خرید جو دوسر برای تولید محصولات بدون گلوتن

جو دوسر

شرکت ها و کارخانه‌ جات تولید‌ کننده محصولات بدون گلوتن برای خرید جو دوسر از چه طریق می توانند اقدام کنند؟ آیا شرکت ایلیا مجموعه ای مناسب و مطمئن برای خرید جو دوسر در ایران محسوب می شود؟

جو دوسر به عنوان یک غله کامل و‌ بدون گلوتن شناخته می شود. جو دوسر در تولید محصولات بدون گلوتن به کار می رود و به عنوان یک دانه گیاهی نقش بسیار موثری در تولید این محصولات دارد. 

تنوع محصولات رژیمی با جو دوسر

جو دوسر دارای محصولات متنوعی می باشد. تنوع محصولات جو دوسر سبب شده است محصولات رژیمی غنی شده با جو دوسر نیز دارای تنوع زیادی برای مصرف کنندگان باشد. محصولات جو دوسر شامل:

  • جو دوسر ایرانی
  • جو دوسر وارداتی
  • دانه جو دوسر با پوست
  • جو دوسر بدون پوست
  • جو دوسر پرک ریز
  • پرک درشت جو دوسر
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • بلغور جو دوسر
  • سبوس جو دوسر
  • آرد جو دوسر، می باشند.

برای تولید انواع محصولات رژیمی می توان از این تنوع استفاده نمود. جو دوسر با داشتن مواد مغذی ومعدنی فراوان به خصوص فیبر فراوان نقش بسیار موثری در تولید محصولات رژیمی دارد.

تولید محصولات رژیمی با جو دوسر علاوه براینکه محصولی رژیمی و فراسودمند تولید شده است، بازار فروش بسیار خوبی در بین افرادی که به دنبال محصولات رژیمی و لاغری هستند به دست می آورد.

 

جو دوسر

 

جو دوسر بدون گلوتن چیست؟

جو دوسر فاقد گلوتن است. گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که در بعضی از غلات مانند جو و گندم وجود دارد. بعضی از افراد به گلوتن حساسیت دارند و نمی توانند آن را هضم کنند.

بیماران سلیاکی در صورت مصرف گلوتن دچار مشکلات گوارشی نظیر اسهال، یبوست، درد های شکمی، نفخ ‌و … خواهند شد. از جو دوسر برای تولید محصولات فاقد گلوتن برای بیماران سلیاکی استفاده می شود.

جودوسر را می توان جایگزین غلات دیگر نظیر گندم نمود و با توجه به خواص تغذیه ای جو دوسر آن را مصرف کرد. وجود ویژگی های ارزشمند غذایی در جو دوسر، باعث محبوبیت آن در بین خانواده ها شده است. همچنین جای خود را در سبد غذایی خانوار پیدا کرده است.

 

جو دوسر

 

خرید آرد جو دوسر بدون گلوتن کیسه ای

آرد جو دوسر، به عنوان یک آرد پروتئینی و بدون گلوتن شناخته می شود. آرد جو دوسر حاصل آسیاب دانه های جو دوسر است که درتولید انواع محصولات آردی نظیر نان، پاستا و ماکارونی، کیک، بیسکوییت، شیرینی و … می توان به کار برد.

از آرد جو دوسر برای تولید محصولات آردی بیماران سلیاکی استفاده می شود.  آرد جو دوسر بدون گلوتن کیسه ای توسط کارخانه جات خریداری می شود.

کارخانه جات برای خرید آرد جو دوسر بدون گلوتن می توانند با شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، تولید کننده و‌ وارد کننده آرد جو دوسر همکاری داشته باشند.

این مجموعه پتانسیل تامین آرد جو دوسر مورد نیاز کارخانه جات را دارد و این محصول را به صورت بسته بندی در اختیار مشتریان قرار می دهد.‌ برای خرید آرد جو دوسربدون گلوتن از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام نمایید.

 

جو دوسر

 

جو دوسر بدون گلوتن ارگانیک انگلستان

جو دوسر بدون گلوتن در ایران به صورت تولید داخلی و وارداتی عرضه می شود.‌ جو دوسر بدون گلوتن انگلستان از مرغوب ترین انواع موجود جو دوسر است.

این محصول کاملا ارگانیک تولید شده است و گیاه سیکل طبیعی رشد خود را بدون افزودن هیچ گونه ماده شیمیایی طی می کند. جو دوسر بدون گلوتن ارگانیک انگلستان در حجم عمده و جزئی به صورت فله و بسته بندی قابل خرید است.

 

جو دوسر

 

تولید نان جو دوسر بدون گلوتن

نان جو دوسر با استفاده از آرد جو دوسر تولید می شود. همچنین یک محصول بدون گلوتن است. نان جو دوسر بدون گلوتن برای بیماران سلیاکی و افرادی که دچار مشکلات گوارشی هستند، مناسب است.

نان جو دوسر همچنین یک محصول رژیمی نیز محسوب می شود. شرکت های تولید کننده انواع نان و مجتمع های تولید نان، با خرید آرد جو دوسر می توانند نان جو دوسر بدون گلوتن را تولید نمایند. این محصول طرفداران خاص خود را دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است.

خرید نان تست رژیمی جو دوسر بدون گلوتن

نان تست یکی از نان هایی است که ایرانی ها در وعده صبحانه استفاده می کنند. نان تست جو دوسر یک نان رژیمی و فاقد گلوتن محسوب می شود.

جو دوسر با داشتن فیبر مناسب اثر زیادی بر روی کاهش وزن و‌ لاغری دارد. خرید نان تست رژیمی جو دوسر بدون گلوتن از طریق فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه اینترنتی امکان پذیر است.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک فوری صبحانه

جو دوسر پرک حاصل فراوری دانه های جو دوسر کامل است. پرک فوری صبحانه جو دوسر، یکی از رایج ترین مواد غذایی برای وعده صبحانه است. این محصول مدت زمان آماده سازی بسیار کمی دارد.

جو دوسر پرک فوری صبحانه در ایران به صورت تولید داخلی وخارجی در حجم عمده و جزئی عرضه می شود. شرکت های پخش و بسته بندی از خریداران اصلی این محصول به حساب می آیند.

جو دوسر پرک فوری صبحانه را از مراکز معتبر خریداری کنید و از داشتن مجوز بهداشتی، سیب سلامت، تاریخ تولید و تاریخ انقضا محصول اطمینان حاصل کنید.

 

جو دوسر

 

تامین جو دوسر برای تولید محصولات رژیمی

از جو دوسر برای تولید محصولات رژیمی استفاده می شود، زیرا جو دوسر کالری کمی دارد و منابع سرشار از فیبر دارد. فیبر موجود در جو دوسر باعث کاهش اشتها و سیری طولانی در فرد می شود.

شرکت های تولید کننده محصولات رژیمی برای تامین جو دوسر مورد نیاز، می توانند با مجموعه ایلیا در ارتباط باشند. مجموعه ایلیا تولید کننده و ‌وارد کننده مستقیم جو دوسر است و پتانسیل تامین بلند مدت جو دوسر را دارد.

این شرکت، خدمات گسترده ای برای خریداران عمده خود در نظر دارد از جمله این خدمات می توان به امکان ارسال نمونه و تولید محصول آزمایشی، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، ارائه مشاوره تخصصی، تضمین کیفیت و‌ قیمت، امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه و … اشاره نمود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط همکاری و تامین محصول با کارشناسان مجرب و آموزش دیده شرکت ایلیا در تماس باشند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *