یکی از مکمل های غذایی بسیار عالی برای قبل تمرین است.

ورزشکارانی که بدن سازی انجام می دهند با ترکیب جو دوسر فوری به همراه پودر پروتئین و عسل و میوه جاتی مانند موز، توت فرنگی و مغزی جاتی نظیر کشمش، گردو و پسته، معجونی فوق العاده تهیه کنند.

همچنین می توانید جو دوسر را با اب و یا شیر کامل بپزید و سپس پودر پروتئین به آن اضافه کنید و یک میان وعده عالی و سرشار از مواد مغذی نوش جان کنید.

یکی دیگر از روش های مصرف جو دوسر در وعده صبحانه می باشد که از ترکیب جو دوسر پرک همراه با شیر و تنقلاتی نظیر گردو، بادوم، عسل و پودر دارچین و نارگیل و . . . یک صبحانه مقوی را تهیه و مصرف کنید.

قیمت خرید یولاف پرک صبحانه

یولاف پرک که از فرآوری دانه یولاف کامل به دست می آید پرکاربرد ترین نوع یولاف است، یولاف پرک به علت اینکه پرک شده مدت زمان پخت کمی دارد و آسان و سریع تهیه می شود.

البته یولاف پرک یکی از بهترین غلات برای وعده صبحانه می باشد و در صبحانه بسیار رایج و کاربردی است.

یولاف پرک را می توان همراه شیر، عسل، پودر دارچین، میوه جات و مغزی جات مصرف نمود و یک صبحانه کامل و سرشار از انرژی و مواد مغذی نوش جان کرد.

قیمت خرید یولاف پرک صبحانه با توجه به فاکتور هایی نظیر نوع بسته بندی، کیفیت محصول، اندازه محصول و . . . متفاوت است.

شرکت ایلیا یولاف پرک را با بهترین کیفیت در خدمت علاقه مندان به تهیه جو دوسر پرک برای صبحانه قرار می دهد. علاقه مندان برای خرید یولاف پرک صبحانه به صورت عمده و جزئی می توانند از طریق شماره های موجود در سایت سفارش خود را ثبت نمایند.

جو دوسر

قیمت فروش آرد یولاف و جو دوسر عمده

آرد یولاف و‌ جو دوسر دارای مقادیر زیادی پروتئین، فیبر، املاح معدنی و‌. . . می باشد. آرد یولاف دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است. مصرف آرد یولاف از بیماری قلبی و عروقی و سرطان جلوگیری می کند و باعث کاهش کلسترول LDL می شود.

آرد یولاف فاقد گلوتن است. گلوتن پروتئینی است که افراد مبتلا به بیماری سلیاک به آن حساسیت دارند.

بیماری سلیاک نوعی بیماری خود ایمنی و ژنتیکی است که افراد مبتلا توانایی هضم پروتئین گلوتن را در روده ندارند و دچار مشکلات می شوند، آرد یولاف مناسب این افراد است.

آرد جو دوسر برای درمان و پیشگیری از دیابت نوع دو نیز مفید است. فیبر موجود در یولاف باعث کنترل قندخون و تثبیت آن می شود.‌ همچنین آرد جو دوسر برای افزودن به آرد گندم و جو به دلیل خواص تغذیه ای فراوان کاربرد دارد.

قیمت فروش آرد یولاف به صورت عمده برای کارخانه جاتی که از آرد یولاف در فرمولاسیون خود استفاده می کنند پایین تر از قیمت آرد یولاف به صورت جزئی و بسته بندی است.

کارخانه جاتی که از آرد یولاف برای تهیه محصولات خود استفاده می کنند، می توانند آرد مصرفی مورد نظر خود را از شرکت ایلیا تهیه کنند.

آرد یولاف موجود در مجموعه ایلیا از بهترین کیفیت و قیمت برخودار است. برای خرید جو دوسر عمده می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از کارشناسان مجرب مجموعه ایلیا اطلاعات لازم را کسب کنید.

همچنین مجموعه ایلیا آمادگی همکاری جهت تامین آرد یولاف مصرفی کارخانه جات را دارا است. جهت اطلاع از شرایط همکاری با مشاوران مجموعه ایلیا در تماس باشید .

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *