خرید پرک جو دوسر کیلویی وارداتی

جو دوسر

پرک جو دوسر وارداتی از کیفیت بالایی برخوردار است. برای خرید پرک جو دوسر کیلویی وارداتی از چه طریق می توان اقدام کرد؟ آیا خرید جو دوسر کیلویی به صرفه است؟

جو دوسر یکی از غلات فاقد گلوتن و سبوس دار محسوب می شود. این محصول در ایران از چندین سال قبل کشت می شود اما واردات این محصول همچنان در کشور انجام می شود.

جو دوسر وارداتی به صورت کیلویی و بسته بندی توسط مراکز فروش عرضه می شود. جودوسر پرک شکل فراوری شده دانه های جو دوسر است. پرک جو دوسر از محبوب ترین محصولات جو دوسر است.

انواع جو دوسر در ایران

جو دوسر دارای انواع مختلفی از محصولات می باشد. انواع جو دوسر برای هر ذائقه و سلیقه ای قابل مصرف می باشد. انواع جو دوسر در ایران شامل:

  • جو دوسر ایرانی
  • جو دوسر وارداتی
  • دانه جو دوسر با پوست
  • دانه جو دوسر بدون پوست
  • پرک ریز جو دوسر 
  • پرک درشت جو دوسر 
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر، می باشد.

این محصولات به صورت تولید داخلی و وارداتی در کشور عرضه می شوند. کارخانه جات صنایع تبدیلی از انواع جو دوسر برای غنی سازی محصولات استفاده می کنند.

 

جو دوسر

 

مزیت های جو دوسر وارداتی

واردات جو دوسر در کشور انجام می شود. جو دوسر وارداتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. تولید انواع مختلف محصولات جو دوسر، نیازمند تکنولوژی پیشرفته ای است، متاسفانه این تکنولوژی پیشرفته در ایران وجود ندارد. جو دوسر وارداتی علاوه بر کیفیت بالا،از لحاظ قیمتی نیز تفاوت چندانی برای مصرف کنندگان جزئی ندارد.

قیمت جو دوسر امروز

جو دوسر دانه گیاهی علفی و یکساله است. جو دوسر از خانواده گندمیان است و دارای گل های ریز و نامشخص می باشد. این محصول در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی عرضه می شود.

این محصول در انواع مختلف و با قیمت های مختلفی به فروش می رسد. قیمت این محصول ثابت نیست و دارای نوسان است. قیمت جو دوسر امروز را می توان از طریق مراکز عرضه کننده این دانه جویا شد.

خرید جو دوسر پرک عمده

امروزه با گسترش سبک زندگی سالم و افزایش مصرف محصولات فراسودمند و با ارزش تغذیه ای کارخانه جات صنایع تبدیلی نیز اقدام به تولید محصولات غنی شده با دانه ها و غلات فراسودمند نموده اند.

جو دوسر پرک کاربرد فراوانی دارد و از خواص تغذیه ای مشابه دانه کامل جو دوسر برخوردار است. کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی از خریداران جو دوسر پرک عمده هستند. کارخانه جات خریدار جو دوسر پرک با افزودن جو دوسر پرک به فرمولاسیون محصولات شان، بازار مشتریان گسترده ای را جذب خواهند کرد.

جو دوسر پرک عمده به صورت تولید داخلی و خارجی موجود می باشد. علاقه مندان برای خرید جو دوسر پرک عمده، می توانند از طریق مراکز فروش که این محصول را در کیفیت و قیمت های مختلف عرضه می کنند، خریداری نمایند.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک فوری فله ای

جو دوسر پرک فوری، مدت زمان پخت  کمی دارد و به آسانی آماده می شود. این محصول به صورت وارداتی و فله ای در حجم عمده و جزئی به فروش می رسد.

مصرف این محصول در وعده صبحانه رایج است و می توان جو دوسر پرک فوری را همراه با شیر، ماست، عسل، انواع آجیل و میوه جات مصرف نمود. مصرف جو دوسر پرک فوری باعث حفظ انرژی فرد می شود.

جو دوسر پرک فوری در صنعت غذایی کشور برای تولید انواع محصولات غذایی به کار می رود. جو دوسر پرک فوری فاقد گلوتن است و بیماران سلیاکی به راحتی می توانند این محصول را مصرف کنند. خرید جو دوسر پرک فوری به صورت فله ای ارزان تر از انواع بسته بندی شده است زیرا هزینه بسته بندی را شامل نمی شود.

خرید جو دوسر 10 کیلویی

جو دوسر به صورت عمده در کیسه های ۱۰ کیلویی و به بالا عرضه می شود. کیسه های ۱۰ کیلویی جو دوسر توسط خریداران عمده و افرادی که مصرف بالایی از جو دوسر دارند، خریداری می شود. جو دوسر خارجی و ایرانی در کیسه های ۱۰ کیلویی را می توانید از شرکت ایلیا خریداری کنید.

شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم جو دوسر در ایران است. این مجموعه جو دوسر را به صورت کیسه های ۱۰ کیلویی به فروش می رساند.

کیفیت محصولات موجود در مجموعه ایلیا درجه یک و مرغوب است و خریداران عمده با خیالی آسوده می توانند محصولی با کیفیت و ارزشمند را خریداری نمایند. برای خرید این محصول از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام کنید.

 

جو دوسر

 

قیمت خرید جو دوسر پرک در تهران

به انواع جو دوسر که بدون غلاف باشد جو دوسر پرک می گویند. مصرف جو دوسر پرک در وعده صبحانه رایج است و هیچ محدودیت سنی ندارد. جو دوسر پرک دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی می باشد.

این محصول سرشار از منابع پروتئین، ویتامین، فیبر، کربوهیدرات، کلسیم، آهن، روی، فسفر، پتاسیم و … می باشد. جو دوسر پرک در تهران به صورت وارداتی و ایرانی عرضه می شود.

قیمت جو دوسر پرک وارداتی از انواع ایرانی گران تر است. علاوه بر ایرانی یا خارجی بودن جو دوسر پرک، آیتم های دیگری همچون حجم خرید، کیفیت محصول، نوع بسته بندی، نوع مصرف، شرکت تولید کننده و وارد کننده نیز در قیمت جو دوسر پرک در تهران موثر است.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک کیلویی روسی

جو دوسر پرک روسی یکی از با کیفیت ترین انواع وارداتی این محصول در ایران است. جو دوسر پرک روسی از بنادر شمالی به کشور وارد می شود. این محصول در ایران به صورت کیلویی و بسته بندی عرضه می شود.

قیمت جو دوسر پرک کیلویی روسی با توجه به عوامل موثری تعیین می شود. این عوامل همچون کیفیت، نوع مصرف، حجم خرید و … می باشند. قیمت جو دوسر پرک کیلویی روسی از انواع بسته بندی ارزان تر است زیرا هزینه ناشی از بسته بندی را شامل نمی شود.

قیمت محصولات وارداتی با توجه به قیمت ارز تعیین می شود و به همین دلیل قیمت بالا و نوسانی دارد. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت جو دوسر پرک کیلویی روسی با مراکز فروش در ارتباط باشند.

استعلام قیمت خرید جو دوسر در بازار

جو دوسر در بازار دارای قیمت های متنوعی می باشد. این قیمت ها ناشی از عوامل مختلفی است. قیمت جو دوسر در بازار متغییر است و دائما درحال نوسان است.

برای استعلام قیمت خرید جو دوسر در بازار می توانید از طریق مجموعه ایلیا اقدام کنید. قیمت اعلام شده توسط این مجموعه به علت این که تولید کننده و وارد کننده مستقیم جو دوسر می باشد، ارزان و مقرون به صرفه برای خریداران است.

جو دوسر عرضه شده توسط این مجموعه از انواع با کیفیت این دانه است. علاقه مندان جهت استعلام قیمت خرید جو دوسر در بازار از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام کنند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *