مرکز فروش آرد جو دوسر غیرتراریخته در کردستان

آرد جو دوسر

مرکز فروش آرد جو دوسر غیرتراریخته در کردستان و شهرهای اطراف آن در کجا قرار دارد؟ آرد جو دوسر تراریخته چگونه آردی است؟ آرد جو دوسر غیرتراریخته از دانه‌های جو دوسر طبیعی و غیرتراریخته بدست می‌آید. محصولات تراریخته، گیاهان اصلاح شده‌ای هستند که از طریق مهندسی ژنتیک، تغییراتی در آنها ایجاد می‌شود.

درواقع با کمک تکنولوژی، ژن‌های مطلوب از موجودات دیگر گرفته شده و برای بدست آوردن صفات خوب و بازدهی بالا، به گیاهان وارد می‌شود. محصولات تراریخته باعث مقاومت انسان به انواع آنتی بیوتیک‌ها می‌شود و در درازمدت برای سلامت انسان مضر هستند.

هم‌چنین محصولات ممکن است باعث ایجاد حساسیت‌های مختلف در بدن شود. از این رو، غالب مردم به دنبال محصولات کشاورزی و غیرتراریخته هستند. شرکت ایلیا با وارد کردن انواع محصولات جو دوسر غیرتراریخته و هم‌چنین تولید مستقیم این جو دوسر با نظارت متخصصان، جو دوسر غیرتراریخته را برای خریداران سراسر کشور از جمله استان کردستان و شهرهای این استان مانند سنندج، سقز، مریوان، بانه، قروه، کامیاران و بیجار را عرضه کرده است و مشتریان عزیز می‌توانند با خیالی راحت محصولات غیرتراریخته این شرکت را با برچسب‌های مخصوص خریداری کنند.

آرد جو دوسر غیرتراریخته چیست؟

آرد جو دوسر غیرتراریخته از دانه‌های جو دوسر طبیعی و غیرتراریخته بدست می‌آید. در واقع دانه‌های این غله بدون تغییر ژنتیکی، کاشت و برداشت شده‌اند. در ابتدا تکنیک تراریخته کردن محصولات با هدف افزایش تولیدات کشاورزی و مقاومت به آفات و بیماری‌های مختلف انجام شد و در یک کلام هدف از آن ایجاد امنیت غذایی در سراسر جهان بود.

اما با گذشت زمان، مشکلات مربوط به این تکنولوژی نمایان شد. از عوارض و مشکلات محصولات تراریخته می‌توان به افزایش آلرژی در بدن، اختلال سیستم تولیدمثل و ناباروری، رشد تومورهای سرطانی و مقاومت در برابر آنتی بیوتیک‌ها اشاره کرد.

آرد جو دوسر

جو دوسر برای بدنسازی

بسیاری از مربیان ورزشی و بدنسازی به ورزشکارانی که در دوره ماهیچه‌سازی و حجم‌دهی عضلات هستند، توصیه به استفاده از مکمل‌های پروتئینی می‌کنند. اما مکمل‌های شیمیایی می‌تواند باعث برخی مشکلات کبدی و گوارشی در بدن شود و عوارض زیادی را به دنبال دارد.

از این جهت استفاده از مواد غذایی طبیعی مغذی بسیار کارآمدتر است. جو دوسر یکی از منابع غنی از فیبر و پروتئین برای بدنسازان می‌باشد. این محصول باعث افزایش انرژی در بدن می‌شود و بهبود عملکرد قلب را به دنبال دارد. جو دوسر هم‌چنین به دلیل داشتن بتاگلوکان و فیبر زیاد، باعث کاهش جذب قند و تجزیه چربی اضافه در بدن می‌شود.

علاوه بر این وجود مواد معدنی مختلف مانند آهن، روی، منیزیم، فسفر و … در بهبود سلامت استخوان‌ها و عضلات موثر است. مزیت و برتری جو دوسر نسبت به مکمل‌های شیمیایی این است که این غله یک منبع طبیعی و سالم از پروتئین و فیبر است که برای ورزشکاران و بدنسازان بسیار مفید است.

بدنسازان می‌توانند در طول روز و به طور منظم از جو دوسر و محصولات فرآوری شده از آن استفاده کنند. بهترین زمان مصرف این محصول، یک ساعت قبل و بعد از تمرینات ورزشی می‌باشد. درواقع استفاده قبل از تمرین می‌تواند در تامین انرژی لازم برای حرکات مختلف کمک کند و مصرف آن بعد از تمرینات ورزشی، در بازسازی عضلات و کاهش التهاب موثر است.

جو دوسر

سفارش بلغور جو دوسر

بلغور جو دوسر از خرد شدن دانه‌های کامل جو دوسر و پوست‌گیری این غله حاصل می‌شود. این محصول حاوی پروتئین و فیبر زیاد است. هم‌چنین این محصول فاقد گلوتن بوده و به طور کلی ارزش غذایی بالایی دارد. این محصول به دلیل جدا نشدن سبوس از آن، قهوه‌ای رنگ است.

از خواص این محصول می‌توان به کنترل و تنظیم قندخون، کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های دیابت و قلبی، تناسب اندام و … اشاره کرد. از بلغور جو دوسر برای تهیه انواع غذاها مانند انواع سالاد، سوپ، آش، حلیم، عدسی، کوفته و دلمه استفاده می‌شود.

خریداران محترم این محصول می‌توانند به راحتی و تنها با داشتن یک گوشی هوشمند و با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایلیا، بلغور جو دوسر را در بسته‌بندی‌های مختلف ثبت سفارش کرده و خرید خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

قیمت جو دوسر اوتمیل بسته‌بندی

اوتمیل همان جو دوسر است که به صورت پرک شده فراوری شده است. اوتمیل در مایعات پخته شده یا به صورت خام و خیسانده شده قابل مصرف است. روش تهیه اوتمیل مشابه تهیه فرنی است. به این صورت که بعد از جوشاندن آب یا شیر، اوتمیل را به آن اضافه کرده و بعد از رسیدن به غلظت، آماده می‌شود.

این محصول کمتر از سه دقیقه آماده مصرف است و می‌توان برای طعم‌دار کردن آن یا اضافه کردن کالری، ترکیباتی مثل عسل، شیره انگور، دارچین، گردو، کرده بادام زمینی و سایر تاپینگ‌ها را به آن اضافه کرد. قیمت جو دوسر اوتمیل با توجه به نوع بسته‌بندی، کیفیت محصول و ایرانی یا خارجی بودن آن متفاوت است. شرکت ایلیا انواع بسته‌بندی جو دوسر اوتمیل را در انواع بسته‌بندی و با مناسب‌ترین در بازار عرضه می‌کند.

آرد جو دوسر

تولید انواع کیک و کلوچه رژیمی با آرد جو دوسر

آرد یکی از محصولات مهم و ضروری برای هر کشور به حساب می‌آید چرا که این محصول پایه و اساس تولید انواع محصولات غذایی می‌باشد. امروزه با توجه به استفاده بیش از حد غذاهای فست فودی و ناسالم شدن سبک زندگی، بیماری‌های مختلف مثل چاقی مفرط، قلبی و عروقی و دیابت در جامعه رواج پیدا کرده است.

بنابراین تولیدکنندگان برای تولید محصولات مختلف همواره به دنبال مواد اولیه مناسب و مغذی برای تولیدات خود هستند. آرد جو دوسر یک جایگزین مناسب برای انواع آردهای معمولی می‌باشد و با توجه به خواص و مزایای آن برای درمان بیماری‌ها، می‌تواند به عنوان یک محصول رژیمی مورد استفاده قرار گیرد. کارخانجات کیک و کلوچه نیز برای رقابت در بازار مواد غذایی، به دنبال استفاده از این آرد برای تولید کیک و کلوچه‌های رژیمی هستند.

محل فروش آرد جو دوسر کیلویی در کردستان

شرکت ایلیا و فروشگاه اینترنتی این مجموعه، محل فروش مناسبی برای فروش و عرضه آرد دوسر کیلویی در استان کردستان و شهرهای مختلف این استان مانند سنندج، سروآباد، دهگلان، دیوان‌دره، بیجار، کامیاران، قروه، بانه، مریوان می‌باشد.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *