مصارف آرد جو دوسر رژیمی در ایران چیست ؟

جو دوسر

مصارف آرد جو دوسر رژیمی در ایران چیست؟ چه محصولات رژیمی از آرد جو دوسر تولید می‌شود؟ کارخانه‌های خریدار جو دوسر محصول مورد نیاز خود را از کدام مرکز معتبر می‌توانند خریداری کنند؟ خرید و فروش دانه جو دوسر با پوست در کدام مجموعه ایرانی امکان‌پذیر است؟

آرد جو دوسر چیست ؟

روند مصرف غذا های بدون گلوتن و ضامن سلامت روز به‌ روز رو به افزایش است. آرد های غلات کامل مانند آرد جو دوسر یکی از محصولات فراسودمند است که در این تقاضای فزاینده محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

آرد جو دوسر از پودر کردن غله خام جو دوسر به دست می‌آید. این آرد، خوش‌ طعم و بدون گلوتن است و سرشار از بسیاری از مواد مغذی است. از جمله مواد ارزشمند غذایی موجود در آرد جو دوسر می‌توان به فیبر، کروم، منیزیم، بیوتین، مس، فسفر و منگنز اشاره کرد.

 چنانچه مایل به بهبود رژیم غذایی خود هستید، اضافه‌ کردن آرد جو دوسر و محصولات آن به بشقاب روزانه خود تصمیمی بسیار هوشمندانه است.

شما با اضافه‌ کردن آرد جو دوسر به سبد غذایی خود سوخت‌ و ساز بدن خود را بهبود می‌بخشید. آرد جو دوسر سرشار از آنتی‌اکسیدان، چربی‌های سالم و پروتئین است. این آرد به‌راحتی جایگزین آرد معمولی و آرد گندم می‌شود.

در بسیاری از دستورالعمل ‌های غذایی و پخت نان و کیک آرد جو دوسر جایگزین مناسبی برای آرد چند منظوره است. برای استفاده از آرد جو دوسر به‌ جای آرد چند منظوره در اکثر دستورالعمل‌ ها، هر مقدار از آرد چند منظوره که استفاده می‌کنید به همان نسبت آرد جو دوسر را جایگزین نمایید.

آرد جو دوسر به‌ صورت طبیعی شیرین است و مصرف شکر شما را کاهش می‌دهد. در نتیجه نسبت به بقیه آرد های معمول گزینه سالم ­تری است.

جو دوسر یک غله فوق‌ العاده مغذی است که ترکیبات متعادلی از مواد غذایی مختلف دارد. این دانه منبع غنی از کربوهیدرات‌های سالم، فیبر های خوراکی مانند بتا گلوکان، انواع ویتامین‌ ها و مواد معدنی است. از دیگر ترکیبات گیاهی این دانه ارزشمند آنتی‌ اکسیدان‌ های مهم است.

بیشترین مواد معدنی موجود در جو دوسر شامل منگنز، فسفر، منیزیم، مس، آهن و روی می‌شود.

همچنین این دانه حاوی فولات، ویتامین B1 (تیامین)، ویتامین B5 (اسیدپانتوتنیک) و مقادیری از کلسیم، پتاسیم، ویتامین B6 (پریدوکسین) و ویتامین B3 (نیاسین) است. چربی این دانه نسبتاً کم است و تنها ۳۰۳ کالری دارد.

 

جو دوسر

 

آرد جو دوسر برای تولید محصولات رژیمی

حساسیت به برخی از خصوصیات آرد گندم مانند گلوتن آن و خاصیت چاق­ کنندگی این آرد، سبب شده است که توجه مردم به سمت جایگزین‌ های مناسب برود.

چنانچه بخواهند گلوتن را از آرد گندم حذف کنند، لازم است بسیاری از مواد مغذی آن نیز حذف شود. برخی از محصولات جایگزین آرد گندم که بدون گلوتن هستند نیز ارزش غذایی چندانی ندارند.

آرد جو دوسر می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای آرد های حاوی گلوتن باشد و از طرفی یک ماده مغذی مناسب جهت رژیم ‌های لاغری می‌باشد.

از آرد جو دوسر به‌ عنوان یک محصول رژیمی در تهیه فرآورده‌ هایی همچون نان‌ های رژیمی بدون گلوتن و حاوی فیبر بتاگلوکان، نان‌ های تست رژیمی، کیک‌ های پروتئینی و بیسکوییت ‌های سالم استفاده می‌شود.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، پیشرو در تولید محصولات فراسودمند و رژیمی، تولیدکننده بزرگ آرد جو دوسر خالص برای تهیه محصولات رژیمی است. این شرکت تمام مجوزهای لازم برای فروش آرد جو دوسر سالم را دارد. برای تهیه آرد جو دوسر مورد نیاز خود می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

 

جو دوسر

 

کارخانه‌های خریدار جو دوسر

جو دوسر یکی از سالم ‌ترین غلات یافت ‌شده بر روی زمین است. این غله کامل و بدون گلوتن است و منبع عالی ویتامین‌های مختلف، مواد معدنی، فیبرهای سالم و آنتی ‌اکسیدان‌های مهم می‌باشد.

استفاده از بلغور جو دوسر به‌عنوان صبحانه یک غذای کامل برای افراد عادی و به‌ویژه ورزشکاران است. مصرف جو دوسر مزیت‌های فراوانی دارد که تحقیقات بسیار زیادی آن‌ها را ثابت کرده است.

 جو دوسر را به شکل‌های مختلف از جمله دانه کامل، بلغور جو دوسر، پرک شده و آرد جو دوسر استفاده می‌کنند. ازاین‌رو کارخانه‌های گوناگونی مایل به خریداری دانه جو دوسر جهت تهیه محصولات نهایی خود هستند.

  • کارخانه های تولید محصولات بیکری ( کیک و کلوچه و…)
  • کارخانه های تولید محصولات ماکارونی و پاستا
  •  صنایع تولید کننده محصولات رژیمی
  • کارخانه های تولید محصولات نان های سنتی و صنعتی و رژیمی
  • صنایع تولید محصولات لبنی
  • کارخانه های تولید محصولات آرایشی بهداشتی

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از مراکز پیشرو در کشت بذر جو دوسر و تولید دانه جو دوسر مرغوب در ایران می‌باشد. این شرکت معتبرترین فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش جو دوسر در بازار های داخلی و خارجی را دارد.

برای تهیه جو دوسر مورد نیاز کارخانه ‌های خود، می‌توانید از طریق شماره تماس‌ های ذکر شده با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

 

جو دو سر

 

خرید و فروش دانه جو دوسر با پوست

خریداران جو دوسر زیادی در بازار حضور دارند که هر کدام با توجه به نوع نیاز خود انواع جو دوسر را سفارش می دهند. دانه جو دوسر با پوست برای این که پرک شود و یا وارد پروسه آرد شود باید پوست گیری شود.

جو دوسر با پوست به این دلیل که فراوری خاصی روی آن انجام نشده دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر جو دوسر ها است.

دانه جو دوسر کامل پوسته‌ای سخت دارد که باعث می‌شود زمان بیشتری برای پخت آن نیاز باشد. کارخانه‌ های فرآوری غلات می‌توانند با تهیه جو دوسر کامل و گرفتن پوست آن، بلغور جو دوسر را که آماده پختن است، به بازار عرضه کنند.

 شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا معتبر ترین مرکز خرید و فروش دانه جو دوسر با پوست در ایران و بازار های خارجی است. این شرکت پتانسیل ارائه نمونه محصول و آنالیز آن را پیش از خرید نهایی دارد.

 

جو دوسر

 

قیمت جو دوسر بدون پوست

جو دوسر پوسته‌ سختی دارد که فقط با عملیات فرآوری و پوست‌گیری از آن جدا می‌شود. برای پوست‌گیری جو دوسر نیاز به دستگاه‌های خاصی است که به مواد مغذی و سبوس آن آسیب نزند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با در اختیار داشتن مدرن‌ ترین تجهیزات موجود در داخل کشور، اقدام به تولید جو دوسر بدون پوست می‌کند که ارزش غذایی آن حفظ شده است.

جو دوسر بدون پوست تولیدی شرکت ایلیا قابل‌ عرضه در بازار های داخلی، منطقه‌ ای و خارجی می‌باشد. این محصول قیمتی بسیار مقرون ‌به ‌صرفه دارد و به‌صورت عمده و در تناژ بالا به فروش می‌رسد.

قبل از نهایی کردن خرید خود، می‌توانید از شرکت ما درخواست نمونه محصول و آنالیز آن را بفرمایید. جهت هماهنگی برای دریافت نمونه و آنالیز محصول جو دوسر بدون پوست با کارشناسان بخش فروش شرکت ایلیا تماس بگیرید.

 

جو دوسر

 

قیمت فروش آرد کامل جو دوسر چیست ؟

یکی دیگر از محصولات مشتق‌شده از دانه جو دوسر تولیدی شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، آرد کامل جو دوسر می‌باشد. قیمت فروش آرد کامل جو دوسر تولیدی این شرکت مقرون ‌به ‌صرفه و عادلانه است.

علت قیمت مناسب آرد جو دوسر کامل در شرکت ایلیا به این دلیل است که این مجموعه واسطه و دلال نیست و تولید کننده است. محصول تولیدی با نازل ترین قیمت به دست مشتری می رسد.

کیفیت دانه و آرد کامل جو دوسر در آنالیز های کیفی و کمی بسیار بالا بوده و می تواند در صنایع تبدیلی مختلف در کارخانه جات مورد استفاده قرار گیرد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص استعلام قیمت فروش آرد کامل جو دوسر و خرید آن با کارشناسان مجرب بخش فروش شرکت ایلیا تماس بگیرید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *