قیمت عمده آرد جو دوسر فله در ایلام

پرک جو دوسر

قیمت عمده آرد جو دوسر فله در ایلام چقدر است؟ آرد جو دوسر فله در ایلام را از کجا می‌­توان تهیه کرد؟ بهترین قیمت آرد جو دوسر فله چقدر است؟ آرد جو دوسر از دانه‌­ی جو دوسر به دست می‌­آید که با آسیاب­‌های قوی به حالت پودر مانند در می‌­آید و در واقع این دانه‌ها همراه با جوانه و اندوسپرم سالم آسیاب می­‌شوند و در این حالت ارزش غذایی این محصول کاملاً حفظ می‌­شود و تمام مواد سودمند آن در آرد جو دوسر هم باقی خواهد ماند.

کشورهای آلمان و انگلیس به محصولات حاصل از جو دوسر به عنوان کالایی لوکس توجه دارند و پس از انجام فرآوری­‌های لازم، آن­ها را در بسته‌­بندی­‌های 250 تا 300 گرمی به بازار هدف خود صادر می­‌کنند و خرید فله آرد جو دوسر آلمانی و انگلیس صورت نمی‌­پذیرد.

اما جو دوسر روسی به صورت عمده و فله توسط شرکت ایلیا وارد کشور می­‌شود و مراحل فرآوری آن در ایران قابل انجام است که باعث شده قیمت عمده­ آرد جو دوسر فله روسی برای تمامی مصرف کنندگان مناسب باشد.

انواع آرد جو دوسر بسته‌بندی

بخشی از آرد جو دوسری که به صورت بسته‌بندی شده در کشور وجود دارد مربوط به تولید کنندگان عمده‌­ای این محصول در دنیا یعنی انگلیس، آلمان و روسیه است. شرکت­‌های پخش و بسته­‌بندی کننده‌­ای این محصولات در کشور، اقدام به خرید آرد جو دوسر از این شرکت­‌ها نموده و آن­ها را روانه‌­ی بازار می‌­کنند.

آرد جو دوسر بسته­‌بندی که وارد کشور می­‌شود دارای قیمت تمام شده‌ زیادی است زیرا گروه هدف آن مخاطبین نهایی یعنی مصرف کنندگان است و با توجه به این­که بسته‌­بندی این محصولات در کشور مبدا انجام شده است، قیمت بالای آن­ها قابل توجیه است.

از انواع دیگر آرد جو دوسر بسته‌­بندی که در کشور وجود دارد می­‌توان به آرد جو دوسری اشاره کرد که جو دوسر آن وارد کشور می­‌شود و سپس فرآیند تبدیل آن به آرد، در کشور انجام می‌پذیرد که باعث می­‌شود قیمت تمام شده­ این محصولات نسبت به نمونه­‌های مشابه تماماً خارجی ارزان­تر باشد.

جو دوسر کیلویی

آرد جو دوسر برای عطاری‌های کشور

یکی از روش­‌های تهیه آرد جو دوسر خرید آن از عطاری­‌های است. عطاری­‌ها به عنوان مراکزی که کالاهای مفید و پرخاصیت را در اختیار مخاطبین قرار می‌­دهند، همیشه مورد توجه هستند.

جو دوسر و آرد جو دوسر به دلیل خواص معجزه‌­آسایی که دارند نیز وارد بازار عطاری­‌ها شده‌­اند و عطاری­‌ها این غله کامل را به عنوان ماده‌­ای که باعث بهبود عملکرد قلب، دیابت و یبوست می‌شود عرضه می‌­کنند. هم­چنین به دلیل وجود بتاگلوکان در این غله پرخاصیت، تنظیم فشار خون نیز روی می­‌دهد و می‌­تواند به بهبود کیفیت خواب نیز کمک کند

پس اگر به دنبال یک محصول پرخاصیت برای دفع امراض خود در عطاری­‌ها می­‌گردید، سری به عطاری محل زندگی خود بزنید و تاثیر آرد جو دوسر را پس از مدتی استفاده روی سلامت جسمی و روانی خود ببینید.

جو دوسر ناشتا برای یبوست

یبوست یکی از بیماری‌­های شایعی است که هر کدام از ما حداقل یک­بار آن را تجربه کرده­‌ایم و مصرف مواد فیبردار روی حرکات روده تاثیرگذار است و باعث کاهش احتمال ابتلای مجدد به یبوست خواهد شد. یکی از ویژگی‌های بسیار مفید و کارآمد جو دوسر وجود فیبر فراوان به خصوص بتاگلوکان در این غله کامل است.

به طور کلی فیبر موجود در سبوس جو دوسر از دسته­‌ی فیبرهای محلول است که کاربرد زیادی در درمان یبوست دارد. در صورتی­که جو دوسر به صورت ناشتا برای درمان یبوست استفاده شود، تاثیر گذاری بهتری خواهد داشت.

زیرا در ابتدای صبح مصرف جو دوسر که دارای بتاگلوکان است باعث ایجاد انقباظات مناسبی در روده شده و با توجه به این­که هضم فیبرهای مختلف نیاز به زمان بیش­تری دارد باعث احساس سیری شده و از پرخوری کاذب جلوگیری کرده و حرکات روده را منظم می­‌کند و در صورت استفاده مکرر از جو دوسر ناشتا، میزان یبوست در افراد کاهش خواهد یافت.

پرک جو دوسر

خرید جو دوسر فوری وارداتی

جو دوسر فوری در واقع پرک جو دوسر است که برش‌­های ریزی خورده است تا با سرعت بیش­تری آماده­‌ی مصرف شود. پس چندین مرحله­‌ی فرآوری را پشت سر گذاشته است، ابتدا بلغور جو دوسر با برداشتن پوسته­‌ی بیرونی به دست آمده، سپس فرآیند صاف کردن را طی نموده و به پرک جو دوسر تبدیل می‌­شود و در ادامه برش­‌های ریزی خورده و به جو دوسر فوری تبدیل می‌­شود.

نمونه­‌های جو دوسر فوری وارداتی که در کشور وجود دارند بیش­تر از سه کشور مبدا آلمان، انگلیس و روسیه وارد می­‌شوند. جو دوسر فوری وارداتی قیمت تمام شده­‌ی بسیار بالایی دارد، چون تمام فرآیندهای فرآوری گفته شده در کشور مبدا انجام می­‌گیرد و با توجه به این­که هزینه­‌های بیش­تری برای نیروی کار و …. مورد نیاز است، پس از واردات نیز قیمت گزافی خواهند داشت.

فروش دانه و پرک جو دوسر عمده

آنچه که بدیعی است این است که قیمت تمام شده‌ی دانه‌­ی جو دوسر عمده نسبت به پرک جو دوسر عمده کم‌تر است زیرا برای تهیه­‌ی دانه­‌ی جو دوسر تنها نیاز است که پوسته­‌ی بیرونی محصول برداشته شود اما برای تهیه­‌ی پرک جو دوسر مرحله­‌ی صاف کردن نیز به این فرآیند اضافه می­‌شود.

شرکت ایلیا برای فروش دانه و پرک جو دوسر عمده، اقدام به واردات جو دوسر روسی کرده و مراحل فرآوری آن به دانه و پرک جو دوسر را در کشور انجام می‌­دهد تا با کاهش هزینه­‌ها بتواند این محصولات را برای فروش عمده در اختیار کارخانجات، شرکت­ها، مراکز پخش و بسته­‌بندی قرار دهد

قیمت آرد جو دوسر ارگانیک دانیما در ایلام

آرد جو دوسر ارگانیک دانیما در ایلام در واقع در داخل کشور پس از واردات جو دوسر ارگانیک روسی فرآوری می­‌شود. جو دوسر وارداتی پس از این­که تست­‌های آنالیزی کیفی را پشت سر گذاشت و سیب سلامت و مجوزهای بهداشتی، پروانه بهره­‌برداری را دریافت نمود و تایید شد که این محصول وارداتی ارگانیک است، وارد چرخه­‌ی فرآوری شده و پوسته‌­ی بیرونی آن جدا می‌­شود.

سپس درون آسیاب­‌های قدرتمندی که کاملاً تمیز بوده و فاقد باقی­مانده­‌های سایر غلات آسیاب شده مانند گندم است، ریخته می­‌شود و آسیاب می‌­گردد. این آرد جو دوسر ارگانیک تعداد تمام دانیما تولید شده و برای توضیح به استان ایلام فرستاده می­‌شود.

با توجه به این‌که فرآوری این محصول در کشور خودمان انجام شده است، قیمت این محصول نسبت به نمونه­‌های وارداتی در استان ایلام بسیار به صرفه‌تر است و به نیاز مصرف کنندگان نهایی با قیمت تمام شده­ پایین تری پاسخ می‌دهد.

تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *