خرید و فروش آرد جو دوسر خارجی در گرگان

آرد جو دوسر

خرید و فروش آرد جو دوسر خارجی در گرگان در کدام مجموعه‌ها امکان‌پذیر است؟ قیمت آرد جو دوسر خارجی چه تفاوتی با نمونه‌های ایرانی دارد؟ قیمت این محصولات بر چه اساسی تعیین می‌شود؟ آرد جو دوسر در دسته‌بندی‌های مختلف این محصول، از مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین انواع آردها به شمار می‌آید.

آرد جو دوسر خارجی به طور مستقیم و غیرمستقیم به کشور وارد می‌شود. با توجه به کیفیت بالاتر آرد جو دوسر خارجی و هم‌چنین هزینه‌های واردات، این محصول نسبت به نمونه‌های ایرانی قیمت بالاتری دارد. آرد جو دوسر خارجی در بسته‌بندی‌های متنوع وزنی و یا بصورت عمده و فله به فروش می‌رسد.

به طور کلی خرید و فروش محصولات فراسودمند خارجی مانند آرد جو دوسر در شهرهای مختلف کشور مانند گرگان بسیار رایج است. قیمت این محصولات با توجه به میزان عرضه و تقاضا و هم‌چنین برند شرکت متفاوت است. شرکت ایلیا واردکننده دست اول آرد جو دوسر در بازار این محصول بوده و با حذف دلال و واسطه‌ها، آرد جو دوسر خارجی را با برند شرکت خود به طور مستقیم در بازار عرضه می‌کند.

انواع جو دوسر در ایران

خواص و مزایای جو دوسر واقعا برای سلامتی عالی و موثر است. این غله مغذی، به شکل‌های مختلفی در قفسه فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی وجود دارد که هرکدام مصارف مختلفی دارند. شما می‌توانید با توجه به نیاز و مصرف خود، انتخابی آسان برای خرید انواع جو دوسر داشته باشید. مثال‌هایی از انواع جو دوسر به شرح زیر است:

1- جو کامل پوست‌کنده: این نوع محصول، میزان پروتئین بالایی دارد. با اینکه این دانه بدون پوست بوده و بافت آجیلی دارد، زمان پخت طولانی‌تری داشته و برای افرادی که به آرامی آشپزی می‌کنند، مناسب است.

2- بلغور جو دوسر: زمانی که جو دوسر کامل پوست کنده با تیغه‌های فلزی خرد می‌شود، بلغور بدست می‌آید. این محصول چون ریزتر است، پخت آسان‌تری داشته و مایعات غذا را به خود جذب می‌کند.

3- جو دوسر پرک: این محصول یکی از پرمصرف‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات جو دوسر است. برای تهیه این محصول، دانه جو دوسر را پوست‌گیری کرده و بخارپز می‌کنند و بعد از آن با غلتک‌ها یا وردنه‌های سنگین، آن را به صورت ورقه‌ای در می‌آورند. چون این محصول با بخار پخته شده است و هم‌چنین سطح صافی دارد، زودتر از بلغور جو دوسر پخته می‌شود.

3- جو دوسر با پخت سریع: این محصول همانند جو دوسر پرک است ولی با این تفاوت که نازک‌تر می باشد و به همین دلیل پخت سریع‌تری دارد و حتی نیاز به جویدن هم ندارد.

محصولات جو دوسر

طرز تهیه دانه جو دوسر در غذا

جو دوسر به دلیل داشتن مقادیر بالای نشاسته و فیبر، تاثیر قابل توجهی در سیری بدن دارد. این محصول را می‌توان در انواع غذا و در وعده‌های غذایی مختلف استفاده کرد. از پرکاربردترین مصرف دانه جو دوسر می‌توان به استفاده آن در انواع سوپ‌ها اشاره کرد.

هم‌چنین از جو دوسر برای تهیه میان وعده‌های ساده و مغذی نیز می‌توان استفاده کرد. به این صورت که 4 فنجان آب را در قابلمه بجوشانید. بعد از آن 2 فنجان جو دوسر و نمک و دارچین را به آن اضافه کنید. شعله را در حد متوسط گذاشته و اجازه دهید چند دقیقه پخته شود.

همزمان آن را هم بزنید تا رنگ غذا به کرمی شود. بعد از آن از روی حرارت برداشته و 2 دقیقه کنار بگذارید. به این ترتیب غذای شما آماده است و می‌توانید آن را با افزودنی‌های دلخواه مانند میوه، میل کنید و از طعم و عطر آن لذت ببرید.

قیمت جو دوسر پرک فوری صبحانه

جو دوسر پرک فوری صبحانه خواص ویژه و اثبات شده‌ای دارد و با مصرف روزانه و مستمر آن، باعث بهبود مشکلات گوارشی می‌شود. فیبر این محصول از نوع پکتین است که محلول در آب بوده و در معده حجیم می‌شود که در پی آن، احساس سیری طولانی مدتی در فرد ایجاد می‌کند.

هم‌چنین فیبر دیگری از نوع بتاگلوکان نیز در این محصول وجود دارد که به جذب و دفع اسیدهای صفراوی کمک کرده و کاهش گلوکز خون را همراه دارد. برای مصرف این محصول بهتر است که چهار قاشق غذاخوری از جو دوسر پرک فوری را با یک لیوان شیر بجوشانید و اجازه دهید که به غلظت برسد. سپس با توجه به ذائقه خود، انواع افزودنی‌های دلخواه مانند عسل، دارچین، خشکبار و … را به آن اضافه کنید.

قیمت جو دوسر پرک فوری در بازار تحت تاثیر عوامل مختلف قرار دارد. عواملی مانند میزان تقاضا، کیفیت محصول، برند شرکت‌ها و … قیمت این محصول را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. شرکت ایلیا این محصول را با کیفیت بالا در بسته‌بندی‌های مختلف در بازار عرضه می‌کند و با حذف هزینه‌های اضافی، سعی در ثبات قیمت این محصول دارد.

شکلات جو دوسر

تولید شکلات رژیمی با آرد جو دوسر

تولید شکلات رژیمی با آرد جو دوسر یکی از موارد مصرف این آرد در صنایع غذایی می‌باشد. چرا که این آرد خواص تغذیه‌ای و رژیمی زیادی دارد و امروزه یک گزینه جذاب برای تولید محصولات مختلف است. شکلات از تنقلات پرطرفدار و محبوب در سراسر دنیا است و با توجه به علاقه مردم به این خوراکی، تهیه و تولید شکلات‌های رژیمی در حال گسترش است.

بازار فروش جو دوسر وارداتی انگلیسی

جو دوسر وارداتی انگلیسی از کیفیت و مرغوبیت زیادی برخوردار است. این محصول به دلیل طعم و بافت ویژه طرفداران زیادی در بازار فروش جو دوسر دارد. اما قیمت بالای جو دوسر انگلیسی باعث شده است که این محصول کالایی لوکس محسوب شده و تمامی اقشار جامعه توان خرید آن را نداشته باشند.

شرکت ایلیا با توجه به نوسان نرخ ارز و هزینه‌های واردات، با حذف واسطه‌ها، تلاش در ثبات بخشیدن به قیمت و بازار فروش جو دوسر وارداتی انگلیسی داشته تا گروه بیشتری از افراد بتوانند این محصول با کیفیت را خریداری کنند.

فروش آرد جو دوسر روسی در گرگان

آرد جو دوسر روسی یکی از محصولات پرفروش مجموعه ایلیا می‌باشد. چرا که این شرکت بزرگترین واردکننده انواع محصولات فراسودمند روسی بوده و این محصولات را به صورت عمده و بسته‌بندی‌های چندصدگرمی در بازار عرضه می‌کند. فروش آرد جو دوسر روسی در سراسر کشور و شهر گرگان از طریق فروشگاه اینترنتی شرکت امکان‌پذیر است.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *