نحوه تولید و فراوری انواع جو دوسر در ایران

جو دوسر

انواع جو دوسر در ایران را می‌شناسید؟ قیمت بذر جو دوسر چگونه تعیین می‌شود؟ انواع قیمت هر کیلو جو دوسر چقدر است؟ قیمت جو دوسر دانیما را از کدام مرکز می‌گیرید؟ فرق جو با جو دوسر در چیست؟ فراوری جو دوسر درکشور چگونه تعیین می‌شود؟ کارخانه جو دو سر پرک دانیما کجاست؟ بزرگترین تولید کننده و فراوری کننده جو دوسر در ایران کدام مرکز است؟

انواع جو دوسر در ایران

انواع جو دو‌سر در ایران شامل جو دو‌سر با پوست و بدون پوست، جو دوسر پرک، بلغور جو دوسر، آرد جو دوسر و سبوس آن است. هر کدام از این انواع تفاوت‌هایی با هم دارند، به‌طوری که مدت زمان پخت جو دو‌سر کامل و با پوست از نوع بدون پوست، پرک و بلغور بیشتر است. جو دوسر با پوست نیز عموماً برای خوراک دام و مکمل غذایی مقوی کاربرد بسیاری دارد.

موارد جو دو‌سر پرک از بقیه موارد بیشتر است و ازآن در تهیه انواع مکمل غذایی، پوره و حریره، جو دو‌سر پرک صبحانه، انواع گرانولا و اوتمیل و … استفاده می‌شود. جو دو‌سر پوست‌کنده و بلغور جو دو‌سر در تهیه سوپ، دلمه، حلیم و آش و آرد آن نیز در تهیه کلوچه، انواع نان و خمیر، شیرینی و بیسکویت استفاده می شود.

برای خرید انواع محصولات جو دو‌سر در ایران می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایلیا برای مشاوره و خرید ارتباط بر‌قرار سازید.

قیمت بذر جو دوسر

کشت بذر جو دو‌سر در ایران اخیرا در برخی مناطق جایگزین کشت برخی از غلات چون گندم و جو شده است. برای خرید بذر جو دو‌سر جهت کشت باید به کیفیت، وزن هزار دانه، خلوص و قوه نامیه بالا و شرکت ارائه‎‌دهنده بذر توجه نمود.

با توجه به اینکه ایران یکی از تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان انواع بذر یولاف می‌باشد. مراکز و شرکت‌های مختلف بذر مصرفی را در انواع بسته‌بندی و در کیسه‌هایی با اوزان مختلف، و یا به‌صورت فله و عمده جهت خرید مصرف‌کننده روانه بازار می‌نمایند.

قیمت این بذر‌‌ها با توجه به درجه کیفیت، میزان تقاضا و عرضه بازار متغیر است، ولی در کل قیمت تمام‌شده در خرید فله و عمده پایین‌تر از نمونه بسته‌بندی‌شده است.

برای خریدی مطمئن و با کیفیت می‌توان از مراکز و سایت‌های معتبری که در این زمینه فعالیت دارند خرید خود را انجام دهید. مجموعه ایلیا بذر مرغوب جو‌دوسر را با کیفیت مناسب و در انواع عرضه را به بازار ارائه ‌نموده است و مشتریان می‌توانند خرید بی‌واسطه، با قیمت مناسب و با ضمانت کیفیت بذر جو دو‌سر از این مجموعه سفارش دهند.

جو دوسر

قیمت هر کیلو جو دوسر

نوع و کیفیت جو دو‌سر، میزان حجم و اندازه جو دو‌سر، کیفیت و برند شرکت عرضه‌کننده بر قیمت هر کیلو جو دوسر موثرند و باعث مشاهده قیمت‌های متفاوتی برای محصول می‌شوند.

به دلیل سختی فرآیند جداسازی پوست که افت درصدی از محصول را نیز در بر دارد، قیمت جو دو‌سر پوست‌کنده از نوع با پوست آن بیشتر است.

وارداتی یا صادراتی بودن جودوسر نیز در تعیین قیمت آن موثر است به طوری‌ که نمونه خارجی با قیمت بیشتری به فروش می‌رسد.

قیمت هر کیلو جو دو سر به شیوه بسته‌بندی و اندازه‌ی آن نیز بستگی دارد.

شیوه عرضه حضوری و اینترنتی نیز بر این قیمت تاثیر‌گذارند، به‌طوری‌که در خرید اینترنتی به دلیل عدم وجود واسطه و از بین سایر هزینه‌های حمل و رفت و آمد قیمت تمام شده برای مشتری کمتر از خرید از فروشگاه‌های عرضه‌کننده مواد‌غذایی و سایر مراکز می‌شود. قیمت هر کیلو جو دوسر با توجه به انواع آن و عوامل ذکر شده متغیر و متفاوت می‌باشد.

انواع جو دو‌سر بسته‌بندی و کیلویی را متقاضیان می‌توانند با کیفیت اعلا و قیمت مناسب از مجموعه معتبر ایلیا خریداری نمایند.

قیمت جو دوسر دانیما

شرکت ایلیامارکت با مجوز از سازمان‌های بهداشت و استاندارد، اقدام به عرضه جو دو‌سر با برند دانیما در کشور نموده و کلیه عزیزان می‌توانند جو دو‌سر را کیفیت مرغوب و با قیمت مناسب از این مجموعه تهیه نمایند.

نمونه بسته‌بندی این محصول در بسته‌بندی‌های متنوع از 250 گرمی تا چند کیلویی موجود بوده و امکان خرید فله و عمده برای صنایع فرآوری، توزیع و پخش نیز فراهم گردیده است.

فرق جو با جو دوسر

جو دوسر و جو، دو نوع مختلف از غلات هستند که در سراسر جهان کشت می‌شوند، جو دوسر سرشار از مواد معدنی و پروتئین است در حالی که جو از حیث فیبر رژیمی بسیار غنی است. این دو غله از حیث ظاهر نیز متفاوت هستند. دانه‌های جو دوسر در گیاه آن از هم مجزا ‌بوده و غلاف دانه به‌صورت دو شاخه است، در حالی‌که گیاه جو به شکل سنبله‌ای و شبیه گندم است. دانه جو دوسر با پوست از جو کشیده‌تر و تیره‌تر است.

از دیگر تفاوت‌های مهم آن‌ها می‌توان به عدم وجود  گلوتن در جو دوسر اشاره کرد. جو دوسر بسیار مغذی بوده و  افراد زیادی تمایل دارند آن‌را به‌صورت پرک در وعده صبحانه، اوتمیل و … استفاده نمایند، اما مصرف جو در بین مردم بیشتر به‌صورت جزئی در تهیه خورش یا سوپ جو است.

فراوری جو دوسر درکشور

 عملیات فراوری جو دو‌سر در کشور توسط انواع کارخانجات صنایع تبدیلی و تکمیلی انجام شده و به محصولات متنوعی تبدیل می‌شود. کارخانجات فرآوری جو دوسر، در شهرهای بزرگ کشور مانند تهران، انواع این غلات را تولید و عرضه می کنند. جو دوسر پس از تولید و فرآوری در کارخانجات، توسط شرکت های پخش و توزیع کننده، در سراسر کشور پخش می‌شوند.

ملاک اول کارخانجات فرآوری، کیفیت و مرغوبیت محصول بوده و مشتریان می‌توانند جو دوسر فرآوری‌شده را در فروشگاه‌های غلات، سوپر‍مارکت‌ها، عطاری‌ها، فروشگاه‌های خشکبار و …. خریداری کنند.

جو دوسر

کارخانه جو دو سر پرک دانیما

مجموعه ایلیا بهترین جو دو‌سر تولیدی در کشور را برای تهیه و فرآوری با تجهیزات مدرن و پیشترفته در کارخانه به‌روز خود به انواع جو دو‌سر پرک تبدیل نموده است.

جو دو‌سر پرک شرکت تحت برند دانیما بالا‌ترین کیفیت و مرغوبیت را داشته و از کلیه استاندارد‌های سلامت محصول برخوردار است.  این محصول توسط شرکت در انواع بسته‌بندی موجود بوده و قابل خرید می‌باشد.

بزرگترین تولید کننده و فراوری کننده جو دوسر در ایران

مجموعه ایلیا با r@d قوی و کارشناسان مجرب به‌عنوان بزرگترین تولید کننده و فراوری کننده جو دوسر در ایران شناخته شده است.

کلیه جو دو‌سر این مجموعه دارای سلامت کیفیت و بار بوده و مورد تائید وزارت بهداشت هستند.

برای بهره‌مندی و ثبت سفارش انواع جو دو‌سر می‌توان حضوری و یا خرید آنلاین را با این مجموعه تجربه نمایید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *