تامین جو دوسر برای تولید شیر غنی شده

جو دوسر

برای تامین جو دوسر برای تولید شیر غنی شده و مورد استفاده صنایع لبنی، به کدام مجموعه ایرانی و معتبر مراجعه کنیم؟ جو دوسر شیر با ارزش غذایی بالا و خوش طعم ارائه می‌کند؟ کدام صنایع غذایی از خریداران جو دوسر با کیفیت و مرغوب می‌باشند؟ برای استعلام قیمت جو دوسر و اطلاع از شرایط خرید این محصول همراه با این مطلب باشید.

کارخانه های خریدار جو دوسر در صنایع غذایی

جو دوسر از جمله غلات سبوس‌داری می‌باشد که به سلامت انسان ها کمک می‌کند. بنابراین در صنایع غذای متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این محصول باعث سودآوری و افزایش کیفیت محصولات نهایی می‌گردد و در نتیجه می‌تواند تقاضا برای کارخانه ها را افزایش دهد. خواص غذایی فوق العاده جو دوسر در زمینه کاهش وزن، بهبود مشکلات گوارشی، کاهش قند خون و آرامبخش باعث شده است در صنایع غذایی مختلفی مانند تولید ماکارونی، شکلات، بیسکویت، نان، اوتمیل، غذا های آماده و نیمه آماده، غذاهای رژیمی، خمیر پیتزا و … مورد استفاده قرار بگیرد.

از طرفی با توجه به این موضوع که جو دوسر فاقد گلوتن می‌باشد برای مبتلایان به سلیاک و کسانی که نسبت به مصرف گلوتن حساسیت دارند توصیه می‌گردد. با شناخت هر چه بیشتر در رابطه با ارزش غذایی جو دوسر، کارخانه‌های بیشتری با پیشرفت مواجه هستند و خواهان استفاده از جو دوسر در صنایع خود می‌باشند. این کارخانه‌ها می‌توانند انواع جو دوسر با کیفیت و مورد نیاز صنعت خود را از طریق شرکت ایلیا خریداری نمایند.

جو دوسر

انواع جو دوسر در کشور

جو دوسر یک محصول مغذی از خانواده گندمیان می‌باشد که در تمام جهان طرفداران زیادی دارد و در ایران نیز به شکل گسترده کشت می‌شود. در بازار ایران در انواع متفاوتی موجود می‌باشد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  دانه کامل جو دوسر همراه با پوست
  •  دانه کامل جو دوسر بدون پوست
  •  جو دوسر پرک
  • بلغور جو دوسر
  1.  در این موارد ذکر شده می‌توان گفت که دانه کامل جو دوسر، پروتئین بسیار زیادی دارد اما برای پخته شدن به زمان زیادی نیاز دارد.
  2.  جو دوسر پرک محبوب ترین انواع جو دوسر است که بافت بسیار نرمی دارد و در زمان کمی طبخ می‌گردد.
  3. بلغور جو دوسر هم یکی از فرآورده‌های دانه جو دوسر است که از آنجایی که دانه های ریز تری دارد سریع‌تر از دانه کامل آماده می‌گردد.
  4.  در کنار تمام این توضیحات می‌توان گفت در ایران جو دوسر ایرانی و خارجی و جو دوسر وحشی وجود دارد.

جو دوسر ایرانی

محصول ایرانی در مزارع کشورمان توسط کشاورزان داخلی کشت می‌شود و با مطالعات مختلفی که بر روی واریته‌های متفاوت آن صورت گرفته، امروز محصولات مرغوب و با کیفیتی برداشت می‌شود که از لحاظ کیفیت با نمونه‌های خارجی در حال رقابت می‌باشد. می توان گفت مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا تخصصی ترین شرکت در زمینه تولید و عرضه بذر جو دوسر با کیفیت و مرغوب ایرانی می‌باشد.

جو دوسر خارجی

جو دوسر خارجی از کشورهای اروپایی وارد ایران می‌شود، دانه های با کیفیت و مرغوبی دارد و به شکل بلغور جو دوسر، جو دوسر پرک و دانه کامل وارد می‌شود. اما به خاطر شامل شدن هزینه‌های واردات و گمرک و … و با توجه به بالا رفتن قیمت ارز قیمت‌های زیادی دارند و برای استفاده در صنایع مختلف به صورت عمده به صرفه نمی‌باشد.

جو دوسر وحشی نیز در مزارع ایران کشت می‌شود اما غیر قابل خوردن است، چرا که به عنوان علف هرز آخته می‌شود. دانه های این محصول دارای طعمی تلخ است و مصرف غذایی ندارد.

جو دوسر

تولید شیر غنی شده با جو دوسر

به نظر شما جو دوسر شیر با ارزش غذایی ارائه می‌کند؟ یکی از محصولات جذاب که با استفاده از جو دوسر آماده می‌شود شیر جو دوسر است. این محصول خاصیت گیاهی دارد و می‌تواند جایگزین شیر گاو برای گیاهخواران محسوب شود. مصرف شیر جو دوسر برای تمام افراد مناسب است و برای قرارگیری در رژیم های لاغری و گیاهی یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود.

مجموعه ایلیا جو دوسر با کیفیت را برای تولید شیر غنی شده در اختیار کارخانه‌های تولید محصولات لبنی قرار می‌دهد و به این ترتیب محصولاتی با کیفیت و با ارزش غذایی بالا به دست مصرف کنندگان می‌رسد. کارخانه‌های صنایع لبنی می‌توانند برای تولید جو دوسر سالم و با کیفیت و همچنین بهداشتی و با ارزش غذایی بالا، از طریق مجموعه ایلیا اقدام کنند. شرکت ایلیا محصولات خود را در شرایط بهداشتی و سالم فراوری کرده و دارای مجوزهای بهداشتی می‌باشد. در طی سالیان اخیر مصرف شیر غنی شده تولید شده از جو دوسر طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است و با توجه به ارزش غذایی بالایی که دارد یک محصول محبوب و پرفروش می‌باشد.

جو دوسر

آرد جو دوسر برای محصولات بیکری

یکی از فرآورده‌های اصلی جو دوسر، آرد می‌باشد که در تولید محصولات بیکری مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته است. از آرد جو دوسر در تهیه انواع پاستا، نان، شیرینی، شکلات، نوشیدنی های گیاهی و غذاهای آماده استفاده می‌شود. کارخانه های محصولات بیکری از خریداران اصلی آرد جو دوسر می‌باشند. این مجموعه ها ترجیح می‌دهند این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنند تا به سودآوری بالا و در نتیجه تقاضای گسترده مشتریان دسترسی پیدا کنند.

گفتنی‌ست صنایع مختلف بیکری که در حال پیشرفت و توسعه هستند استفاده از آرد های مغزی مانند آرد جو دوسر را به جای آرد های معمولی ترجیح می‌دهند. این کارخانه‌ها می‌توانند محصول مورد نظر خود را از طریق مجموعه ایلیا تهیه کنند. برای کسب اطلاعات لازم می‌توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت با کارشناسان بخش فروش این شرکت در ارتباط باشید.

بسته بندی جو دوسر فوری صبحانه

جو دوسر فوری طرفداران زیادی دارد، چرا که در زمان کمی آماده می‌شود و برای تهیه انواع صبحانه و سوپ و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما سلامت و کیفیت این محصول اهمیت بسیاری دارد. بسیاری از خریداران به سمت محصولاتی می‌روند که بسته بندی های مناسب و بهداشتی داشته باشد و تمام مجوزهای بهداشتی را کسب کرده باشد. مجموعه ایلیا جو دوسر فوری را با کیفیت بالا و در بسته‌بندی‌های مناسب به بازار عرضه می‌کند.

همچنین شرکت‌های پخش و بسته بندی می‌توانند این محصول را از طریق مجموعه ایلیا خریداری کنند و در بسته بندی های بهداشتی و مناسب و در وزن‌های گوناگون به دست مشتریان خود برسانند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *