فروش آرد جو دوسر برای تولید اسپاگتی رژیمی

جو دوسر

فروش آرد جو دوسر به صورت تولید داخلی و خارجی انجام می شود. کدام مرکز آرد جو دوسر برای تولید اسپاگتی رژیمی را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب به فروش می رساند؟ فروش مستقیم آرد جو دوسر توسط کدام مجموعه انجام می گیرد؟

آرد جو دوسر دارای کاربرد های فراوانی در صنعت غذایی می باشد. در فراورده های آردی از جمله اسپاگتی، می توان آرد جو دوسر را اضافه نمو‌د. آرد جو دوسر حاصل آسیاب دانه های جو دوسر است که به سبب خواص تغذیه ای فوق العاده و همچنین رژیمی بودن، در تولید محصولات رژیمی استفاده می شود.

کارخانه های خریدار جو دوسر

امروزه افزودن غلات و محصولات گیاهی در فرمولاسیون محصولات در صنایع تبدیلی گسترش یافته است. با پیشرفت جوامع امروزی علاقه افراد جامعه به مصرف محصولات فراسودمند نیز افزایش یافته است و ترجیح می دهند محصولاتی را استفاده کنند که علاوه بر طعم و خواص ظاهری، از لحاظ تغذیه ای نیز دارای ارزش غذایی بالایی باشد.

جو دوسر از جمله محصولاتی است که امروزه در صنایع تبدیلی کاربرد گسترده است. جو دوسر دارای خواص تغذیه ای فوق العاده می باشد و یکی از دانه هایی است که مورد توجه کارخانه جات قرار گرفته است. از جمله کارخانه جات خریدار جو دوسر می توان به کارخانه جات زیر اشاره نمود:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید جوانه جو دوسر
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی

این کارخانه جات و مجموعه ها برای خرید جو دوسر مورد نیاز می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا جو دوسر و محصولات جو دوسر را به صورت ایرانی و وارداتی عرضه می کند و کارخانه جات با توجه به کاربرد و هزینه مورد نظر، می توانند جو دوسر ایرانی یا وارداتی را خریداری نمایند.

کارخانه جاتی که دارای بخش تحقیق و توسعه قوی هستند می توانند در زمینه تولید محصولات فراسودمند با جو دوسر موفق باشند. شرکت ایلیا نیز در این امر کارخانه جات را حمایت خواهد کرد.

فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است و کارخانه جات از جهت تامین محصول دغدغه ای نخواهند داشت. کارخانه جات علاقه مند می توانند از طریق کارشناسان مجرب و متخصص ایلیا اطلاعات لازم در خصوص خرید و همکاری را جویا شوند.

 

جو دوسر

 

تولید محصولات رژیمی با آرد جو دوسر

محصولات رژیمی در جوامع امروزی طرفداران زیادی پیدا کرده است. افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند و افرادی که از چاقی رنج می برند و علاقه مند به کاهش وزن می باشند از خریداران محصولات رژیمی هستند.

آرد جو دوسر، مناسب برای جایگزینی به جای آرد های پرکالری همچون گندم و جو می باشد. آرد جو دوسر کالری زیادی ندارد و به واسطه فیبر فراوان در تولید محصولات رژیمی به کار می رود. فیبر موجود در آرد جو دوسر باعث جلوگیری از پرخوری می شود و انرژی زا است.

شرکت های تولید کننده محصولات رژیمی با افزودن آرد جو دوسر در فرمولاسیون محصولات ضمن تولید محصولی با ارزش غذایی بالا، طرفداران و علاقه مندان زیادی را به خود جذب خواهند کرد.

 

جو دوسر

 

تولید اسپاگتی و ماکارونی رژیمی

اسپاگتی و ماکارونی از پرطرفدار ترین محصولات غذایی به شمار می روند. این محصولات دارای کالری زیادی می باشند و بسیاری از افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت دارند از خوردن اسپاگتی و ماکارونی امتناع می کنند.

تولید اسپاگتی و ماکارونی رژیمی این امکان را فراهم می کند که افراد بتوانند به راحتی این محصولات را مصرف نمایند. بیماران دیابتی و بیماران سلیاکی نمی توانند اسپاگتی و ماکارونی تولید شده با آرد گندم را مصرف کنند.

بیماران سلیاکی به گلوتن حساسیت دارند و در صورت مصرف با مشکلات گوارشی مواجه می شوند. آرد جو دوسر، آردی مناسب برای تولید اسپاگتی و ماکارونی است و بیماران دیابتی نیز به آسودگی می توانند آن را مصرف نمایند زیرا آرد جو دوسر دارای کربوهیدرات پیچیده است و قند خون را به سرعت بالا نمی برد.

شرکت های تولید کننده محصولات آردی و اسپاگتی و ماکارونی برای خرید آرد جو دوسر می توانند از طریق مراکز فروش اقدام کنند. مراکز فروش آرد جو دوسر را به صورت تناژ در اختیار کارخانه جات تولید کننده قرار می دهند.

خرید و فروش آرد جو دوسر تناژ

آرد جو دوسر در ایران توسط شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی به صورت تناژ خریداری می شود. خرید و فروش آرد جو دوسر تناژ توسط مراکز عرضه کننده انجام می شود.

شرکت های تولید کننده و وارد کننده از اصلی ترین مراکز فروش آرد جو دوسر تناژ هستند. علاقه مندان برای خرید آرد جو دوسر تناژ می توانند به این مراکز مراجعه نمایند.

برای خرید و فروش آرد جو دوسر مراکز معتبر را انتخاب نمایید و از خرید از افراد نامعتبر و دلالان جلوگیری کنید.

 

جو دوسر

 

قیمت آرد جو دوسر از تولید کننده

آرد جو دوسر در بازار دارای قیمت های مختلفی می باشد. قیمت آرد جو دوسر با توجه به عواملی تعیین می شود. از جمله عوامل موثر بر قیمت آرد جو دوسر می توان به: کیفیت، ایرانی یا وارداتی بودن محصول، حجم خرید، نوع بسته بندی، نوع مصرف، نوع کاربرد، شرکت تولید کننده یا وارد کننده و سایر عوامل اشاره کرد.

قیمت آرد جو دوسر از تولید کننده ارزان تر خواهد بود. شرکت ایلیا تولید کننده آرد جو دوسر در ایران است. قیمت ارائه شده توسط این مجموعه مقرون به صرفه و ارزان است.

این مجموعه آرد جو دوسر را در مقادیر عمده و خرد عرضه می کند. علاقه مندان برای اطلاع از قیمت به روز آرد جو دوسر با شماره های موجود تماس حاصل نمایند.

آسیابانی آرد جو دوسر

تبدیل دانه جو دوسر به آرد جو دوسر نیازمند تخصص و تجهیزات ویژه ای است. آسیابانی آرد جو دوسر از مهم ترین عوامل در کیفیت و بازدهی آرد تولیدی می باشد.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با کمک تیم تحقیق و توسعه قوی خود، توانسته است دستگاه تخصصی آسیابانی آرد جو دوسر را تولید کند. این مجموعه با هدف بی نیازی از محصولات وارداتی، شرایطی را برای تولید محصولات ایرانی با کیفیت و مقرون به صرفه، ایجاد کرده است.

آرد جو دوسر برای فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی امروزه جایگاه ویژه ای در بین خریداران دارند. از مزیت های فروشگاه های اینترنتی صرفه جویی در زمان و عدم حضور در فروشگاه برای خرید می باشد.

با پیشرفت تکنولوژی و جوامع، امروزه اغلب افراد خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. جو دوسر و محصولات جو دوسر همچون آرد جو دوسر نیز در این فروشگاه ها عرضه می شود. فروشگاه های اینترنتی آرد جو دوسر را به صورت بسته بندی و فله ای به فروش می رسانند.

فروشگاه های اینترنتی برای تامین آرد جو دوسر نیازمند مرکزی هستند که بتواند آرد جو دوسر با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه کند.

این فروشگاه ها به صورت عمده آرد جو دوسر ایرانی و وارداتی را از مراکز عرضه کننده خریداری می کنند. فروشگاه های اینترنتی برای خرید آرد جو دوسر مراکز معتبر را انتخاب نمایند. مراکزی که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت باشد.

 

جو دوسر

 

فروش آرد کامل جو دوسر

آرد جو دوسر یک آرد کامل و سبوس دار شناخته می شود. از آرد جو دوسر به عنوان یک رژیمی و فاقد گلوتن نام برده می شود. آرد جو دوسر دارای خواص تغذیه فراوانی می باشد.

از جمله خواص تغذیه ای آرد جو دوسر می توان به: پروتئین، فیبر، ویتامین ها، کلسیم، فسفر، روی، آهن، منیزیوم، پتاسیم و … اشاره نمود.

فروش آرد جو دوسر کامل به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله انجام می شود. خریداران آرد کامل جو دوسر جزئی، مصرف کنندگان خانگی هستند.

این افراد آرد جو دوسر کامل را می توانند از فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای کامل و فروشگاه های اینترنتی خریداری نمایند. فروش آرد جو دوسر عمده توسط کارخانه جات صنایع تبدیلی انجام می شود. این کارخانه جات برای خرید ارد جو دوسر کامل از طریق مراکز فروش موجود در سراسر کشور اقدام نمایند.

 خرید و فروش آرد جو دوسر پرک

جو دوسر پرک شکل فراوری شده دانه های جو دوسر است. تبدیل جو دوسر به جو دوسر پرک نیازمند تکنولوژی پیشرفته ای می باشد. آرد جو دوسر پرک حاصل آسیاب پرک جو دوسر است.

این فراورده به صورت تولید داخلی و خارجی خرید و فروش می شود. آرد جو دوسر پرک را به صورت بسته بندی و کیلویی به فروش می رسانند.

 

جو دوسر

 

قیمت هر کیلو آرد جو دوسر بسته بندی

محصولات بسته بندی به طورکلی قیمتی بالا تر از انواع فله دارند. خرید آرد جو دوسر بسته بندی برای مصرف کنندگان خانگی مناسب است.

محصولات بسته بندی این اطمینان را در مصرف کنندگان به وجود می آورند که محصولی با کیفیت را تحت شرایط کنترل شده و بهداشتی خریداری نموده اند.

قیمت آرد جو دوسر بسته بندی با توجه به آیتم های تاثیرگذاری تعیین می شود. از جمله عوامل موثر بر قیمت هرکیلو آرد جو دوسر بسته بندی می توان به: ایرانی یا خارجی بودن محصول، کیفیت آرد جو دوسر، نوع مصرف و کاربرد، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، هزینه های جانبی بسته بندی و حمل و نقل اشاره نمود.

فروش آرد سبوس جو دوسر

سبوس جو دوسر خارجی ترین لایه دانه جو دوسر است. سبوس جو دوسر سرشار از فیبر است. فیبر موجود در سبوس جو دوسر دارای خواص تغذیه فراوانی می باشد.

آرد سبوس جو دوسر حاصل آسیاب سبوس جو دوسر، آرد سبوس جو دوسر کاربرد فراوانی درمحصولات لاغری دارد. فروش آرد سبوس جو دوسر به صورت تولید داخلی و خارجی و در حجم عمده و جزئی توسط مراکز عرضه کننده انجام می شود.

 

جو دوسر

 

طعم جو دوسر

جو دوسر خام دارای طعم تلخی می باشد. جو دوسر در اثر حرارت دیدن و پخته شدن طعم تلخی خود را از دست می دهد. محصولات فراوری شده جو دوسر مانند جو دوسر پرک طعم تلخی ندارند زیرا در حین فرایند تبدیل جو دوسر کامل به جو دوسر پرک، پخته شده اند و تلخی آن گرفته شده است.

برای بهبود طعم جو دوسر می توان این غله ارزش مند و بدون گلوتن را به همراه شیر، ماست، میوه جات ، آجیل، عسل میل کرد و علاوه بر بهره بردن از خواص تغذیه ای جو دوسر، صبحانه یا میان وعده ای مقوی و پر انرژی را میل کنید.

قیمت پودر جو دو سر پروتئینی

جو دوسر به واسطه دارا بودن منابع غنی از پروتئین معروف شده است. پودر جو دوسر پروتئینی دارای قیمت های مختلفی می باشد.

قیمت پودر جو دوسر پروتئینی به آیتم های مختلفی بستگی دارد. این قیمت ثابت نیست و دارای نوسان می باشد. علاقه مندان برای اطلاع از قیمت پودر جو دوسر پروتئینی با مراکز فروش این محصول در تماس باشند.

فروش مستقیم پرک ریز و درشت جو دوسر

پرک ریز و درشت جو دوسر از انواع پرک جو دوسر است. انواع جو دوسر پرک ریز و درشت از لحاظ خواص تغذیه ای تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. پرک ریز جو دوسر اندازه ذرات ریز است و پرک درشت انداره ذرات پرک جو دوسر، درشت می باشد.

از پرک درشت جو دوسر در تولید انواع محصولات رژیمی، گرانولا، موسلی و پروتئین بار ها استفاده می شود، زیرا پرک درشت جو دوسر دارای سبوس بیشتری است و در نتیجه فیبر زیادی دارد.

پرک ریز و درشت جو دوسر به صورت تولید ایرانی و وارداتی در کشور موجود می باشند. از جمله کشور های تولید کننده پرک ریز و درشت جو دوسر می توان به آلمان، انگلیس، روسیه و قزاقستان اشاره نمود.

فروش مستقیم پرک ریز و درشت جو دوسر در شرکت ایلیا انجام می شود. این شرکت پرک ریز و درشت جو دوسر را به صورت ایرانی و خارجی به فروش می رساند.

فروش پرک ریز ودرشت جو دوسر در این مجموعه به صورت عمده و جزئی است. علاقه مندان برای خرید پرک ریز و درشت جو دوسر از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام نمایند.

 

جو دوسر

 

تامین آرد و پرک جو دوسرتناژ در ایران

آرد و پرک جو دوسر از پر مصرف ترین محصولات جو دوسر محسوب می شوند. این دو محصول علاوه بر مصارف خانگی در صنعت نیز کاربرد گسترده ای دارند. کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی از خریداران آرد و پرک جو دوسر هستند.

این مجموعه ها برای تامین آرد و پرک جو دوسر نیازمند مرکز تامین کننده می باشند. مرکزی که آرد و پرک جو دوسر را با قیمت مناسب و ارزان و کیفیت درجه یک و مرغوب تامین کند.

تامین به موقع محصولات از اهمیت زیادی برای کارخانه جات برخوردار است، زیرا تاخیر در ارسال بار آرد و پرک جو دوسر باعث خسارت به بخش تولید کارخانه می شود.

شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم انواع محصولات جو دوسر از جمله آرد و پرک جو دوسر در ایران است. این مجموعه پتانسیل تامین بلند مدت آرد و پرک جو دوسر به صورت تناژ را برای مجموعه های علاقه مند دارا است.

شرکت ایلیا خدمات ویژه ای برای کارخانه جات و خریداران عمده خود در نظر دارد. از جمله این خدمات می توان به: امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی محصول، ارائه محصولی با کیفیت درجه یک و قیمت مقرون به صرفه، امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه مجموعه، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، ارسال آرد و پرک با کیفیت یکسان در هر پارت سفارش و مشاوره تخصصی، اشاره نمود.

شرکت ایلیا آمادگی همکاری و عقد قرارداد را دارا است. مجموعه های علاقه مند به همکاری می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجرب و متخصص ایلیا در تماس باشند و اطلاعات لازم را کسب نمایند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *