قیمت خرید جو دوسر اوتمیل چیست؟

جو دوسر

قیمت خرید جو دوسر چیست؟ قیمت خرید جو دوسر اوتمیل چیست؟ در قیمت جو دوسر اوتمیل چه عواملی موثر است؟ جو دوسر اوتمیل به صورت عمده و جزئی عرضه می شود. یکی از فاکتور های مهم در تعیین قیمت، ایرانی و یا وارداتی بودن جو دوسر می باشد.

انواع محصولات جو دوسر در ایران

جو دوسر در ایران دارای طیف گسترده ای از محصولات می باشد. با گسترش فرهنگ استفاده از غلات فراسودمند و کامل به خصوص جو دوسر، محصولات این غله نیز در کشور تولید و عرضه می شود. این محصولات شامل:

  • جو دوسر ایرانی
  • جو دوسر وارداتی
  • دانه جو دوسر با پوست
  • دانه جو دوسر بدون پوست
  • پرک ریز جو دوسر 
  • پرک درشت جو دوسر 
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر

می باشند، که هر یک طرفداران خاص خود را داشته و‌ کاربرد های فراوانی نیز دارند.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر اوتمیل

جو دوسر اوتمیل غالبا برای مصرف صبحانه و میان وعده ها استفاده می شود. در پاسخ به این سوال که قیمت خرید جو دوسر اوتمیل چیست باید بگوییم عوامل زیادی در قیمت جو دوسر اوتمیل موثر است.

این عوامل شامل: کشور تولید کننده که ایرانی یا وارداتی باشد، حجم خرید که به صورت عمده و یا جزئی خرید کرده باشید، کیفیت جو دوسر اوتمیل که فاقد هرگونه شئ اضافی نظیر حشرات، خاک و خاشاک و ‌… باشد و مرکزی که از آن خرید انجام می دهید، است.

به طور کلی قیمت جو دوسر اوتمیل، ثابت نیست و دارای نوسان فراوانی می باشد.

 

جو دوسر

 

خواص جو دوسر

جو دوسر غله ای از خانواده گندمیان است. این غله جزو غلات کامل محسوب می شود.‌ جو دوسر دارای ارزش غذایی بالایی است و مواد ارزشمندی چون پروتئین، فیبر، کربوهیدرات، آهن، فسفر، روی، منیزیوم، سلنیوم و … را در خود دارد.

جو دوسر دارای سبوس فراوانی است و این سبوس حاوی مقادیر فراوانی فیبر می باشد. فیبر موجود در جو دوسر از نوع بتاگلوکان است. این فیبر در درمان و پیشگیری از یبوست و دیابت موثر است.

بیماران دیابتی با مصرف جو دوسر می توانند قند خون خود را کنترل کنند، زیرا جو دوسر شاخص گلیسمی پایینی دارد و در کنترل قند خون موثر است. همچنین این غله دارای کلسترول پایینی است و در کاهش کلسترول بد خون نیز تاثیر گذار است.

جو دوسر فاقد گلوتن است. گلوتن پروتئینی است که در بعضی افراد باعث حساسیت می شود که این بیماری سلیاک نام دارد. این افراد، توانایی هضم گلوتن را در سیستم گوارش خود ندارند و در صورت مصرف دچار مشکلات گوارشی می شوند.

بیماران سلیاکی باید مواد غذایی فاقد گلوتن را مصرف کنند. جو‌ دوسر و محصولات حاصل از آن می تواند نیاز های این افراد را تامین کند.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک خارجی

جو دوسر پرک خارجی در ایران به صورت فله و بسته بندی به فروش می رسد. این محصول توسط شرکت های وارد کننده در کشور عرضه می شود. عمده جو دوسر پرک خارجی که در کشور موجود می باشد، تولید کشور آلمان و انگلیس است.

قیمت جو دوسر پرک خارجی بالاتر از قیمت تولید داخل کشور است و این امر سبب شده است که کارخانه جات از جو دوسر پرک ایرانی برای تولید محصولات خود استقاده کنند. جو دوسر پرک خارجی عمدتا برای مصارف خانگی عرضه می شود.

شرکت های پخش و بسته بندی از جمله مجموعه هایی هستند که در فروش محصولات جو دوسر بازار گسترده ای در اختیار دارند. این شرکت ها به دنبال خرید جو دوسر پرک با کیفیت و قیمت مناسب هستند تا به مشتریان خود عرضه کنند.

این شرکت ها با ارتباط گرفتن با مجموعه ایلیا می توانند خدمات ارزنده ای ازجمله خدمات مشاوره ای، تامین بلند مدت محصول، کیفیت و قیمتی تضمین شده دریافت نمایند.

 

جو دوسر

 

جو دو سر پرک صبحانه فوری ۵۰۰ گرمی

جو دوسر پرک صبحانه فوری۵۰۰ گرمی محصولی برای مصارف خانوار می باشد. این محصول را به صورت بسته بندی از مراکز فروش که شامل فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های اینترنتی، عطاری ها و فروشگاه های غذای سالم هستند، خریداری کنید.

در هنگام خرید جو دوسر پرک صبحانه فوری۵۰۰ گرمی، به علامت سیب سلامت بر روی بسته بندی دقت نمایید. محصول را از مراکز معتبر خریداری کنید، کیفیت و یک دست بودن پرک ها از نکات مهم در خرید جو دوسر پرک بسته بندی می باشد.

جو دوسر پرک صبحانه فوری انگلیسی

جو دوسر پرک صبحانه فوری انگلیسی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع جو دوسر پرک صبحانه در ایران است. این محصول توسط تکنولوژی پیشرفته ای تولید می شود. جو دوسر پرک صبحانه فوری انگلیسی به صورت فله و بسته بندی به مشتریان عزیز عرضه می شود.

قیمت این محصول با توجه به هزینه های ارز، گمرک و حمل و نقل، بالا می باشد. این محصول را می توان از انواع مراکز ارائه دهنده محصولات سالم  جو دوسر تهیه نمود.

 

جو دوسر

 

خرید جو دوسر پرک ریز و درشت کیلویی

جو دوسر پرک دارای انواع مختلفی می باشد. اندازه ذرات در جو دوسر پرک ریز، کوچک بوده و سرعت آماده شدن این محصول زیاد می باشد. به همین دلیل پرک ریز جو دوسر برای وعده صبحانه بسیار محبوب است.

جو دوسر پرک درشت اندازه ذرات درشتی دارد و برای تهیه انواع پروتئین بار ها و گرانول ها استفاده می شود.

جو دوسر پرک ریز و درشت به صورت کیلویی نیز به فروش می رسند و عمده خریدارانی که به صورت کیلویی خرید می کنند شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند.

برای خرید جو دوسر پرک باید از مراکز معتبری که دارای مجوزات بهداشتی هستند خرید خود را انجام دهید. مرکزی که پتانسیل تامین بلند مدت جو دوسر پرک را داشته باشد، نوسانات قیمتی کمی داشته باشد، ماندگاری بالا داشته باشد و افزودنی به آن اضافه نشده باشد، مورد تایید است.

شرکت ایلیا از تولید کنندگان مستقیم جو دوسر پرک در ایران و وارد کننده این محصول می باشد. این مجموعه جو دوسر پرک ریز و درشت تولید داخلی و خارجی را به صورت کیلویی و در تناژ بالا برای خریداران خود عرضه می کند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، خدمات ویژه ای برای خریداران خود در نظر دارد از جمله، امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی برای کارخانه جات، ارائه کیفیتی یک سان در هر پارت سفارش و ارائه آنالیز کیفی و کمی محصول از خدمات مجموعه ایلیا می باشد.

خریداران محترمی که قصد خرید و دریافت مشاوره در خصوص جو دوسر پرک ریز و درشت را دارند می توانند با کارشناسان مجموعه ایلیا در ارتباط باشند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *