فروش آرد جو دوسر پروتئینی

جو دوسر

آرد جو دوسر یک آرد پروتئینی است. پروتئین موجود در جو دوسر تامین کننده نیاز افراد به منابع پروتئینی است. آرد جو دوسر از محصولات پر فروش جو دوسر است که در ایران به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله به فروش می رسد.

آرد جو دوسر پروتئینی در تولید انواع محصولات رژیمی و همچنین برای ورزشکاران مناسب است. مراکز فروش آرد جو دوسر در ایران را از چه طریق می توان مطلع شد؟ فروش آرد جو دوسر با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک در کدام مراکز انجام می شود؟

آرد جو دوسر کامل پروتینی

آرد جو دوسر، آرد کامل، سبوس دار و بدون گلوتن است. این آرد دارای مواد تغذیه ای فراوانی برای بدن انسان می باشد. از جمله خواص تغذیه ای آرد جو دوسر می توان به منابع پروتئین، فیبر، کربوهیدرات پیچیده، ویتامین ها و املاح معدنی اشاره کرد. این آرد کامل جو دوسر پروتئینی به صورت تناژ توسط کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی خریداری می شود.

آرد جو دوسر سبوسدار

آرد جو دوسر، سبوس دار است. انواع آرد های سبوس دار به واسطه منابع غنی از فیبر، در تولید انواع محصولات به کار می روند. شرکت های پخش و بسته بندی با دارا بودن بازار گسترده مشتریان پتانسیل خوبی برای فروش انواع محصولات جو دوسر از جمله آرد جو دوسر سبوس دار، دارند. این مجموعه ها با خرید آرد جو دوسر سبوس دار به صورت تناژ از مراکز فروش، می توانند فروش خوبی را به دست بیاورند.

 

جو دوسر

 

خرید آرد مالت

آرد مالت جو دوسر از محصولات جو دوسر است که در صنعت کاربرد فراوانی دارد. خرید این محصول از طریق شرکت ایلیا امکان پذیر است. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم آرد مالت در ایران محسوب می شود. این مجموعه آرد مالت را به صورت عمده و جزئی برای علاقه مندان عرضه می کند. برای خرید آرد مالت از شرکت ایلیا می توانید از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام کنید.

خرید ارد جو دوسر سبوس دار

ارد جو دوسر سبوس دار، علاوه بر دارا بودن سبوس فراوان، بدون گلوتن است. بیماران سلیاکی به گلوتن حساسیت دارند. گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که بعضی از افراد توانایی هضم آن را ندارند و باید محصولات فاقد گلوتن را مصرف کنند.

ارد جو دوسر سبوس دار فاقد گلوتن است و برای درمان بیماری گوارشی بسیار توصیه می شود. تولید کنندگان محصولات برای بیماران سلیاکی، دیابتی و همچنین تولید انواع محصولات بدنسازی می توانند با خرید آرد جو دوسر سبوس دار بازار مشتریان خوبی را به دست بیاورند.

فروش آرد جو دوسر در قم و تهران

آرد جو دوسر در قم و تهران از جمله شهر های بزرگ ایران طرفداران زیادی دارد. مصرف کنندگان خانگی و همچنین کارخانه جات صنایع تبدیلی که در اطراف شهر تهران به فراوانی یافت می شوند، خریداران آرد جو دوسر در تهران و قم محسوب می شوند.

فروش آرد جو دوسر در این دو شهر از طریق فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم، فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است. فروش آرد جو دوسر ایرانی و وارداتی به صورت بسته بندی و کیلویی انجام می شود.

 

جو دوسر

 

قیمت هر کیلو آرد جو دوسر

آرد جو دوسر حاصل آسیاب دانه های جو دوسر کامل است. آرد جو دوسر با توجه به دارا بودن مواد مغذی و معدنی فراوان کاربرد گسترده ای در صنعت دارد. قیمت آرد جو دوسر متغیر است.

هر کیلو آرد جو دوسر به صورت عمده قیمتی ارزان تر از انواع جزئی دارد و هزینه کمتری را در هر کیلو آرد جو دوسر مصرف کنندگان می پردازند. قیمت هر کیلو آرد جو دوسر ایرانی ارزان تر از انواع وارداتی است زیرا قیمت آرد جو دوسر وارداتی با توجه به قیمت ارز تعیین می شود و از آن جایی که قیمت ارز در کشور ما متغیر و افزایشی است، قیمت جو دوسر وارداتی نیز گران تر است.

قیمت هر کیلو جو دوسر بسته بندی بیشتر ازمقادیر فله است، زیرا هزینه بسته بندی را شامل می شود. از دیگر عوامل موثر بر قیمت هر کیلو آرد جو دوسر می توان به نوع مصرف، کیفیت، تولید داخلی یا وارداتی بودن، شرکت تولید کننده و وارد کننده و … اشاره نمود.

فروش آرد جو دوسر دامی

آرد جو دوسر دامی حاصل آسیاب دانه های جو دوسر دامی می باشد. جو دوسر برای مصارف دامی نیز استفاده می شود. انواع جو دوسر دامی با انواع جو دوسر خوراکی متفاوت هستند. آرد جو دوسر برای مصارف دامی بسیار اثر گذار بر شیردهی و تقویت بدن دام ها می باشد. فروش آرد جو دوسر دامی از طریق مراکز تولید کننده محصولات دامی در کشور امکان پذیر است.

 

جو دوسر

 

قیمت آرد جو دوسر فله

آرد جو دوسر به صورت فله نیز به فروش می رسد. قیمت آرد جو دوسر فله از انواع بسته بندی شده کمتر است. قیمت آرد جو دوسر با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود.

از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت آرد جو دوسر فله می توان به: کیفیت آرد جو دوسر، ایرانی یا خارجی بودن محصول، حجم خرید، نوع بسته بندی، نوع مصرف و کاربرد، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، هزینه های جانبی مانند گمرک و حمل و نقل اشاره نمود.

تامین انواع پرک و آرد جو دوسر تناژ

آرد و پرک جو دوسر از محصولات جو دوسر هستند. این دو محصول کاربرد فراوانی در صنایع تبدیلی به خصوص صنایع غذایی دارند. تامین کننده مناسب برای کارخانه جات و مراکز خریدار، از دغدغه های کارخانه جات محسوب می شود.

این مجموعه ها آرد و پرک جو دوسر را به صورت تناژ خریداری می کنند. شرکتی که قدرت تامین داشته باشد و محصولی با کیفیت و قیمت تضمین شده تحویل دهد، برای کارخانه جات مناسب می باشد.

شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم آرد و پرک جو دوسر در ایران است. این مجموعه پتانسیل تامین بلند مدت این دو محصول را برای خریداران عمده دارد.

کارخانه جات و مراکز علاقه مند برای همکاری و تامین آرد و پرک جو دوسر تناژ می توانند از طریق کارشناسان متخصص و آموزش دیده ایلیا، ضمن بهره بردن از مشاوره تخصصی، اطلاعات لازم را نیز به دست بیاورند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *