فروش آرد و پرک جو دوسر ایرانی و خارجی در شیراز

جو دوسر

فروش پرک جو دوسر فله در شیراز را کدام مجموعه ها انجام می دهند؟ انواع جو دوسر ایرانی و وارداتی به کشور کدامند؟ شناختی از آرد جو دوسر عمده، پرک جو دوسر فله و بسته بندی برند دانیما دارید؟ عرضه محصولات جو دوسر در شیراز به چه صورت است؟فروش پرک جو دوسر توسط کدام مراکز انجام می شود؟

انواع جو دوسر ایرانی

انواع جو دوسر کاربرد های بسیاری دارند و غالباً به صورت پرک در وعده صبحانه، انواع گرانولا و اوتمیل، پوست کنده و بلغور در تهیه سوپ، حلیم و آش و آرد آن نیز در تولید صنعت قنادی در تهیه شیرینی و بیسکویت و یا تهیه انواع خمیر و نان استفاده می شود.

جو دوسر با پوست عموماً برای خوراک دام و به‌ عنوان ماده مقوی و مکمل غذایی کاربرد بسیاری دارد. از سبوس جو دوسر به عنوان ماده افزودنی در بسیاری از کورنفلکس ‌های صبحانه و یا به عنوان ماده افزودنی در کیک‌ ها و شیرینی ‌جات خانگی استفاده می شود.

تنوع جو دوسر وارداتی

جو دوسر‌ های وارداتی در سایز، رنگ، ظاهر و کیفیت با هم متفاوت هستند. این واردات شامل نمونه ‌های جو دوسر با پوشینه و سبوس از کشور هایی مانند روسیه و قزاقستان، جو دوسر بدون پوشینه و سبوس از آلمان و اسپانیا و جو دوسر پرک از آلمان، اسپانیا، فنلاند و استرالیا هستند.

جو دو‌سر پرک در انواع ریز و درشت به کشور صادر شده و واردات آرد جو دو‌سر اسپانیا، روسیه و قزاقستان و بلغور آن نیز به کشور انجام می‌ شود.

جو دو‌سر وارداتی نسبت به نمونه داخلی درشت ‌تر بوده و اکثرا در گلخانه پرورش داده می‌شود. تفاوت دیگر این محصولات در قیمت آن است چون جو دوسر وارداتی از طریق نمایندگی‌ های فروش به متقاضیان می ‌رسد به همین خاطر قیمت مناسبی دارد.

تنوع جو دو‌سر را می ‌توان از عرضه ‌کنندگان این محصول در کشور به صورت اینترنتی سفارش داد و خریداری کرد. این نمایند‌گی‌ ها در تلاش هستند بهترین و با ‌کیفیت ‌ترین محصول را به بازار فروش ارائه نمایند.

مجموعه ایلیا با به کار‌گیری روشی حرفه‌ ای، بهترین انواع جو دو‌سر وارداتی را در کشور بو‌می ‌سازی نموده و کلیه خریداران می ‌توانند این محصولات را با کیفیتی بالا و قیمت مناسب از این مجموعه خریداری نمایند.

 

جو دوسر

 

آرد جو دوسر عمده دانیما

وجود کالری و فیبر بالا در آرد جو دو‌سر باعث شده که از سیری کاذب جلوگیری نماید و موجب لاغری گردد. هر صد گرم آرد جو دوسر 68 کالری دارد، یک پیمانه آرد جو دوسر پخته شده 158 کالری و یک فنجان شیر و آرد جو  دو‌سر 70 کالری دارد. بنابراین برای تامین انرژی آرد جو دو‌سر را در برنامه غذایی خود وارد نموده و از فواید آن بهره ‌مند شوید.

با توجه به بازار پسندی و تقاضای مشتری باید گفت این محصول یکی از محصولات پر‌فروش بازار به حساب می ‌آید. نوع فله چون به‌ صورت مستقیم از تولید ‌کننده در حجم تناژ و عمده سفارش داده می‌شود قیمت ارزان ‌تری دارد.

قیمت محصول عمده بر مبنای کیلویی تخمین و به کل حجم سفارش داده ‌شده تعمیم داده ‌می ‌شود. آرد جو دوسر در پخت و پز شیرینی ‌جات و انواع نان و خمیر بسیار کاربرد دارد. به همین دلیل فروش آرد جو دو‌سر در ایران بسیار پردرآمد است. در نتیجه تمام این ها، ایران جزو بهترین تولید‌ کنندگان و صادر‌ کنندگان این محصول است.

مجموعه ایلیا با دارا بودن دستگاه ‌ها و تجهیزات با مکانیزم پیشرفته و به‌‎ روز، تمامی مراحل تولید آرد جو دو‌سر را در کشور زیر نظر کارشناسان مجرب خود انجام داده و برند دانیما را با گرفتن تائیدیه سلامت و کیفیت، خصوصی سازی نموده است.

جهت خرید عمده و بهره ‌مندی از فواید و سود بالای این محصول کلیه متقاضیان، صنایع غذایی و مرتبط  با آن، کارگاه‌ های قنادی و … می توانند با این مجموعه ارتباط سازند.

پرک جو دوسر فله و بسته بندی دانیما

جو دوسر پرک ماندگاری بالایی دارد. در زمان خرید فله علاوه بر کیفیت قیمت آن ‌را مد‌ نظر قرار دهید. جو دو‌سر پرک برند دانیما با دو  نوع عرضه شامل فله و بسته ‌بندی در مراکز فروش مجموعه ایلیا خرید و فروش می ‌شود.

مرغوب ‌ترین نمونه ‌‌های ایرانی و وارداتی را می ‌توان در این بازار ‌ها مشاهده نمود. بسیاری از متقاضیان و توزیع‌ کنندگان جزئی و یا کارخانه جات بزرگ صنایع غذایی و تبدیلی می‌ توانند وضعیت رقابتی موجود در بازار را مشاهده نمایند. در نهایت محصول را با قیمت مناسب، با انواع بسته ‌بندی و کیفیت مرغوب تحت مارک و برند دانیما خریداری ‌نمایند.

این محصول در نمونه‌های ریز، درشت و مخصوص صبحانه با کیفیت درجه یک و قیمت استثنایی به صورت فله و بسته‌ بندی در سراسر ایران به فروش می رسد. خریداران واقعی برای تهیه جو دوسر پرک بسته‌ بندی می توانند در اسرع وقت این محصول را از مجموعه ایلیا سفارش دهند.

 

جو دوسر

 

عرضه محصولات جو دوسر در شیراز

جو دوسر دارای ارزش غذایی بالایی بوده و یکی از کامل ترین، غلات است. در تولید انواع محصولات می‌توان از ترکیبات ویژه و متنوع جو دوسر را استفاده نمود. همچنین این محصول یکی از بهترین پیشنهاد ها برای سلامتی و مداخله در شاخص توده بدنی می ‌باشد.

برخورداری از استاندارد‌ های کیفیتی، موضوع مهمی در افزایش تاثیر مصرف جو دوسر است. چرا که این محصولات جو دو‌سر با انواع درجه ‌بندی کیفیت تولید و عرضه می‌گردند. اما جو دوسر به فروش رفته در این بازار شامل جو دوسر بدون پوشینه و با پوشینه، جو دوسر پرک، بلغور جو دوسر، آرد جو دوسر و سبوس آن و سایر مشتقات و نوشیدنی ‌های حاصل از آن است.

نمایندگی عرضه محصولات جو دوسر در شیراز بهترین و با کیفیت ‌ترین جو دوسر را به روش‌ های مختلفی شامل عمده، خرد، حضوری و آنلاین به فروش می‌ رساند. امروزه بخش مهمی از محور های خرید به صورت غیر‌حضوری فعالیت می ‌نمایند. فروش جو دوسر نیز در این راستا از طریق نمایندگی شیراز و با استفاده از الگوریتم فروش اینترنتی و با قیمت مناسب و عدم حضور واسطه در جریان می ‌باشد.

جو دوسر در این بازار به دو نوع کلی ایرانی و وارداتی موجود می ‌باشد. نمونه‌ های خارجی با توجه به ارزش افزوده و کلیه هزینه ‌های حمل و نگهداری و گمرک از نمونه ایرانی با قیمت بالاتری به دست مصرف ‌کننده می‌ رسد.

برای خرید  بهتر است که به فروشگاه‌ های بزرگ محصولات غذایی، هایپر‌مارکت ‌ها، مراکز خشکبار و … مراجعه کنید. در این فروشگاه‌ ها عرضه هر گونه جو دوسر با تنوع برند انجام می‌ شود. در این صورت مشتری برای خرید دستش باز بوده و می‌ تواند محصول با  بهترین کیفیت را انتخاب نماید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *