قیمت خرید آرد جو دوسر برای نان رژیمی در مشهد

نان جو دوسر

قیمت خرید آرد جو دوسر برای نان رژیمی در مشهد بر چه اساسی تعیین می‌شود؟ متقاضیان خرید آرد جو دوسر پرک در مشهد چه کسانی هستند؟ نان رژیمی چه مزیت‌هایی دارد؟ آیا نان جو دوسر رژیمی می‌تواند جایگزین خوبی برای سایر نان‌ها باشد؟

در سال‌های گذشته جو دوسر یکی از بهترین غلات بوده است که محصولات فرآوری شده از آن در تولید انواع محصولات غذایی به کار می‌رود. آرد جو دوسر یکی از این موارد است که کاربردهای گوناگون خانگی و صنعتی، برای تولید محصولات غذایی مغذی به کار می‌رود.

از جمله این محصولات می‌توان به انواع نان‌ها اشاره کرد. به دلیل مزایای جو دوسر برای لاغری و کاهش وزن، نانی که از آرد جو دوسر به دست می‌آید رژیمی بوده و می‌توان آن را در برنامه غذایی جای داد. نانوایی‌ها و صنایع بیکری از خریداران آرد جو دوسر در مشهد و شهرهای اطراف آن هستند و همواره خواهان همکاری با شرکتی هستند که بهترین و پرسودترین خرید را برایشان به همراه داشته باشد.

شرکت ایلیا با حذف دلال و واسطه‌ها، عرضه‌ای مستقیم از تولیدات خود در بازار دارد و صاحبان مشاغل در کشور می‌توانند با خیالی آسوده، بهترین قیمت آرد جو دوسر را خریداری کنند.

آرد جو دوسر در چه صنایعی کاربرد دارد؟

آرد یکی از مهم‌ترین محصولات غذایی در هر کشوری می‌باشد که به عنوان یکی از مواد اولیه برای تهیه و تولید بسیاری از محصولات استفاده می‌شود. معمولا آرد گندم پرمصرف‌ترین نوع آرد می‌باشد و تامین غذای بیشتر مردم به گندم و آرد آن بستگی دارد.

به جهت اینکه آرد گندم در هنگام آسیاب شدن بیشتر ارزش غذایی خود را از دست می‌دهد، خواص و مزایای زیادی برای مصرف کنندگان ندارد. به علاوه اینکه گندم حاوی گلوتن بوده و مصرف آن برای افراد مبتلا به سلیاک توصیه نمی‌شود. با توجه به این موارد، امروزه اکثر صنایع تولیدی و نانوایی‌ها به دنبال جایگزین کردن آردهای دیگر هستند تا ارزش غذایی بهتری داشته باشد.

آرد جو دوسر یکی از این غلات کامل بوده که ارزش غذایی زیادی داشته و هم‌چنین فاقد گلوتن است. از این آرد در صنایع مختلف تولیدی استفاده می‌شود. مثلا برای تهیه انواع نان‌های رژیمی، نان تست، کیک و کلوچه، بیسکویت، مافین، انواع لبنیات و … از آرد جو دوسر استفاده می‌شود.

به طور کلی این آرد در کارخانه‌های تولید محصولات لبنی، تولید نان‌های سنتی و صنعتی، کارخانجات تولید ماکارانی و پاستا، کارخانجات تولید مواد رژیمی کاربرد دارد.

آرد جو دوسر

انواع نان رژیمی

نان یکی از پرمصرف‌ترین مواد غذایی است که در برنامه غذایی تمام ایرانیان وجود دارد و نمی‌توان آن را حذف کرد. یکی از روش‌هایی که توسط کارشناسان تغذیه توصیه می‌شود، استفاده از انواع نان‌های رژیمی است. نان رژیمی نوعی نان با مقدار کالری و کربوهیدرات می‌باشد و به طور ویژه برای افرادی که به دنبال جایگزین سالم برای نان‌های معمولی می‌باشند، بسیار مناسب است.

هم‌چنین برای افرادی که به دنبال کاهش وزن و یا کنترل قند خون نیز هستند، بسیار مفید است. نان رژیمی با استفاده از آرد غلات، آب، مخمر و ترکیبات با کالری کم تهیه می‌شود. برخی از بهترین و پرطرفدارترین انواع نان‌های رژیمی شامل نان دانه کامل گندم، نان چاودار، نان جو دوسر و … می‌باشد. هر کدام از این نان‌ها با استفاده از مواد اولیه و روش‌های متفاوتی تهیه می‌شود.

قیمت پرک جو دوسر صبحانه

پرک جو دوسر صبحانه، می‌تواند به عنوان یک صبحانه خوشمزه و مقوی استفاده شود. صبحانه‌ای که هم به صورت گرم و هم سرد مصرف می‌شود. هم‌چنین از این محصول در تهیه غذاهای مختلف برای استفاده در وعده‌های غذایی دیگر نیز استفاده می‌شود. مانند سوپ پرک جو دوسر، این سوپ خواص درمانی زیادی دارد که به درمان سرماخوردگی در فصل سرما کمک می‌کند.

هم‌چنین در تهیه سالاد الویه نیز می‌توان از این محصول استفاده شود. برای تهیه سالاد الویه با جو پرک دوسر می‌توانید به جای استفاده از سیب‌زمینی از پرک جو دوسر استفاده کنید. به این صورت که ابتدا پرک جو دوسر را شسته و بعد از آب پز شدن، مقداری از آن را با مواد دیگر مخلوط کنید.

نان جو دوسر

پروتئین آرد جو دوسر

آرد جو دوسر منبع غنی از مواد باارزش غذایی می‌باشد. این محصول سرشار از پروتئین، فیبر و آنتی اکسیدان می‌باشد. به دلیل ارزش غذایی بالا در تهیه انواع نان، کیک، شیرینی، انواع کوکی‌ها و فرنی کاربرد دارد. هم‌چنین کالری آرد جو دوسر به ازای هر 100 گرم، حدود 300 کالری دارد و فاکتوری مهم در ایجاد حالت سیری و کاهش اشتها دارد.

تهیه و تولید انواع محصولات از آرد جو دوسر به دلیل داشتن پروتئین بالا، بسیار باارزش است و امروزه طرفداران زیادی دارد. هم‌چنین تولیدات آرد جو دوسر، فیبر زیادی داشته که موجب کاهش میزان کلسترول و قند خون می‌شود.

فروش آرد جو دوسر عمده

امروزه به دلیل دسترسی عده زیادی از مردم به شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، متوجه اطلاعات زیادی درباره خواص و ویژگی‌های محصولات فراسودمند شده‌اند و به این ترتیب فروش این محصولات رونق زیادی پیدا کرده است. آرد جو دوسر یکی از این محصولاتی است که مصارف خانگی و صنعتی زیادی دارد و در تولید انواع محصولات بیکری کاربرد دارد.

غالب خریداران عمده آرد جو دوسر، صاحبان صنایع تولیدی مختلف می‌باشند که از آرد جو دوسر به عنوان مواد اولیه استفاده می‌کنند. شرکت ایلیا با عرضه انواع آرد جو دوسر ایرانی و خارجی، تنوع بالایی در فروش داشته و با حذف قیمت‌های اضافی، خریدی به صرفه را برای متقاضیان عمده این محصول فراهم کرده است.

خرید آرد جو دوسر برای تولید نان رژیمی در مشهد

با توجه به شناخته‌تر شدن هرچه بیشتر جو دوسر، عده زیادی در تلاش برای تولید محصولات مختلف از جمله انواع نان‌های رژیمی می‌باشند تا بازار خرید و فروش را به دست بگیرند. نانوایی‌های سنتی و صنعتی، آرد جو دوسر را در حجم بالا و برای مصرف چند روز خود خریداری می‌کنند.

شرکت ایلیا امکان خریداری این محصول را در کیفیت بالا و کاملا بهداشتی برای این نوع خریداران امکان‌پذیر کرده است. نانوایی‌های متقاضی در مشهد می‌توانند از طرق ارتباطی مختلف با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند و شرایط خرید را جویا شوند.

تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *