خرید مستقیم جو دوسر پوست کنده برای پخش

جو دوسر

جهت خرید مستقیم جو دوسر پوست کنده برای پخش از چه مرکزی می توان خرید انجام داد؟ کدام مراکز بهترین و با کیفیت ترین جو دو پوست کنده را عرضه می کنند؟

جو دوسر کامل در ایران به صورت پوست کنده و با پوست عرضه می شود. شرکت های پخش و بسته بندی جو دوسر پوست کنده را به صورت عمده خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی می کنند.

مصارف جو دوسر پوست نکنده

جو دوسر پوست نکنده اغلب برای تهیه ماءالعشیر ها و تولید مالت استفاده می شود. جو دوسر می تواند جایگزین مناسبی برای جو در تهیه انواع نوشیدنی ها باشد.

از جو دوسر پوست نکنده برای تولید نوشیدنی های فراسودمند و سالم استفاده می شود. همچنین کارخانه جات تولید آرد، جو دوسر پوست نکنده را به صورت تناژ خریداری می کنند و با آسیاب کردن دانه های جو دوسر، آن را به آرد تبدیل می کنند.

از جو دوسر پوست نکنده می توان برای تولید جو دوسر پرک ریز، جو دوسر پرک درشت، جو دوسر پرک فوری صبحانه، بلغور جو دوسر، سبوس جو دوسر و آرد جو دوسر استفاده نمود.

 

جو دوسر

 

فروش جو دوسر برای پخش و بسته بندی

جو دوسر غله ای است که با داشتن ارزش غذایی بالا، مصرف آن بسیار گسترش یافته است. این محصول به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. جو دوسر به صورت تولید داخلی و خارجی در بازار موجود است.

قیمت جو دوسر تولید داخلی به صرفه تر است و برای کارخانه جات، قیمت مناسب مواد اولیه حائز اهمیت می باشد، اما برای مصارف شخصی و خانوار موضوع قابل توجهی نیست.

شرکت های پخش و بسته بندی با توجه به مشتریان گستره ای که دارند، پتانسیل فروش محصولات وارداتی و داخلی را دارند و از این لحاظ دچار مشکل نمی شوند. خرید جو دوسر پوست کنده برای بسته را نیز باید از مراکز معتبر انجام دهند.

شرکت های پخش و بسته بندی با داشتن بازار گسترده مشتریان، می توانند با مجموعه ایلیا، که تولید کننده جو دوسر و وارد کننده این محصول می باشد همکاری داشته باشند و علاوه بر خدمات ارزنده شرکت ایلیا، محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را تهیه کنند.

این مجموعه دارای مجوزات بهداشتی نیز می باشد. مشاوره تخصصی محصول، قدرت تامین بلند مدت محصول، امکان ارسال نمونه، نوسانات قیمتی کم و …  از دیگر مزایای همکاری با شرکت ایلیا می باشد.

شرکت های پخش و بسته بندی برای خرید عمده جو دوسر می توانند با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند. جهت تماس با کارشناسان مجرب و متخصص شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

 

جو دوسر

 

خرید جو دوسر پرک کیلویی

جو دوسر پرک پرکاربرد ترین محصول جو دوسر می باشد. این محصول به صورت تولید داخلی و خارجی عرضه می گردد. خرید جو دوسر پرک به صورت کیلویی این امکان را به خریداران می دهد که با توجه به نیازشان خرید خود را انجام دهند.

خرید به صورت کیلویی از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است و هزینه های جانبی بسته بندی را ندارد.

در هنگام خرید به صورت کیلویی باید از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید. مراکزی که مجوز بهداشتی و سیب سلامت را دارا باشند و از لحاظ کیفیت، مطابق معیار های استاندارد جهانی باشند.

کیفیت جو دوسر پرک یکی از مهم ترین معیار ها برای خرید به صورت کیلویی است. نبود هیچ گونه شئ اضافی از جمله دانه های غلات دیگر، خاک و خاشاک، حشرات و … در بسته بندی جو دوسر پرک، از عوامل موثر در خرید می باشد.

 

جو دوسر

 

قیمت گرانولا جو دوسر

گرانولا جو دوسر از محصولات جدید جو دوسر می باشد، که برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند و ورزشکاران بسیار موثر است. مصرف این محصول ارزشمند در وعده صبحانه و میان وعده بسیار رایج می باشد.

قیمت گرانولا جو دوسر با توجه به عواملی نظیر کشور تولید کننده، نوع مصرف، نوع بسته بندی و‌ حجم خرید متفاوت است. قیمت گرانولا جو دوسر دارای نوسان است.

شرکت های تولید کننده محصولات غذایی از جمله مکمل های ورزشی و لاغری، از خریداران گرانولا جو دوسر هستند. این مجموعه ها با خرید گرانولا جو دوسر به صورت عمده، ضمن تولید محصولی فراسودمند و سالم، بازار بسیار خوبی از علاقه مندان را جذب خواهند کرد.

روش پخت جو دوسر با پوست

جو دوسر از جمله غلاتی است که می توان آن را با روش های مختلفی تهیه کرد. دوجوسر با پوست، پوسته سفت و سختی دارد و برای این که قابل هضم شود باید قبل از مصرف حتما خیس شده و سپس پخته گردد.

از جو دوسر با پوست بیشتر برای تهیه سوپ استفاده می کنند. معمولا جو دوسر با پوست را برای آرد و در نهایت تولید نان به کار می برند. جو دوسر با پوست دارای فیبر فراونی بوده و در درمان یبوست و دیابت موثر است.

 

جو دوسر

 

تامین انواع محصولات جو دوسر برای کارخانه جات

با گسترش سبک زندگی سالم و استفاده از مواد غذایی سالم و فراسودمند که دارای ارزش غذایی بالایی هستند، مصرف جو دوسر و محصولات آن در کشور گسترش یافته است.

از این رو کارخانه جات صنایع غذایی به دنبال تولید محصولاتی با غله جو دوسر هستند که بتوانند محصولی جدید و ارزشمند را تولید کنند و بازار خوبی از محصولات فراسودمند به دست آورند.

فرآورده های جو دوسر هر یک در تولید محصولی کاربرد دارند.  کارخانه جات صنایع غذایی به دنبال مرکزی معتبر برای تامین جو دوسر و محصولات آن می باشند.

مرکزی که بتواند قدرت تامین بالایی داشته باشد، محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب ارائه دهد، محصولی یک دست در هر پارت سفارش ارائه دهد، محصولات ماندگاری بالایی داشته باشند و در نهایت نوسانات قیمتی کمی داشته باشد.

شرکت ایلیا از مراکز تامین کننده جو دوسر و محصولات آن در کشور است که آمادگی همکاری با کارخانه جات را دارد و شرایط خرید جو دوسر پوست کنده و سایر فراورده های آن توسط این مجموعه آماده شده است.

این شرکت خدمات ویژه ای برای خریداران عمده خود در نظر دارد، از جمله ارائه آنالیز کیفی و‌ کمی محصول برای خریداران، امکان ارسال نمونه و تولید محصول آزمایشی، امکان استفاده از بخش تحقیق و‌ توسعه از مهم ترین مزایای همکاری با شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا می باشد.

کارخانه جات جهت همکاری و عقد قرارداد و دریافت مشاوره تخصصی رایگان، با کارشناسان مجموعه ایلیا در تماس باشند و اطلاعات لازم را کسب کنند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *