قیمت یولاف پرک فوری برای صبحانه

جو دوسر

یولاف یکی از مهم ترین غلات غنی و فراسودمند است و حاوی مواد معدنی و مغذی بسیار فراوانی است که استفاده از آن به همگی توصیه می شود. در بازه های زمانی و در مدت زمان های متفاوت قیمت یولاف متغیر است. اگر قیمت یولاف برای صبحانه می خواهید مطلع شوید، بهتر است مقایسه قیمت و کیفیت بین تمامی محصولات موجود در بازار انجام دهید.

جو دوسر برای صبحانه خودش در دو نوع خرد شده و دسته بندی می شود. شما می توانید جو دوسر برای صبحانه را هم به صورت فله و عمده و خرد خریداری نمایید. فقط توجه داشته باشید که شرکت و یا مرکز فروش دارای مجوزهای لازم و تضمین کیفیت محصول باشد. غلات کامل یا درشت برای تولید کردن شیرینی، نان، بیسکویت و غیره استفاده می شود و از آن جایی که بافت آن کمی سفت بوده و معمولاً به صورت پخته شده استفاده می شود. جو دوسر خرد شده با سبوس بافت خودش را حفظ می کند و برای تزیین انواع نان، شیرینی و غیره استفاده می شود.

برای صبحانه جو دوسر خرد شده استفاده می شود که بافت نرمی دارد به طوری که می توان خیلی سریع با ترکیب های شیر مصرف کنیم دیگر نیازی به پخت جو دوسر یا اینکه بخواهیم مدت زمانی را در مثل شیر و ماست نگه داریم، نداریم. برای تولید این پرک فوری، سبوس محصول گرفته می شود به خاطر همین بافت بسیار نرمی خواهد داشت و بسیار راحت با شیر و غیره ترکیب می شود. عموما مصرف کننده خانگی از جو دوسر پرک برای صبحانه استفاده می کنند

فروش پرک یولاف بسته بندی

پرک یولاف در حال حاضر هم وارداتی و هم تولید داخل هست. شما می توانید پرک جو دوسر در بسته بندی با اندازه متفاوت و با قیمت های متفاوتی در بازار پیدا کنید. باید توجه داشته باشید که بسته بندی شرکت ها و مراکز معتبر هنگام خرید یولاف سالم بوده و همین طور مخلوطی با خار خاشاک نباشد.

در حال حاضر مردم به غذاها و غلات سالم روی آوردند. مصرف غله فراسودمند مانند جو دوسر برای ارتقا سیستم ایمنی بدن یکی از گزینه های بسیار مناسب است و تنوع خوبی در فروشگاه های کشور دارد.

در حال حاضر شرکت ایلیا جو دوسر را با کیفیت عالی به صورت بسته بندی در اندازه های متفاوت خرد و عمده عرضه می کند. شما می توانید با کارشناسان این مجوعه ارتباط گرفته و نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید. شرکت ایلیا تمامی مجوزهای لازم بهداشتی و لازم را نیز دارد.

جو دوسر

صبحانه پروتئینی با جو دوسر رژیمی

جو دوسر دارای خواص بسیار زیادی است از مواد مغذی که می توانیم نام ببریم به کلسیم، پروتئین، ویتامین، روی، منیزیم و غیره اشاره کنیم. یکی از غلات فراسودمند محسوب می شود و دارای خواص بسیار زیادی است و تقریباً گفته می شود در تمامی غذاها مصرف می شود.

جو دوسر جزو بهترین غله غذایی صبحانه است. اگر بتوانید در وعده غذایی صبحانه جو دوسر را همراه با غذای دیگر مصرف کنید مطمئنا تاثیری در سلامت بدن و تناسب اندام خواهد داشت از آنجایی که جوی دوسر دارای فیبر بسیار بالایی است و به هضم و جذب غذا در معده روده کمک بسزایی می‌کند و باعث می شود که شما یک صبحانه رژیمی داشته باشید. جو دوسر به لاغری شما نیز کمک می کند.

دلیل چاقی و لاغری هنگام مصرف جو دوسر مربوط به مواد غذایی هست که در کنار جو دوسر مصرف می کنید. اگر در کنار جو دوسر  مواد غذایی مناسب برای لاغری استفاده کنید و کم کالری باشد به لاغری کمک می کند.  صبحانه رژیمی با جو دوسر برای بدنسازان چه برای ترمیم ماهیچه ها استفاده شود چه برای عضله سازی بسیار مفید هست.

با تداوم مصرف جو دوسر برای صبحانه شما می‌توانید از ابتلا به خیلی از بیماری ها جلوگیری کنید از جمله این بیماری ها می توان به سرطان، بیماری های مربوط به روده و بیماری های پوستی و غیر نام برد.

 

خرید آرد یولاف با مجوزات بهداشتی

دانه و پرک یولاف برای صبحانه دارای مواد مغذی بسیار فراوانی است. صنایع مواد غذایی از جمله کارگاه های شیرینی پزی، تولیدی نان و شیرینی جات می توانند از این غله بسیار خاص استفاده کنند. از محصولاتی که با آرد یولاف فرآوری می شود می توان به بیسکویت یولاف، شیرینی جو دوسر، نان جو دوسر و سوپ های آماده جو دوسر نام برد.

آرد یولاف به شکل های گوناگون و قیمت های متفاوت در بازار کشور عرضه می شود. قبل از خریداری کردن محصولات جو دوسر، تحقیقات لازم را انجام داده و در صورت لزوم می توانید از مشاوران شرکت ایلیا نیز مشورت کنید.

جو دوسر

تولید انواع فلکس یولاف برای صبحانه

مردم امروزه به شدت به دنبال مصرف محصولات فراسودمند هستند. در مقایسه با غلات مختلفی که در بازار وجود دارد، یولاف برای صبحانه و جو دوسر ارزش غذایی بالایی دارد و مردم به شدت از این محصولات استقبال کرده اند.

بنابراین کارخانجات صنایع تبدیلی برای جذب مشتریان و ارائه محصولات جدید به دنبال این هستند که بتوانند محصولات متنوعی با یولاف و جو دوسر در کشور تولید کنند.

در این بین تولید محصول صبحانه یا فلکس صبحانه برای کودکان و نوجوانان و حتی سالمندان ارزش بالایی دارد و کارخانجات با داشتن R@D بسیار قوی به دنبال تولید این محصولات هستند. شرکت ایلیا تولیدکننده جو دوسر در کشور می باشد و محصولاتی که تولید می کند دارای کیفیت برابر با محصولات وارداتی است و درشتی بسیار بالایی دارد. همچنین می تواند تامین کننده بسیار مناسبی باشد.

در بعضی از محصولات جو دوسر مانند پرک فوری نیز شرکت ایلیا وارد کننده است و می تواند با قیمت بسیار مناسبی این محصولات را در اختیار تولیدکنندگان و کارخانجات صنایع تبدیلی قرار دهد.

امکان ارسال نمونه و همچنین عقد قرارداد تامین بلند مدت نیز وجود دارد. با توجه به نوسان قیمت این محصول در کشور تامین جو دوسر با کمترین قیمت و تحمیل کمترین هزینه به خط تولید کارخانجات یک ویژگی و مزیت رقابتی بسیار بالا می باشد. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی می توانند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *