اوتمیل و یبوست + فروشگاه خرید پرک بسته‌بندی

پرک اوتمیل دانیما

چگونه از ارتباط اوتمیل و یبوست + فروشگاه خرید پرک بسته‌بندی مطلع شویم؟ چرا جو دوسر یبوست را درمان می‌کند؟ آیا جو دوسر پرک نفاخ است؟ اگر این سوال‌ها دغدغه شما نیز می‌باشد ما را همراهی کنید.

پرک اوتمیل برای یبوست

جو دوسر دارای فواید بسیاری برای سلامتی و درمان برخی بیماری‌ها دارد. برای مثال جو دوسر با تامین تمامی مواد موردنیاز بدن و پروتئین‌ها و ویتامین‌ها باعث جبران کمبودهای بدن شده و همچنین از دیابت، کلسترول و فشار خون بالا، بیماری‌های قلبی و برخی سرطان‌ها جلوگیری می‌کند.

جو دوسر همچنین به دلیل اینکه فیبری به نام بتاگلوکان دارد به تنظیم حرکات روده پرداخته و در نتیجه باعث کاهش و جلوگیری از یبوست می‌شود و بسیار زودهضم نیز می‌باشد. فیبر جو دوسر همچنین به سیری در زمانی طولانی کمک کرده و ساعت‌ها پس از خوردن آن احساس گرسنگی نخواهید کرد و غذاهایی با ارزش غذایی پایین و اضافی نخواهید خورد که این ویژگی در رژیم‌های لاغری و دیابت کاربرد دارد.

فایده دیگر جو دوسر برای بیماران سلیاکی و دارای حساسیت به گندم است که در واقع باید بگوییم جو دوسر بدون گلوتن است و برای این افراد منعی در مصرف آن وجود ندارد.

قاتل یبوست

یبوست از مشکلاتی است که اغلب مردم گرفتار آن هستند و برای درمان آن نیز اطلاعات کافی ندارند. اگر شما نیز به دنبال درمان غیرشمیایی و خانگی آن هستید پیشنهاد ما مصرف جو دوسر است. جو دوسر دارای فیبری است که به آن بتاگلوکان می‌گویند و این فیبر باعث تنظیم عملکرد روده شده و یبوست را کاهش می‌دهد و از ابتلا به آن نیز جلوگیری می‌کند.

به علاوه خود جو دوسر نیز سریع هضم شده و بهترین و سبک‌ترین وعده غذایی می‌باشد که از نظر مواد مغذی نیز بسیار غنی است. جو دوسر در واقع مواد مغذی دارد که در مواد غذایی دیگر یافت نشده و تمام پروتئین‌هایی که برای رشد و عملکرد درست دستگاه‌های بدن لازم هستند را دارا می‌باشد.

همچنین دارای آهن، کلسیم، ویتامین B و K، پتاسیم، منیزیم، فسفر و روی نیز می‌باشد که هر کدام از آن‌ها نقش مهمی در سلامت بدن دارند.

سوپ جو دوسر

بهترین سوپ برای رفع یبوست

برای رفع یبوست غذاهای معدودی هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. جو دوسر یکی از این مواد غذایی است که بتاگلوکانی که در آن وجود دارد حرکات روده را تنظیم کرده و یبوست را رفع می‌کند. این جو دوسر را می‌توان همراه با شیرهای مختلف و یا آب پخت و پس از کمی خنک شدن میل کرد.

اما روش دیگر آن است که از جو دوسر پرک سوپ خوشمزه‌ای بپزید و در درمان یبوست از آن استفاده کنید. روش پخت این سوپ مانند سوپ‌های دیگر بوده و تنها کافی است جو دوسر ساده یا جو دوسر پرک را جایگزین جو معمولی یا جو پرک کنید که به عملکرد بهتر تمامی دستگاه‌های بدن شما کمک می‌کند.

اوتمیل از کجا بخریم

با توجه به افزایش آگاهی مردم درباره اوتمیل و خواص بسیار فوق‌العاده آن برای حفظ و ارتقا سلامت بدن و رژیم‌های لاغری، چاقی، بدنسازی و تناسب اندام و رژیم‌های پر پروتئین و کم کربوهیدرات، خرید این محصول افزایش یافته و فروشندگان بیشتری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها اقدام به فروش آن کرده‌اند.

این محصول به صورت بسته‌بندی بوده و در اندازه‌های مختلفی ارائه می‌شود که با توجه به نیاز مصرفی خود می‌توانید آن را خریداری کنید. برخی از شرکت‌ها نیز اقدام به فروش اوتمیل به صورت افزودن عسل به جو دوسر پرک و یا افزودن مغزیجات مانند گردو و تخمه خرد شده و یا دانه‌های چیا کرده‌اند که از نظر مواد مغذی اوتمیل را غنی‌تر و مغذی‌تر می‌کند.

پرک جو دوسر

طرز تهیه اوتمیل برای لاغری

اوتمیلی که برای لاغری استفاده می‌شود از جو دوسر پرک فوری و آب تهیه می‌شود که کمترین مقدار کالری و بیشترین مقدار پروتئین و ویتامین و کلسیم و آهن و منیزیم و فسفر برای تامین نیازهای بدن را دارد. این اوتمیل به علت داشتن ارزش غذایی بالا و به ویژه فیبر فوق‌العاده باعث می‌شود که در طول روز سیر بمانید و غذای دیگری مصرف نکنید و همین موضوع به لاغری کمک می‌کند.

اوتمیل، شکر نیز نداشته و چربی آن به شدت پایین بوده و این ویژگی دیگری است که باعث استفاده از اوتمیل در رژیم لاغری می‌شود. برای تهیه این اوتمیل از جو دوسر پرک فوری و آب استفاده کنید و این دو ماده اولیه را روی اجاق گاز بپزید، تا زمانی که جو دوسر کاملا پخته و نرم شود و آب را به خود جذب کند. پس از آنکه کمی خنک شد نیز با ادویه‌ها طعم‌دار کرده و میل کنید.

آیا جو پرک نفاخ است؟

از جمله خواص اوتمیل برای یبوست های مزمن است. به علت فیبر موجود در آن عملکرد روده را بهبود بخشیده و باعث پیشگیری از یبوست می‌شود. همچنین این ماده غذایی مغذی هضم سریعی داشته و باعث ایجاد مشکل در گوارش و نفخ نمی‌شود.

به علاوه فواید دیگری نیز دارد که مربوط به حفظ سلامت و درمان بیماری‌هایی از جمله فشار خون بالا، کلسترول بالا، بیماری‌های قلب و عروق، دیابت و نوعی از انواع سرطان‌هاست. مواد معدنی و به ویژه پروتئین موجود در آن نیز مسئولیت تامین نیازهای بدن را دارند که بدن به تنهایی قادر به تامین آن‌ها نیست.

فروشگاه خرید پرک اوتمیل بسته‌بندی

از نظر بسته‌بندی اوتمیل، برندهای مختلف، متفاوت عمل می‌کنند و قیمت‌ آن‌ها نیز متفاوت است. بسته‌بندی متفاوت می‌تواند از نظر حجم مختلف محصول باشد و یا بهداشتی بودن یا نبودن آن که باید سیب سلامت محصولات را بررسی کنید. همچنین باید بررسی شود که محصول عاری از دانه‌های محصولات دیگر و یا آلودگی و خاک باشد.

از لحاظ قیمت نیز تفاوت قیمتی بستگی به واسطه یا فروشنده مستقیم بودن و هزینه‌ها و سرمایه‌های صرف شده گمرک و فرآوری و تبدیل محصول به پرک دارد. تنها فروشنده مستقیم در ایران که با حذف واسطه‌ها و کیفیتی مناسب محصول خود را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا می‌باشد که برای خرید این محصول با هزینه‌های خرید و ارسال مقرون به صرفه می‌توانید به صفحه فروش ایلیا مارکت مراجعه کنید.

تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *