یولاف را از کجا تهیه کنیم

جو دوسر

یولاف را از کجا تهیه کنیم؟ مرکز فروش داده یولاف در استان‌های مختلف کشور کدام است؟ آیا این مرکز سایر محصولات دانه یولاف شامل جو دوسر پرک را نیز عرضه می‌نماید؟ قیمت هر کیلو دانه یولاف به‌صورت بسته‌بندی و عمده چقدر است؟ کیفیت دانه عرض شد از بزرگ‌ترین مرکز تولید جو دوسر در کشور چگونه است؟

محل فروش جو دوسر در کشور

یولاف را از کجا تهیه کنیم جو دو سر غله ­ای بسیار مغذی است که در پی افزایش محبوبیت غلات غیر گندم، به‌تدریج وارد چرخه غذایی انسان شده است.

از جو دو سر می‌توان در تهیه انواع غذاها از جمله حلیم، آش، سوپ جو دوسر، نان رژیمی، کیک و بیسکویت رژیمی و حریره دوسر به‌ عنوان صبحانه استفاده کرد.

همچنین جو دو سر در صنایع مختلف از جمله صنعت تولید نان‌های مدرن، صنایع تولید لوازم آرایشی و بهداشتی مانند کرم‌های آب‌رسان یا لوسیون‌های پوست و تولید داروهای گیاهی در زمینه طب سنتی استفاده‌های گوناگونی دارد.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از معتبرترین مراکز فروش جو دو سر در کشور است.

این مجموعه دانه جو دوسر خود را در وزن­ های مختلف به‌صورت بسته‌بندی‌های چند صد گرمی تا یک کیلویی و همچنین به‌صورت فله‌ای در تناژ بالا به فروش می‌رساند.

جو دو سر پرک را از کجا تهیه کنیم

یولاف را از کجا تهیه کنیم ؟ برخی از غلات به دلیل دیر پخته بودن در صنعت تولید مواد غذایی به پرک تبدیل می‌شوند.

پرک غلات در واقع دانه پوست‌کنده‌ غلات است که با فشار غلتک‌های خاصی به‌صورت پهن درمی‌آید.

پرک هر غله ­ای از دانه سالم آن راحت ­تر پخته می‌شود و برای تهیه غذا های فوری به کار می‌رود.

جو دوسر نیز مانند غلاتی چون گندم و چاودار دارای محصول پرک شده نیز می‌باشد.

جو دوسر پرک برای تهیه سوپ استفاده می‌شود و از هضم آسان­ تری نسبت به دانه کامل جو دوسر دارد.

شرکت ایلیا مفتخر است که یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز عرضه جو دوسر پرک مرغوب ایرانی در بازار مواد غذایی کشور است.

کارشناسان و متخصصان مجموعه ایلیا در بخش فروش آماده ارائه مشاوره رایگان به خریداران جزئی و عمده جو دوسر پرک می‌باشند. برای ارتباط با ما از شماره تماس­های ذکر شده در سایت این شرکت استفاده نمایید.

جو دوسر
قیمت یولاف کیلویی

دانه یولاف پس از برداشت از مزارع جو دوسر به فرآوری دارد. این دانه مستقیم از مزارع جو دوسر بارگیری شده و به کارخانه­ های فرآوری غلات شرکت ایلیا منتقل می‌شود.

در این کارخانه‌ها با انجام عملیات بوجاری مختصری بر روی دانه، ناخالصی‌ها و پوسته نازک آن گرفته شده و آماده عرضه به بازار می­ گردد.

دانه یولاف تولید شده در کارخانه‌های شرکت ایلیا به‌صورت عمده در تناژهای مختلف در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

جهت اطلاع از قیمت هر کیلو دانه یولاف از طریق شماره‌ه های ذکر شده در سایت یا آدرس ایمیل شرکت با مشاوران مجرب این مجموعه در ارتباط مستقیم قرار بگیرید.

جو دوسر

جو دوسر ریز و درشت

جو دوسر با نام علمی Avena Setiva، یک نوع گیاه زراعی از خانواده گندمیان است که دانه ­ای کشیده، باریک و تیره‌رنگی را تولید می‌کنند. خواستگاه اصلی این گیاه اروپای شمالی است.

اما به دلیل سازگاری زیاد آن با شرایط آب‌وهوایی مختلف، در اکثر نقاط دنیا کشت می‌شود. ظاهر این گیاه بسیار شبیه جو و گندم است با این تفاوت که برگ‌های کشیده، بلند و نوک‌تیز دارد.

در برخی از مزارع از جمله ایران گیاه جو دوسر به‌عنوان علف هرز زمین­ های جو و گندم شناخته می‌شد.

دانه گیاه جو دوسر بومی ایران غیر قابل خوردن است و بسیار تلخ مزه می­ باشد.

بذر ارقام مختلف جو دوسری که امروزه در ایران کشت می‌شود از کشورهای مختلف وارد شده است. دانه­ های تولیدشده ارقام مختلف این گیاه کیفیت و سایز متفاوتی دارند.

برخی از این واریته‌ها دانه‌های ریز با مغزی پوک تولید می‌کنند. این دانه‌ها چه برای تولید آرد و چه برای خوردن به‌صورت مستقیم، کیفیت چندانی ندارند و ارزش غذایی آنها نیز کم است.

در این میان برخی از بذرهای کشت شده در مزارع ایران اصلاح زراعی شده­ اند و گیاه روییده از آنها دانه‌های درشت و باکیفیت ­تری تولید می‌کنند. این بذرها از واریته‌های پربازده کشورهای مختلف تولید جو دو سر گرفته شده است.

در بین تمام شرکت‌های تحقیقاتی در زمینه تولید بذرهای مرغوب غلات، شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا مفتخر است که با بومی‌سازی بذرهای خارجی جو دوسر، موفق به تهیه بذرهای داخلی مرغوب شده است.

این شرکت با همراهی کشاورزان استان‌های مختلف کشور اقدام به کشت گیاه جو دوسر نموده است و در مراحل مختلف کاشت، داشت و برداشت دانه جو دو سر همراه کشاورزان عزیز می­ باشد تا در نهایت دانه تولید شده از گیاه یولاف درشت و باارزش غذایی بالا باشد.

دانه‌ای برداشت‌شده از مزارع جو دوسر مستقیماً به کارخانه‌های شرکت ایلیا منتقل می‌شود و در آنجا با دستگاه‌های مدرن و تخصصی فرآوری می‌شود. این دانه‌های جو دوسر بسیار مرغوب هستند و پتانسیل مشتری‌پسندی بالایی دارد.

جو دوسر

یولاف برای صبحانه

یولاف را از کجا تهیه کنیم ؟ طعم مطبوع و بی‌نظیر یولاف به همراه خاصیت سیرکنندگی و ارزش غذایی بالای آن، این غله را به یکی از مواد اصلی وعده صبحانه در بسیاری از کشورها تبدیل کرده است.

یکی از صبحانه‌های بسیار پرطرف‌دار در بین ورزشکاران، بدن‌سازان و علاقه‌مندان به رژیم‌های غذایی سالم خواری اوتمیل است.

برای تهیه این صبحانه لذیذ شما به ۱ پیمانه شیر، ۱ عدد موز، ۱ پیمانه جو دوسر پرک، مقداری دارچین، مقداری عسل و آجیل خام مانند گردو یا بادام و مقداری کشمش نیاز دارید.

دستور پخت اوتمیل به این صورت است که جو پرک را با آب و شیر می‌پزیم تا جایی که دانه نرم شود.

در این مرحله دارچین و ۱ قاشق عسل را اضافه می‌کنیم. بعد از قوام آمدن مخلوط آن را از روی حرارت بردارید و در ظرفی مناسب بریزید. سپس روی آن را با موز قطعه شده و آجیل خرد­شده بپوشانید. صبحانه شما آماده سرو است.

جو دوسر پرک عمده و بسته‌بندی را از کجا تهیه کنیم

یکی از محصولات پرفروش و پرطرف‌دار سایت توسعه تجارت سبز ایلیا جو دوسر پرک عمده و بسته‌بندی است. این محصول در بسته‌های چند ۱۰۰ گرمی و یک کیلویی به فروش می ­رسد.

چنانچه شما به مقدار زیادی دانه جو دوسر پرک نیاز دارید می‌توانید از طریق شماره‌های ذکر شده در سایت با مشاورین بخش فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید و درخواست خرید این محصول را ثبت کنید.

همچنین در تماس با مشاورین این مجموعه می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی تیم ما بهره‌مند شوید و خریدی مطمئن‌تر داشته باشید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *