خرید جو دوسر کامل برای کارخانه جات آرد

جو دوسر

خرید جو دوسر کامل برای کارخانه جات آرد از کدام مجموعه معتبر انجام می شود؟ قیمت جو دوسر پرک و سبوس جو دوسر دانیما را کدام مرکز تعیین می ‌کند؟ خواص و کاربرد های آرد جو دوسر را می‌ شناسید؟

خرید جو دوسر پرک از کدام محور ها انجام می ‌شود؟ جو دوسر کامل برای کارخانه جات آرد را چگونه بخریم؟ محصولات تولیدی با آرد جو دوسر در کشور را می ‌شناسید؟ اولین و بزرگ ترین شرکت تولید جو دوسر ایرانی در کشور کدام مرکز است؟

قیمت جو دوسر پرک دانیما

مجموعه ایلیا جو دو‌سر پرک تولیدی شرکت را با تجهیزات ویژه خود تهیه کرده و تحت برند دانیما ارائه نموده است. این محصول را می‌ توان از فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای، سوپر‌مارکت ‌ها و بازار به ‌صورت بسته ‌بندی با بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمود.

این بسته‌ بندی ‌ها از لحاظ شکل ظاهری، اندازه و حجم با هم متفاوت هستند. امکان خرید اینترنتی جو دو‌سر پرک دانیما نیز در مجموعه وجود دارد و متقاضیان می‌ توانند این محصول را بدون واسطه و محدودیت در سفارش خریداری نمایند.

 

جو دوسر

 

خواص و کاربرد های آرد جو دوسر

خواص آرد جو دو‌سر مانند خواص جو دو‌سر است اما تفاوت در کاربرد آن ها است. جویدن جو دو‌سر کامل سخت بوده و برای آسان‌کردن مصرف این غله، استفاده از آرد آن مهم است.

آرد جو دو‌سر به سبب دارا بودن شاخص گلیسمی پایین باعث حفظ تعادل قند خون می شود. همچنین با ایجاد احساس سیری مانع از خوردن غذای زیاد و در نتیجه تناسب اندام می ‌گردد.

فیبر سرشار آرد جو دو‌سر باعث تقویت عملکرد روده‌ ها و سیستم گوارش می‌ شود. همچنین از انواع سرطان از جمله سرطان کلون جلوگیری می ‌نماید.

دیگر خواص جو دو‌سر شامل کاهش کلسترول، فشارخون، برطرف‌ کننده بیماری ‌ها و خارش پوستی، تسکین دهنده درد و محافظ استخوان، ضد افسردگی و التهاب است.

در کنار همه‌ این خصوصیات، آرد جو دو‌سر انرژی ‌زا و مقوی نیز می باشد که باعث کاربرد های وسیع آن مخصوصا در انواع محصولات رژیمی و سایر تولیدات مختلف صنایع تبدیلی و تکمیلی شده است.

آرد جو دوسر در صنعت آرایشی و بهداشتی در تهیه انواع ماسک، اسکراب صورت و پودر‌های بهداشتی و پودر بچه استفاده می ‌شود.

کاربرد آرد جو دو‌سر در تهیه انواع کلوچه، نان، فرنی، انواع کوکی، کیک و پودینگ و اوتمیل به ‌منظور کاهش وزن، جلوگیری از نرمی استخوان کودکان و سفید شدن مو و موثر بر آنمی و کم‌ خونی و … را به‌ همراه دارد. خاصیت آرد جو دو‌سر زمانی تاثیر بیشتری دارد که سبوس موجود در آن حفظ شود.

 

جو دو سر

 

سبوس جو دوسر دانیما

سبوس جو دوسر همان غلاف یا پوشش گیاهی بوده و برای تهیه آن آسیاب و پودر کردن غلاف جو های کاملا رسیده ضروری است.

مجموعه تولیدی ایلیا، با به‌ کارگیری بهترین تجهیزات برای تهیه سبوس، با‌ کیفیت‌ ترین نمونه آن ‌‎را با عنوان سبوس جو دوسر دانیما با قیمت مناسب و در انواع بسته ‌بندی‌ های متنوع و سایزهای مختلف 300 گرمی، یک کیلویی و پنج کیلویی در بازار عرضه نموده است.

امکان خرید در بسته ‌بندی با اوزان بالا تر و یا خرید فله و عمده سبوس جو دو‌سر دانیما با کیفیت و استاندارد های لازم فراهم می باشد. این تنوع سبب افزایش مشتری و جلب توجه و رضایت آنان شده است.

متقاضیان می ‌توانند جهت اطلاع از خواص، کاربرد و خرید این محصول از طریق ارتباط با کارشناسان ایلیا و مقایسه قیمت‌ ها، در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند. مجموعه امکان خرید اینترنتی و حضوری را برای مشتریان خود نیز در نظر گرفته است.

 

جو دوسر

 

خرید جو دوسر پرک

خرید جو دو‌سر پرک از طریق مراکز فروش عمده این محصول، فرصتی است که به موجب آن هر یک از خریداران با قیمت قابل ارزیابی و کیفیت منحصر به فردی رو به رو می‌گردند.

بخش مهمی از محور‌های خرید در کشور با حضور واسطه جریان یافته و افزایش قیمت‌ ها در این مسیر ملموس ‌ترین ویژگی است.

بر این اساس خرید اینترنتی خریدی راهبردی و مناسب بدون محدودیت سفارش و واسطه می باشد. همچنین خروجی سود آوری را برای خریداران به‌ همراه خواهد داشت.

امکان مقایسه کیفیت و قیمت در مراکز و فروشگاه‌ های اینترنتی از دیگر مزیت ‌هایی است که در خرید حضوری مشتریان شاهد حضور کم‌ رنگ آن هستند. بعلاوه حذف واسطه موجب گردیده است تا امکان خرید گسترده نیز فراهم گردد.

خرید جو دو‌سر پرک با قیمت ‌های مناسب برای مصارف متعدد و کاربرد های وسیع در مجموعه ایلیا برای خریداران خرد و بزرگ فراهم شده است. صاحبان صنایع تبدیلی و فرآوری، توزیع و پخش می‌ توانند آن ‌را با کیفیت مطلوب و تنوع گسترده از این مجموعه سفارش دهند.

 

جو دوسر

 

خرید جو دوسر کامل برای کارخانه جات آرد

دانه جو دوسر کامل تمامی اجزاء جو دوسر را دارا بوده و سرشار از فیبر، پروتئین، انواع مواد ‌معدنی و ویتامین‌ های گروه B است.

هر ۱۰۰ گرم دانه کامل جو دوسر دارای ۳۵۹ کیلو کالری انرژی و ۱۷٫۶ درصد پروتئین است. این مقدار برای داشتن سیستم ایمنی قوی بسیار حائز اهمیت است.

استفاده از آرد سبوس ‌دار در تولیدات مواد غذایی برای سلامتی بسیار بهتر می باشد. کارخانه‌ ای که توانایی تولید این نوع آرد با‌ کیفیت را با تجهیزات ویژه داشته باشد، از مزیت بالاتری در بازار برخوردار می‌گردد.

خرید جو دوسر کامل برای کارخانه‌ جات آرد در کشور به صورت عمده و تناژ از تولید ‌کننده اصلی و یا نمایندگی‌ های پخش خریداری می ‌شود تا بعد ‌ها آرد با کیفیت و مناسبی از آن تولید گردد. این خرید می ‌تواند حضوری و یا غیر‌حضوری و اینترنتی صورت پذیرد که هر کدام مزایا و شرایط خاص خود را دارند.   

 

جو دوسر

 

محصولات تولیدی با آرد جو دوسر در کشور

آرد جو دو‌سر به ‌عنوان یکی از فراورده‌ های مهم جو دو‌سر در صنایع مختلف برای تولید محصولات متنوعی استفاده می‌شود.

از این آرد به‌ عنوان افزودنی و ادویه در تهیه انواع غذا، نوشیدنی و مالت، آرد سوخاری و آرد گلوتن ‌دار، در تهیه کیک، پنکیک، انواع پودینگ و بیسکوییت، محصولات رژیمی (پودر کیک وانیلی و کاکائویی، گز و کیک رژیمی) استفاده می‌ شود.

انواع ماسک صورت، شفاف ‌کننده و نرم‌ کننده پوست و پودر‌ های مختلف نیز محصولات تولیدی صنایع آرایشی و دارویی این محصول می‌ باشند.

 

جو دوسر

 

اولین و بزرگترین شرکت تولید جو دوسر ایرانی در کشور

ایلیا به ‌عنوان اولین و معتبرترین مرکز جو دو‌سر ایرانی در کشور با دارا بودن سطح زیرکشت بالای 100 هکتار بزرگ ترین شرکت تولید جو دوسر ایرانی در کشور نیز بوده که بهترین ارقام با عملکرد مطلوب را کشت و زرع می‌نماید.

محصولات تولیدی جو دو‌سر این مجموعه با کیفیت و گواهی شده شرکت و سازمان ‌های مربوطه بوده و کلیه خریداران و متقاضیان می ‌توانند از این مجموعه بازدید و خرید خود را حضوری و یا اینترنتی انجام دهند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *