فروشگاه خرید جو دوسر پرک اوتمیل کیلویی

جو دوسر

معتبر ترین فروشگاه خرید جو دوسر پرک اوتمیل کیلویی در کشور کدام است؟ جو دوسر پرک اوتمیل، محصولی از جو دوسر می باشد که به صورت کیلویی نیز قابل خرید است. جو دوسر پرک اوتمیل کیلویی را می توان از انواع فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر و فروشگاه های اینترنتی تهیه نمود.

قیمت جو دوسر پرک

جو دوسر پرک در کشور به صورت تولید ایران و کشور های خارجی وجود دارد. قیمت جو دوسر پرک وارداتی با توجه به مسائلی از قبیل قیمت ارز، بالا تر از نمونه های تولید داخلی می باشد.

جو دوسر پرک تولید شده در کشور قیمت مناسبی دارد. شایان ذکر است برای مصارف خانگی و شخصی نوع جو دوسر پرک، که ایرانی و یا وارداتی باشد فرقی نمی کند زیرا در حجم خرد تفاوت قیمت چندانی ندارند اما برای کارخانه جات تولید کننده محصولات با جو دوسر پرک، قیمت مناسب مهم است و جو دوسر پرک ایرانی به صرفه تر است.

باتوجه به نیاز، نوع کیفیت و حجم سفارش قیمت جو دوسر پرک متفاوت است.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک کیلویی

جو دوسر پرک به صورت بسته بندی و کیلویی به فروش می رسد. عمده خریداران جو دوسر پرک کیلویی، شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند.

این مجموعه ها جو دوسر پرک را به صورت کیلویی خریداری کرده و در مجموعه خود به کار می برند. قیمت خرید جو دوسر پرک به صورت کیلویی کمتر از انواع بسته بندی می باشد. عواملی در تعیین قیمت جو دوسر پرک کیلویی موثر است.

این عوامل شامل: تولید ایران و‌ یا خارجی بودن جو دوسر پرک، حجم خرید، کیفیت پرک ها که عاری از هرگونه شئ اضافی باشد و هزینه های حمل ونقل در قیمت جو دوسر پرک کیلویی موثر است.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر برای بدنسازی

اثرات مثبت مصرف جو دوسر برای بدنسازی غیرقابل انکار است و این محصول با داشتن مقادیر زیادی فیبر، پروتئین و کربوهیدرات های پیچیده، در امر تقویت ماهیچه ها و تناسب اندام موثر است.

جو دوسر برای بدنسازی، به صورت جزئی برای مصرف شخصی افراد و به صورت عمده برای باشگاه های ورزشی و کارخانه جات تولید کننده مکمل های ورزشی عرضه می شود.

از فاکتور های مهم در تعیین قیمت جو دوسر برای بدنسازی می توان به کشور تولید کننده و‌ حجم خرید اشاره نمود.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر پرک فله اوتمیل انگلیسی

جو دوسر پرک اوتمیل انگلیسی از بهترین و ‌مرغوب ترین انواع جو دوسر پرک موجود در ایران می باشد. این محصول توسط تکنولوژی پیچیده ای تولید شده است و توسط مراکز وارد کننده جو دوسر و محصولات آن، در کشور عرضه می شود.

جو دوسر پرک اوتمیل انگلیسی به صورت فله و بسته بندی به فروش می رسد. قیمت جو دوسر پرک اوتمیل انگلیسی به صورت فله بسیار مناسب تر از انواع بسته بندی می باشد.

این محصول توسط شرکت ایلیا که وارد کننده جو دوسر پرک اوتمیل انگلیسی در ایران است، عرضه می شود. این فرآورده را به صورت فله برای خریداران جزئی‌ و خریداران عمده که اغلب شرکت های پخش و بسته بندی هستند ارائه می دهد.

این محصول با توجه به نوسانات قیمت ارز، دارای قیمت ثابتی نمی باشد و متغیر است. مشتریان عزیز جهت اطلاع از قیمت جو دوسر پرک اوتمیل فله ای انگلیسی می توانند با کارشناشان مجرب مجموعه ایلیا در تماس باشند و استعلام قیمت بگیرند.

 

جو دوسر

 

خواص جو دوسر پرک

جو دوسر پرک دارای خواص فراوانی می باشد. جو دوسر پرک سرشار از ویتامین، پروتئین، فیبر، منیزیوم، آهن، فسفر و سایر مواد معدنی و مغذی است. این غله فاقد گلوتن می باشد و مناسب برای استفاده بیماران سلیاکی است.

سلیاک نوعی بیماری ژنتیکی است که فرد مبتلا، به گلوتن موجود در مواد غذایی حساسیت دارد و‌ سیستم گوارش فرد در صورت مصرف گلوتن دچار واکنش التهابی می شود. این بیماران نباید از مواد غذایی دارای گلوتن مصرف کنند.

جو دوسر پرک دارای مقادیر فراوانی فیبر می باشد. فیبر موجود در جو دوسر پرک در جلوگیری و درمان بیماری هایی نظیر دیابت، یبوست و چاقی موثر است.

جو دوسر پرک دارای شاخص گلیسمی پایینی است و در کنترل قند خون موثر است. همچنین با داشتن مقادیر اندکی کلسترول در کاهش کلسترول خون نیز اثر گذار است.

 

جو دوسر

 

تبدیل جو دوسر به پرک

تبدیل جو دوسر به جو دوسر پرک اولین بار در کشورهای اروپایی انجام شد. همچنین جو دوسر به جو دوسر پرک نیازمند تکنولوژی پیشرفته ای است. جو دوسر که بدون غلاف باشد را جو دوسر پرک می گویند.

برای تبدیل جو دوسر به جو دوسر پرک، ابتدا دانه های جو کامل را بخار پز کرده و سپس توسط غلطک های سنگینی صاف می کنند و در نهایت دانه های صاف شده را خشک می کنند و جو دوسر پرک حاصل می شود.

جو دو سر پرک صبحانه فوری ۵۰۰ گرمی

جو دوسر پرک صبحانه فوری به شکل بسته بندی و فله قابل فروش است. این محصول می تواند تولید داخل و یا خارجی باشد که این موضوع در تعیین قیمت محصول بسیار موثر است.

جو دوسر پرک صبحانه فوری به صورت بسته بندی های ۲۵۰،۵۰۰ گرمی عرضه می شود. بسته بندی۵۰۰ گرمی مورد علاقه خریداران است. این محصول را می توان از انواع فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی تهیه نمود.

مجموعه ایلیا علاوه بر فروش عمده، محصولات جو دوسر را به صورت جزئی نیز به فروش می رساند. جو دوسر پرک فوری صبحانه از محصولاتی است که در بسته بندی ۵۰۰ گرمی به فروش می رسد.

مشتریان عزیزی که تمایل به خرید این محصول دارند می توانند از طریق سایت و یا شماره های موجود در سایت اقدام به ثبت سفارش نمایند.

 

جو دوسر

 

بسته بندی جو دوسر پرک

جو دوسر پرک به صورت جزئی و عمده عرضه می شود. بسته بندی محصول یکی از فاکتور های مهم در جلب توجه و اعتماد خریدار می باشد.

وجود بسته بندی علاوه بر فروش جزئی در فروش عمده و تناژ نیز تاثیر گذار است. بسته بندی باعث جلوگیری از ریختن پرک ها، فساد، خرابی، له شدگی و تضمین کیفیت می باشد.

شرکت های بسته بندی در زمینه بسته بندی جو دوسر پرک بسیار مهارت دیده عمل می کنند و محصولات را با حساسیت خاصی بسته بندی می کنند.

این مجموعه ها جو دوسر پرک مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی کرده و در بازار عرضه می کنند.

علاقه مندانی که در زمینه بسته بندی محصولات جو دوسر فعالیت می کنند، می توانند با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس گرفته و از مشاوره های آنان برخوردار شوند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *