قیمت ویژه یولاف و جو دوسر در سراسر ایران

جو دوسر

یولاف و جو دوسر از جمله غلات کاملی محسوب می شوند که به صورت تولید داخلی و وارداتی در داخل کشور به فروش می رسند. قیمت یولاف با توجه به عوامل متعددی متغیر و دارای نوسان است.

قیمت ویژه یولاف و جو دوسر در سراسر ایران را از چه طریق می توان مطلع شد ؟ چه عواملی بر روی قیمت یولاف موثر است؟ کدوم مراکز یولاف و‌ جو دوسر با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهند ؟

یولاف ایرانی

یولاف غله ای که در اروپا بومی شده است و با پی بردن به خواص تغذیه ای فراوانی که دارد در بقیه نقاط جهان نیز کاشته می شود، در سال های اخیر این دانه ارزشمند در ایران نیز کشت می شود.

در ایران برای اولین بار در اصفهان کاشته شد و نتایج خوبی حاصل شد. یولاف ایرانی با نمونه های وارداتی و اروپایی قابلیت رقابت دارد و دانه ها درشت و باکیفیت تولید می شود.

شرکت ایلیا یکی از تولید کنندگان یولاف در ایران است. این مجموعه یولاف ایرانی باکیفیت و با قیمتی مناسب و بدون هیچ واسطه ای در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

یولاف تولید شده در مجموعه ایلیا دارای مجوزات بهداشتی و سیب سلامت است و خریداران با خیالی آسوده و بدون دست داشتن دلال و واسطه می توانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

برای مشاوره تخصصی در خصوص یولاف ایرانی و خرید این محصول می توانید با کارشناسان مجرب این مجموعه در تماس باشید.

جو دوسر وارداتی

جو دوسر تولید داخلی پاسخ گو نیاز کشور نمی باشد در نتیجه واردات جو دوسر نیز صورت می پذیرد. انواع جو دوسر وارداتی نسبت به نمونه های تولید داخلی از قیمتی بالاتر برخورد دار است.

جو دوسر وارداتی از نظر خواص تغذیه ای تفاوت چندانی با جو دوسر ایرانی ندارد و از نظر خواص ظاهری باهم متفاوت اند.

برای خرید جو دوسر وارداتی باید به مراکزی که این غله را وارد می کنند مراجعه کرد.

همچنین برای خرید جو دوسر وارداتی باید از مراکز معتبری خرید نمود، زیرا وجود واسطه ها در انتقال جو دوسر به داخل کشور باعث آسیب زدن به محصول و کاهش کیفیت آن می شود.

قیمت جو دوسر پرک صبحانه چیست ؟

جو دوسر پرک صبحانه یکی از پرکاربرد ترین محصولات جو دوسر است که می توان همراه با مایعات و مغزی جات مصرف نمود.

انواع جو دوسر پرک موجود در ایران به دو صورت جو دوسر پرک ایرانی و جو دوسر پرک وارداتی وجود دارد. جو دوسر پرک صبحانه را می توان به صورت عمده و در تناژ بالا و یا به صورت جزئی و بسته بندی تهیه نمود.

قیمت جو دوسر پرک صبحانه وابسته به عوامل مختلفی از جمله : تولید داخل و یا وارداتی بودن جو دوسر پرک، کیفیت پرک ها که پودر و خیلی ریز نباشد، نبود خاشاک و‌ اشیا اضافی، شرکت تولید کننده و یا وارد کننده و سایر عوامل بستگی دارد.

همچنین حجم خرید در قیمت نهایی محصول موثر است و خرید به صورت عمده باعث کاهش قیمت در هر کیلوگرم خواهد شد.

انواع محصولات یولاف و جو دو سر

محصولات جو دوسر دارای انواع مختلفی می باشند که هرکدام از این محصولات برای مصارف گوناگونی کاربرد دارند. این محصولات یولاف و جو دوسر در داخل کشور تولید می شوند و هم چنین واردات آنها نیز انجام می شود.

محصولات یولاف برای تولید مواد غذایی فراسودمند و رژیمی بسیار کاربرد دارد. این محصولات همانند دانه های یولاف دارای ارزش غذایی بالایی هستند و سرشار از سبوس و فاقد گلوتن می باشند.

محصولات یولاف و‌جو دوسر شامل  محصولات زیر می باشند :

  • جو دوسر ایرانی،
  • انواع جو دوسر وارداتی،
  • جو دوسر با پوست،
  • دانه جو دوسر بدون پوست،
  • جو دوسر پرک ریز،
  • محصول جو دوسر پرک درشت،
  • پرک جو دوسر فوری صبحانه،
  • بلغور جو دوسر،
  • سبوس جو دوسر،
  • آرد جو دوسر.

جو دوسر

سبوس و بلغور جو دو سر را از کجا تهیه کنیم ؟

سبوس و بلغور جو دوسر از محصولات حاصل از جو دوسر می باشند. بلغور و سبوس جو دوسر در ایران به صورت تولید داخلی و وارداتی وجود دارد. بلغور و سبوس جو دوسر باید از مراکز معتبری خریداری کرد.

هنگام خرید این محصولات باید به نکاتی از قبیل کیفیت محصول از لحاظ ظاهری که تمیز و یک دست باشد، سیب سلامت و‌ مجوزات بهداشتی لازم را داشته باشد، قیمت مناسب و مقرون به صرفه داشته باشد و . . . دقت نمایید.

خرید سبوس و بلغور جودوسر به صورت عمده و در مقادیر کم و جزئی امکان پذیر است. شرکت ایلیا از تولید کنندگان و وارد کنندگان جو دوسر و محصولات آن در ایران است که محصولاتی با کیفیت و قیمتی پایین و رقابتی را عرضه می کند، علاقه مندان برای خرید سبوس و بلغور جو دوسر می توانند با کارشناسان مجموعه ایلیا در تماس باشند.

تامین آرد یولاف پروتئینی برای کارخانه جات

امروزه مردم بیشتر از قبل تمایل به مصرف مواد غذایی سالم و فراسود مند دارند و کارخانه جات صنایع غذایی به تولید محصولاتی سالم و جدید، با غلاتی ارزشمند و دارای خواص سلامتی زایی فراوان می پردازند.

یکی از غلاتی که بسیار برای تولید محصولات غذایی استفاده می شود یولاف است. کارخانه جات فراوانی آرد یولاف پروتئینی را در فرمولاسیون تولید محصولات خود به کار می برند. این آرد می تواند جایگزین مناسبی برای آرد های بدون سبوس باشد و برای افزایش ارزش غذایی آرد گندم به آن افزود.

کارخانه جاتی که از آرد یولاف پروتئینی استفاده می کنند آرد یولاف مصرفی خود را از مراکز فروش تهیه می کنند.

این مراکز باید این اطمینان را به کارخانه جات بدهند که محصولی با کیفیت و قیمتی مناسب به آنها ارائه داده است که پاسخ گو نیاز کارخانه است. این مراکز باید پتانسیل تامین بلند مدت، آمادگی قرار داد، نوسانات قیمتی کم، هزینه حمل و نقل کم   و . . . داشته باشند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *