مرکز خرید آرد جو دوسر وارداتی در ساری

آرد جو دوسر

مرکز خرید آرد جو دوسر وارداتی در ساری در کدام منطقه از شهر قرار دارد؟ خریداران آرد جو دوسر وارداتی چه گروهی از جامعه را تشکیل می‌دهند؟ تفاوت آرد جو دوسر وارداتی و ایرانی در چیست؟

آرد جو دوسر از انواع محصولات فرآوری شده از جو دوسر می‌باشد که با توجه به خواص گسترده آن، به عنوان یک محصول مهم و استراتژیک محسوب می‌شود و کاربردهای زیادی در صنایع غذایی دارد. با توجه به رشد جوامع بشری، تفاوت ذائقه‌ها و گسترش ارتباطات، انواع محصولات غذایی ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد.

محصولات فراسودمند نیز از این امر مستثنی نبوده و انواع خارجی این محصول از کشورهای مختلف به بازار ایران وارد می‌شود و نسبت به نمونه‌های ایرانی قیمت بالاتری دارد. مرکز خرید آرد جو دوسر بسیار متنوع بوده و می‌تواند به صورت حضوری و غیرحضوری (مجازی) باشد.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با داشتن استانداردها و مجوزهای لازم، از بزرگترین وارد کنندگان آرد جو دوسر در ایران است و این محصولات را در کیفیت بالا و بسته‌بندی‌های بهداشتی در بازار عرضه می‌کند. این شرکت با به کارگیری دو مرکز خرید حضوری و غیرحضوری، امکان خرید متنوع را با توجه به شرایط خریداران در تمام شهرها به ویژه ساری فراهم کرده است.

انواع دانه و آرد جو دوسر وارداتی

آرد و دانه جو دوسر وارداتی از کشورهای مختلف به ایران وارد می‌شود. این محصولات غالبا از کشورهای روسیه، آلمان و انگلیس وارد می‌شود که هرکدام طرفدارانی در بازار خرید‌ و‌ فروش این محصولات دارد. نمونه‌های انگلیسی و آلمانی بافت و طعم ویژه و با کیفیتی دارد و با توجه به این موارد از قیمت بالاتری در بازار برخوردار است.

با توجه به قیمت بالای این محصولات، خرید عمده و فله آن در بازار امکان‌پذیر نیست. دانه و آرد جو دوسر روسی به طور گسترده‌ای در کشور روسیه کشت می‌شود. این محصول غیرتراریخته و ارگانیک بوده و بافت درشتی دارد. با توجه به قیمت مناسب‌تر نمونه‌های روسی نسبت به انواع انگلیسی و آلمانی، فروش آرد و دانه جو دوسر روسی به صورت فله و جزئی در بازار امکان‌پذیر است.

شرکت ایلیا با واردات انواع محصولات خارجی، به ویژه آرد و دانه جو دوسر روسی، سهم بسزایی در فروش با کیفیت این محصولات در بازار دارد. این شرکت در تلاش است که با عرضه مستقیم، مناسب‌ترین قیمت را برای مشتریان ارائه دهد.

محصولات جو دوسر

جو دوسر در بارداری

در دوران بارداری، به دلیل اینکه تغذیه و سلامت مادر تاثیر مستقیمی در سلامت جنین دارد، بهتر است که مادر از غذاهای مغذی در برنامه غذایی خود استفاده کرده و از مصرف غذاهای آماده و کنسروی پرهیز کند. جو دوسر یکی از غذاهای مناسب و مغذی برای این دوران می‌باشد. فواید استفاده از جو دوسر در زمان بارداری:

1- این غله منبعی عالی برای تامین انرژی در زمان بارداری است.

2- کربوهیدرات‌های پیچیده جو دوسر به کنترل قند خون کمک کرده و از ابتلا به دیابت جلوگیری می‌کند.

3- فیبر بالای جو دوسر از یبوست که یکی از مشکلات رایج در بارداری است، جلوگیری می‌کند. هم‌چنین فیبر در هضم غذا و بهبود حرکات روده بسیار موثر است.

4- این غله حاوی فولات بوده که اسید فولیک بدن را تامین می‌کند. اسید فولیک نقش اساسی در رشد مغز و سیستم عصبی جنین دارد و در نتیجه مشکلات مغزی و نخاعی را کاهش می‌دهد.

5- مصرف روزانه این محصول با تامین آهن موردنیاز بدن، در درمان کم‌خونی موثر است.

قیمت پرک ریز و درشت جو دوسر

پرک ریز و درشت جو دوسر از انواع پرک‌های موجود در بازار هستند که در فرآوری و موارد مصرف با هم تفاوت دارند. جو دوسر ریز همانطور که از نامش پیداست، بافت ریزتری داشته و بنابراین راحت‌تر پخته شده و در تهیه انواع صبحانه کاربرد دارد. پرک ریز و درشت جو دوسر بدون گلوتن بوده و منابعی سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان‌ها و فیبر می‌باشد.

این محصولات در بسته‌بندی‌های وزنی متفاوت در بازار وجود دارد و خریداران متناسب با نیاز خود می‌توانند بسته‌های خود را انتخاب کنند. قیمت پرک درشت و ریز جو دوسر معمولا از آیتم‌های ثابتی تبعیت می‌کند. اما وجود دلالان و واسطه‌های در بازار خرید و فروش این محصولات، باعث افزایش قیمت آنها شده است.

شرکت ایلیا امکان خریدی بدون واسطه و مطمئن را برای خریداران فراهم کرده است تا بتوانند بهترین قیمت خرید را برای این محصولات داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت‌ها می‌توانید به مجموعه ایلیا مراجعه کنید.

جو دوسر اوتمیل

جو دوسر و کبد چرب

جو دوسر احتمالا می‌تواند اثرات محافظتی برای کبد داشته باشد. چرا که حاوی فیبر بتاگلوکان است و مطالعات نشان داده است که این فیبر، آسیب کبدی را در بدن کم می‌کند. هم‌چنین به دلیل وجود مقادیر بالا از فیبر و آنتی اکسیدان‌ها در جو دوسر، این محصول به پاکسازی کبد و کاهش کلسترول خون کمک کرده و در بهبود و درمان بیماری‌های کبدی از جمله کبد چرب موثر است.

تولید شیرینی دیابتی با آرد جو دوسر

شیرینی یکی از خوراکی‌های خوشمزه و پرطرفدار در میان مردم است. این محصول هم‌چنین اغلب یکی از ارکان اصلی پذیرایی در مناسبت‌های مختلف در میان ایرانیان است و از تنقلات پرمصرف می‌باشد اما به دلیل قند بالای این محصول، افراد مبتلا به دیابت و اضافه وزن، نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

به همین دلیل تولید شیرینی‌های رژیمی یک گزینه مناسب برای این افراد می‌باشد که سود زیادی نیز برای تولید کنندگان به همراه دارد. آرد جو دوسر با توجه به داشتن خواص مغذی و رژیمی به عنوان ماده اولیه مناسب می‌تواند جایگزین انواع آردهای دیگر برای تولید شیرینی شود. صاحبان صنایع و شیرینی‌پزی‌ها می‌توانند با خرید این نوع آرد، محصولات متنوعی از آن تولید کرده و بازار این محصول را در دست بگیرند.

خرید آرد جو دوسر وارداتی روسی در ساری

این مجموعه بزرگترین وارد کننده آرد جو دوسر روسی در کشور است و با ایجاد نمایندگی‌ها و بستر فروش اینترنتی، خرید این محصول را در سراسر کشور به ویژه شهر ساری و شهرهای اطراف آن، برای مصارف خانگی و صنایع غذایی مختلف امکان‌پذیر کرده است.

تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *