خرید پودر سبوس جو دوسر ویژه شرکت پخش و بسته بندی

جو دوسر

سایت شرکت ایلیا، مرکز معتبر خرید پودر سبوس جو دوسر ویژه شرکت پخش و بسته‌بندی می‌باشد. جهت استعلام قیمت خرید و فروش سبوس جو دوسر بسته‌بندی، می‌توانید با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید. مقالات موجود در این سایت حاوی اطلاعاتی در زمینه ارزش غذایی سبوس جو دوسر، طبع و طرز تهیه آن می‌باشد. چنانچه می‌خواهید برای درمان یبوست از پودر سبوس جو دوسر استفاده کنید، به مقالات این سایت سر بزنید.

خرید پودر سبوس جو دوسر خوراکی

جو دوسر یکی از غلات ارزشمند است که به شکل‌های مختلف در رژیم غذایی انسان استفاده می‌شود. از جو دوسر به‌صورت دانه کامل، بلغور، دانه پرک شده، آرد جو دوسر و پودر سبوس جو دوسر استفاده می‌کنند. سبوس جو دوسر خوراکی، پودری تهیه شده از پوسته خارجی این دانه است که سرشار از فیبر، پروتئین، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، روی، مس، منگنز، سلنیوم، ویتامین‌های گروه B، ویتامین K، ریبوفلاوین و فولات می‌باشد.

از پودر سبوس جو دوسر به‌عنوان یک ماده غذایی ارزشمند در تهیه خوراک ‌های مختلف استفاده می‌شود. پودر سبوس جو دوسر قابلیت اضافه‌کردن به غذاهای مختلف، شیرینی‌جات، صبحانه و انواع سالاد ها را دارد. سبوس جو دوسر مانند بسیاری دیگر از سبوس‌ها قابل خوردن است اما کمتر در بشقاب غذایی ما ایرانی‌ها دیده می‌شود. جهت خرید پودر سبوس جو دوسر خوراکی مرغوب با قیمت مقرون ‌به‌ صرفه، با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.

جو دوسر

قیمت خرید فروش سبوس جو دوسر بسته­ بندی

سبوس جو دوسر یکی از مواد غذایی ارزشمند است که در چند سال اخیر موردتوجه افراد علاقه ‌مند به رعایت اصول غذایی سالم قرار گرفته است. این محصول به‌صورت بسته‌بندی و عمده در بازار عرضه مواد غذایی ایران وجود دارد. سبوس جو دوسر بسته‌بندی در وزن‌های مختلف چند صد گرمی تا یک‌کیلویی در فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها عرضه می‌شود. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از مراکز اینترنتی خریدوفروش سبوس جو دوسر بسته‌بندی در ایران می‌باشد. جهت استعلام قیمت خرید و فروش سبوس جو دوسر بسته‌بندی تولیدی شرکت ایلیا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارزش غذایی سبوس جو دوسر

سبوس دانه جو دوسر یک ماده غذایی ارزشمند است که قابلیت افزودن به کیک‌ها و شیرینی‌جات را دارد. این ماده غذایی می‌تواند یکی از افزودنی‌های مغذی در کورن فلکس­های صبحانه باشد. همچنین از سبوس جو دوسر در شیر به‌عنوان یک صبحانه کامل استفاده می‌شود. این ماده غذایی گلوتن ندارد و می‌تواند جایگزین مناسب سبوس گندم در رژیم غذایی افراد مبتلا به سلیاک باشد.

سبوس جو دوسر یک ماده غذایی حاوی درصد بالایی فیبر خوراکی است که مصرف آن سبب پیشگیری و درمان یبوست می‌شود. فیبر موجود در سبوس جو دوسر سطح قند خون بدن را کنترل کرده و سبب مقاومت بدن به انسولین می‌شود. درنتیجه مصرف سبوس جو دوسر در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ می‌تواند موجب کنترل علائم این بیماری گردد. این ماده غذایی سرشار از ویتامین‌های گروه ب مانند B1، B2 و B6 می‌باشد که سبب فعال‌شدن پیاز مو، تحریک سلول‌های زنده مو و کمک به افزایش رشد و حفظ موها می‌شود.

سبوس جو دوسر را یک ماده مؤثر در درمان انواع بیماری‌های گوارشی می‌دانند. هرچقدر روده انسان عملکرد بهتری داشته باشد، دستگاه گوارشی وی بهتر و سالم‌تر کار می‌کند. فیبر موجود در سبوس جو دوسر سبب بهبود حرکت مواد در روده انسان می‌شود و همه سموم بدن را به ‌راحتی از روده و سیستم گوارشی خارج می‌کند. ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری موجود در سبوس جو دوسر سبب بهبود شرایط بدنی افراد مبتلا به آرتروز و ورم مفاصل می‌گردد.

جو دو سر

طبع سبوس جو دوسر و طرز تهیه

جو دوسر یک گیاه علفی یک‌ساله است که دانه‌هایی کشیده و باریک تولید می‌کند. در طب سنتی از جو دوسر و فرآورده‌های آن به‌ویژه سبوس این دانه، به‌عنوان دارو استفاده می‌شود. طب سنتی ایرانی طبع جو دوسر را معتدل می‌داند. سبوس جو دوسر نه سرد است و نه گرم و با بسیاری از مزاج‌ ها هماهنگی دارد.

سبوس جو دوسر از آسیاب کردن پوسته دانه جو دوسر تهیه می‌شود. برای مصرف سبوس جو دوسر راه ‌های مختلفی وجود دارد. از سبوس جو دوسر می‌توان یک صبحانه مغذی تهیه کرد که به‌سرعت آماده می‌شود. ۵ الی ۷ پیمانه شیر را بر روی گاز بگذارید و با یک پیمانه سبوس جو دوسر بپزید. بعد از ۱۵ دقیقه که مخلوط شما آماده شد می‌توانید مانند اوتمیل به آن مغز آجیل‌های مختلف، عسل و میوه خشک اضافه کرده و میل نمایید. سبوس جو دوسر را به‌صورت خام در سالاد های مختلف، ماست ‌و خیار یا ماست ساده و نوشیدنی‌های مختلف مانند اسموتی­ها استفاده می‌کنند. چنانچه سبوس جو دوسر را به سوپ اضافه کنید، علاوه بر بهره‌مندی از خواص شگفت‌انگیز آن به سوپ خود لعابی مناسب و طعمی دلپذیر خواهید داد.

غذا با سبوس جو دوسر برای یبوست

سبوس جو دوسر یک ماده غذایی سرشار از فیبر است که به درمان یبوست کمک می‌کند. برای استفاده از سبوس جو دوسر به‌عنوان داروی پیشگیری از یبوست و درمان آن، می‌توان از روش‌های زیر استفاده کرد.

 تا ۲ قاشق پودر سبوس جو دوسر را به شیر یا آب‌ میوه مورد علاقه خود اضافه کنید و صبح به­صورت ناشتا میل نمایید. سبوس جو دوسر چندین برابر خود آب جذب می‌کند و سبب نرمی مدفوع و خروج راحت آن از روده‌ها می‌گردد. مصرف مقدار مناسب پودر سبوس جو دوسر از ابتلا به بیماری‌های روده‌ای مانند هموروئید و یبوست جلوگیری می‌کند. یک راه دیگر برای مصرف سبوس جو دوسر در درمان یبوست، پاشیدن آن بر روی سالاد های گیاهی است. یک بشقاب سالاد موردعلاقه خود را آماده کنید و پودر سبوس جو دوسر را به آن اضافه نمایید. این سالاد را به همراه وعده ناهار یا شام خود میل کنید.

شرکت­های پخش خریدار پودر سبوس جو دوسر

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا بزرگ‌ترین مرکز تولید پودر سبوس جو دوسر خوراکی در کشور می‌باشد. این شرکت آماده همکاری با شرکت‌های پخش خریدار پودر سبوس جو دوسر در سراسر کشور است. از مهم ترین ویژگی های مجموعه ایلیا، حذف افراد واسطه از پروسه خرید و فروش است. همین موضوع باعث شده است قیمت محصولات بسیار مقرون به صرفه باشد. جهت تهیه پودر سبوس جو دوسر مورد نیاز شرکت‌های پخش با کارشناسان و مشاورین بخش فروش شرکت ایلیا تماس تلفنی برقرار نمایید.

ارتباط-با-ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *