محل فروش آرد جو دوسر بدون گلوتن در لرستان

آرد جو دوسر

محل فروش آرد جو دوسر بدون گلوتن در لرستان کجاست؟ بهترین قیمت فروش آرد جو دوسر بدون گلوتن در لرستان را چه شرکت‌­هایی ارائه می­دهند؟ خریداران عمده‌ی آرد جو دوسر بدون گلوتن چه کسانی هستند؟

جو دوسر یکی از غلات فراسودمند، رژیمی و دارای فیبر بالای بتاگلوکان و انواع ریزمغذی­‌ها و ویتامین­‌ها است که یکی از مشتقات حاصل از آن، آرد است که پس از چند مرحله فرآوری از جو دوسر به دست می­‌آید و در صورتی که در مرحله­‌ی پوست­گیری صدمه­‌ای به پوست وارد نشود تمامی خواص جو دوسر را دارا است و دارای فیبر بتاگلوکان است.

از آرد جو دوسر بدون گلوتن می­‌توان در تهیه نان، بیسکوئیت، کیک، کلوچه و شیرینی­‌های رژیمی خانگی استفاده کرد. شرکت ایلیا، عرضه کننده­‌ی بزرگ جو دوسر روسی در کشور است که پس از ورود به کشور مراحل فرآوری آن را انجام داده و در اختیار خریداران قرار می‌­دهد.

خواص جو دوسر

جو دوسر به دلیل مواد تشکیل دهنده‌­اش دارای خواص معجزه­‌آسایی است و به سلامتی افراد کمک شایانی می‌کند. در ادامه چند مورد از خواص جو دوسر را مورد بررسی قرار می­دهیم. جو دوسر دارای فیبر بتاگلوکان است که بسیار پرخاصیت است و روی سطح کلسترول اثر گذاشته و باعث کاهش آن می­‌شود.

این غله پرخاصیت دارای ویتامین E است ویتامینی مفید برای سلامت قلب است، پس جو دوسر دوستدار قلب است. هم­چنین فیبر موجود در جو دوسر با تاثیرگذاری بر روی حرکات روده باعث بهبود یبوست می­شود و هم چنین به دلیل این­که هضم فیبر در دستگاه گوارش نیاز به زمان بیش­تری دارد، باعث احساس سیری طولانی مدت­‌تری شده و می­تواند باعث کاهش وزن شود.

یکی دیگر از ترکیبات تشکیل دهنده­‌ی جو دوسر کربوهیدرات است که منبع انرژی بوده و مصرف آن تامین کننده­‌ی انرژی برای افراد خواهد بود.

جو دوسر

جو دوسر و دیابت

یکی از عوامل تشدید کننده­‌ی علائم دیابت، گلوتن است که یکی از ترکیبات موجود در گندم است و در فرآورده­‌های حاصل از آن نیز وجود دارد. جو دوسر غله­‌ای است که فاقد گلوتن است و میزان قند موجود در آن بسیار پایین است و قند خون را افزایش نمی­‌دهد.

یکی دیگر از مشکلاتی که افراد دیابتی با آن دست به گریبان هستند، کلسترول بد خون یا LDL و کلسترول خوب خون یا HDL  است که جو دوسر کلسترول خوب خون را افزایش داده و باعث کاهش کلسترول بد خون می‌شود.

موادی که در جو دوسر روی کلسترول خون اثر می‌گذارد فیبر بتاگلوکان است که این فیبر به مدت طولانی زمان برای جذب در روده نیاز دارد و با احساس سیری طولانی مدت­ که در فرد ایجاد می‌­کند، باعث سیری طولانی مدت­تری در فرد دیابتی شده و هم­چنین به دلیل وجود کربوهیدارت در این محصول و فرآیند طولانی­تر جذب آن به افراد دیابتی کمک می­‌کند.

فروشگاه جو دوسر بدون گلوتن

جو دوسر به دلیل بدون گلوتن بودن مورد توجه بسیاری از افراد در دنیا قرار گرفته است و مخاطبین فراوانی را جذب خود کرده است. تولیدکنندگان عمده­‌ی این غله پرخاصیت در دنیا کشورهای آلمان، انگلیس و روسیه هستند که کشورهای آلمان و انگلیس به جو دوسر به صورت یک کالای لوکس نگاه می­‌کنند و این محصول به صورت بسته­‌بندی شده و در بسته­‌های 250 تا 300 گرمی وارد کشور می­‌شوند که قیمت بالایی دارند و به دلیل قیمت گزافی که دارند در فروشگاه­‌های کم­تری در دسترس هستند.

جو دوسر روسی دانه‌­بندی درشتی دارد، کیفیت، عطر و طمع فوق‌العاده‌­ای دارد و با نمونه­‌های آلمانی و انگلیسی برابری می‌­کند. شرکت ایلیا واردکننده‌ی عمده جو دوسر بدون گلوتن در ایران است و با بیش­ترین میزان دپوی این محصول، انحصار نمونه‌­های آلمانی و انگلیسی را شکسته است و با قیمت مناسب­تری این محصولات را به فروشگاه‌­ها عرضه می­‌کند.

خرید اوتمیل وارداتی ارگانیک

به بلغور جو دوسر یا جو دوسر پرک شده، اوتمیل گفته می­‌شود. به دلیل فیبر بالایی که در اوتمیل وجود دارد، مصرف آن توصیه شده است و باعث کاهش احتمال ابتلا به بیماری­های قلبی، بهبود وضعیت استخوان­‌ها و یبوست می­‌شود. هم­چنین این غله باعث افزایش سطح انرژی در بدن شده و غنی از مواد مغذی است.

اوتمیل‌های وارداتی که در بازار وجود دارند مربوط به سه کشور آلمان، انگلیس و روسیه هستند که اوتمیل­‌های آلمانی و انگلیسی به صورت بسته‌بندی­های لوکس وارد کشور می­‌شوند و بازار هدف آن­ها مخاطبین نهایی است.

انواع جو دوسر از جمله اوتمیل روسی به صورت تناژ و توسط شرکت ایلیا وارد کشور می­‌شود و افزودنی برای ماندگاری طولانی مدت ندارد و به صورت ارگانیک و طبیعی‌­تر وارد کشور می‌­شود و انبارمانی بیش­تری هم دارد. لذا خرید اوتمیل وارداتی روسی توجیه اقتصادی بیش­تری داشته و به تمام نیازهای بازار پاسخ می­‌دهد.

پرک جو دوسر

تولید شیرینی دیابتی با آرد و جو دوسر

آرد و جو دوسر فاقد گلوتن هستند و تشدید کننده­‌ی علائم دیابت به حساب نمی‌­آیند و به دلیل قند پایین که در این محصول وجود دارد، باعث افزایش قند خون نمی­‌شود. لذا شیرینی حاصل از این آرد برای افراد دیابتی قابل استفاده است و نگرانی برای افزایش قند خون وجود ندارد.

اما نکته­‌ای که در تهیه آرد از جو دوسر وجود دارد این است که آرد جو دوسر از پرک جو دوسر و با آسیاب کردن آن به دست می­آید اما باید دقت داشت که آسیاب استفاده شده باید کاملاً تمیز باشد. زیرا ممکن است از این آسیاب برای تهیه آرد گندم استفاده شده باشد و مقداری از آرد گندم در دستگاه باقی مانده باشد که این مسئله باعث می­شود که گلوتن به آرد جو دوسر وارد شود و باعث ایجاد مشکل در افراد دیابتی گردد، پس قبل از آسیاب کردن پرک جو دوسر از تمیز بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید و با خیالی آسوده از شیرینی دیابتی حاصل از آرد جو دوسر لذت ببرید. نوش جان!

فروش آرد جو دوسر رژیمی کیلویی در لرستان

شرکت ایلیا به عنوان بزرگ­ترین وارد کننده‌­ی جو دوسر و انواع مشتقات حاصل از آن آماده­‌ی عقد قرارداد با کلیه شرکت­ها و کارخانجات پخش و بسته‌بندی آرد جو دوسر رژیمی کیلویی در لرستان است. این شرکت با تضمین کیفیت و کم­ترین نوسان قیمتی در تلاش است تا به نیاز مخاطبین در تمامی استان­ها به خصوص استان لرستان پاسخ دهد.

کارخانجات و شرکت­‌ها با خرید عمده‌­ی آرد جو دوسر رژیمی از شرکت ایلیا می­‌تواند سودآوری مناسبی را تجربه کنند و در کنار کارآفرینی به نیاز مخاطبین خود پاسخ دهند.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *