مرکز خرید آرد جو دوسر عمده در یاسوج

آرد جو دوسر

مرکز خرید آرد جو دوسر عمده در یاسوج کجاست؟ بهترین قیمت خرید آرد جو دوسرعمده در یاسوج را کدام شرکت ارائه می­‌دهد؟ آرد جو دوسرعمده را می­‌توان از کجا خریداری و بسته‌بندی نمود؟ به منظور تهیه­‌ی آرد جو دوسر به صورت عمده ابتدا باید جو دوسررا وارد کشور کرد وسپس آن را با استفاده از آسیاب تبدیل به آرد نمود تا بتوان آن را به صورت عمده به فروش رساند.

اگر بخواهید آرد جو دوسر را از تولید کنندگان آن در کشوهای خارجی خریداری نموده و وارد کنید، نمی­‌توانید این محصول را به صورت عمده به فروش برسانید، زیرا دراین صورت قیمت تمام شده­‌ی این محصول بسیار گران خواهد بود و کسی رغبتی به خرید آرد جو دوسر وارداتی برای خرید و فروش عمده نخواهد داشت

لذا شرکت ایلیا با توجه به نیاز بازاراقدام به واردات جو دوسرو تبدیل آن به آرد جو دوسردرمجموعه­‌ی خود نموده و آماده است تا با عقد قرارداد این محصول را به صورت عمده دراختیار خریداران قرار دهد.

آرد جو دوسر کیلویی

آرد جو دوسر کیلویی، توسط شرکت­‌های پخش و بسته­‌بندی جو دوسر در بازار عرضه می­‌شوند که ممکن است بسته به شهر و یا استان دارای برندهای مختلفی باشند.

درواقع تولید کنندگان آرد جو دوسر می­‌توانند ابتدا از شرکت­‌های پخش کننده­‌ی عمده، جو دوسر را خریداری ­نمایند و با رعایت نکات بهداشتی و اصولی به صورتی که آرد جو دوسر به گلوتن آلوده نشود اقدام به آسیاب کردن جو دوسر نموده و پس از بسته­‌بندی و برندسازی، آرد جو دوسر خود را وارد بازار ­کنند. هم­چنین شرکت ایلیا این توانایی را دارد که پس از عقد قرارداد با شرکت­‌های پخش و بسته‌بندی، آرد جو دوسر را به صورت آماده به آن­ها تحویل دهد.

جو دوسر برای کودکان

جو دوسر یک دانه­‌ی کامل است که برای تمام سنین از کودکان تا سالمندان بسیار مقوی و موثر است و با توجه به خواص فوق‌العاده‌­ای که برای این محصول ذکر شده است، برای کودکان بسیار مفید است

جو دوسر دارای عناصر، مواد معدنی و آنتی­ اکسیدان‌­ها است که می­‌تواند نیازهای روزانه‌­ی افراد به عناصر مهمی مانند آهن، کلسیم، منیزیم، روی و … را برطرف کند. مصرف جو دوسر برای کودکانی که در سن رشد هستند کارایی زیادی دارد و به استخوان‌­بندی و رشد استخوان­‌های آن­ها کمک بسزایی می­‌کند و باعث ایجاد دندان­‌هایی محکم­‌تر شیری در آن­ها می­‌شود. هم­چنین وجود فیبر زیاد به خصوص فیبر بتاگلوکان دارای عملکرد مناسبی در بدن کودکان بوده و علاوه بر این­که مانع از ابتلای آن­ها به یبوست می­‌شود، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و ایجاد احساس سیری طولانی مدت­ تری می­‌شود

پرک جو دوسر

فروش جو دوسر پرک فله خارجی

تفاوت بین انواع جو دوسر با یکدیگر به مراحل فرآوری مختلف آن­ها برمی­‌گردد و زمان پخت انواع جو دوسر با هم متفاوت است. جو دوسر پرک ابتدا فرآیند پوست‌گیری را طی می­‌کند و سپس وارد فرآیند صاف کردن شده که در واقع جو دوسر بخارپز و سپس صاف می­‌شود. این فرآیند باعث ایجاد تغییر در بافت جو دوسر شده و آن را نرم­‌تر می­‌کند و زمان پختش را کاهش می‌­دهد.

به منظور فروش جو دوسر پرک فله ابتدا باید این جو دوسر را وارد کشور کرد و سپس فرآیندهای فرآوری آن را در کشور خودمان انجام داد تا توجیه اقتصادی برای فروش در کشور عزیزمان را داشته باشد. اگر جو دوسر پرک به صورت آماده از کشورهای خارجی خریداری شود دارای قیمت تمام شده­‌ی بسیار زیاد است که فروش فله آن امکان‌پذیر نخواهد بود.

خواص بلغور جو دوسر

بلغور جو دوسر از اولین مرحله­ فرآوری جو دوسر که همان فرآیند پوست‌گیری است به دست می­‌آید که در واقع همان هسته‌­ جو دوسر است. در میان انواع جو دوسر، بلغور جو دوسر کم­ترین مرحله­ فرآوری را طی می­‌کند و به همین­ دلیل پختن آن زمان بیش­تری نیاز دارد. اگر در مرحله­ پوست­گیری دقت کامل و کافی لحاظ شود، تمام خواصی که در جو دوسر وجود دارد در بلغور آن هم وجود خواهد داشت.

از مهم­ترین ترکیبات موجود در آن می­‌توان به بتاگلوکان اشاره کرده که دارای خواص بسیار زیادی است که از مهم­ترین آن­ها کاهش کلسترول بد خون است وهم­چنین وجود این فیبربه حرکات منظم روده کمک کرده وباعث کاهش احتمال ابتلا به یبوست وسرطان روده می‌شود. این فیبرپرخاصیت هم­چنین باعث احساس سیری طولانی مدت‌­تری درفرد شده و از پرخوری کاذب جلوگیری می­‌کند.

هم­چنین درسلول­‌های ایمنی بدن گیرنده­‌هایی وجود دارد که بتاگلوکان را جذب کرده و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می­‌شود و باعث تاثیر بیش­تر آنتی‌بیوتیک­‌ها در بدن می‌­گردد.

جو دوسر

تولید نان جو دوسر رژیمی

کارخانه‌های مختلف در سطح کشور علاقه مند هستند بر روی محصولات جدید سرمایه گذاری کنند بازار مصرف خود ا گسترش بدهند. با توجه به این که مردم در سال‌های اخیر به شدت به مصرف محصولات رژیمی و فراسودمند روی آورده‌اند، تولید کنندگان نیز سعی دارند محصولات جدید و رژیمی را وارد سبد محصولات خود کنند.

کارخانه‌های مختلف بیکری و تولید نان می‌توانند انواع نان مسطح و حجیم را با کیفیت‌های عالی و متنوع برای مشتریان خود تولید نمایند. برای تهیه آرد و استعلام قیمت می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

خرید آرد جو دوسر فله وارداتی در یاسوج

به منظور خرید آرد جو دوسر فله وارداتی بهترین روشی که توصیه می­ شود، این است که خرید از شرکت ایلیا انجام پذیرد. زیرا شرکت ایلیا وارد کننده­ی عمده­ جو دوسر روسی است و قادر است بسته به نیاز مخاطبین خود، فرآیندهای فرآوری آرد جو دوسر را در مجموعه­ خود انجام دهد.

پس از انجام آنالیزهای کیفی و بهداشتی در حجم های تناژ مختلف آرد جو دوسر را در شهر های مختلف توزیع می کن. با توجه به این­که این شرکت دارای انبارهای مختلفی در سطح کشور است می­ تواند نیاز یاسوج به آرد جو دوسر فله را با کم­ترین هزینه­ حمل و نقل تامین نماید.

تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *