قیمت دانه آرد پرک جو دوسر بدون واسطه

جو دوسر

استعلام قیمت آرد و پرک جو دوسر بدون واسطه در کشور را از کدام مرکز یا مراکز بدست می‌آورید؟ خواص و کاربرد‌های تجاری آرد جو دوسر را می‌دانید؟ آرد و دانه جو دوسر دانیما را به چه طریق و از چه مرکزی می‌توان تهیه نمود؟

آرد جو دوسر تناژ و عمده ویژه کارخانه‌های صنایع تبدیلی چگونه تامین می‌شود؟ قیمت خرید آرد و پرک جو دوسر برای شرکت‌های پخش و بسته‌بندی چگونه تعیین می‌شود؟

خواص آرد جو دوسر

آرد جو دوسر بهترین جایگزین گندم بوده و هیچ گونه حساسیت و آلرژی هنگام مصرف ایجاد نمی‌کند.

این آرد امروزه به یکی از محبوب‌ترین و پر‌طرفدار‌ترین انواع آرد در بازارهای تجاری تبدیل شده است. همچنین برای تهیه انواع محصولات غذایی و تولید خمیر و نان، نوشیدنی و معجون، در صنعت قنادی در تهیه کیک، پنکیک، کلوچه و همچنین بیسکوییت، تهیه انواع وعده ‌ها و میان ‌وعده ‌ها و مصارف خوراکی کاربرد دارد.

خواص جو دو‌سر و سایر مشتقات آن از جمله آرد جو دو‌سر شامل موارد زیر است.

  •  کاهش کلسترول و فشارخون
  •  برطرف‌کننده التهابات و خارش پوستی
  •  آرامش‌بخش و تسکین دهنده درد
  •  محافظ استخوان
  •  ضد افسردگی
  •  جلوگیری از یبوست
  •  تقویت قوای بدنی و عملکرد روده ‌ها
  •  کمک به تناسب اندام
  •  جلوگیری از آسم کودکان
  • پیشگیری از انواع سرطان از جمله سرطان کلون
  • آرد جو دو‌سر به سبب دارا بودن شاخص گلیسمی پایین باعث حفظ تعادل قند خون شده و در درمان دیابت بسیار موثر است.

در کنار همه‌ این خصوصیات آرد جو دو‌سر انرژی ‌زا و مقوی نیز هست. خصوصیات زیاد آن باعث کاربرد های وسیع تولیدات مختلف صنایع تبدیلی و تکمیلی شده است.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از پیشروترین گروه‌های تجاری تولید و فرآوری محصولات فراسودمند در ایران است. این مجموعه توانسته ‌است در سال‌های اخیر جو دوسر ایرانی را در 300 هکتار در کشور برای اولین ‌بار کشت نماید.

محصول تولید شده در کارخانه فرآوری شده و با توجه به آنالیزها و کیفیت بالای محصول بسیار قابل رقابت با محصول وارداتی است.

 

جو دوسر

 

کاربرد‌ های تجاری آرد جو دوسر

 با تولید حجم زیادی از جو دوسر در ایران، کارخانه‌جات صنایع تبدیلی، فروشندگان، نمایندگان و شرکت‌های پخش و بسته‌بندی دیگر نگران قیمت‌های بالای جو دوسر و تعرفه‌های گمرک و واردات جو دوسر و چالش های این حوزه نخواهند بود.

شرکت ایلیا آماده همکاری با مجموعه‌های صنایع غذایی، صنایع تبدیلی، دارویی و آرایشی بهداشتی در حجم های تناژ و بسته بندی می‌باشد.

 آرد جو دو‌سر در صنایع آرایشی و بهداشتی از مفید‌ترین و موثرترین مواد تمیزکننده پوست شناسایی شده که هیچ‌گونه  عارضه ‌ای ندارد، پوست را صاف و درخشان  و زیبا نموده و برای انواع آب‌رسان، مرطوب‌کننده، ماسک و تقویت‌کننده پوست و مو استفاده می‌شود.

آرد جو دوسر کمی سوزاننده بوده و برای استفاده از آن، ابتدا مقداری از آن را کف دست ریخته و با کمی آب آن را به صورت خمیری نرم درآورده و با این خمیر، پوست را به آرامی ماساژ داده و بعد آن را بشویید.

در صنعت دارو از این محصول به‌صورت عصاره، ضماد، پماد، پودر و قرص استفاده می شود. آرد جو دوسر توسط کارشناسان تغذیه و در طب سنتی برای خواص درمانی و تسکین‌دهندگی به کار برده می شود. همچنین تحقیقات خواص عصاره و دمنوش این محصول را در درمان اعتیاد ثابت نموده‌اند.

کلیه خریداران جزئی و یا صاحبان مشاغل بزرگ و صنایع تبدیلی برای کاربرد‌ های تجاری می‌توانند آرد جو دو‌سر را با کیفیت مطمئن و تضمین سلامت محصول از مجموعه ایلیا خریداری نمایند.

 

جو دوسر

 

آرد و دانه جو دوسر دانیما

مجموعه ایلیا بهترین آرد و دانه جو دو‌سر تولیدی شرکت خود را با تجهیزات و ماشین‌آلات مدرن و ویژه تهیه نموده و تحت برند دانیما ارائه نموده است.

این محصولات را می‌توان با بسته‌بندی متنوع شفاف و غیر‌شفاف و یا به‌صورت فله و عمده با بهترین کیفیت و قیمت متعادل خریداری نمود.

خرید اینترنتی آرد و دانه جو دو‌سر دانیما نیز در مجموعه قرار گرفته است. متقاضیان عمده و جزئی می‌توانند این محصول را بدون واسطه و محدودیت در سفارش خریداری نمایند.

 

جو دوسر

 

آرد جو دوسر تناژ و عمده ویژه کارخانه های صنایع تبدیلی

خرید و فروش تناژ و عمده، موثرترین متد جذب مشتری و حفظ مشتریان جدید، کاهش هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری مناسب می‌باشد.

آرد جو دو‌سر تناژ و عمده ویژه کارخانه‌های صنایع تبدیلی توسط مراکز متنوعی و با قیمت مناسبی به ‌دو صورت مستقیم و غیر‌مستقیم عرضه می‌شود.

با توجه به میزان و حجم سفارش کارخانه ‌های صنایع تبدیلی، در نظر داشتن کیفیت محصول، در نظر گرفتن مسافت میان خریدار و عرضه‌کننده کار خرید بسیار تسهیل شده است.

مجموعه ایلیا آرد جو دو‌سر تناژ ویژه کارخانه ‌های صنایع تبدیلی را با کیفیتی مطلوب، بدون محدودیت دایره خرید و با قیمتی متعارف به فروش می‌رساند.

 

جو دوسر

 

قیمت خرید آرد و پرک جو دوسر برای شرکت‌های پخش و بسته بندی

قیمت آرد و پرک جو دو‌سر برای شرکت‌های پخش و بسته‌ بندی توسط مراکز و نمایندگی‌های متنوع و فعال تولید‌کننده و بدون کمیسیون و پورسانت تعیین می‌شود.

شرکت ‌های بسته ‌بندی و پخش حین خرید این محصولات باید به مرغوبیت و کیفیت ارائه محصول توسط شرکت‌ها و مراکز توزیع آن دقت لازم را مبذول داشته تا در خرید خود ضرر نکنند.

این مسئله باعث شده بهترین محصول را با کیفیتی اعلا و با قیمتی کمتر از قیمت بازار تهیه کنند.

نمایندگی فروش اینترنتی آرد و پرک جو دوسر با دارا بودن پارامتر‌هایی چون قیمت ‌های کاملا متنوع، عدم حضور واسطه در زمینه پخش محصولات، ارائه بهترین کیفیت، عدم محدودیت در بخش سفارش و خرید، مشاوره و راهنمایی در حوزه خرید بهترین محور، برای خریدی کاملا مناسب برای شرکت‌های پخش و بسته‌بندی محسوب می‌گردد.

مراکز معتبر بسیاری در شهر‌های مختلف به صورت مستقیم و حضوری نیاز شرکت‌های پخش و بسته ‌بندی را تامین می‌نمایند.

ایلیا جامع‌ترین مرکز خرید و فروش جو دو‌سر تناژ در کشور به‌صورت مجازی و حضوری نیاز شرکت‌های پخش و بسته‌ بندی را با قیمت مناسب و فرصت برابر فروش برای همه تامین می‌نماید.

 

جو دوسر

 

استعلام قیمت آرد و پرک جو دوسر بدون واسطه در کشور

برای استعلام قیمت آرد و پرک جو دو‌سر در استان‌های مختلف کشور می‌توان به نمایندگی‌های فروش و یا فروشگاه ‌های اینترنتی معتبر محصول رجوع نمود.

با استعلام این موارد بدون واسطه در واقع معامله مستقیم میان تولیدکنندگان محصول و متقاضیان خرد و کلان صورت می‌گیرد.

از لحاظ اقتصادی می‌توان گفت لایه‌های واسطه‌گری میان تولیدکننده و خریدار مانند عمده ‌فروش‌ها، توزیع‌کنندگان و خرده ‌فروش‌ها وجود نداشته و در این شرایط محصول آرد و پرک جو دو‌سر با قیمت اصلی خود به فروش می‌رسند.

مجموعه ایلیا معتبر‌ترین و بزرگترین مرکز برای استعلام قیمت انواع محصولات جو دو‌سر همچون آرد و پرک جو دو‌سر بدون واسطه در کشور می باشد. با خرید از این مجموعه می‌توان محصول را با اختلاف قیمت ناچیزی و بدون حق الزحمه خریداری کرد.

این مسیر کمک بسیار خوبی برای کسب و کار‌های نوپا و کوچک بوده و سود خوبی را برای همه صنایع و مشاغل مرتبط فراهم می‌سازد. 

کلیه صنایع تبدیلی، فرآوری و بسته‌بندی، برای مصارف و کاربردهای تجاری و صنعتی و هتل‌ها، کترینگ‌ها، عطاری‌ها، داروخانه‌های ارگانیک و خریداران شخصی برای مصارف خوراکی می‌توانند برای خرید به مجموعه ایلیا مراجعه نموده و همکاری مناسبی را با این مجموعه تجربه نمایند.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *